Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot haha en anders kom je hier in nl bij een van ons in bed hihi...nee meis hoop voor je dat het klikt.

Nou dat was de dinsdag werken... Hopen dat alle dagen zo snel en soepel lopen..dat zal wel niet. Nu lekker op de bank met een groot glas koud drinken. Pff had ik post van de drukker...zit er eens verkeerd kaartje in :( gelukkig doen ze hem nu gratis opnieuw drukken en krijg ik hem donderdag binnen

2. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje al kaartjes binnen. Ik ga alles na de zomervakantie regelen.
    Het is bij iedereen echt vakantie lekker hoor.
    Gelukkig wonen wij in zeeland en zijn het strand en touristen dorpjes om de hoek.

Vandaag een dagje neeltje jans. Was leuk en goed te doen ondanks mijn bekken. Vroeg op bed gaan liggen helpt heel goed.
    MIjn man gaat vrijdag weg dan nog even de kers op de taart een weekeind aan boord. Heerlijk,... en dan 3 maanden er tegen aan met de kids.
    Baby kamer inrichten . daar heb ik zin in.

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meiden, hier ben ik weer even, lees wel steeds mee maar schrijf niet zoveel.

Blij te lezen dat alles goed gaat met iedereen, vakantie, kaartjes, babykamer :)

Hier hetzelfde, zaterdag nog eens een pretecho gehad bij Echobaby en zeer tevreden, alles staat mooi op DVD en ons zoontje doet het goed. Hij is nu 32cm en weegt 720 gram.
    Wij hebben een kaartje laten ontwerpen, dit was nu echt zoals we het willen dus aan de hand daarvan gaan kijken voor de doopsuiker en ook naamkaartjes besteld om hieraan vast te maken. Ga alles zelf maken wat doopsuiker betreft, vind ik zo leuk :)

Ik ben de laatste week aan het werken, dan 2 weekjes verlof, we gaan naar NL voor een weekend, ook naar de Efteling, weekendje naar zee, en dan ook de kinderkamer behangen en schilderen, in augustus komen ze al de meubeltjes leveren :)

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo tja ik wil graag op tijd alles klaar hebben zodat ik niet voor een verrassing kom te staan...ben echt een persoon die graag zoveel mogelijk de touwtjes in handen heeft en aangezien ik dat niet heb over de geboorte probeer ik alles zo vroeg mogelijk af te hebben haha...ach je moet maar een tik hebben toch?
    Geniet nog maar lekker van je mannetje de aankomende dagen :D

kimmytje leuk zeg dat je al die dingen zelf gaat maken :D dat je daar de tijd voor hebt joh haha
    Efteling is altijd mooi :D ga der altijd zeker 1x per jaar naar toe..nog een paar daagjes werken dus voor je en dan kan je lekker genieten van je 2 weken verlof :D

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Stomme vraag...moeten jullie ook zoveel plassen? Ik heb hier eerder geen last van gehad maar de afgelopen 3 dagen moet ik zelfs snachts uit bed en dan vaak meerdere keren en nie 1x

6. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik ga ieder uur, ook 'snachts.

Ik ben sinds gisteravond verkouden met verstopte neus....heb haast niet geslapen. Ik kan niet slapen met mijn mond open. Ortivin mag niet tijdens zwangerschap van mijn huisarts.

7. Kimmytje

Ik vind het leuk die dingen zelf maken, tijd ontbreekt me soms wel dus ik doe er dan eens een paar, een aantal dagen later nog een paar... :)
    Thx, ik vind de Efteling ook zalig! Hopelijk zal het ietsje minder warm zijn want kan er niet tegen nu.

Plassen, gedurig, zeker snachts, een keer of 5 bedje uit...

8. Kimmytje

Sesa, bij Kruidvat heb je neussprays op natuurlijke basis (ik dacht iets met zout water), dit is niet hetzelfde als een gewone neusspray maar geeft wel iets of wat verlichting... En eventueel Vicks aan je neus smeren :)

9. sesa

sesa Niet meer actief

Vicks mag ook niet. Ik heb zoutwaterspray...gewoon ff doorheen slaan. Gaat vanzelf over

10. Kimmytje

Vicks onder de neus smeren, ik denk niet dat dat kwaad kan ;)

11. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Otrivin is lastig daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb het gebruikt maar kon ook echt niet zonder. Ik had vreselijke hoofdppijn. EN zat tegen voorhoofdsholte ontsteking aan.

Bijsluites op internet zeggen dat het gewoon kan. Sterkte hoor

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kimmytje wat leuk nog een creatieveling in ons clubje!
    Ik ben nu een luietui aan het maken voor in de luiertas en wil daarna nog een kussentje haken voor mijn ander dochtertje.

@sesa sterkte. Hier inmiddels wat meer lucht en de hooikoorts wordt minder wel weer meer last van eczeem. Ach ja....

@hier zijn mijn man en on S pap druk bezig op zolder. Plafond in de tweede kamer zit er inmiddels in.

Vandaag twee korte broeken van mama licious binnen gekregem, wat fijn. Heb ik ook iets fatsoenlijks wat ik aan kan als het warm is. Een neon roze en een lichte spijkerbroekje.

Vanavond begint de zwangerschapsgym! Ik hoop dat het een leuk groepje is. Ik ben benieuwd, heb er zin in!

13. sesa

sesa Niet meer actief

In de bijsluiter staat dat her niet mag. Dus dan gebruik ik het niet

14. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, ik heb ook een aantal dingen van mamalicious maar vnd de kwaliteit erg tegenvallen. Wat vind jij?

15. Kimmytje

Heb ik men neus nog? :D

16. Kimmytje

@ Romie, idd, wij hebben geboortekaartje ook zelf ontworpen, samen met een drukker natuurlijk, doen heel veel zelf, vind dat echt super, wetende dat je die dingen zelf maakt voor je kindje :)

Ik heb ook wel wat van Mamalicious en vind het wel goed. Wel vrij prijzig. Ik combineer met kledij uit H&M (niet van de zwangerschapscollectie)
    Het enige dat ik echt in investeer zijn de zwangerschapsonderbroeken, die van Noppies, zijn de enige die ik kan verdragen, maar kosten 15€ per stuk.
    Maar ik vind persoonlijk als onderbroek niet goed zit, voel ik me niet goed :)

Veel plezier bij de zwangerschapsgym!

17. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    hihi, ja, lijkt me gezellig, ik zal deze optie in m'n achterhoofd houden ;)

Nog even geduld om te weten of het zal klikken. We hadden normaal maandag een afspraak, maar er kwam een bevalling tussen. Nu gaan we volgende week woensdag. Aan de telefoon klinkt ze alleszins wel fijn...

ivm plassen: hier ook elke nacht minstens één keer. Overdag heb ik er niet heel erg veel last van. Moet wel een aantal keren gaan, maar kan ook goed ophouden. De ellende is dat je er 's nachts van wakker wordt, natuurlijk....

Ivm kaartjes en doopsuiker: kaartje moeten we nog kiezen, al hebben we wel een idee wat we willen. We gaan volgende week nr een drukker die hopelijk kan uitwerken wat we zoeken. Doopsuiker hebben we ook nog niet gekozen, wil ik laten passen bij kaartje. Daarvan wil ik alleszins ook zo veel mogelijk zelf doen, maar dat zal een proces van meerdere avonden zijn, vrees ik... Nu ja, heb nog 3 maanden (als ukkie niet te vroeg komt, tenminste...)

Hopelijk voel je je snel beter, Sesa, da's maar niks, zo'n verkoudheid!!
    Veel plezier op zwangerschapsgym, Romie!!

18. sesa

sesa Niet meer actief

Gym met dit weer romie pfff.
    Ik heb vanavond eind musical van mijn zoontje

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa je kan zelf ook met water en zout je neus spoelen...moet je alleen wel even opzoeken hoe dat precies zit maar dat zal zo gevonden zijn. is heeel vies maar werkt schijnbaar goed (ik ben te eigenwijs doe dat soort dingen nie gebruiken ook geen neusspray).
    vanaf morgen nog een week ;)

kimmytje nou weet nie of jij het weer goed hebt bekeken maar op maandag staat nu zelfs 31 graden hier...zie het tot volgende week ergens nie onder de 24 graden komen geloof ik.

haha oke geruststelling dat ik nie de enigste ben....bij mij is het zelfs iets minder erg. afgelopen nacht maar 1x eruit gehoeven en de twee nachten ervoor iets van 3 of 4x.
    pfff ben me toch moe...gelukkig doet me kleine meisje het goed :D die beweegt goed al de hele dag haha kan echt genieten van haar vooral als ik het kan zien aan de buitenkant :D

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    O hahaha een hele pagina niet gelezen haha

romie poef gym en dat met dit weer...
    hoop ook voor je dat het een leuk en gezellig groepje is :D
    nou nou ze zijn druk bezig bij jullie...gaan ze het halen?

ik heb 3 broeken en wat t-shirtjes van Mamalicious en twee lingerie setjes van noppies. haal ook gewoon kleren bij de c&a bij de groten maten...

kamelot ja ik heb het overdag ook veel minder als wanneer ik in me bedje lig. ga het niet ophouden heb namelijk buiten me zwangerschap al snel last van blaasontsteking dus ga da nie riskeren

laten jullie allemaal je kindje dopen?
    ons kindje wordt niet gedoopt. mijn man en ik hebben zijn beide gedoopt en hebben beide de communie en vormsel gedaan. we doen alleen helemaal niks met het geloof dus hebben besloten dit dan ook niet bij ons meisje te gaan doen.

sesa veel plezier bij de eind musical van je zoontje

Deel Deze Pagina