Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi

Met mij gaat alles goed Sesa. Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest en de kleine doet het ook goed. Ze groeit goed in ieder geval. Volgende week krijg ik een suikertest, doen ze standaard hier. Gezellig 3 uur in het ziekenhuis zitten, pfffff. Maar het is voor een goed doel.

Dobbermama wat balen dat het zo tegen valt. Wel fijn dat jullie in ieder geval lekker uitrusten.

Kamelot dat is het nadeel van vakantie, na de eerste dag dat je weer aan het werk bent heb je weer vakantie nodig :).

2. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier twee spannende dagen. Vanavond naar de gemeente om deze toe te spreken over de school van mijn oudste kinderen. Gaat over nieuwbouw van de school. Ik zit in een actie groep. Dus duimen dat dit goed gaat.

En morgen om 7.45 vertrekken voor het onderzoek in het Erasmus.

Ik hoop en duim dat alles goed is.

3. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje, toch fijn dat ze alles goed nakijken.

@sojo, succes morgen!

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo succes meis en idd hopen dat alles goed is :)

Leetje ja uitgerust zijn we zeker haha en we hebben het gezellig samen en kunnen lekker veel bespreken zonder meeluister oortjes haha we hebben 2 namen nu waar we nog uit moeten kiezen dus hebben al veel gedaan haha.
    Wat fijn zeg dat ze alles zo goed controleren daar.. Idd 3 uur is lang maar ach boek mee en de tijd vliegt voorbij :)
    Heb €aandag de 20 weken echo..toch weer spannend

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sesa en Romie, mooie buikjes joh! Die van mij begint nu ook al echt te groeien, echt leuk vind ik dat. :)

Dobbermama, jammer dat jullie vakantie zo tegenvalt zeg!
    En jij hebt maandag idd ook de 20w echo, ik ook! :D
    Hoe laat jij? Ik om 15.15.

Nou ik ben afgelopen dinsdag bij de vk in het ziekenhuis geweest omdat ikme toch wel veel zorgen maakte. Toen ze de echo deed bij mij en ik het hartje hoorde was ik zo opgelucht dat ik echt moest huilen. :)
    De vk zei al dat ik veel eerder had mogen komen, vooral met mijn voorgeschiedenis. Ze gaf ook aan dat ik ook tussentijds bij haar op controle kon ipv bij de gyn. Dat gaan we vanaf nu dus ook zeker doen!

6. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Sojo heel veel succes vandaag meid.

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi wat fijn dat je toch wat vaker mag gaan komen voor controle.
    Ik heb hem maandag om 10:30 of 11haha staat thuis in me agenda weet het even niet meer uit me hoofd

Sojo good luck meis

8. sesa

sesa Niet meer actief

@Jusi, fijn dat je gerust gesteld bent. Wat was de reden van je ongerusheid?

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Daar was niet echt een reden voor, maar de laatste keer dat we het kindje zagen op de echo was ik 14 weken. En ik voelde nog geen leven, dus wilde even zekerheid dat alles nog goed is met ons kleintje.
    En ik denk dat ik zo bng ben door mijn 3 miskramen en 1 vroeggeboorte.

10. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    en Sojo? hoe was het??

Ik had woensdag de 20 weken-echo. Alles ok met de uk. 'k Kreeg wel bijna iets toen de gyn maar bleeeeeeeef naar het hartje kijken en meten en opnieuw en opnieuw en opnieuw... zonder iets te zeggen...
    Maar uiteindelijk toch de verlossende woorden: alles ziet er goed uit!

11. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    GUO was goed!!:):):):):):):)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kamelot, fijn dat alles goed was!
    Pfff ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte toen de gyn niks zei.
    Nu genieten. :)

Sojo, wat is GUO? :(:)

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo en kamelot wat fijn dat alles goed is

Jusi een guo een een uitgebreide 20 weken echo.

@hier zo schiet net helemaal bezweet wakker pfff heb het warm. Nu wat water aan het drinken en hoop zo nog even te kunnen slapen.

14. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Solo wat fijn dat alles goed is. Gaan ze je nu nog meer in de gaten houden of is het nu klaar?

Dobbermama gewoon weer lekker gaan slapen hoor, ti's echt nog te vroeg.

De gyn heeft bij mij de afgelopen keer placenta preavia grade 2 geconstateerd. Dit houdt in dat mijn placenta tegen de uitgang aan ligt. Ik was er eigenlijk heel rustig onder maar ik begin er nu steeds meer over na te denken want ik wil heel graag normaal bevallen en als hij niet verder omhoog groeit dan is de kans groot dat ik een keizersnede krijg. Ik ga er vanuit dat hij nog wel omhoog groeit maar omdat ik verwacht had dat hij nu al iets omhoog gegroeid zou zijn en hij dat niet was, eerder nog meer naar beneden, zet het je wel aan het denken. Ik kan niet meer doen dan afwachten. Over 3weken weer kijken.

15. sesa

sesa Niet meer actief

@kamelot en sojo, fijn meiden dat alles goed is.
    @leetje , bij mij ligt hij ook laag. Ik krijg met 32 weken nog een echo om te kijken of hij mee naar boven is gegroeit. Bij mijn zoontje was het precies hetzelfde en was hij mooi naar boven meegegroeit.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje en sesa nou dan hoop ik maar dat die mee gaat groeien..
    Ben nu wel steeds meer benieuwd hoe het er bij ons aan toe is.

Leetje heb gelukkig nog wel even kunnen slapen.

Ga nu eten en dan de laatste dingetjes inpakken..vandaag weer naar huis.

17. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ip maakt het niet uit. Ik krijg een keizersnede ivm mijn vorige bevalling. Ik mocht kiezen.

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    De guo (uitgebreide echo dus) duurde ruim een uur. De baby was weer dwars en het enige wat hij duidelijk laat zien is zijn piemel. Verder draait hij steeds weg. Dus ruim een uur op mijn rug op dat bed. En op het eind bijn op mijn kop omdat ze een foto van zijn kaak wilde en hij die slecht liet zien. Hij heeft in dat uur wel 3 rondjes gedraaid. Ik ben vandaag helemaal beurs van het gedruk op mijn buik.
    Alles is op gemeten botjes zijn geteld hij heeft 10 vingers 10 tenen.

Hij groeit goed en met zijn hart en nieren is ook alles goed. Dus met 32 weken een extra groei echo en dan hoop ik dat we klaar zijn met de echo's want ik vind ze niet fijn.

19. sesa

sesa Niet meer actief

Gelukkig sojo. Ze hebben daar wel een echt bed ipv een onderzoekstafel das scheelt wel

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het was gelukkig een echt bed. Zo tafel zou je helemaal zere heupen van krijgen.
    Vandaag moe van de afgelopen dagen. De badkamer is gesloopt door schoonvader en man. Schoonouders stonden op de camping hier in de buurt. We hebben heel lekker gegeten de hele week. Maar vermoeiend was het wel. Ben vandaag al 2 keer in slaap gevallen. En zou zo weer kunnen slapen.
    Maar ik heb een blije baby in mijn buik. Vannavond als ik puf heb de maxi cosi maar eens bestellen.
    Anders kruip ik lekker vroeg in bed. Als ik heb gedouched bij de achterbuurvrouw.
    Volgende week de nieuwe badkamer. daar heb ik zin in!!!!

Deel Deze Pagina