Ja ik ben benieuwd naar de fotos straks. Hij gaat de 3e aug weg uit nederland.dan laden in engeland.6 weken varen naar australië.dus we.zitten nog wel even hier. Morgen ochtend ga ik naar de zaanse schans voor het echt heet wordt.heb al een hele planning voor.de rest van amsterdam.dit betekend ook dat we hem maar 9 weken niet zien. Ipv 12 weken.ik moet straks wel hard werken om de baby kamer en spullen in orde te maken.het gaat nu wel snel het zwanger zijn. Die rustig aan allemaal met die hitte. Wij genieten nu van een koele nacht. Thuis is het niet uit te houden. Dan hadden we beneden geslapen. Ik hoop dat de kat het trekt daar.
Hey Dobbermama, ja inderdaad. Ik kan me met de beste wil en de meeste moeite van de wereld niet eens voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn, als je er zo veel moeite voor moet doen. k besef maar al te goed dat ik een grote gelukzak ben (ik hoor in de praktijk ook heel veel schrijnende verhalen van wensmama's...). Sojo, klinkt fijn daar, aan boord van het schip. Geniet van A'dam en het laatste samenzijn met je mannetje, voor je hem zo lang moet missen... Laat je maar goed bijstaan door tantes en vriendinnen, in de komende weken. Romie, toch weer "gezwicht" voor de "charmes" van je mama?? Misschien is het een goed moment om haar te vertellen hoe je je er bij voelt, dat ze zo weinig rekening lijkt te houden met hoe je je voelt? Hier geen airco, niet thuis en niet op't werk. Vandaag voor 't eerst goed gezweet ... Ach ja, ik kan er nog wel van genieten, heb naar mijn gevoel zooooo lang op de zomer moeten wachten, dat ik er de hitte met plezier bijneem.
@kamelot, das wawr tis eigenlijk waar we al zo lang op wachten. Het is nu heerlijk in de tuin maar helaas ga ik me zo tch naar boven slepen
romie mafkees het is toch geen weer om nu boodschappen te gaan doen joh haha....snap de noodzaak wel gelukkig hoef ik woensdag pas weer sesa stuur ook wat deze kant op pff krijg het niet afgekoeld hiero sojo ja vooral omdat je er nog 2 hebt rondlopen die willen ook mama aandacht natuurlijk dat maakt het allemaal net iets langer duren voordat je dan iets gedaan hebt kamelot ik heb het er dubbel en dwars voor over gehad en wij hebben echt poepie geluk gehad. hebben geen iui gehad want daar had mijn man niet genoeg zwemmers voor, mijn man is wel geopereerd geweest maar dat heeft niet mogen helpen, gewone ivf had hij ook nie genoeg zwemmer voor en hebben maar 1 punctie hoeven doorstaan en 1 terugplaatsing. hebben er nu nog 7 in de vriezer voor als we een eventuele 2de kinderwens zouden hebben....weet alleen niet of ik nog een punctie zou doen als 1 van die 7 geen succes zou zijn. vanmiddag toch even bevangen geweest door de warmte...zwaar misselijk en zware hoofdpijn. ben toen maar op bed gaan liggen in alleen een onderbroek en heb manlief de ventilator laten halen op zolder...toch nog 2 uur geslapen en nu gaat het wel weer een klein beetje
@kamelot haha nou het viel mee. Ze was gisteravond "gezellig" Er iets van zeggen levert me alleen maar meer ellende op en vanwege de financiële steunpunt van hun zeg ik er liever niet te veel van.. @dobbrmama ja ik moet wel we hadden ech niets in huis om te eten.. Ik heb daarna een half uur op de bank gezeten. Pff Bij ons binnen stijgt de temperatuur inmiddels naar de 27 graden, bah bah. Ik zit nu op kantoor met de airco dat is wel fijn Betreft de punctie die vond ik nog wel te doen maar de overstimulatie die ik eraan over heb gehouden wil ik nooooooooit meer meemaken. Gelukkig hoeft dat bij ons ook niet meer
@dobbermama ik had naproxen en paracetamol volgens mij. Niet zo heel veel. Ik kon heel goed op mijn ademhaling letten. Was ook erg suf. @leetje idd bevallen met dit weer lijkt me ook niet alles of misschien in een koud bad bevallen dan hahah. Maar dat lijkt me ook niets. Ik krijg echt niets gedaan vandaag. Van lopen wordt ik al moe. Vandaag een mindere dag. Kleine is druk in mijn buik en heb meer laat van harde en vervelende buik. En ben zo moe... Scheelt misschien ook wel dat ik om 6 uur al op was. Morgen de groei echo
Haha nog niet eerder een bevalling gehad maareik zou der nou ook nie aan moeten denken. Romie dan hadden we hetzelfde..was even vergeten jij zat in het catharina he?! Ikke mmc veldhoven dus das hetzelfde zo ongeveer haha. Nou heel eerlijk toen ik begon te huilen ging het beter omdat ik toen ontspande haha Ben er klaar mee voor vandaag...doe niks meer
Hoi meiden wij zijn op vakantie dus zal de komende 2 weken weinig tot niet reageren. slecht bereik hier, ook met wifi.
Ik denk dat iedereen zich wel een beetje hetzelfde voelt. Wat een ellende dit zeg. En dan te bedenken dat het nog lang warm blijft. Jusi fijne vakantie meid.
Fijne vakantie, Jusi!! Geniet er van!! hihi, Leetje, ik zou er ook niet aan moeten denken om te moeten bevallen met deze temperaturen... Vandaag ook weer hele dag zitten zweten. 't was op mijn werk binnen heter dan buiten....
Jusi fijne vakante! Ik heb net de sprinkler in de tuin aangezet en ben op een stoel in het gras gaan zitten in mijn bikini...heerlijk. ben echt ff afgekoelt
Ik heb eerlijk gezegd weinig last van de warmte. maar ik ben ook wel echt een 'zomermens'. Ik vind het op het moment ook heerlijk. (We zitten in Duitsland trouwens, Saarburg om precies te zijn).
sesa haha dat is eigenlijk wel een goed idee....ik ben vanmiddag gewoon in de douche gestapt ik had het niet meer. heb stil gezeten dat werkte niet, liggen op de bank werkte niet, wat rommelen was het ook niet...ik denk dat met de hond en water spelen maar toen kreeg de hond het te warm dus ben ik maar gestopt........uiteindelijk de douche in gegaan en op bed gaan liggen tot 7 uur ofzo. jusi ik kan op zich wel goed tegen de warmte maar dit is voor mij op dit moment toch echt "te". als ik nou lekker vrij had en veel kon gaan zwemmen was het iets anders maar ik moet gewoon werken en mijn dagelijkse dingen doen. ja hoor nu is het lekker moet ik eigenlijk naar bed haha naja dan nog maar even opblijven want boven is het nog te warm slaap lekker alvast
@dobermama koude douche werk idd ook. Vandaag gelukkig een minder hete dag. @romie, had jij nou vandaag een echo? Zoja veel pleizer!
Jusi veel plezier. Wij doen alleen à ochtends wat. Verder in de airco binnen hier wel nachtmerries over de bevalling. Het gaat ineens zo snel.wij gaan verder geniet van amsterdam en mijn man.
Hè meiden, de thermometer geeft weer 23 graden aanin huis. Heerlijk. Ik kom even helemaal bij. Morgen ga ik weer terug naar de camping want voor vandaag geven ze regen en onweer af. Ik zit dan toch liever thuis. Juli ik ben jaloers dat jij er zo goed tegen kan. Ik weet niet wat die kleine heeft maar die schopt sinds gisteren mijn buik blauw. Wel gezellig hoor.