Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Das wel heel fijn sojo. Ik voel me echt nutteloos. Mag niks

2. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Fijn zo, Sojo!!!

Veel goede moed gewenst, Sesa!!

Geniet van de trip, Leetje!

3. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @leetje goede vlucht morgenvroeg. En idd het weer is prima hier nu.

@sojo wat fijn! Geniet nog van je vakantie.

@dobbermama ja precies het is iets van 1000 km. Ik zie wel tegen de lange autorit op maar goed dat zal ook wel goed komen. De eerte en laatste keer dat we met zijn drietjes op vakantie gaan.

Hier al twee dagen last van misselijkheid. Bah niet echt fijn, ik denk dat het komt omdat de kleine steeds meer ruimte in beslag neemt en mijn buik groeit waardoor mijn maag in de verdrukking komt. En merk het ook als ik teveel gedaan heb. Vanmiddag een uur op de bank geslapen.

Hebben jullie ook zo'n moeite met in slaap komen?
    Nu lekker weekend.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@kamelot, tnx.

@romie, ik kan ook moeilijk in slaap komen en blijven. Slaap zwiezo maar 5 uur per nacht nu ik zwanger ben . Ik ga zo laat mogelijk naar bed om zo moe mogelijk te zijn.

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo hmm idd een moeilijk gesprek zo met je moeder. En idd nu is het tijd voor jou je baby en de rest van je gezin. Dat zal je dochter leuk vinden denk ik als je die naamkiest
    Geniet nog maar lekker van je vakantie

Leetje je bent waarschijnlijk nu zo ongeveer op wegnaar nederland.. Het is nu echt lekker weer hier..goed vol te houden zo :)

Sesa verveldn meis dat jij je zo nutteloos voelt :( gelukkig is het mooi weer dus kan je (als je die hebt) naar je tuin verkassen

Romie ahh jij voelt je dus ook nie echtsuper door die misselijkheid
    Hier gaat slapen ook nie altijd even goed..soms kom ik moeilijk in slaap, vaak wordt ik min 2x in een nacht wakker, in het weekend vroeg wakker voor mij doen en door de weeks kom ik er haast nie uit.

Gisteren lekker band dus kon ik 25min naar me werk heen en ook weer 25min terug fietsen...en dat was geen rechte weg zullen we maar zeggen..was echt licht in me hoofd toen ik op het werk aan kwam en moe toen ik thuis kwam. Dadelijk naar de bandenhandel even een andere band erop laten zetten.

6. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, vervelend een lekke band! Ook weer een duur geintje.
    Ik heb gelukkig een tuin das lekker. Mijn buik in de zon vind ik alleen niet prettig aanvoelen dus daar gaat een witte handdoek overheen

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa mijn buik vind de zon erop en de warmte ook nie echt prettig dus zit veel onder de parasol ofzo.
    Ja pff moesten uiteindelijk 4 nieuwe bandenop...voor konden ze nie maken en achter waren kei kaal. 370 euro kost dat geintje :(

Zo net terug van een feest..auw aan de voeten en rug en ben nu goed misselijk..hopen dat ik toch snel in slaap val

8. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Dobbermama dat zijn geen leuke geintjes. Ik moet morgen onze auto naar de garage brengen voor APK en voor service. Ik ben benieuwd wat ons dat allemaal gaat kosten. Hij is al een jaar te laat met APK.:cool: HIj heeft al die tijd in de garage gestaan.

Sesa wat vervelend meid dat je nog steeds rustig aan moet doen.

Ik ben weer veilig op Nederlandse bodem geland. De kleine heeft de hele reis mijn buik blauw geschopt:D. Heerlijk. De reis is weer goed verlopen en het is heerlijk weer in Nederland. Ik had geen betere tijd uit kunnen kiezen.

Woensdag naar de vk die ik bij mijn jongens ook had. Heel veel zin in. Al zal ik mijn echo's wel missen.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, het valt altijd tegen bij de garage.
    @leetje, helaas is het zo tot de bevalling. Ben blij als ik 34 weken ben. Dan kan ik iets meer mijn actviteiten uitbreiden.

Feeling hot hot hot, nu al

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    leetje welkom in Nederland :D
    ooo jullie hebben hier nog wel een auto...slaap je nu bij je ouders?
    is altijd weer een soort examen he die apk haha
    haha nou wel fijn dat je kleintje de reis zo goed heeft gedaan :D
    jaaaa is echt zomer nu in NL haha maar de temperaturen zullen voor jou wel heel wat lager zijn hier nu.

sesa...ik zit buiten in de tuin met een laptop een tijdschrift en een boek in de schaduw maar zit me nu al af te vragen hoe lang ik dit vol ga houden haha...anders met je voetjes in een bak met water gaan zitten

11. sesa

sesa Niet meer actief

Ja erg he dobbermama, ik ga eerst ff buiten lunchen en dan ff siesta houden. Dan s heetst weer voorbij.

12. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    HE Dobbermama,

Sterker nog, ik heb gewoon mijn huis nog. Ik hou heel veel van mijn ouders maar 6 weken met z'n allen onder 1 dak dat gaat niet goed komen:cool:.

Ik denk dat het voordeel voor mij toch is dat ik wel wat gewend want ik vind het met de warmte nog wel mee vallen.;) Het scheelt voor mij dan ook 20 graden:p Ik zei net nog tegen mijn buurman: ik vind het maar koud in de schaduw:D

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa ik ga zo denk ik ook even plat binnen.....op zich vind ik het in de schaduw wel goed te doen nu maar ja lig hier bijna te slapen in de tuinstoel haha en dan komt mijn hond me lastig vallen dus dat is ook nie zo fijn.....

leetje o dat is zeker fijn als je al je eigen dingen nog hebt.....is de baan van je man tijdelijk dan omdat je hier nog wel je huis en auto hebt?
    hahaha ja kan me voorstellend dat het een groot verschil is die 20 graden tussen daar en hier.
    moet wel zeggen dat het voor mij echt niet warmer hoeft te zijn hoor

14. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Je hoort mij ook niet klagen hoor over de temperaturen. Heerlijk dit. Warmer hoeft echt niet want dan slaap ik s'avonds weer niet.

Tijdelijk is het sowieso de baan voor mijn man maar het kan nog een jaar duren,2 misschien wel 3. Hij werkt voor een lokaal bedrijf en daar heb je geen zekerheid. Je kan er zo uitgegooid worden en dan is het fijn dat we ons huis nog hebben.

15. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Hier ook al fijn van de zon genoten, heb er (nog) helemaal geen last van. Vanmorgen ook al een fikse boswandeling gemaakt. HEERLIJK! Daarna buiten gegeten en kaartspelletjes gedaan.

Nu ook maar naar binnen gekomen, Manlief houdt niet zo van die tropische temperaturen... Hij wilde in huis wat afkoelen.

Geniet er van dames!!! (of "keep it cool", indien nodig)

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama dat is altijd zuur geld... Hier van de week een bekeuring van 137 euro binnen, kever te laat laten schorsen. Is ook zuur geld, wat eigenlijk voorkomen had kunnen worden....

@leetje welkom hier. Wel fijn dat jullie in jullie eigen huis kunnen.

@hier ook naar binnen gedoken, buiten werd het te heet.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    leetje oja dat is wel slim ja...heb je tenminste altijd een plek waar je naar toe terug kan...

kamelot bezig bijtje haha nou fijn toch dat je geen last hebt van de warmte. valt op zich bij mij ook wel mee vandaag :d heb het goed volgehouden, ben alleen naar binnen gegaan vanmiddag omdat ik nog wat wilde slapen..was zo moe van het feest van gisteren. de rest van de dag lekker buiten gezeten.

romie dat is zeker zuur geld.

net even weze douche en nu wachten tot het boven wat frisser is en dan ga ik slapen..heerlijk nu alle ramen tegen elkaar open gezet

18. sesa

sesa Niet meer actief

Goedemorgen..weer een mooie dag.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ook namens mij een goede morgen :)

Vandaag eerst werken tot 3 en dan om 4 uur naar de vk...
    Wat had ik graag thuis gebleven vandaag achja nog 109 dagen tot due date hahaha dus das nog 11 weken werken.. Zou te doen moeten zijn haha.

Fijne dag iedereen

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Goedemorgen meiden,

Dobbermama werkse vandaag. Ik ga zo de auto te keuren brengen en dan met mijn kinderen ergens zwemmen. Ik weet nog niet waar maar het zal vast leuk worden.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina