Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niets lekkend. Maar kan me de natte.boek van de vorige keren nog goed herinneren. Kolven met een te klein goedje op de bruiloft van mijn vriendin. Ik spoor alles onder. Hang je daar boven een was bak met je tuin sproeiers. Ik vergeet dat nooit meer. Zo maar eens naar pipoos garen halen voor een vloerkleed. Die ga ik.zelf maken. Mijn man is nog zeker een week hier. Dus meer vertragingen voor de baby kamer. Ik krijg het wel warm als ik daar aan denk. Nog een badje de commode het tweede bedje voor zijn eigen kamer. Het vloerkleed. De muren moeten nog leuk. Gemaakt worden.maar we zijn wel lekker bij mijn man. En dat allemaal omdat hij naar dat natuurgebied in aussie gaat. Het lijkt hier wel border security dat programma op die luchthaven. Allen dan 100 keer zo erg. Voor elke hut staan moeten likdoorn.het ruim moet gedesinfecteerd worden. En ook de combuis van de kok het is heel bijzonder dit.en het kost dus veel tijd.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Stres weer voor de babykamer sojo. Geniet maar nog lekker van de man nu hij er nog is.

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot ja mijn man zaghet die eerste nacht dus ik ander shirtje. Aan gedaan denk zal wel meevallen nou. Die bleek dus ook redelijk onder te zitten toen ik die gister aan wilde trekken..dus ik gister weer een schone gepakt en werd vannacht wakker kom hem gewoon weer in de was doen.gister overdag en vandaag overdag van die dingen in me bh gestopt maarja moet die echt gAan halen ook voor in de nacht haha heb geen hemd meer over joh die zitten in de was.

Sesa leuk leuk dat je gaat beginnen. Ik ga morgen voor gordijntjes en vitrage kijken

Sojo idd wat sesa zegt lekker genieten van je man je kan nu toch niks aan da kamertje schilderen nu je daar bent...dat stressen kan ook wanneer hij weg is haha maar kan me het wel voorstellen hoor.
    Succes met je kleed :)

4. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi

Sorry Sesa, dan heb ik even niet goed opgelet.

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama dat is al snel dat ze lekken. Weet je in iedergeval dat het werkt. Hier alleen als ik in mijn tepels knijp dan komt er vocht en geel spul uit.

Hebben jullie ook last van krampen in je kuiten? Ik wel wordt regelmatig snachts ervan wakker en zeer dat dat doet. Bij river nooit gehad. Vandaag de ijzertabletten gehaald. Ik hoop niet dat ik last krijg van obstipatie. Mijn stoelgang is al ooit wat moeilijk..

Vandaag heeft papa weer gestuct en morgenvroeg komt hij de overloop dichtmaken en ik denk de vlisotrap plaatsen.
    Het schiet nu echt op. Dus denk zomaar eens dat her misschien toch nog op tijd klaar is.

En misschien nog meer goed nieuws. Waarschijnlijk heeft mijn man binnenkort werk als koerier. Heeft vandaag meegelopen en nu dinsdag weer. Wel 0 uren contract maar is vaak veel werk. Beter iets dan niets.. Duimen jullie mee?

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie wat fijn dat je nu toch weer een positieve kijk hebt op de kamertjes van je dochters :D scheelt een hoop stress bij je.
    nee ik heb geen krampen maar ik zorg dat voordat ik naar bed ga ik nog een beetje heb rond gelopen hier in huis/tuin en soms echt buiten.
    bij mij is het voornamelijk in de nacht dat ze lekken, heb nu de hele dag van die kompressen in gehad en die zijn mooi schoon.
    toch maar 2 doosjes gehaald want heb geen zin om in 1x met twee vlekken in me shirt over straat te lopen haha.
    natuuuurlijk ga ik mee duimen voor je man :D

7. sesa

sesa Niet meer actief

Ik duim ook mee romie!

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dank jewel meiden!

Nou de vlisotrap zit erin en het plafond is bijna dicht. Ik zal straks eens mijn buikfoto plaatsen, nog steedsvgeen tijd voor gehad.

A.s woensdag hebben we de bolle buiken shoot. Heb ik zin in.

Hier kwam het straks met bakken uit de lucht.

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie o gaat snel :)
    Wij reden naar de winkel voor gordijnen en vitrage en toen was er voor ons een boom afgebroken en op de weg gevallen...dat was even mzzl. Regende zo hard dat we nie harder dan 30 konden rijden. Nuis het weer droog en zonnig

10. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Hey Sesa, veel plezier/succes met het kamertje!!
    Wij hebben vandaag alvast de kleerkast in elkaar gezet. De rest van de meubeltjes zal de komende weken wel volgen...

Romie, jullie ook nog goede moed met de verbouwingen.
    Ik word niet wakker van kuitkramp, maar heb wel een licht verkrampt gevoel in mijn kuiten als ik 's ochtends wakker wordt. Ik overtrek mijn benen dan even en dan gaat het er uit. Ik neem hier nog niks voor, is nog wel draaglijk. Heb ergens gelezen dat magnesium hier wel goed tegen zou helpen. Is er een reden dat jij ijzer inneemt??

Hihi, Dobbermama, lijkt me - als ik dat zo lees - idd geen overbodige luxe om te "investeren" in kompressen...

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kamelot mijn hb was te laag, vandaar de ijzertabletten

12. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, fijn dat het opschiet.
    @dobbermama, gelukkig ben je niet net iets eerder vertrokken. Heb je nu wel je vitrage kunnen kopen?
    @kamelot, tnx. Moet eerst naar de ikea en dat zal waarschijnlijk pas volgend weekend zijn.

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kamelot en bedankt haha ;)
    leuk he al die spullen zo in elkaar zetten :D heb je ook al kleertjes enzo?

sesa ach kan je lekker nog een weekje helemaal voor ogen krijgen hoe jij het kamertje van je kleine dropje wil hebben :D
    ja precies ben ook heel blij dat er niks is gebeurd....gelukkig d8 mijn schoonmoeder hetzelfde als mij en die zei tegen me schoonvader dat ie moest zorgen dat hij bij de bomen weg was.
    jaaa heb overgordijnen gekocht, vitrage, 2 vloermatjes, 2 lakentjes en een dekentje :D de gordijnen en vitrage kan ik over 3 tot 5 weken halen :D dus hebben we mooi alles voor mijn verlof klaar :D

14. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Zo... hard "gewerkt", Dobbermama!!
    Ik heb al wel wat kleertjes, maar nog niet al te veel, wil eerst even de schattingen afwachten over hoe groot onze uk zal worden. Heeft geen zin veel 50-jes te kopen, als hij er uitkomt aan 60 cm... Ga denk ik maar pas de laatste weken wat basisspulletjes kopen.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Das slim kamelot. Had voor mijn zoontje zo'n leuk pakje gekocht maat 50. Nou die heeft hij nooit aangekund. Hij was 54 cm .

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier maar 1 pakje maat 50 gekocht. Rest vanaf 56
    River was 2860 bij 53 cm en heeft de eerste weken maat 50 aangehad. 56 was te groot.

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    BeFunky_null_4.jpg.jpg

buikfoto gemaakt bij bijna 30 weken.

18. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
  19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik romie. Ik ben een kabouter vrouwtje. Overal extra dikke buik dikke borsten dikke benen. Al worden die wel gespierd hier door alle trappen die ik moet lopen. Ik had nog wat klweetjes en heb ook nog best wat bij gekocht.dat moet allemaal nog gewassen worden.voorlopig genieten we nog hier. Vandaag in het vondelpark geweest en zelfs mijn man kon mee. Het blijft heerlijk hier.zo anders dan bij ons thuis. Ik geniet minstens zo veel als met een vakantie in frankrijk. Ik wou alleen dat ik kon winkelen. Maar dat lukt echt niet.

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    De kleertjes die ik heb hebben we allemaal gekregen dus dat scheelt een hoop :)

Romie mooie buik hoor

Sojo mooi dat je er zo van geniet...hoe minder stress hoe beter voor je kleine

Ik zit lekker even een spelleke te doen op de pc met het raam open dus zit nu lekker in de wind:)

Deel Deze Pagina