Mja, hier in België hetzelfde, ze geven nog minstens anderhalve week heet! Zondag zou in NL erg warm worden? Das net de dag dat we naar de Efteling gaan. In het "slechtste" geval veel gaan zitten hé Hier zal ons zoontje wel gedoopt worden, vooral de familie van mijn man is heel gelovig (zijn Zuid-Amerikaans) maar wij persoonlijk vinden ook dat we hem toch de kans moeten geven. Wil hij later niet voor de Kerk trouwen, dan is dat ook goed, maar hij zal het wel kunnen. Heb 2 nichten die niet gedoopt enzoverder waren en dit hebben laten doen op hun 16, was echt een vreemd gezicht
kimmytje ja dan zit je al in een hele andere situatie...bij mij in de familie en sociale omgeving is er eigenlijk niemand die zich met het geloof bezig houd. heb wel in de familie dat ze de kinderen laten dopen maar vindt het persoonlijk heel schijnheilig dat ze dit doen want ze komen nooit in de kerk en zijn alles behalve gelovig of ermee bezig. ik heb verder niks tegen het geloof hoor begrijp me niet verkeerd.
Begrijp je helemaal niet verkeerd hoor Das ieder zijn eigen keuze, en ik heb respect voor die van iedereen. Ik snap wel wat je bedoelt, zou het ook niet doen moest ik of mijn man echt zoiets hebben van pfff wat een schijnheilig gedoe...
River is gedoopt en dat gaan we nu ook weer doen. Zo kunnen ze zelf beslissen of ze communie en vormsel etc willen doen. Wij zijn ook allebei gedoopt en vinden dT een goede basis voor ze. Kennisgemaakt met de meiden van de zwangerschapsgym. We zij met een grote groep 13 meiden. Pff Twee waren er nu niet. Nu nog niet veel gedaan. Meer kennismaken en een paar oefeningen gedaan. Volgende week weer. 8 lessen in totaal Papa heeft vandaag ook het plafond gestuct. Morgen weer aan de schoonmaak. Alles is wit. Zo kan ik geen was wassen. Trappen stofzuigen en beneden dweilen. Zo fijn dat stucen... Alles is wit dan.... Ach ja als alles maar op tijd klaar is... Ben er bang voor. Schoonvader heeft drie weken vakantie en dan gebeurt er niets... Gelukkig kan papa nog even vooruit met de kamers maar de overloop moet ook nog dichtgemaakt worden en een vlisotrap moet er nog in. Schoonvader zorgt voor de materialen, maar dat duurt nog wel even... En dan gaan wij nog een week met vakantie over 4 weken en mijn ouders ong dan ook.. Muren van river's kamer moeten ook nog gerepareerd worden voordat we dat kunnen texen en dan moeten de kamers nog i gerucht worden. Vloer moet nog gelegd worden. Binnenkort voor op pad wat we willen. Pff lastig plannen allemaal. Gelukkig slaapt de kleine eerst in een wiegje bij ons op de kamer... Bij river hadden we nu al lang de babykamer klaar en nu helemaal niets haha.. Alles moet ook nog uitgewassen worden etc. Pff ik probeer het maar een beetje langs me neer te leggen.. Anders wordt ik gillend gek..
Vandaag hebben wij de pretecho gehad. Helaas was de kleine niet echt aan het meewerken. Ons eigenwijsje lag namelijk te slapen met de handjes voor het gezichtje. Ook lagen de beentjes daar weer overheen. Nu mogen we een andere keer terug komen. Dan maar hopen dat we meer zien!
Kimmytje dan is het goed Romie dat is wel een grote groep idd! Ik heb gisteren gekeken voor zwangerschapzwemmen.. Denk dat ik de vriendin van me neefje mee ga vragen die is vrijdag 13 weken zwanger.. Romie dat is echt nog veel meis wat er moet gebeuren! Moet je trouwens niet aan bepaalde eisen voldoen ivm de kraamhulp?zoals comode enz? Jusi ahh dat is bale gelukkig mag je terug komen hahaa hopen dat je kleine draak dan wel meewerkt Pff heb het toch wel een beetje zwaar nu met dat werken en het warme weer.. Ben blij dat ik er alleen morgen nog een keer vroeg uit moet!
@jusi kan je tenminste nog een keer kijken naar je kleintje. @romie, vervelend he die nesteldrang. Ik heb het ook maar mag er niks mee. Vandaag ff bloedprikken. Ik heb Bnegatief dus ze gaan in mijn bloed kijken wat de bloedgroep van de baby is.
Oh wat jammer Jusi! Maar idd, dan kan je nog een keer gaan kijken Wanneer ga je weer? Hier ook last van nesteldrang, kan geen rommel verdragen, alles moet proper, opgeruimd... Nog 2 daagjes werken en dan volgende week eindelijk aan de babykamer beginnen! In augustus worden de meubeltjes dan geleverd. Kan echt niet wachten tot dat allemaal staat, dan heb je toch iets "tastbaars" Hier ook rhesus zwangerschap, B-negatief... Was er wel wat ongerust over maar blijkbaar is dat niet nodig de 1ste zwangerschap. Krijg binnen 2 weken wel een prik bij de gyn, om aanmaken van antistoffen tegen te gaan...
He meiden hoe gaat het met jullie? Genieten jullie nog een beetje van de warmte of, mag het wel minder van jullie? Ik had er vannacht voor het eerst echt last van. Mijn bloedgroep is ook negatief. De verloskundige heeft vorige week bloed bij mij afgenomen om naar de bloedgroep te kijken. Dat vind ik wel een voordeel van hier zijn want in Abu Dhabi doen ze dat niet. Weet ik straks in ieder geval de bloedgroep van de kleine alvast. Jusi balen meid. Misschien geeft de kleine de volgende keer een extra show weg. Ik heb over een kleine 2 weken een groei echo. Ik hoop zo dat de kleine dan wat meer op schema ligt en niet zoveel voor. Ik heb echt geen zin in weer een 9 ponder. Ik heb natuurlijk niet zo heel veel te willen maar hoop toch op een kleiner grietje.
@Leetje, ik heb vandaag ook echt last van de warmte... Ik hoop ook voor je dat het geen 9 ponder wordt. Vond een 8 ponder al tegroot
Hier ook last van de warmte en ik hoorde het ook ja dat het nog warmer gaat worden Pff. Ik hoop alleen dat het volgende week donderdag niet zo heet wordt want dan staat er een dagje dierentuin met de familie gepland. Voorlopig nog maar niet naar de Efteling ben ik bang. Ik hoop wel dat we nog kunnen. Kaartjes zijn al betaald namelijk...
Romie nou dat hoop ik dan ook voor je. Wel jammer dat het "te" warm is voor de efteling he.. Nou me geboortekaartje is binnen nog wat tekst aanpassen in grote en een keer op ander papier drukken en dan is hij helemaal zoals wij hem willen Ben moed bij elkaar aan het rapen om boodschappen te gaan doen
Leuk, leuk, leuk Dobbermama. Romie het lijkt mij inderdaad ook te warm voor een dagje Efteling. In Nederland kan het nooit lang mooi weer blijven dus er komt echt nog wel een dag aan dat het minder is.
Ja dobbermama ik baal er echt van dat het te warm is voor de Efteling. Hoe langer we wachten hoe lastiger het voor mij wordt... Ik moet ook nog steeds boodschappen doen. Daarom besloten om lekker bij de pannekoekenboer te gaan eten haha. Dochterlief is met papa op de springkussen nu. Dadelijk nog een lekker ijsje eten. Ik moet ook nog mailen over het geboortekaartje. Stond een foutje in. En nog even beslissen welk papiersoort we willen.
Deze warmte kan je niet vergelijken met die van Abu Dhabi. In Abu Dhabi leef je van airco naar airco en kom je weinig buiten dus echt gewend ben ik niet.