Ivm mijn vorige bevalling. Ik mag kiezen of ik een keizersnede wil of gewoon bevallen. Heb een gebroken staartbeen gehad, ene kant een knip en andere kant een subtotaal ruptuur. Ik heb nog 3 mnd een fistel gehad omdat ze een gescheurde aanbei hebben meegehecht. Dus keuze is snel gemaakt
pieping hell !!! (excuseer mijn taalgebruik) ja, dan kan ik maar al te goed snappen dat je niets meer aan het toeval wil overlaten...
@dobbermama wat vervelend die verkoudheid, hopelijk helpt het spul snel en heb je er minder/geen last van. Balen van je vakantie en gelukkig ben je nu lekker thuis en kun je thuis nog even genieten, hoe lang heb je nog vakantie? Wat een eikel die man van de 20 weken echo. @leetje, ik duim voor je mee dat over 3 weken de placenta wat hoger ligt @soja wat fijn dat de GUO goed was! Hier ook altijd een beurs gevoel na een echo als ze zo hard hebben lopen duwen @jusi op tijd aan de bel trekken bij de VK als je het niet vertrouwd met de harde buiken. Hier sinds twee dagen ook meer last van harde buiken. Ik doe denk ik teveel
Kamelot ik doe lekker rustig aan en als het deze week niet te doen is meld ik mij gewoon ziek op het werk haha heb al geen zin meer om te werken dus zal eigenlijk te mooi uitkomen. Dank je wel voor de tip. Haha oja hoor maken ze er zelf een piepje van haha wist ik nie haha. Romie ik moet woensdag weer, kon niet langer ivm bezetting op het werk..helaas
Ik hoor bj zoveel zwangeren dat ze juist nu ert verkouden zijn terwijl het 'zomer' is .ik heb nu ook al een btje verstopte neus
is ook echt droge lucht he ondanks dat het wel regent. pff kijken jullie ook zo op tegen dat warme weer de aankomende 2 dagen?
@dobermamma. Jeetje wat een echo zeg. Ik was ook zo beurs van de geduw.En hier dus ookeen weg kruipertje. De vingers hebben ze alleen bij de uitgebreide echo geteld niet bij de gewone. En om je gerust te stellen. Ze moeten het zeggen dat "er voor zo ver ze het konden zien geen afwijkingen zijn". De echo geeft je 85% garantie. Ze kunnen niet alles zien. Maar toch een vervelende ervaring dat is niet leuk. Ik heb die xylo nog eens na gezocht men denkt er gewoon verschillend over. De ene arts schrijft het wel voor de andere niet. Sommige schrijven het ook voor in een lagere dosis. @leetje e sesa Hier met de eerste een keizersnee met nummer twee een gewone bevalling. Ik hoop weer op een gewone. Dat hersteld toch sneller. Hebben mijn man zijn schema gezien. Als hij naar het schip gaat waar ze hebben voor in hebben ingeplant is hij met 39 weken pas thuis. En dat is volgens de huidige planning. Daar zitten 2 oceaan reizen bij. Dus dat loopt zeker uit.( vaak 2 weken) Hij was een beetje gepikeerd dat ik dat niet zo leuk vind.Ik snap hem wel hij is al heel lang thuis maar ik wil liever geen gebruik maken van mijn vang net voor de bevalling. En er zijn ook geen afstap mogelijkheden tussen door dus als het niet meer gaat hier moet ik weer hulp gaan vragen aan andere mensen. En mijn ouders heb ik dus niets aan. Daar raak ik alleen van in de stress. Ik zegt het hem maar niet hoe erg ik er tegen op zie dat hij weg gaat. Ik heb voor het eerst geen idee hoe ik dit inmijn eentje voorelkaar moet krijgen. Maar ja ik moet. Er moet ook geld komen. En het zal vast lukken maar toch ik vind het niet leuk deze keer. De badkamer man is voor de 2edag hier. Dus sleuven maken... Mijn mooie tegels liggen nog te liggen in de baby kamer. We zitten nog zeker 2 weken in de rommel. Douchen in de tuin. Het is lekker warm weer. En als het koud is bij de achterburen of mijn nicht.
@sojo, wat vervelend om de bevalli g zonder hem te moeten doen zeg! Heb je geen goede vriendin die je kan steunen? Ik wil mijn beste vriendin en mijn moeder bij de bevalling maar met eej sectio mag er maar een de ok in. Lastige keuze.
De kans bestaat dat hij wel thuis is maar anders heb ik mijn vriendin en mijn nicht erbij. Dus gelukkig niet alleen
Sojo wat naar dat je die laatste loodjes alleen moet doorlopen zonder je man. Gelukkig dus wel grote kans dat je man er is tijdens de geboorte Sesa jja dat is dan wel een moeilijke keuze he
Tot nu toe wil ik de bevalling alleen met mijn mannetje doen... Weet nog nie of ik ons mam erbij wil hebben
Ik wil ook alleen bevallen met mijn man erbij. Was prima bevallen de laatste keer. Anders heb je zoveel mensen aan je bed staan. Vk en kraamhulp. Ik hoop wel dat ik thuis kan bevallen.... @sojo wat vervelend allemaal ik hoop dat je mannetje bij je bevalling en daarna bij kan zijn.
Was ff een uurtje bij een collega, ze hadden een etenrje met elkaar. Ik kon niet de hele tijd dus ben een uurtje geweest. 8 harde buiken in dat uur. Fff.nu maar weer risten.