Sesa hahaha als kamelot niks had gezegd had ik het ook nie gezien haha. Pff ben misselijk van de hitte
Hey dames, Pff wat een warmte seg! Echt niet normaal, ik zal blij zijn dat het vanaf morgen toch weer ietsje frisser word! Onze laatste daagjes vakantie zijn ingegaan, maandag weer werken. 15 en 16 augustus zijn we wel weer thuis, feestdag + brugdag dus lang weekendje. De 15de komen ze ook vanuit NL onze meubeltjes voor de kinderkamer, wieg, park en kinderwagen leveren Dan nog werken tot 11 oktober! Romie, ik ben ook benieuwd naar de andere foto's, ik stuur je ook even een verzoekje Sojo, moet vies zijn zoiets vlak voor je neus zien gebeuren! Gelukkig is alles goed afgelopen. Geniet nog van je man Kamelot, wij gaan steeds bij Echobaby in Lommel (wel, steeds, we zijn er 2x geweest ), en zijn er heel tevreden van, ken ook veel vrienden die er gaan of geweest zijn Wat jammer dat jullie kereltje niet goed lag! Maar wel leuk om al een beetje te weten hoe hij "gevormd" is 30 en 28 weken, gefeliciteerd!
De hitte is verschrikkelijk. Ik vind mijn arm optillen al teveel... Mijn voeten zitten in een emmer water
kimmytje wat leuk de spulletjes uit Nederland haha heb je lekker twee dagen om aan te rommelen zo heerlijk tot 0:45 buiten gezeten, nu net uit de douche..nog even wat dingetjes kijken en dan heerlijk me bedje in. Morgen horen me neefje en zijn vriendin wat het geslacht is van hun kindje ...haha vind het best spannend en is niet eens mijn kindje. Nou morgen lekker uitslapen, dan hondenbrokken halen en de hond van me ouders eten geven en dan gaan we lekker een dagje naar de camping in BE heerlijk dagje voor de boeg dus. Slaapwel iedereen
Wat heerlijk dit weer. Stukken beter dan gisteren. Gisteren was ik er echt even klaar mee. Jeetje ik heb er gewoon al 4 weken vakantie op zitten. Nog 2 weken en 2 dagen en dan vlieg ik alweer terug. Dobbermama veel plezier vandaag.
Zo leetje dat gaat snel zeg. Vind je het jammer dat j dan alweer terug moet? Ik ben ook blij met dit weer! De warkte blijft alleen weo erg in huis hangen.
Op dit moment moet ik er nog niet aan denken Sesa maar aan de andere kant, als ik terug vlieg hoef ik nog maar ruim 7 weken en ik kijk er zo naar uit om de kleine meid te zien.
Zo heerlijk dagje gehad op de camping...en wat een heerlijk weer dat het is zo mag het van mij blijven dit is lekker Leetjje jeej dat gaat snel zeg....ik moet nog 7 weken werken en dan eindelijk verlof. Ach nog nie aan denken dat je terug gaat over 2.5 weken nog tijd zat om hier vanalles te doen of juist lekker te niksen Sesa ik krijg de warmte er ook nie echt uit
Ik word nog steeds gek van de vestopte neus. Iemand een gouden tip wat er tegen te doen behalve otrivin?
Flusjes wassen .water onder in de sterilisator in de magnetron. 1 of 5 minuten geloof i voor je neus....... Stomen met heet water. Douchen......en spoelen met zoutwater. Neem lauw water. Met een theelepel zout. Of zo veel als dat je verdragen kunt. Baby xylo( otrivin) bevat de helft werkzame stof van een gewoon flesje. En dan alleen à s avonds als je er huiverig voor bent. Maar ook lekker in de zon zitten hielp bij mij.sterke.
Tnx sojo. Zoutwater en homeopatische neussprays doen niks. Ik heb ook een netipot(lijkt op een theepot voor je neus) maar helpt ook niet.. ik heb gewoon hoofdpijn van de zuurstoftekort
sesa als dat toch nie allemaal nie heeft geholpen morgen misschien even naar de dokter? Je sterilisator...(heb zelf ook zo'n ding en ook zonder gebruiksaanwijzing haha) Giet 100 ml water in da onderste bakje. De flesjes grondig schoonmaken en goed afspoelen voordat je ze in da onderste bakje zet. Deksel erop en dan 5 minuten in een magnetron op 500W. 2 min laten afkoelen en dan voorzichtig die deksel eraf. Als je die deksel erop laat zitten blijven die flesjes +/- 3 uur steriel Ben pas om 10:20 wakker geschoten pff was dus echt moe haha...naja was ook de laatste keer uitslapen in ons bedje, dinsdag komen ze ons nieuwe bed leveren
Tnx dobbermamma. Wat heb je heerlijk geslapen...ben jaloers. Wat betrfd de verstopte neus...het is geen verkoudheid. Hoortt bij de zwangerschap. De HA kan er ook niks aan doen.
hmm is wel vervelend aangezien je al zoveel gedaan hebt om het weg te krijgen en niks lijkt te helpen..sorry meis ik heb geen andere opties meer. mijn man had in januari een bon gekregen van de zorgverzekering...wij net kijken staat de babyfoon die wij wilde hebben erop en een flessenwarmer en toen hadden we nog een klein bedragje over dus hebben we maar een thermometer erbij gedaan...hebben dat alles voor 3.95 ofzo scheelt weer geld. net laatste aanpassingen gedaan op de geboortekaart..hebben hem nu opnieuw als proefdruk laten drukken en dan op het papiersoort die mijn man graag wil...komt dinsdag ben benieuwd
Spannend dobbermama! Ik heb het kaartje ook al klaar. Na de geboorte kan ik pas de gegevens invullen. Heb deze week de enveloppen ontvangen zodat ik de adressen er al op kan schrijven.
Bij ons moet uiteindelijk ook nogdatum, tijd, gewicht en lengte aangepast worden. Ga van de week denk ik enveloppen halen..daar waar wij ons kaartje vandaan halen kosten ze 20ct per stuk