Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie dank je wel.. Ik vind het altijd wel fijn om Ook de overwegingen van de ander te horen :)
    Ben benieuwd naar die deken van je, pff is wel veel werk geweest volgens mij.
    Oeh wat leuk zo'n bolle buik foto's.

Hebben jullie trouwens ook dat je nu nie meer om de 4 weken naar de vk moet maar om de 3?

2. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik moet maar een keer per mnd naar de vk. Vind de tijd ertussen veel te lang.

@kimmi, ik heb heel veel harde buiken, soms wel 8 per uur dus daaroom moet ik rust houden.
    Door zo inactief zijn doet mijn hele lichaam pijn. Kramp in mijn onder en bovenbenen, rugpijn, pijn in heupen en kramp in mijn bilspieren.

3. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Graag gedaan @dobbermama
    Is ook altijd fijn om er met anderen over te hebben hoe die er in staan. Ja dekentje heeft veel tijd in gezeten maar vond het erg leuk om te doen. Ik ga nog een luier etui maken met buitenkant gehaakt en binnenkant stof. Uitproberen of dat gaat. Verder heb ik slabbers en label doekjes gemaakt en verkoop ze ook wel eens. Vind ik leuk om te doen. Crea Bea he. Zo is mijn man nu begonnen met paracord armbanden maken en help ik ook mee. Hij heeft er al enkele verkocht. Tja je moet wat als je geen werk hebt...

@Allemaal: Gaan jullie borst of flesvoeding geven.
    Wij fles voeding, bij mijn dochtertje ook gedaan en was daar blij mee. Eerste drie maanden waren niet leuk. Na 3 maanden kwamen we er achter dat ze koemelkallergie heeft. Nu weer starten met hypo allergeen en als het niet gaat mag ik direct over op nutramigen. Heb die al in huis aangezien het kindje van mijn zus ook koemelkallergie heeft en die nu naar voeding nr 2 is gegaan.

Poeh moet ik nakijken hoeveel er tussen zit bij de vk. Volgens mij nog steeds 4 weken...net als sesa vind dat ook erg lang. Word dadelijk steeds minder er tussen op het laatst moet je elke week

2 juli komt steeds dichterbij dan de 3/4 D echo. Ik heb er zo'n zin in! Mijn ouders en schoonouders en man en dochtertje gaan allemaal mee!

4. sesa

sesa Niet meer actief

@Romie, leuk hoor dat je zo creatief bent. Ik kan gewoon niet naaien hihi.
    Ik ga borstvoeding proberen. Bij mijn zoontje is het maar 2 weken gelukt. Ik had teveel voeding, hij dronk slecht en had een hb van 5.1. Enorme tepelkloven dus voeden was erg pijnlijk. Toen ben ik accuut gestopt. Nu ga ik me beter voor bereiden en hopen dat het nu wel lukt.

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dobbermama, idd, ik vind het super dat die buik eindelijk begint uit te zetten, ben er zo fier op, heb er ook bijna 2 jaar op moeten wachten.
    Ach iedereen hoopt dat wel hé, en de wonderen zijn zeker de wereld niet uit, je zou de eerste niet zijn ;) Ik ga sowieso geen anticonceptie meer nemen. Ik en mijn man zijn er niet uit of er al dan niet een 2de zal komen dus mss zal de natuur hetz elf beslissen. En als we ooit zin krijgen gebruiken we onze ingevrozen embryo's.
    Zou ik zeker doen hoor die klacht indienen!
    Babydump is idd een leuke winkel, een uurtje rijden voor ons maar is het zeker waard.
    Bij ons word er trouwens standaard in het ziekenhuis bevallen, een thuisbevalling komt hier niet gauw voor.

Hier ga je om de 4 weken naar de gyn, je krijgt ook elke keer een echo. Tussen de vorige en de volgende zit nu wel 6 weken wegens vakantie en dergelijke. Vanaf daarna moet ik echt heel vaak gaan, soms zelfs om de 2 weken en de laatste maand 1x per week.

Sesa, dat klinkt heftig! Gaan ze je inleiden rond 34 weken? Veel sterkte en doe het rustigaan!

Hier gaan we borstvoeding geven, vorige week naar een infoavond geweest en we willen het op zijn minst proberen.

6. sesa

sesa Niet meer actief

Kimmy inleiden gaan ze natuurlijk niet doen met 34 weken. Maar mcht de bevalling opgang komen met 34 weken maakt het kind een goede kans. Ik ga dan weer mijn activteiten uitbreiden zodat mijn conditie weer ietsje beter word.

7. Kimmytje

Ik dacht al dat dat wel heel vroeg zou zijn, maar zou kunnen natuurlijk. Ik hoop dat je kindje nog zo lang mogelijk zal blijven zitten!

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen last meer van het uwv. Ik zit in de ziektewet tot mijn zwangeschaps verlof en dan zien we wel weer verder. Het was ook een heel aardige mevrouw die ik aan de telefoon had.

Verder ga ik in het ziekenhuis bevallen. Ik heb al een keizersnee gehad. Dus ik moet maar anders zou ik dat zelf ook willen.

Ik ga weer borstvoeding geven. Ik heb dat al 2 keer 9 maanden gedaan. Dus nu weer. En ik ben bijna 6 kilo aangekomen. De laatste weken gaat het ineens hard ik hoop dat ik het binnen de perken kan houden. Dus ik ga maar weer gezond eten.

Hier reageert de baby trouwens op kinderstemmen. Zo leuk hij gaat dan druk bewegen.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, hier ook veel reactie op de stem van mijn zoontje

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa ik vind dat echt leuk.

Hij is druk hoor, gisteravond was hij de hele tijd aan het draaien.

Kimmy leuk een jongen er bij in ons clubje

11. sesa

sesa Niet meer actief

Alsof er nu al een band ontstaat

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa bleh wat een nare klachten ook allemaal door die harde buiken. dat maakt het extra vervelend he het zijn niet alleen die harde buiken er komt zoveel meer bij kijken.

romie nou als jullie dat leuk vinden om te doen zeker blijven doen...enne je verdient er nog een klein zak centje mee ook nog.

kimmytje nou hier krijg je niet elke keer een echo als je naar de vk gaat of er moet een medische indicatie zijn of juist iets anders bijv onzekerheid of dergelijke.

sojo wat leuk dat je kleine daar op reageert :d ons meisje reageert op de hand van mijn man en op de hond als die tegen/op mijn buik ligt met haar hoofd. voel haar nu ook best vaak over de hele dag door dat maakt het wel heel leuk nu

@aantal keren vk > ja ik vond 4 weken ook echt veel...maar mijn nieuwe afspraak is al over 3 weken en die daarna hebben we ook meteen gepland want krijg dan ook weer een echo en die staat ook op 3 weken.

@voeding > ik zou het heel fijn vinden als ik de eerste 2 a 3 mnd borstvoeding zou kunnen geven en wil daarna over naar de flesvoeding aangezien k geen zin heb om op het werk een beetje voor melkkoe kan gaan zitten spelen haha

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    JAAAAA het wiegdekentje is klaar!! Ik ben erg blij en trots met het resultaat! Wat vinden jullie er van?

Ik ben erg benieuwd hoe het straks in het wiegje staat.

Bekijk bijlage 333257

14. Kimmytje

Oh bij ons krijg je echt elk bezoek aan de gyn een echo. Vind ik echt wel leuk maar nog te weinig :)

Romie, heel erg mooi!

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAAH wat een lief dekentje!!!!!!!!
    Gaaf hoor.

16. sesa

sesa Niet meer actief

Wauw romie echt super leuk!!

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie die is kei lief geworden :)

Kimmytje da zou ik wel willen bij elk bezoek haha ik vind het hier echt te weinig

18. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dank je wel allemaal! Ik wil nu een luier etui gaan maken voor in de luiertas met buitenkant gehaakt. Even mooie kleurtjes halen en patroontje zoeken. Ik kan niet wachten haha ben verslaafd aan haken hahah

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Je moet maar ergens verslaafd aan zijn romie :p

Pff ik lig op de bank..net me mannetje aan het helpen in de tuin maar toch maar gestopt kreeg zo'n harde buik :( bale want was wel even lekker zo buiten wat rommelen en heb echt alleen dat gedaan wat het minst belastend was maar maakt dus geen verschil.
    Haha dus nu maar naar een hard werkende man kijken :p

20. sesa

sesa Niet meer actief

Ik heb vandaag met de gemeente gebeld of ik thuiszorg kan krijgen voor het huishuoden. Mijn eigen bijdrage per maand is 250 euro!!!! Echt bizar. Tegenwoordig kunnen alleen mensen met geld nog zorg krijgen.

Deel Deze Pagina