Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

We zijn weer thuis. Van het avontuur miskraam bij manlief aan boord.

Ik heb een dag vreselijkveel gevoelt. En nu rest er nog wat buipijn.En ik ben nogheel moe. Ik g amijn rust nemen de komende dagen. Gelukkig ishet weekeind en hoeft er niemand naar school. Ik moet dit allemaal wel even verwerken. Het was wel heftig vond ik. maar daarga ik jullie niet mee lastigvallen. Geniet van jullie zwangerschappen en ik hoop dat jullie allemaal gezonde lieve kinderen krijgen

Groetjes

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo ik heb er geen woorden voor! Wat is dit erg voor jullie. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en een. Dikke knuffel voor jullie

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoi allemaal,
    Ik sluit me ook bij jullie aan! Na ruim 3 jaar en 5 IUI's had ik dinsdag (en woensdag) een positieve test in handen. 12 november uitgerekend. Superblij natuurlijk maar ook heel erg onzeker. Ben zo bang dat het misgaat! 27 maart de eerste echo int ziekenhuis, dan ben ik 7w1d. Wat spannend allemaal zeg!
    Zijn jullie ook bij elk krampje en elk toiletbezoek zo bang om toch bloed aan te treffen?
    Groetjes!

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    sojo, wat ontzettend! Logisch dat je dit moet verwerken en dat je helemaal gesloopt bent. Heel veel sterkte. En ik hoop dat er bij jullie toch nog eens een gezond kindje geboren mag worden!

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Bloesempje, welkom hier. Hartstikke spannend hĆØ? Als je even terugleest, kun je zien dat ik niet alleen bang ben om bloed aan te treffen, maar dat het er ook geweest is.

Ik zit nog steeds in onzekerheid, vanochtend toch weer wat roze afscheiding. Ga morgenochtend bellen en vragen of ik komende week een keer kan komen. Ben inmiddels 7 weken en ik lees steeds dat anderen dan al een echo hebben, dan zal er toch bij mij ook iets te zien moeten zijn.

6. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor alle reacties. Er is nu iets meer rust in de tent hier. maar ik heb echt wel even nodig om er van bij t ekomen. We gaan het zien wat we gaan doen. Mijn man is nog 3 maanden weg dus hebben we tijd genoeg om een sgoed na te denken. Na een hele vroege miskraam en nu dit wil ik even rust voor mijn lijf.
    Want dit is nog niet eens over. Ik verlies nog donkerbruin bloed. Maar het uitdrijven zelf was kort en hevig.

De zwangerschaps verschijnselen zijn een eind weg. Maar dat ze zeggen het is een heftige menstruatie. Ik wil het meer vergelijken met de 2e of 3e dag na je bevalling. Dan ben je ook zo vreselijk moe. En het bloedverlies is echt heel veel. Gewoon een maandverband vol binnen een uur.

Maar goed Marnick Ze kunnen met 7 weken echt wel wat zien. Bij mij zagen ze met 6.3 een hartje kloppen en we hebben het ook gehoort.
    Je hebt meer rust en iets meer zekerheid als ze een hartje zien want dekans op een miskraam wordt dan kleiner. Al kan het dus als nog mis gaan.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij jullie. En als het is gaat zorg dat je man een dag vrij neemt om je er bij t esteunen. Je heb them echt nodig.

Of een hele lieve vriendin die gewoon 2 nachtjes de boel op pakt en komt logeren. Met haar kinderen. En ook even weg gaat als je rustig nodig hebt.
    Dat is ok heel fijn.

groetjes

7. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Bloesempje welkom! En gefeliciteerd natuurlijk.
    Ben ook nog steeds onzeker bij elk toilet bezoek toch bang om rood te zien. Heb op het moment wat meer afscheiding dan normaal en denk dan ook steeds dat het niet goed gaat als ik dat voel.
    Wat een wonder he na drie jaar. ( wij ook) 6 iui's en op naar de intake voor ivf.

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Echt heel bijzonder ja! En jullie nog spontaan ook, super! Ik las ergens dat dat slijmverlies juist goed is omdat dat betekent dat je lijf de slijmprop aant aanmaken is, ik heb er ook last van. Denk ook telkens een lichte bloeding te voelen maar dan is het dat slijm... Ik vind deze dagen/weken nog erger dan de wachtweken na een IUI of spontane eisprong...

Sojo, ik las later jouw verhaal pas. Wat ontzettend heftig zeg! En dan je man ook zo lang van huis, lijkt me niet makkelijk. Sterkte!
    Marnick, ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, wat een onzekerheid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en een mooie echo.

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Bloesempje gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom

Hier weinig te melden haha geen verandering hiero. Nog steeds vaak goed misselijk en slapen is mijn huidige hobby. Morgen komen ze van moeders voor moeders. Nou ga maar weer verder met niks doen en lamballen

10. sweetwendy

6 mrt 2013
    20
    0
    0
    helpende
    groningen
    Hallo,
    Mag ik me hier ook toevoegen?:)
    Ik ben ook een paar weken zwanger en we hebben 20 maart onze eerste echo en zijn zeer benieuwd.
    Waarschijnlijk ben ik dus ergens in oktober uitgerekend.

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sweetwendy welkom en gefeliciteerd

12. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    De echo was goed! We hebben het hartje horen kloppen. 4 april weer terug komen!

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Voor alle nieuwe onder ons gefeliciteerd!!

@liefde overwint wat fijn!!!

14. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    @liefde overwint: Wat fijn voor je, gefeliciteerd.

Voor ons is het helaas afgelopen. Sinds gister erg veel bloedverlies, zonet in de lunchpauze van de vk echo gehad, geen hartactie en ze kon ook geen vruchtje vinden. Wel een dooierzakje en er zit nog wel iets. Verlies nu ineens ook meer bloed. Nog steeds geen buikpijn. Volgende week woensdag weer heen om te kijken of alles weg is.

Ik ga jullie dus ook verlaten. Ik wens jullie allemaal een heel goede zwangerschap en gezonde kindjes!

15. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Ow marnick had zo gehoopt voor jullie dat het ondanks vorige werk toch goed zou gaan. Sterkte de komende tijd!
    Knuffel van ons.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    oke dit wordt een heeel erg dubbel bericht

Jeeeej liefdeoverwint gefeliciteerd en wat leuk dat je het hartje al hebt horen kloppen :D

marnick meis was mega super erg voor je. ben in gedachten bij je. jij en je man heel veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel

17. sweetwendy

6 mrt 2013
    20
    0
    0
    helpende
    groningen
    Dankjewel:)

Wat fijn om te horen @ liefde overwint.
    Pff sterkte ermee Marnick!

Ik moet nu iedere keer wat eten tegen de misselijkheid. Vanochtend toen ik in bed lag, heb ik 3 ckrackertjes gehad en daarna 2 broodjes als ontbijt en toen ik mijn dochtertje naar school bracht, werd ik weer misselijk en had ik maar een worteltje genomen. Nu onlangs al 5 kleine worteltjes gehad..

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    hey dames, mag ik me hier ook aanmelden? Vanmorgen een positieve clesr blue test gehad! Als het goed is ben ik dan 21 november uitgerekend.. 3 weken eerder dan dochterlief! haha

Hier iemand ook pregnyl gespoten?

groetjes Guusje

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    EEEEHHHik ben nog zwanger???????? Ik moest vandaag op controle voor een echo om t ekijken of ik helemaal schoon was. En toen zat er dus nog steeds een kindje met een kloppend hartje wat ook nog gewoon gegroeit was. Maaar ik heb wel een grote bloeding in mijn baarmoeder. Als alles goed gaat blijft het kindje zitten. Als het niet goed gaat verlies ik en het stolsel en het kindje. Of alleen het stolstel.
    Allemaal heel eng en toch een beetje blij. De zwangerschap gaat goed. De boel er om heen is een rommeltje.

Mijn man komt 2 weken naarhuis want ik ben moe en zo slap als een vaat doek. Je leest dat rust helpt. Dus dat gaan we doen. Ik kan ook niet veel trouwens. Ik ben moe en heb buikpijn. En nu zelfs druk op mijn baarmoeder mond.

Heel spannend allemaal.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje soho.., wat een heftig verhaal zeg!!! Maar wat goed dat het een plakkerd is zeg!! Als deze niet blijft zitten...

En wat is er nu verder afgesproken? Wanneer weer echo? Spannend wijfie, voor iedereen maar voor jou extra!

Deel Deze Pagina