Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen dames,

Dobbermama herkenbaar, heb het ook heel erg gehad, vooral tijdens een groeistuip. Werd en word er af en toe gek van.
    Wat betreft minder werken, luister echt naar je lichaam, ik heb het niet gedaan en tsja.
    Ik ging vanwege de vermoeidheid terug naar max 6 uur, toen kantoor en toen naar 4 en nu dus volledig thuis.

Romie, voor jou ook heftig geweest dus, maar augustus schiet idd op.
    Gaan jullie nog weg met vakantie?

Jusi, nee echt een oorzaak kunnen ze niet vinden, ze zagen wel op een inwendige echo dat er een kleine afwijking zit in mijn baarmoeder/vlies ze zagen een kleine uitstulping met vocht, normaal is je baarmoeder en vliezen een mooi geheel bij mij dus niet.
    Ook zagen ze een kleine plek met bloed maar hoe dat kan weten ze niet.
    Kleine doet het verder hartstikke goed, is een beetje aan de kleine kant.
    Ik zal wel rustig moeten doen, moet er niet aan denken dat ze nu al zou komen.

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jane ja het schiet inderdaad al op. Vind ik helemaal niet erg. Ik merk nu wel dat het steeds zwaarder wordt. Energie wordt ook steeds minder, zelfs stofzuigen is een hele opgave, ben dan echt kapot.
    En dan heb ik nog een kleine van bijna 3 rondlopen die ook aandacht wil.
    We willen eigenlijk nog wel weg, maar niet zo ver weg, omdat ik dan alweer 32 weken ben en niet te duur, aangezien mijn man nog steeds geen werk heeft.

@jusi in helmond bij kijk nou. Is een hele goeie, vee goeds over gehoord en neemt echt de tijd voor je. Is een oude man die altijd de medichen20 echo's heeft gemaakt. Mijn zusje is er ook geweest en was echt top.
    River gaat ook mee en allebei de opa's en de oma's.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Stofzuigen laat ik aan ml over, ml doet op dit moment bijna alles in huis.
    Voel ik mij ook wel schuldig over maar het is niet anders en daar moet ik mij bij neerleggen.
    Ik hoop iig dat jullie nog even weg kunnen.

Zijn jullie kamertjes al klaar?

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Mijn man doet meestal ook nu wel stofzuigen, maar soms dan duurt het me te lang en ga ikzelf maar aan de slag...

Het zou wel lekker zijn als we nog even weg kunnen, we zullen zien.

Hier slaapt dochterlief nog op de kamer wat babykamer wordt, dochterlief gaat naar de zolder. Papa heeft vandaag de muren gestuukt (of hoe je dat ook schrijft haha) het begint al iets te worden, maar de kamer ernaast moet ook nog, maar moet eerst gipsplaten tegen het plafond en dan de overloop nog... Pfff ik ben bang dat het niet op tijd klaar zal zijn.
    Ik zal zo even foto plaatsen.

5. sesa

sesa Niet meer actief

Net de pretecho gehad...zo leuk. Minime was weer lekker druk. Kreeg ip 15 min 30 min. Ook kreeg ik gratis een dvd mee tewijl dat niet in het pakket zat. Heb ook 30 foto's.
    Zo leuk om te zien. Mijn zoontje vond het ook waarzinnig.

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    image.jpg

Hier is ons pap aan het stuken. Wat river's slaapkamer wordt

7. sesa

sesa Niet meer actief

lekker grote slaapkamer

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa ja is redelijk groot, haar kamer nu is ook ong zo, iets smaller maar iets langer.
    Wat leukdat je extrabtijd kreeg met de pretecho en wow wat veel foto's. Ik ben wel benieuwd

9. sesa

sesa Niet meer actief

Zal er morgen een paar posten

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oke leuk sesa! Ik ben benieuwd

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dobbermama, ja klopt dat al veel meiden (gedeeltelijk) in de ziektewet zitten.

Jane, erg beangstigend he, als ze de precieze oorzaak niet weten? Succes de komende weken!

Romie, ow die ken ik niet, die man in Helmond.
    Wij gaan onze pretecho in Son doen, maar wij moeten nog 3 weken wachten. Wat gaan er veel mee met jou! Pff lijkt me niet echt relaxed, sorry. ;)

Sesa, wat een hoop foto's! Ik ben benieuwd! :)

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jusi wat ik van mijn zusje begreep zit mijn man en dochtertje langs me en een stukje verder kan de rest mee kijken op een ander scherm. Dat scheelt. Is een vrij ruime kamer wat ik begreep. En we krijgen ook wen gesproken dvd mee, dus ze moeten maar stil houden haha.
    We konden niet maken om de ene opa en oma wel mee te nemen en de ander niet. Bij river waren allen d oma's erbij maar vond het nu wel leuk om de opa's ook mee te nemen. Het is toch iets bijzonders.
    Ieder zijn eigen keuze. Je moet doen waar je jezelf het fijnste bij voelt.
    Klopt in Son zit er ook eentje. Wel eens van gehoord. Drie weken is ook al weer zo hoor! Ik vind de weken echt voorbij vliegen. Nu bedenk ik me weer dat mijn man deze week weer een buikfoto moet maken, haha alweer een maand voorbij

13. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jane kamertje zijn wij hier mee bezig. me man zegt dit weekend het laatste plintje te plaatsen en dan kunnen we gaan aankleden maar wil het niet zo druk dus zal nie gek veel tijd in beslag nemen.
    en bij jou?

romie poeh wordt krap bij jullie als ik jou zo moet geloven meis.
    nou river krijgt een grote slaapkamer :D

sesa leuk zeg dat je al die extra dingen kreeg :D dus je hebt weer lekker veel tijd gehad om naar je kleine scheetje te kunnen kijken. leuk zeg dat je zoontje het zo gaaf vond

jusi wij zijn naar westerhoven gegaan was echt een super lieve vrouw en hoor niks anders dan positieve verhalen. was ook een leuke ervaring bij haar toen bij onze geslachtsbepaling :)

nou hier gaat vandaag (vrijdag) ook mijn 23ste week in en tja dat wordt zaterdag weer een buikfoto maken :D ben benieuwd hoe hard dat die gegroeid is.
    heb al de hele dag een goede en fijne dag heb ook lekker kunnen genieten van alles.
    vandaag weer mee gaan wandelen met de hond dus heb me beweging zeker weer gehad...voelt zo goed om weer wat meer te bewegen zit echt veel beter in me vel nu.
    nou ik ga lekker slapen, morgen laatste dagje en dan weer weekend jeej

14. sesa

sesa Niet meer actief

Dobbermama en romie, ik ben benieuwd naar jullie buikfoto's. Zal straks de echofoto's plaatsen. Zit altijd op mijn mobiel en dan kan je ze niet uploaden.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Bij de ene foto kan je zien dat hij/zij in stuit ligt met voetjes bij het hoofd.

Bijgevoegde bestanden:

• M_0011.jpg
      M_0011.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      14
    • M_0021.jpg
      M_0021.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      16
  16. sesa

sesa Niet meer actief

Nog een leuke!

Bijgevoegde bestanden:

• M_0024.jpg
      M_0024.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      13
  17. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Wat een schatje, Sesa!!!
    Hele mooie foto's!!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dobbermama, ons kamertje is zo goed als klaar.
    Foto's staan in mijn album.
    Ben er blij mee dat het klaar is morgen alweer 30 weken, gaat nu zo hard.
    Afgelopen week kraampakket ontvangen van de verzekering.
    En maandag intake kraamzorg, pff komt allemaal steeds dichterbij nu.

Sesa mooi hè zo'n 4d echo, k heb hem vorige week gedaan, helemaal verliefd :)
    Mooie foto's hoor.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Foto van mijn echo :

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008