Dank je wel allemaal voor jullie reacties. Ik ben weer een beetje bekome, gister flink gehuild, doet echt pijn dat ze zo doet.. Ik durf er niets van te zeggen want dan is het niet waar en geeft ze me alleen maar een groter schuldgevoel, heb dat al eens geprobeerd. @hier vandaag eindelijk open Leuke ooen schoentjes gevonden voor river. En nog een korte broek en rokje, elke keer zat alles in de was en met die hittegolf die eraan komt is het wel handig er iets bij te hebben. En voor de kleine spruit een leuk pakje van z8 gekocht van de nieuwe collectie, vonden hem allebei zo leuk, ook al hebben we al best veel haha. Er is gewoon veel te veel leuks te koop allemaal. Vanmiddag gezellig op verjaardag geweest en nu lekker niksen. Zijn jullie qua karakter ook zo veranderd? Nu met de zwangerschap? Manlief vind mij niet altijd even leuk haha. Kan niet zoveel hebben nu, was bij river heel anders... Ik denk mede door de stress heb ook veel last van eczeem, dat heb ik meer als ik gestrest ben. @sesa hier heb ik ook al drie of vier weken het kraampakket staan, vond het ook al betijds, ach ja kan het maar alvast hebben. @sojo idd lastig dat ze naast jullie liggen dan. @dobbermama ik heb woensdag de groeiecho, ben zo benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is. Nog drie weken werken en dan volgend jaar pas weer! Voor mij mogen die drie weken voorbij vliegen
Romie ja mijn man zegt juist dat ik veel meerkan hebben van hem nu... Alleen die onzekerheid is hij niet gewend bij mij. Ik heb de 30ste de groeiecho en dan 3 of 6 weken later de liggingsecho zoiets haha Nou van mij mag het nu ook wel sneller gaan hoor. Geloof heb best romie dat je stress hebt, je zit ook niet echt in een rustige positie zo met je moeder, de kamertjes enz
Romie wat vervelend voor je meid. Op dit soort dingen zit je niet te wachten. Dobbermama ik heb ook de 30 e een groei echo. Wat een weertje hè meiden. Maar ik vind het wel iets te warm hoor als ik eerlijk ben.
Leetje ik ben naar binnen gevlucht haha..zat te lezen in de tuin maar werd wel heel warm in de schaduw. Heb ook alleen me bikini aan haha denk hoef toch nie weg en verwacht niemand
Het is echt heet vandaag. Vanmiddag even in het zwembadje gezeten en daarna naar binnen toe, buiten is het te heet. Nu lekker binnen frietjes eten.
Hey Sesa, tot op zekere hoogte wel. Wij hebben recht op 15 weken zwangerschapsrust: 6 weken vóór en 9 weken na de bevalling. Van die eerste 6 kunnen er maximaal 5 worden overgedragen naar de periode na de bevalling. Binnen die marge kiezen we dus zelf. Ik wilde eerst mijn bevallingsrust laten ingaan op 7 oktober, maar ze kunnen me op 't werk maar pas "vervangen" zodra ik er officieel niet meer ben (financiële blabla). Aangezien ik tijdens mijn "verlof" dan toch nog enkele keren naar 't werk zou moeten om overdracht te doen, heb ik dan maar besloten om een weekje eerder te stoppen. Ik dacht: stel dat beebje te vroeg komt, of ik heb veel last die laatste weken, dan lukt dat mss niet meer... Net als jij Dobbermama, plak ik er nog wel wat erlof aan vast. Ik heb nog 15 dagen, maar kan die niet aansluitend opnemen, omdat mijn cliënten anders weken zonder begeleiding zitten. Ik neem één week begin september en dan de andere weken telkens twee of drie dagen... Welkom(terug), Boeboe!! Romie, wat vervelend dat je mam zo doet... Zie je wel vaker, dat ouders hun kinderen niet op dezelfde manier behandelen. Heel vervelend, als jij degene bent die aan het kortste eindje trekt... Sterkte hier mee!! Mss proberen om er toch eens iets van te zeggen?? Of weet je intussen uit ondervinding dat dat niets uithaalt? Sojo, jij ook, stom van je ouders!! Is het het echt waard om daarom weg te blijven bij de boot? Zeker als je er zo veel deugd van hebt om daar te zijn?? Geniet nog van de laatste momenten met je mannetje, op zijn schip!!!! Leetje en Dobbermama, ivm bezorgdheid, ukje hier heeft ook wel eens een "rustige" dag. Ene dag superactief, de volgende bijna niks... Vandaag is weer zo'n rustige dag. Ik denk dan dat hij hard aan het groeien is en daarvoor al zijn energie nodig heeft. Het lukt me wel aardig om daar niet te hard onder te stressen. Op één of andere manier maak ik me wijs dat ik het wel zal "aanvoelen" als het echt fout zit... Mss naïef, maar het werkt wel Qua karakter ben ik ook niet echt veranderd, denk ik, zou het aan mijn man moeten vragen , maar tot nu toe hoor ik hem niet klagen (anders houdt hij zich ook niet in, dus ga er van uit dat hij dat nu ook niet doet... ). Had van de week wel effe een emo-moment, zonder aanleiding... dat dan weer wel... Is nu weer compleet over. Ivm baby-afspraken: woensdag kennismaken met nieuwe voedvrouw 31/7: 3D-echo 5/8: 30-weken echo Voilà, ik ben weer helemaal bij, denk ik...
Dobbermama, kun je niet wat minder gaan werken dan al, of is dat geen optie? Kimmytje, ik heb vrijdag, 16 aug is dat geloof ik, opnieuw mijn pretecho. En al aan de babykamer begonnen?
Romie, he niet leuk hoe je moeder doet. Knuffel!! Dames met rustige baby's: Hier ook heel vaak hoor! Dan een paar wat drukkere dagen en dan rustig. Kan me er ook zo druk over maken.. Maar schijnbaar heeft onze kleine ook heel veel vruchtwater, dus misschien dat ik daarom ook niet zoveel voel? Weet iemand trouwens of dat kwaad kan, zoveel vruchtwater?
Romie wij hebben helaas geen badje dus tja dan maar binnen blijven he haha Kamelot jja heb je zeker ook gelijk in als er al iets gebeurd dan merk je dat denk ik wel en kan je niks anders dan de vk bellen maar toch...zoveel moeten doorstaan aan voor die kleine in dat icsi traject Jusi nou wil zo lang mogelijk door met werken en het gaat opzich nog redelijk. Heb geen idee of dat kwaad kan te veel vruchtwater. Wat een nacht pfff veel gezweet en begin nu al een beetje hoofdpijn te krijgen dus zo maar eens goed drinken voordat ik ga werken
Teveel vruchtwater kan geen kwaad. Teweinig weer wel. Alle meiden die moeten werken vandaag...sterkte. Weer zo'n hete dag. Normaal kan ik er goed tegen maar nu niet. Zeker niet met een verstopte neus.
Jusi ik heb ook veel vruchtwater, kan geen kwaad. Bij mij kan het door de zwangerschapssuiker komen maar ik weet het nog net zo niet. Ik had bij mijn 2e ook veel vruchtwater en geen suiker.
hallo... Wij in de airco aan boord in amsterdam.heerlijk vakanties we gaan tot serieus amsterdam verkennen.maar nu met de hitte lekker binnen.hier ook drukke en rustige dagen met debaby.ik heb 1 aug weer een afspraak .en 19 suf een groei echo. Mijn tante gaat mee. Ik mag van de fysio niet alleen. Zo een hapje eten. Alles wordt.hier voor je gedaan. En we hebben een goeie kok aan boord.de kinderen hebben een eigen hut en tekenen vandaag de heledag.ik lees het project wat mijn man gaat doen in australië.ze gaan naar een natuurgebied met walvissen schildpadden en beschermd e vliegjes. Maar nu nog even geniete n van elkaar.
Airco wat mis ik dat. Ik heb vandaag voor het eerst last van de warmte. Pffffffff. Nog even volhouden. Gaaf project gaat je man doen sojo.
hhahahaa komt nie vaak voor maar zit op het moment liever op de werk...airco sojo dat klinkt idd wel gaaf wat ze daar gaan doen...wanneer vertrekken ze ook daadwerkelijk daarheen? sesa off wat is het warm binnen bij je leetje haha ja kan ik me iets bij voorstellen meis. hier heb ik alles pot dicht en ben ik zelf ook binnen. ben wel blij voor de kinderen die hebben dit jaar eindelijk weer een echt zomervakantie zo met dit weer
Lekker airco. Ik wou dat wij die hier thuis hadden op het werk op de planning is gelukkig wel airco. Morgenvroeg mag ik weer van 6.45 tot 9.45 uur Net boodschappen wezen doen. Het hoognodige. Wat ben ik blij dat ik weer thuis ben. Ik ben kapot en moet nog koken zo. Met dit weer zoek ik dat echt niet. We eten gewoon iets makkelijks. Geen zin om lang in de keuken te staan. Vanavond komen mijn ouders..... Papa de platte plint tegen het plafond maken en ik mama's nagels doen.. Is het eigenlijk geen weer voor Maarja