Herkenbaar hoor die onzekerheid. Onze kleine voel ik de laatste 3 weken erg goed, vooral 's avonds en 's nachts dus heb er momenteel geen last van. Morgen mag ik weer aan het werk na 4 weken vakantie, ik heb er echt geen zin in.. En gisteren is ons zoontje voor het eerst begonnen op de basisschool, helaas moet ie iedere keer met wegbrengen huilen als ik ga, zo zielig!
sesa ja heb dadelijk een zwarte bekleding en dan een paarse voetenzak :d helemaal happy bent ik er mee...vooral omdat ik nu zeker weet dat er geen vieze dubieuze vlekken in zitten. Jusi ahw dat maakt het dan wel extra moeilijk om je zoontje dan op die momenten daar achter te moeten laten...vooral omdat je weet dat hij het moet leren en dat wanneer je toegeeft en blijft hangen je het alleen maar moeilijker maakt ipv een kort ritueel tijdens afscheid en meteen vertrekken.. tot wanneer moet jij nog werken jusi? haha mijn man en ik een vliegengordijn gekocht.....kunnen we dat dus zelf helemaal in elkaar gaan haken haha en dat is me toch veel werk denk dat we er nu ongeveer 10 hebben hangen en dat is een kwart van 1 deur haha houdt ons van de straat zullen we maar denken. nou ik ga me bedje weer eens opzoeken, slaap lekker
Shit zeg heb ik me toch verslapen haha. Normaal vertrek ik nu haha. Idd sesa haha maar gaat opzich redelijk snel en is echt nodig want heb echt mega veel last van vliegen
Hoi meiden! Laatste werkdag van de week hier! En ben helemaal hyper, heb email gekregen dat de levering van meubeltjes en kinderwagen enzo morgen om 8u30 bevestigd! Yippieeeee Fijne dag allemaal!
Jusi dan breekt je hart als je je mannetje zo achter moet laten. Hopelijk is hij snel gewend. Dobbermama paars is toch ook leuk Ik ben net bij de vk geweest en de kleine meid is gedraaid. Ze ligt nu met haar billen naar beneden terwijl ze met haar hoofdje naar beneden lag al een hele tijd. Het zou wel kunnen verklaren waarom ik haar minder stevig voel. Als ik ongerust blijf mag ik bellen en dan krijg ik een ctg. Dat is wel heel fijn om te weten.
@leetje , vervelend. Maar het klopt wel qua beweging. De mijne lag de hele tijd in stuit en pas sinds een week hoofd naar beneden en nu voel ik de bewegingen veel meer. Hopen voor jou dat de kleine draait.
Fffff hoe doen jullie dat toch werken bij de zwangerschap. Ik heb vandaag een beetje huishouden gedaan. En mijn heupen doen weer zeer. En elke stap is er een te veel. Beetje was op gevouwen opgehangen en 1 bed verschoont. sochtends af gehaalt en s avonds opgemaakt. Normaal doe ik er 3 in 15 minuten. Nu is een al t eveel. We eten nu tussen de middag warm dat scheelt trouwens wel. Morgen ga ik voor een box kijken en s middags komt het 2e bedje voor op de baby kamer. Het wordt nu echt wat. Maaaar mijn hoofd wil zo veel doen. Ook nog even dit en dat maar dat gaat dus verdorie niet. Maar goed morgen is mijn man al weer 1 week weg nog 7 te gaan. Dat moet lukken. En vrijdag zitten we op de 30 weken.
kimmytje dat is nie eerlijk he ik moet nog 2 dagen werken hahaha. oehhh ze komen lekker vroeg dus mooi kan je snel gaan prullen in de babykamer leuke dag morgen dus. Als het goed is wordt de hoes en voetenzak morgen geleverd, dan meteen wassen en erop doen. leetje ahh dat is bale maar gelukkig heeft ze nog een paar dagen om te draaien. hier is mevrouw gisteren ook aan het draaien geweest lag ze met de beetjes boven. is ze later vanmiddag weer terug gaan draaien en nu ligt ze weer dwars haha het is me der eentje (nu al). sojo bij mij is het een kwestie van opstaan en gaan. ben ook vrij moe maar doe geen fysiek werk..zit achter de pc. merk wel dat het hier nu ook zwaarder wordt om te gaan werken hoor. had me ook verslapen vandaag. Nou bleek dat ik nog iets meer dan 2 dagen aan vrije uren had staan dus heb nu 30-08 en 13-09 vrij gekregen dus dat zijn dan weer twee lange weekenden erbij. ga me bedje eens opzoeken, morgen komen me ouders hier eten...mosselen heerlijk maar goed eerst werken tot 3
Werkse dames( degene die weer aan de bak moeten vandaag). Vandaag verjaardag voorbereiden. Schoonmaakster komt. Morgen wordt mijn zoontje 12.
Het kraampakket is binnen. en 9 jaar geleden schrok ik al van het formaat van de kraam verbanden. Maar het lijkt wel of ze nog groter zijn geworden. En ikweet ook nog dat ze te klein waren toen mijn vliezen waren gebroken en ik naar het ziekenhuis ging. Toen had ik een matje in mijn broek. Overgens zaten mijn zoon en ik alle twee op een ander pakje te wachten. En toen was het in eens dit pakje. Het komt wel dichter bij zo. Ik heb vandaag een mooie box gekocht. Vanavond ga ik hem halen.
Ik heb nu de schoonmaakster. Dit is echt de laatste keer. Ze zei dat ik vorige keer teweinig geld heb gegeven. Ze heeft een uur minder gewerkt. Ze beweert dat dat niet zo is. Hallo ze neem ook ieder uur een rookpauze, daar zeg ik zelfs niks van. Ik ben echt blij dat dit de laatste keer is. Als ze praat werkt ze niet, en ze praat teveel. pff. Ik kan haast niet eens dit bericht typen.
Jeetje dat is vervelend, Op zoek naar een andere. Die van mij komt maandag weer. Die praat ook veel maar werkt ook alles af. EN ik ga zelf weg als ze er is. Dat scheelt ook.
sojo heb jij die nu pas binnen ja....ik heb die al zeker 2 a 3 weken binnen. hahahaha ja ik stond ook te kijken van de grote van da kraamverband haha sesa wat een zeiksnor die schoonmaakster..nou als zij dan zo tegen mij was begonnen dat had ik me mond open gedaan over dat kletsen/niet poetsen en die rook pauzes.. heb je wel al iemand anders gevonden die komt poetsen? ik heb alleen een poets (mijn mama) voor boven, de rest doen mijn man en ik zelf maar ja ik heb dan ook geen bedrust en kinderen. jeej nog een neefje van mij wordt papa ik ben uitgerekend in oktober, 1 neefje verwacht in januari zijn zoontje en dan nu nog een neefje en die is denk ik eind februari begin maart zal mijn oma leuk vinden, heeft ze er dadelijk in hele korte tijd 3 achterkleinkinderen bij
Ik vond het al snel eigenlijk. Maar bij jou dus nog sneller dan hier. Ikkrijg 5 sept de kraamzorg voor het gesprek. Dan is alles rond. Het kamertje is zelf zo goed als af. Dat voelt ook wel echt hoor. Het bedje is echt heel mooi. En de box heb ik nu ook in huis. Die nieuwe auto daar past zo veel in. Lekker makkelijk. Samen met mijn dochter op gehaald dat was zo gezellig.
Sojo nou dan heb jij hard gewerkt hoor wel heel erg gaaf dat jij je kinderen er zo bij betrekt ik zou dat denk ik als kind echt geweldig hebben gevonden in ieder geval bij mij komt de kraamhulp 26-08 langs. Zo geboorteplan is zo goed als af. De nieuwe bekleding enz zit op de maxicosi dus die is ook klaar zondag alles ophangen kwa rails en plankje op de kamer. Als de gordijnen dan eindelijk komen is het kamertje klaar (op de kleertjes inruimen na dan)
Hoi dames! Wat is het hier weer druk geweest! Wat vervelend zulke poetsvrouw! Zou ik toch zeker aanhalen van dat roken enzo, of aan haar werkgever? De firma waar ze voor werkt? Kraampakket, kraamzorg... Kan ik niet over meespreken, is hier niet. Mss speciaal op aanvraag, geen idee. Iedereen druk bezig met kamertjes enzo, leuk Hier ook! We zijn heel de dag bezig geweest maar alles staat geïnstalleerd 1ste kleertjes hangen nu te drogen. Vraag me af of ik dit allemaal zal strijken, doen jullie dat? Sojo, idd superleuk dat je het samen met je kinderen doet, zullen ze ook wel geniet van hebben