Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Mooie buik romie!!

Hoeveel zijn jullie aangekomen? Ik nu al 9 kilo. Niks doen is nietnzo best voor mijn gewicht.

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dankje sesa.

Ik ben nu 5 kilo aangekomen. Was in het begin veel afgevallen nadat ik al het vocht van de ohss kwijt was.
    Idd van stil zitten kom je sneller aan, ik beweeg ook niet zo heel veel, ben elke keer een kilo erbij als ik naar de vk moet. Bij river 11 kilo in totaal, ben benieuwd wat het nu gaat worden.

Sow wat donderde en bliksemde het hier vanacht. En het kwam er met bakken uit. Wel lekker nu, alle ramen open gezet, heerlijk dit weertje.
    Hier is het nachtelijk plassen ook een feit, laatste paar nachten 1 a 2 keer eruit geweest.

Straks even bij mijn schoonouders op visite, die zijn gister terug gekomen van een weekje duitsland.

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker 7 kilo aan gekomen. Nog 3 maanden. Vorige keren 20 kilo en over de 20 kilo heen gegaan. Maar nu was ik al zwaarder in het begin. Ik heb de laaatste weken extra vet gekregen op armen benen en mijn gezicht.komt mede door het eten hier aan boord. À middags warm eten en s avonds wat lekkers(macaroni,pannenkoek en,hamburger,enz) bij de boterhammen. Ik beweeg wel veel meer dan de afgelopen maanden. 5 dekken omhoog wandelen in het vondelpark, of door het rijksmuseum ik hoef alleen geen huishouden te doen of boodschappenus dat compenseerde weer.hebben jullie ook last van een trekkerig gevoel in je onderbuik? Ik denk het mijn gNomon

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    stomme telefoon die maakt weer rare.woorden. Ik denk dat ik last van mijn banden heb.

5. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, ik heb een pijn in mijn onderbuik. Denk ook de banden.

Ik hoop niet dat ik nog veel meer aankom...moet er ook weer af. Ik kan niet zeggen dat het vocht is want daar heb ik geen last van. Vorige zwangerschap ben ik 12 kg aan gekomen nu zal het wel veel meer worden.

6. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was de 2e zwangerschap quakilos ook het ergste. Maar ik denk dat ik op het eind bij alle 3 even veel weeg. Ik hoop dat de borstvoeding helpt met afvallen. Vocht was. Bij de eerste het ergste.

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa ik hebgeen idee, laatste keer was bij de vk op de weegschaal..

8. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Ik ben 3.5 kg bijgekomen (in vergelijking met mijn gewicht op 5 weken). Ben in de eerste weken daarna wel eerst nog een tweetal kilo afgevallen. (dus in totaal een dikke 5 kilo bij)

Ook hier bij momenten trekkerig gevoel in onderbuik, er zit fameus wat spanning op m'n buikje voor 't moment. Goed aan het groeien, waarschijnlijk...

Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar, Sojo. Geniet er nog van!!

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    je huid goed vet houden hoor...heb een paar weken terug ook last gehad van zo'n gespannen buik die had toen echt een groeispurt (had zelfs last boven op me buik van de aanhechtingen) en dat smeren 2x per dag maakte het net iets soepeler allemaal.

Nou ik ga maar eens lekker douche en me bedje opzoeken :D
    Slaapwel

10. sesa

sesa Niet meer actief

Truste...ga na mijn douche ook altijd met mijn palmers cacaoboter aan de gang

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ik had eerst bio oil maar die vind ikpersoonlijk te vet, heb toen zo'n monstertje gehad van bepathene die was op zich wel goed te doen en nu heb ik vsm puur mama als jje die smeert lijkt heel je huis wit alsof je te veel hebt gebruikt maar die trekt lekker snel in.

Doen jullie trouwens ook nog van die vitamine tabletten slikken ter ondersteuning?

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik floradix.

13. sesa

sesa Niet meer actief

Ik heb vitaminen van vsm. Ook gebruik ik extra vit c , visolie en magnesiumdrank van salus.

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ik heb compleet mama + visolie van davitamon
    dat laatste klinkt wel heel vies sesa haha weet nie of da ook vies is..
    waar is floradix voor sojo?

15. sesa

sesa Niet meer actief

Hahah dobbermama, het is ook van floradix. Magnesium ontspand de spieren dus ook je baarmoeder

16. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    ik smeer al vanaf 12 weken elke dag twee keer. Nog geen enkele striem te bespeuren. Hopelijk blijft het zo? Jullie al striemen dames??

Qua vitaminen neem ik enkel Vinalac, op aanraden van de gyn, verder niks.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Striemen genoeg..ben in me pubertijd heel snel heel veel aangekomen. Ohh serieus wat kijk ik er naar uit om me sporten weer op te pakken en weer af te gaan vallen. Voel me een olifant op dit moment

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vergeet te smeren. Maar voel me ook een olifant.mijn buik zit al aardig in de weg. Ik bots ook steeds of dan zit ik weer klem. Floradix isijzer en vitamine b. Werkt sneller dan staal pillen. En ik heb het gekregen op advies van de vk
    Na mijn eerste bevalling. Je loopt het gewoon bij de kruidvat. Morgen gaan we even( 2 uur rijden) naar huis. Donderdag heb ik controle en de kat zit al weer even alleen. Toch jammer. Maar we gaan donderdag na de gyn en fysio weer terug.we moeten echt de jurk van maxima nog zien.en ook tijdens de gay pride zijn we hier. Maar ik weet niet of we daar wat van mee krijgen

19. sesa

sesa Niet meer actief

Ik heb striae van de vorige bevalling. Kreeg ze met de bevalling daarvoor had ik ze niet. Mijn buik zt zo laag dat als ik zit hij op mijn benen leunt. Moet ook echt achteroverzitten. Soms heb ik het gevoel dat er een voet in mijn vagina zit zo laag is het.

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo tot wanneer was je man er ook al weer?
    nou druk dagje dan voor je aankomende donderdag.
    ok dat botsen herken ik wel, heb al genoeg van de vensterbank gegooid met me buik alleen dat klem zitten dat is me nog niet gelukt.

sesa dat is zuur denk je er goed van af te komen krijg je ze tijdens het bevallen :(
    oeh dan zit je buik wel heel laag ja als je dat gevoel zo doet omschrijven.

morgen om 18:00 eindelijk weer een echo :D
    nou is mijn geheugen een beetje aan de slechte kant op het moment maar romie had jij nou ook morgen je echo?

Deel Deze Pagina