Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Jusi, welkom hier. Ik schreef eerder al dat ik hier begonnen ben omdat het hier nog maar net op gang gekomen was. En omdat ik niet goed wist of het oktober of november zou worden ;)

sojo wat FIJN! Ben erg blij voor je! Zie het als een bloedneus. Haha, wel een gekke plek voor een bloedneus ;).

dobbermama, voor jou ook: wow! Fijn zeg!

Wij hebben echt een geweldige HA. Hij feliciteerde me, vroeg even door, ging kijken. Zei dat hij het niet heel duidelijk vond, maar hij zag wel wat irritatie. Ook wat roze, maar volgens hem geen reden tot zorg. En die jeuk *gruwel* was toch wel een teken. Dus toch eitjes gekregen en moet dus drie avonden achter elkaar zo'n ding inbrengen :(.
    Hormonen, bleh!
    Hij vroeg gelijk even verder over onze dochter en hoe het nu gaat en raadde me aan om bij de vk meteen de aandacht te vestigen op wat ons met haar overkomen is, zeker als ik me zorgen maakte. En dat IK mocht beslissen naar welk ZKH we willen. Meppel is net dicht en ze schijnen nu iedereen naar Heerenveen te sturen, maar ik mag ook naar Zwolle en als ik dat fijner vind of geruststellender dan mag ik dat dus zelf weten. Zo ver was ik nog niet, maar toch wel fijn dat hij de moeite neemt om het erover te hebben, vond ik. (krummel heeft in Zwolle en in Utrecht op de NICU gelegen).

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    marnick nou klinkt wel als een heel aangenaam gesprek idd. je kan die informatie maar beter op voorhand weten dan kan je goed nadenken wat je wilt voordat ze je die vragen gaan voorleggen.

nou druk druk druk hahaha aangemeld bij moeders voor moeders, aangemeld bij eigen verloskundige. heb 20-3 een echo bij een vk in het zh maar hoop wel dat dit (op de 20 weken echo na) het laatste onderzoek is in het ziekenhuis

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ik beloof plechtig dat ik in het vervolg als ik niet of bijna niet misselijk ben me geen zorgen ga maken, maar ervan ga genieten!

Pff!

Was ook even vergeten dat mijn lijf over het algemeen één (max. twee) kwaaltje(s) tegelijk aankan. Ei heeft geholpen, jeuk is veel minder. Ruimte voor misselijkheid dus :(

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Marnick fijn joh dat je medicijnen werken... Maarja nu heb je de misselijkheid bleh.

Nou ik mag dinsdag op een tweede gesprek komen voor een baan en maandag. Komt er iemand van moeders voor moeders langs. Ik ga me bedje nu lekker opzoeken. Ben al de hele dag ziek, hoop dat het morgen beter is

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    dobbermama, slaap lekker ;).
    Beterschap en veel succes dinsdag.

6. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Gister de vrouw van mvm op visite gehad. Was toch nerveus voor de test. Zo stom maar maakte me gewoon zorgen of die wel positief zou zijn. Gelukkig stonden er binnen een paar sec. 2 hele mooie strepen op de test.

Begint nu toch steeds meer werkelijkheid te worden! Maandag de echo als die goed is heb ik er alle vertrouwen in!

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooovanacht alles symptomen weg. geen volle borsten meer niets. Ik natuurlijk (stom zoeken op internet) wordtik vanochtend wakker..... ben ik misselijk. das dan weer goed. Maar het bruine bloedverlies blijft. Probeer me steeds maar te verzekeren bruin is goed rood niet. En ik heb geen krampen dat is ook goed.Maar wel eeen zeurderige buik. Geen buikpijn maar zeurderig. Vreselijk vervelend. Alsikga zitten is het weg als ikblijf staan wordt het erger. Vanochtend dus ook maar alles in volgorde van belabgrijkheid gedaan eerst de logeer spullen voor aanboord gezocht toen pas stofzuigen en was opvouwen en dat laatste heb ik niet helemaal af gekregen. Strasks weer de kinderen op halen en even langs de kruidvat voor maandverband. Je weet maar nooit. T is wat ben je zwanger maak je je druk ommaandverband.

Als het blijft dan vraag ik voor volgende week weer een echo aan.
    gewoon voor de gerusstelling.

Gsiteren iel het kwartje bij mijn man. We weten het inmiddels al 3 weken maar goed gisteren kwam het binnen bij hem. Was we leukom te lezen in zijn mail.
    Zo gek dat je je hie rook weer niest van voorkan stellen hoe het is met 3 kinderen. En dat terwijl je je het niet meer voor kan stellen dat je de andere ooit ook nog niet had.

OOOO hormonen
    Voel me dusbest zwanger nu nog blijven zitten.
    Zo gek een juf van school die krijgt ee tweeling en is gestopt met werken omdat ze baby's moetenblijven zitten en ze dus rustig moet gaan doen. Ik dacht oo je beschrijft nu ook echt hoe ik me voel. Hij of zij moet blijven zitten. gewoon blijven zitten.

Sorry hoor voor het lange verhaal.

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier vandaag de echo gehad. Het was al druk aan het bewegen. Ze hebben me nu iets terug gezet. Volgens de echo ben ik 9 en halve week. Met de 12 weken doen ze het nogmaals meten. Dan is het wat duidelijker. Ik zal straks een foto in mijn album zetten.

9. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hallooo...mag me ook hier melden..als alles goed gaat ben ik eind oktober begin nov. uitgerekend ben nu 6 wk en 1 dag

10. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Boeboe gefeliciteerd! Welkom hier.

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    foute boel hier! Ik verlies bloed, ben erg geschrokken. En als ik probeer te voelen wat ik in mijn buik voel, weet ik het niet. Ik voelde vanochtend kramp, maar dacht dat het mijn darmen konden zijn.

Vk gebeld, ze zei dat ze met deze termijn nog niet zoveel kon en dat ik af moet wachten. Het zou kunnen komen door de schimmelinfectie of de remedie ertegen, maar niets is zeker. Volgende week zou ik eventueel voor een echo kunnen komen. Ik ben heel bang dat het niet goed zit.

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo marnick wat erg voor je. Hoe ver ben je nu dan???Ik was 6 weken en 3 dagen en ze konden al een hartje zien. Kan je echt niet eerder. Ik was zo blij dat ik al kon komen. Al blijf je je zorgen maken. Ze zeggen als je meer bloedverliest dan een normale menstruatie en als je krampen hebt dat het dan ws mis is. Bij minder kan het alle kanten op.

Ik heb ook nog steeds bloed verlies. en ik vloeide in eens zo veel dat ik mijn dochter uit de kla sheb geplukt omdat ik bang was dat ik met een hele bebloede broek op het schoolplein zou staan.
    Nu is het minder en bruin en heb ik buikpijn, Geen krampen maar een moe en zwaar gevoel.

Ik zou ze nog een keer bellen en vragen of het ech tniet kan.

Het s zo moeilijk deze tijd. Niets is zeker.

Ik denk aan je en hoop voor je dat het blijft zitten.

13. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    sojo, dank je wel. Jouw verhaal geeft me toch wel wat hoop. Ik weet het niet, ik weet niet wat ik voel. Wat ik wel weet, is dat het geen weeënachtige krampen zijn.

En tja, wat je ook schrijft, jij hebt wel een hartje gezien, maar je zorg blijft. Ik kijk het nog even aan.

Jij ook veel sterkte!

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    marnick, Ik heb al twee kinderen, Bij de oudste ook bloedverlies gehad. En me ook zo veel zorgen gemaakt. Het hoort er blijkbaar bij. Maar stressvol is het zeker. Ga nog steeds om de haverklap naar de wc of ik nog bloed verlies. Maar ben rustiger dan voor de echo.Al heb ik nu weer krampen in mijn vagina schiet mij maar lek. En oja misselijk niet erg maar met vlagen. Ik merk dat ik regelmatig wat moet eten of drinken anders word ik misselijk. Zo raar dat dat door zet en het bloeden ook niet stopt.

Ik heb vandaag ineens post gehad van de babydump. en ik snap er niets van zal wel via eenof andere site zijn.Maar de baby dump kijk ik niet op want ik ga daar toch niets kopen. Een reklame folder met sokjes erin. Dat is dan in eens zo confronterend.Ergens heel leuk maar ikben zo bewust aan het wachten tot ik wat koop dat doe ik pas met 12 weken samen met mijn dochter.

Succes de komende dagen

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIer is het mis.
    Veel bloed en stolsels. Meer bleod dan met een menstruatie.

Ga naar mijn man die is gelukkig in rotterdam met zijn schip. Morgen hou ik de kinderen daar.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Boeboe welkom en gefeliciteerd :)

Liefdeoverwint nou dat wordt dan een spannende dag voor je maandag :) ik vond het geweldig die eerste echo

Romie nou 12 weken daar ben je ook al weer snel denk ik.

Sojo wat verschrikkelijk. Vindt het echt erg voor je. Heb je de vk al gebeld.

Marnick bij jou ook even spannend dus.

Hier veel echo's gepland. Over 2 weken in het ziekenhuis en over 4 weken zoiets bij de eigen verloskundige. Wel leuk allemaal :) ben wel benieuwd naar maandag moeders voor moeders hier

17. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    sojo wat erg! Ik leef enorm me je mee. Fijn dat je naar je man kunt. Op zo'n moment is het toch goed om samen te zijn. Heel veel sterkte!

boeboe, welkom hier en gefeliciteerd.

Romie: dat klinkt goed! Fijn voor je.

Liefde overwint: succes met je echo! Ik hoop dat alles goed is.

Dobbermama: toch wel fijn, zoveel echo's? Kun je vaak kindje kijken, altijd leuk (als het goed gaat tenminste).

Hier nog in onzekerheid. Heb gister flink gehuild en dat luchtte wel wat op. Uiteindelijk toch maar dat 3e ei tegen schimmelinfectie erin gestopt (zo'n kuur bestaat uit 3 eitjes en er staat in de bijsluiter dat je de kuur moet afmaken. Vanochtend alleen maar witte afscheiding en resten van het omhulsel. Later een klein beetje roze. Al met al ben ik er nog steeds niet gerust op.
    Ben nu wel weer misselijk :(.
    En ik heb geen buikkrampen.
    Moet maar proberen om het een beetje los te laten.

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,
    Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik had afgelopen dinsdag een positieve test en gisteren weer :)
    Als alles goed gaat ben ik rond 14 November uitgerekend.
    25 Maart heb ik de eerste echo dus dan hoor ik wel of ik ongeveer goed zit met mn datum :)

19. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    kaatje, welkom hier! Vroege echo heb je dan!

Hier alles weer rustig. Bij vlagen ontzettend misselijk, geen spatje roze tot nu toe en lekker labiel. Leve de hormonen. Ik ga maandag even bellen om te vragen of ik volgende week een keertje kan komen. 27 maart is nog wel heel ver weg.

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kaatje welkom hier en gefeliciteerd! Ik zeg op naar 25 maart :)

Marnick schei uit over die hormonen en die goedvergete misselijkheid. Stond net in de friettent pff kreeg het warm joh alleen omdat ik misselijk werd. Heb met ellende met alle ramen open moet rijden omdat ik anders de hele auto onder zou spugen. Wel vertandig van je dat je gaat vragen of dat die afspraak eerder kan.. Vooral omdat je er allemaal maar geen rust in kan vinden

Mijn man en ik schrokken net echt mijn buik die is gewoon al aan het groeien tss en weet dat het alleen een darmenbuik is nu maar als het zo door gaat kan ik het nie tot 12 weken stil houden hoor

Deel Deze Pagina