Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @lilotje welkom hier!

@dobbermama spannend morgen je eerste echo!!! Hoe laat?

@sojo wat fijn dat je woensdag al mag komen!

@hier donderdag echo bij de vk. Ik vind het toch weer heel spannend en als het goed is hoef ik niet alleen want mama gaat als het goed is mee.
    Zijn jullie ook zo duizelig? Ik heb dat meerder keren per dag als ik van zit naar sta/lopen ga.
    Vandaag vergeten de vk te bellen om door te geven voor de nekplooimeting en 20 weken echo. Morgen maar even doen. Gezien mijn leeftijd hebben we geen verhoogd risico dus besloten om geen nekplooimeting te doen. Bij river hebben we het ook niet gedaan.
    Nu ga ik lekker op de bank gtst kijken.

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    marnick hahaha ja ik moet toch ergens positief over zijn hahaha dan maar over de aantal weken dat ik zwanger ben...maar gaat toch ook snel ben morgen al weer 6 weken en 4 dagen en tja dat is al vrij dicht bij de 7 :p
    Wel fijn dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen aan de telefoon. pff maar 27 maart dat is nog even wachten joh.

lilotje ik denk dat je idd voor jezelf elke keer een volgend doel kan pakken voor jezelf. eerste doel is je eerste echo enz en dan kom je vanzelf op een punt dat je toch steeds meer blij kan zijn denk ik. lijkt me wel heel verschrikkelijk die onzekerheid zeg.
    Ik heb IVF gehad dus heb via een berekening voor vrouwen die via ivf zwanger zijn geraakt mijn datum kunnen berekenen.

Romie ik heb morgen om half 10 de echo :D spannend is dit zeg haha lijkt wel een examen haha.
    Nou goed zo dat je voor jezelf die keuze hebt gemaakt voor die meting. Vraagje heb jij je 20 weken echo niet in het ziekenhuis? Ik weet namelijk nu al dat ik da wel heb dat hebben ze in het begin ergens al laten vallen.

Bah Bah Bah nou romie ik heb geen last van duizeligheid maar van misselijkheid en vermoeidheid. Ik stond vanmorgen op helemaal niks aan de hand, ikke aangekleed en naar de wc geweest. Sta ik aan het aanrecht mijn brood te smeren voor het werk voel ik me steeds beroerder worden..ikke snel snel alles gedaan en toen me crackers gaan smeren om op dat moment te kunnen eten. Sta ik die tweede cracker te smeren e rennen dat ik moest naar de wc. Ik kokhalzen maar en kwam niks denk naja loos alarm sta ik op ben de gang nog nie uit jeeej kon ik weer terug rennen. sorry heel uitgebreid verteld haha maar wat voelde ik mij beroerd, ik wist even nie waar ik het moest zoeken. heb er eigenlijk ook wel de hele dag wat last van gehad, moest echt opletten wat ik deed eten en drinken vandaag

3. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama mijn medicijnen tegen de misselijk helpen goed mits ik op tijd eet. Vanmiddag te laat gegeten en werd echt even niet goed. Gelukkig trok het na het eten wat weg..
    De vk raadde ons aan om de 20 weken in het radboud te Nijmegen te laten doen. Dan krijg je net waf een uitgebreidere echo en ze hebben de allernieuwste en beste apparatuur. Dus dat gaan we doen.
    Ik ben benieuwd wat ze nog in Catharina zeggen 13 maart echo en langs de gyn. Haha twee weken achter elkaar lekker naar ons hummeltje kijken. Ik hoop dat mijn mam er dan wel bij kan zijn,

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie ik ga gewoon hier bij het mmc in veldhoven daar heb ik morgen ook die echo. Ben blij dat ik nie veel in het catharine ben geweest voelde mij daar altijd ongemakkelijk (maar zal wel komen omdat ik mmc gewend was).
    Als morgen alles goed is ga ik meteen bij de vk hier inschrijven en ook bij moeders voor moeders.
    Oehhh dat is wel leuk dat jij je frummel 2 weken achter elkaar kan zien (dat is dan weer een voordeel met ivf je krijgt net iets meer echo's)

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    hmm, ik heb nu zoveel jeuk dat ik denk dat het 'gewoon' een schimmelinfectie is. Dat dacht ik gisteravond ook, maar de jeuk trok weg. Morgen toch maar even de HA bellen. Heb na m'n bevalling veel last gehad van schimmel, af en aan voor minstens een half jaar. Hoop dat het nu meevalt.

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    dobbermama, succes morgen!

Ik ben wel benieuwd wat de vk zegt over mijn zwangerschapsbegeleiding, gezien de geschiedenis met onze dochter. Toen was er ook niets aan de hand tijdens de zwangerschap, tenminste, niet dat ze hebben kunnen zien. Ik wil in ieder geval in het ZKH bevallen en ik denk dat zij dat ook een goed idee vinden.

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    En toen was het echt bloedverlies. echt een golf. En ik heb ook echt wat krampen.

We gaan het morgen zien. Maar heb net als de vorige keer het gevoel dat het dus gewoon over is.

zucht....

8. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Jeetje sojo dat is gewoon k*t zeg.. Het hoeft natturlijk nog stteds niet einde verhaal te betekenen, ik zal voor je duimen!!

9. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    *sorry voor mn typfouten, zit vaak op de ipad en dat typt iets lastiger ;)

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is niet goed hoor. Te veel in een keer en buikpijn.

Zucht was man lief maarhier. gelukkig zi eik hem donderdag als het goed is weer.

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Sojo, wat erg! En dan is het echt niet fijn om alleen te zijn. Ik hoop nog steeds voor je dat het niet waar is, maar wat je schrijft, klinkt niet goed. Heel veel sterkte ermee!

12. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ik heb straks een afspraak bij de HA. Belde vanochtend: oh, maar als je een schimmelinfectie hebt, hoeft de dokter dat niet per se te zien hoor, dan kan ik ook wel overleggen dat hij een receptje uitschrijft.

Vraagt ze of ik het eerder heb gehad. Ja, na mijn vorige bevalling. Oh, maar dan weet u toch hoe het voelt? Jaha, maar dat is wel vier jaar geleden! *zucht*

En toen mocht ik toch komen.

Ik begrijp de 'poortwachtersfunctie' van die assistentes wel, maar we komen er bijna nooit! En het lijkt mij logisch dat ik liever niet van die zalfeieren in m'n vagina duw als het niet hoeft, zeker nu niet. En ik wil ook gewoon zeker weten dat dat het is.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hallo, ik wil me ook komen melden hier!
    Maarre.. kletsen hier nu oktober én novembermama's mee of wat?
    Dat wordt dan wel een drukke bedoening!

Sojo, pff meid, klinkt niet goed idd. :(
    Heb je je vk of gyn al gebeld??

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 weken 3 dagen en een hartslag!!!!!:).

Na deze vreselijke dag eindelijk toch even wat geluk. Ik heb zelfs mijn ogen dicht gehouden toen ze begon met de echo. We hebben hier een groot scherm waar je naar kunt kijken als ze de echo maken. En wat fijn dat het een vrouw was. Ik weet nog dat ik zwangr was van mijn zoon ook bloedverlies had en na 2 weken!!!!!!! eindelijk een echo kreeg en een hartje en baby zag. terwijl ik me er op ingesteld had dat het mis was. Ik was helemaal emotio toen. en die gyn (man ) had een uitgestreken gezicht zonder emoties. Deze mevrouw zei als er wat is gewoon bellen. Dan mag je eerder. Ik snap dat je je zorgen maakt na een miskraam. ook al was het nog zo vroeg. Ze zei onspan je> ik zei ik ben de hele dag al zo gespannen als een snaar. Ja dat is logisch zei ze.
    Maar zo fijn. Ook zo gek om te zeggen dat je voor de 4e keer zwanger bent. Zal zo blij zijn als we wat verder zijn. Maar voor nu heb ik netzo veel kans als jullie dat het goed gaat komen.

Heerlijk iemand die gewoon even lief is. Dat is fijn als je al alleen gaat voor zon echo.

Dus NOG STEEDS ZWANGER

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marnic hoe was het bij de HA???

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo wat een opluchting moet dat voor je zijn!!! Echt top! Ik ben zo blij voor je dat het toch goed is. Zei ze nog iets waar het bloedverlies vandaan kan komen??

@dobbermama hoe was de echo?

@marnick wat zei de ha?

17. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Sojo wat fijn!!!

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze zei zie het als een bloed neus.Je baarmoeder is goed doorbloed. En er kan zo maar wat knappen. Ook al heb ik dus geen sex.
    Ze zei ook ook de duur vand e zwangerschap zou nog wat kunnen veranderen. nu 6 weken 3 dagen terwijl ik volgens de miskraam 7 weken zou zijn dus 4 dagen verschil. Ach t maakt ook nog niet zo veel uit. Over twee weken weer. En nu wil ik even geen stress meer als het kan.
    over 6 weken ga ik rompetjes kopen met mijn dochter daar heb ik zin in.

Voor mijn man is het onwerkelijk. Hij is natuurlijk niet thuis en heeft nu niets gezien.
    hij houd nog een extra slag om de arm. Logisch ook trouwens. ik heb wel meer hoop en hoop doet leven!!

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Marnick snap ook nie waarom een assistent je voor zulke dingen nie gewoon even laat controleren

Jusi gefeliciteerd en welkom

Sojo wat fijn dat ze hebben gekeken en wij schelen een dag. Bah wat een stress dag voor je

Hier helemaal happy de baby zat mooi in de baarmoeder en hartje ook zien kloppen :) zo super blij. Alleen waren mijn eierstokken nog te groot door die punctie van m'n ivf behandeling dus moest er nog veel last van hebben zei ze en dat klopt ook wel.
    Zal de echo zo in me album zetten

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo jusi.

We zijn een klein clubje hoor. Het is nog niet echt druk maar wel behapbaar om allemaal mee te lezen. Ik ben eind okober uitgerekend. misschien moeten we eens een lijst maken. al weet ik niet goed hoe je dat doet.

Deel Deze Pagina