Ik heb de borstkolf van mijn zus gekregen dus dat scheelt weer. Romie leuke kleertjes. Ik heb hier iets laten maken. Eens kijken of ik dat geüpload krijg.
Meiden ik krijg het niet voor elkaar. Ik probeer een foto te uploaden via mijn iPad maar het lukt niet. De foto uploaden wel maar ik zie nergens een knop met plaatsen.
@romie, leuke kleertjes hoor. @leetje, leuk rompertje. Ik leen ook een borstkolf van een vriendin. Ik koop wel nieuwe slangen.
@leetje leuk!! Dankje allemaal!! Overmorgen de pretecho!!! Ik heb er zo'n zin in!! Was het maar alvast zover. Gister voor de eerste keer gevoeld dat ons meisje de hik heeft in mijn buik, zo grappig. Mijn ander dochtertje had dat echt heel vaak in mijn buik en deze nu twee keer. Vandaag gekeken naar vakanties, woensdag even overleggen met de vk aangezien we naar Frankrijk willen een week en ik dan 33 weken ben..
Romie dat zou toch fijn zijn als je nog even weg zou kunnen met z'n drietjes. Pff hier in de buurt hebben ze Een feestje ofzo en als de wind even goed staat lijkt het hier net voor de deur te zijn ... Neeeeeee ik wil slapen
Leetje om 3 uur sliep ik nog niet gelukkig hebben we niks vandaag dus kan ik lekker op tijd me bedje in. Romie idd bijna je pretecho Hoop dat me mannetje doet koken bleh heel de dag al gammel door dat slechte slapen. Verder nie veel te melden..was druk op het werk en dat zal ook wel blijven tot midden aug dus vervelen hoef ik me niet haha.
Hier eindelijk vakantie. Wij zitten op de boot. Ik heb vandaag een hele voorraad eten gehaald bij de aldi. Pffff wat ik normaal even doe heb ik nu de hulp van de kinderen en mijn man bij nodig. Maar goed ik lig nu op de bank in mijn boot. Dat is al een dag van de vakantie dat ik hier ben. Man en mijn ma hebben elkaar de oorlog verklaard. Dat is weer wat. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ze negeren elkaar volledig. Waar we vroeger gelijk koffie kregen zget ze nu nog niet eens goeie morgen of hallo. En mijn man kan daar niet tegen. Logisch trouwens. Maar goed nu zijn we hier en zij is weg. Het zonnetje schijnt weermijnman is met de kinderen aan het wandelen dus wat wil ik nog meer behalve niet zo heel moe zijn. Met de baby alles goed/druk. Hij beweegt gelukig genoeg. Nu is til lig is het een kwestie van tijd voor hij weer van de ene kant naar de andere kant danst. J anu heeft hij de ruimte nog. En denk ik maar waar moet die buik eindigen als ik 40 weken zwanger ben. ik voel me nu al zo log.
sojo het zou ook eens een keer lekker lopen hebij jou privé..het is wat allemaal lijkt me voor jou ook nie prettig al dat gerommel om je heen jij hebt wel andere dingen aan je hoofd. wel lekker dat je vakantie hebt nu en heerlijk je gezinnetje bij elkaar hebt jeeeeeej mijn man heeft eindelijk het plintje geplakt hahaha mijn moeder kwam vandaag lang haha de schat was ze naar de ikea geweest had ze een lakentje, 4 matrashoesjes (2xwit en 2xroze) gehaald en een knuffel dus bedje is nu opgemaakt zo goed als haha doen we de uitgewassen dingen erop leggen als we wat verder zijn in de zwangerschap....dit is toch beter dan een matrasje nog in het plastic
@romie, veel plezier met de echo morgen. @sojo, wat vervelend van de ruzie zeg. Hoop.toch dat je ff heerlijk bijkomt met de vakantie. @dobbermama, leuk hoor van mams Mijn vriendin heeft mijn ledikantje alvast gkocht bij de ikea. Ik wilde hem pas met 28 weken kopen maar ze was bij de ikea vandaag en toen belde ze op dat die bedjes eruit gingen. Ze heeft hem nu alvast gekocht. Hij was nu maar 40 euro. Wat heb ik toch lieve vriendinnen. Vandaag was een andere vriendin komen stofzuigen
sesa wat lief dat je vriendin daar toch wel bij stil heeft gestaan :d en ook lief van die andere vriendin dat ze is komen stofzuigen
Dobbermama, je buikje is idd goed gegroeid. Romie, leuke kleertjes! Wij hebben nog helemaal niks gekocht eigenlijk..
@sojo he bah wat rot weer allemaal. Geniet ondanks alles toch lekker van je vakantie. @dobbermama wat vervelend dat he zo slecht geslapen had, hopelijk haal je het vanacht een beetje in. @sesa wat een lieve vriendinnen. @hier druk dagje gehad. Boodschappen gedaan. Was gewassen en gestreken en vanavond mijn nagels weer gedaan van een mooie french gel. En nu lekker mijn bed in. Morgenavond de pretecho!!! Welterusten allemaal!
Leetje, wat een leuk rompertje! Sojo, wat vervelend, zacht uitgedrukt.. Hoe komt het dat ze ruzie hebben? Dobbermama, eindelijk!! Werd ook wel tijd he? Sesa, aah wat lief van je vriendinnen. Nou, ik ben vandaag nog onverwacht in het ziekenhuis geweest, bij de verloskundige dan. Ik voelde afgelopen weekend minder leven dus ik maakte me toch wat zorgen. Gelukkig voor niks, want het kindje bewoog goed en het hartje klopte goed. Maar beter 1 keer teveel dan te weinig!
Romie, veel plezier morgen! En ik wilde nog vragen of jullie ook Facebook hebben, en zoja, lijkt het jullie leuk om elkaar toe te voegen? Mij wel namelijk. Als jullie mij willen toevoegen geef ik de link wel in een pb!
@jusi, gelukkig is alles goed met de kleine. Ik heb ook wel dagen dat het minder s maar dat word 's avonds vaak weer ingehaald. Hihi
Jusi heb je nog veel ook van je eerste omdat je nog niks gekocht hebt ..kan natuurlijk ook zomaar zijn. Poeh dat is wel even schrikken dan jusi, gelukkig is je kleintje in orde! Jaja heb wat moeten zeuren maar nu ligt hij der haha Romie wel opletten dat je niet te veel doet joh! Heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier vanavond bij de pretecho Nou ben der weer vandoor...werken Gelukkig wel goed geslapen