Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    hier eerst ook wiegje naast het bed, makkelijk voor de borstvoeding!!!
    Kamertje is intussen wel in orde.

Vandaag 30 weken: hiep-hoi!!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Klopt, bij ons is het ook voornamelijk voor de borstvoeding en omdat ze op de infoavond gezegd hebben dat een babytje in het begin toch echt je warmte en geur nodig heeft :) *smelt

Proficiat ook met je 30 weken Kamelot!

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hier geen wiegje naast het bed..ons meisje heeft haar eigen kamertje waar ze haar bedje heeft.

Kamertje hier is bijna klaar... Wachten op de gordijnen en vitrage en dan alles ophangen en dan klaar.
    Zal als het klaar is wel een foto maken.. Al kan dat nog even duren want wil alles in 1x gaan ophangen anders blijven we aan het boren.

Sesa haha geloof jje meteen met je waslijst. Wij gaan aankomende salaris alle laatste spulletjes halen en dan hebben we alles in huis.
    Moet nu nog de spullen van de kinderwagen en maxicosie wassen (en dan de laatste spulletjes) de rest is allemaal al gewassen haha moet alleen nog strijken

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik wordt jaloers van jullie die al zo ver zijn met de babykamer hier nog helemaal niets. En alles moet nog uitgewassen worden maar dat kan nog lang niet.. He stukwerk is bijna klaar. Babykamer muur ia gerepareerd dus als we terug komen van vakantie kunnen we aan de slag met texen. En een vloer uitzoeken en dan hopelijk kan hij nel geleg worden en zit er een niet al te lange levertijd op. Tijd begint nu te dringen..
    Ik hoop maar dat de kleine ook te laat is net als river dat scheelt weer een week haha

5. Kimmytje

Bij ons heeft hij ook een eigen bedje op zijn eigen kamertje maar dat gaan we pas gebruiken vanaf een maand of 4 denk ik.

Hier moet ook nog alles gewassen worden, wacht ik ook nog mee tot alle meubels er staan zodat alles direct mooi in de kasten of op zijn plaats kan :)
    Heb ook wel wat last van nesteldrang, nog iemand hier last van?
    Oh, ik heb van die geurbuiltjes van Zwitsal, ga die proberen zo lang mogelijk ingepakt te laten, anders ruiken ze al niet meer tegen dat babyboy er is :)

Romie, idd nog heel veel werk dat jullie hebben! Maar zal zeker wel goed komen hoor :) Hebben jullie al meubeltjes besteld ofzo?

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje ik denk dat beide wel zo de voor en nadelen heeft :D
    hier staan alle meubeltjes al dus dat scheelt ik kan de kleertjes al kwijt..heb net 2 planken vrij gemaakt in 1 van mijn 2 kasten en daar komt mijn meisje haar beddengoed haha anders krijg ik haar spullen nie kwijt in haar eigen kast en commode haha.
    Ja hier komt de nesteldrang met vlagen voorbij...vandaag weer wat bezig geweest haha gelukkig heb ik het niet zo heel erg.

romie nou begint aardig op te schieten niet te vergeten dat je 2 kamers moest doen. ik weet niet wat voor vloer jij wil hebben maar toen wij onze laminaat gingen halen konden we die meteen meenemen die hadden ze genoeg op voorraad.. en texen gaat redelijk snel...toch. je gaat het wel halen hoor kijk maar eens goed hoe ver je al bent :D

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Woot woot vandaag 29 weken, bijna weekend en voor het eerst deze week de nacht doorgeslapen

8. Kimmytje

Goedemorgen! :D

Dobbermama, gefeliciteerd met de 29 weken!

Idd, alles zal wel zijn voor- en nadelen hebben :)
    Ik ben eens benieuwd of ik alles ga wegkrijgen, kan namelijk geen stuk van onze eigen kast gebruiken want die is nu al veel te klein. We zullen wel zien eens de meubeltjes er staan :)

Vandaag werken tot 15u, dan eindelijk weekend!
    Hier gaat het slapen heel slecht... Begin nu ook last te krijgen van de beenkrampen en auwch dat doet pijn!

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kinmytje vervelend he die beenkrampen. Ik heb daar ook heel veel last van..

@iedereen woehoe met het bepalen van alle mijlpalen.
    Het aftellen begint nu echt vind ik na de 30 weken.

Hier ook eerst een wiegje op de slaapkamer.

Werk ze allemaal! Ik ga mezelf maar eens aankleden en dan straks nog spulletjes halen voor de vakantie. Nog genoeg te doen voordat we gaan.

@dobbermama ik hoop dat je gelijk hebt en dat alles nog op tijd klaar is. Ik denk een heel eind wel maar waarschijnlijk niet alles wat we eigenlijk gehoopt hadden... Daar zullen we ons dan bij neer moeten leggen

10. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmytje vervelend die beenkrampen. Mijn kamertje is lichtgoen op de muren en geel vinyl op de vloer. Bedje is groen (ikea) en comode is geel.

@Dobbermama, bij mij ook geen wiegje op de slaapkamer hoor. Mijn slaapkamer zit er direct naast.

@Romie, komt allemaal goed. Je hebt nog 2 maanden.

Ik ga zo naar de verloskundige. Ik vind het altijd van die suffe afspraken. Binnen 10 min sta je weer buiten.

11. sesa

sesa Niet meer actief

Net terug van de VK.
    Baby ligt met hoofd naar beneden. baarmoeder was 32 cm en doorgaan met de bedrust tot 34 weken. Dan mag ik iets gaan uitbreiden.

12. Kimmytje

Nog 2 weekjes te gaan dan, en dan kan je echt echt beginnen aftellen, als je dan alweer wat meer kan gaan doen gaat het eens zo snel :)

13. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmy , das dus nog 4 weken. Ben net 30 weken

14. Kimmytje

Ohw ja, sorry, had dat wel gezien maar verkeerd geteld. Ik hoop dat die weekjes heel snel voorbij zullen zijn! Moet je echt veel platliggen?

15. sesa

sesa Niet meer actief

Ja helaas wel.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje ik smeer mijn buik, billen en mijn benen in met puur mama van vsm en ik heb geen last van krampen in mijn benen

romie nog een weekje en dan zit ik ook aan de 30 weken :D moet zeggen dat ik al aan het aftellen ben naar mijn vrije week en daarna mijn verlof haha nog 6 weken werken.
    ja precies romie jullie kunnen nie meer doen als je best ook....
    en de kleine wil je eerst toch op je eigen slaapkamer dus dat scheelt ook weer een hoop.

sesa ik vind ook alleen de afspraken leuk dat ik een echo krijg die andere vind ik ook maar tja hoe kunnen we dat netjes zeggen....
    20ste gaan krijgen we de echte groeiecho haha vorige keer was alleen voor mijn geruststelling en 2 weken daarna gaan we het hebben over de bevalling ben benieuwd
    wel fijn dat de baby al met het hoofdje naar beneden ligt..nou dat die 4 weken maar snel voorbij zijn dan

17. sesa

sesa Niet meer actief

Kunnen we de klok maar vooruit zetten. Ik krijg ook de 20ste een echo.

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag de19eweer vooreen echo. Daarna gelijk een afspraak met de vk.

We zijn weer thuis. Ik heb wel veel gemist hier las ik zo. Maar het feest was leuk. En gisteren was zwaar omdat het "maaar"2 uur rijden was naar amsterdam. Nu is hij zelf ook vertrokken en dat maakt het weer makkelijker.
    Verder gaan we de rommel opruimen hier. 3 weken weg en het is een puinhoop. En er moet schoon gemaakt worden overal is stof.

Dinsdag komt de commode en maandag ga ik gordijnen bestellen. En opzoek naar een box met wieltjes.

19. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, heb je hulp met de schoonmaak of kan je het zelf?

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hebben jullie niet dat je eigen vk de echo maakt?
    Ik heb mijn echo tijdens de gewone controle afspraken...hoef geen losse afspraken voor een echo te maken.

Maken jullie een geboorteplan?

Sojo nou ik zou zeggen poets ze...misschien in blokken verdelen dat je nie alles achter elkaar doet ofzo?

Hier het gevoel alsof ik een mega kater heb. Gister weze werken, daarna bloed weze prikken en nog even bij me mams geweest en toen hadden we ook nog een verjaardag.. Conclusie te veel gedaan denk ik.
    Vandaag hier buurt bbq, eerste keer in 3.5jr dat we meedoen ben benieuwd

Deel Deze Pagina