Wij gaan iets doen met een foto. Ik heb een vriendin in Abu Dhabi die aan het leren is voor fotograaf en zij gaat mooie foto's maken en daar laten we dan een kaart van maken. Ik vind de tijd ook voorbij kruipen hoor terwijl ik morgen alweer een week in Nederland ben. Ik wil haar zo graag vast houden. Nog 2 weken en dan is mijn mannetje lekker ook in Nederland. Maandag ga ik met de jongens naar de camping. Ik heb er zin in.
Leetje dat is ook wel gaaf om iets met een foto te gaan doen. Ahw bale zeg dat ook jij het zo langzaam vindt gaan Gelukkig heb je nog leuke dingen in je agenda staan
Nou sesa eigenlijk nie zo..heb wel weer kleur op me wangen en ben iets minder moe maar die misselijkheid komt elke keer weer opzetten samen met de hoofdpijn..denk dat me kleintje op dit moment veel aan het verplaatsen is en ik daar last van heb..denk ik
Sesa, mooi dat de naam weggehaald is. Je weet nooit he, als ze zichzelf ofanderen haar gaan googlen... Dobbermama, balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Nou vandaag ben ik terug geweest met mijn steunkousen, omdat ze niet lekker zaten. Bleek dat ik ze verkeerd aantrok. Ik baal er wel van dat ik die dingen aan moet, het staat zooo niet charmant.
jusi ik kan me het heel goed voorstellen dat je zit te balen van die dingen..haha oke dat je ze dan verkeerd aantrekt is dan wel weer een klein beetje grappig al zou het voor jou wel fijner zitten idd als je ze op de juiste manier aan hebt
@ allemaal. Jeetje bijna iedereen zit in de lappen mand. steun kousen, misselijk hoofdpijn bedrust. En we moeten nog zo lang. Gelukkig is her mooi weer. dat scheelt dan weer. Wij zijn nog even naar de boot geweest. Maar dat slaapt zo beroerd dat ik 2 dagen bij moest komen. Heb veel geslapen. Vandaag even de stad in. Een stuk wat ik normaal 3keer heen en weer loop.Dat gaat dus echt niet meer. Mijn man gaat donderdag weer varen. Dan sta ik er tot 38 weken alleen voor. Het contact met mijn ouders is na wat emails verbroken tot na de bevalling. Mijn vriendin zou volgende week komen maar we moeten gaan voorbereiden op het vertek van mijn man. Veel boodschappen in huis halen koffer pakken laatste administratie nou ja zon week vliegt altijd om. En nog proberen te genieten van de kinderen. Maar een hoop werk. Ik weet niet of het zin heef tdat ze komt want met mijn lijf alles klaar maken en dan ook nog leuke dingen doen met haar wordt denk ik te veel. Verder veel pijn aan mijn heupen en ook een drukker wordende baby. Voel hem bijna de hele dag nu.
Leuk dat je de baby elke dag ne voelt sojo. Ik voel de hele dag getrappel....doe ook niks dus heb de tijd om erop te letten. @dobbermama, vervelend meid dat het nog niet over is.
@leetje ja dat is ook leuk met een foto. Wilde ik eerst ook maar mijn man vind dat niks. @jusi steunkousen zitten idd niet dijn. Hopelijk nu Ieta beter nu je ze goed aan hebt. @dobbermama wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk etc bent @sojo idd een clubje met allemaal mankementen @hier nog steeds hoofdpijn @sesa @sojo hier ook een beweeglijk meisje in mijn buik.
Sojo is vind het geweldig voor de kinderen dat we nu ook echt zomer weer hebben in NL nu dat ze vakantie hebben. Hier ook een steeds drukker en groter wordend meisje in me buik.. Had eigenlijk nooit verwacht dat ik al zoveel kon houden van iets wat nog niet eens geboren is. Goed van je dat het contact nu even niet meer is..kunnen jullie je leKker richten op elkaar en de zwangerschap Sesa ja precies ene dag heb ik zoiets van ga maar eens slapen en de andere dag is ze ook wel druk maar idd meer met draaien Romie hoop dat de hoofdpijn nu watis afgenomen na een avond slapen..? Gister bbq gehad en vandaag doen we niks..wil morgen eigenlijk wel weer werken
Sojo gOed dat je even afstand hebt genomen. Denk maar goed om jezelf. Romie vervelend die hoofdpijn. Enig idee waardoor het komt?
Hoofdpijn wordt al minder. Nu niet meer de hele dag gelukkig. Misschien dat het van de verkoudheid komt ofzo. Ik weet het niet. Vanmiddag samen met mijn meisje cupcakes gebakken, vind ze helemaal leuk! Misschien dat we morgen een dagje Efteling gaan doen. Heb er echt zin in maar en zo bang dat het met lopen tegen zal vallen. Ik ben zo snel moe. We zullen zien.. jullie nog iets leuks gedaan vandaag??