zoh dat is een verrassing voor jullie zeg! Spannend! Hebben jullie dat trouwens ook dat de broeken nu al best strak zit? Ik kan mijn knoopje niet meer dicht doen van mijn broek want dan zit het zo strak. Ik heb al wel 1 positiebroek gekocht maar die ligt nu in de was en heb van de week 1 van mijn zus gekregen.
@marnick O wat erg voor je. Strekte meid dit is zo zwaar. Ik heb maandag weer een echo. en ik ben nu onderbehandeling van de gyn. Ik mag als alles weer rustig is(hoop ik) weer terug naar de vk. Ben vandaag plat gebeld door ze. Wel heel fijn. EN als er wat is mag ik eerst de vk bellen. Dat is ook heel fijn nu mijn man er niet is. Ik moet daarna ook het ziekenhuis bellen. Maar goed. Het is nu een veel te zware belasting voor de kinderen. Die weten het inmiddels ook dat ik zwanger ben. Je moet wel nu, er gebeurt zo veel. en dan moet je in je eigenhuis gaan liegen. Volgende week zal mijn man de vragen wel krijgen op het schoolplein. Ik doe mijn best om nog even niets te laten merken. Maar omdat ik niet meer alles kan is dat heel moeilijk. Ikheb heel snel pijn in mijn buik. Dus ik moet snel zitten. Dat snap ik nu ook beter. En nu dus de druk op mijn baarmoeder mond. Komt vast ook door de echo. Vorige keer ging het na de echo erger bloeden Nu is dat niet gebeurt en bloed ik bijna niet meer. Ik wil het nu nog niet iedereen vertellen. Het is bij mij nog helemaal vers. En ik wil er niet te veel drama van maken. Al voelt het wel zo. Ik heb mijn man nognooit naar huislaten komen. Dus het zegt een helehoop over hoe ik me voel. Ik hoop dat het binnen 2 weken rustiger is. Dan kan hij weer met een gerust hart verder. Stom maar ik heb nu ook tegen de beeb gepraat. Dat ie zo sterk is dat hij r nog zit. Ik vind het oongelofelijk. Ik hoop zo dat hij blijft zitten dat de stolsel weg gaat en dat ik niet verder meer ga bloeden. Het was echt een heftige dag. Gelukkig heb ik ene hele lieve vriendin die me heeft geholpen in huis. morgen moet ikeigenlijk helpen op school mer versieren maar dat kan ik nu helemaal niet. Ook weer zo iets hoe pak ik dat nou weer aan. Het is bijna onmogelijk om je mond hierover te houden.
Sweetwendy hier is da hetzelfde als ik nie een klein beetje eet als ik een honger gevoel krijg wordt ik kei ziek.. Heb nu ook eigenlijk zeker iets van een cracker,sultana of zo'n snelle jelle in me tas voor de zekerheid Guusje welkom en gefeliciteerd. Ja heb pregnyl gespoten voor ivf-icsi Sojo mijn mond valt open van verbazing. Wat is jou situatie dubbel! Jeej dat je nog zwanger blijkt te zijn maar verdorie die onzekerheid door die bloedprop. Wel goed dat jij je man naar huis hebt geroepen
Jabenzelf ook nog steeds is shock. en zie steeds dat beed van het rondje voor me met die hoop met rommel er naast. Heb vannacht geen oog dicht gedaan. En in 12 uur om meer hulp gevraagt dan ik de rest van mijn leven bij elkaar heb gedaan. Ik wil alles nog even zo stl mogelijk houden. Maar als mijn man maandag op het schoolplein staat dan gaat de tam tam vast wel rond. Vandaag alleen nog een oplossingverzinnen om mijn dochter op een kinderfeestje t ekrijgen. Verder is allesgeregeld. Ze loopt vanochtend mee met een andere moeder. en mijn zijn heeft een zeer been die kan niet eens lopen. Die heeft wakker gelegen tot 3 uur. Dus die is thuis, Kijken hie het gaat. Wat een rare week zeg. Ik bekijk het per dag. Nu zit hij er nog. Dus ik ben zwanger dus het is geod hoop ik. Het bloed verlies is nu gestopt. Maar ik heb een suoer gevoeligebuik. Als ik g alopen doet het zeer. Bukken doe ik niet. tillen ook maarniet. Hier in nederland mag je gewoon alles. Maar ik heb gelezen dat ze in belgie platte rust voor geschreven krijgen. Ik doe nu kalm aan. Maar lig niet de hele dag plat. Ik voel het rommelen in mijn buik en ik heb druk op mijn baarmoedermond het voelt als een lichte vorm van pers ween. Dus rust.
Hoi Allemaal, Zou ik hier ook mee mogen kletsen. Ik ben nu net zwanegr van mijn derde wondertje. Het voelt nog zo onwerkelijk, ik denk dat je pas echt rust hebt als je de echo hebt gehad, en die heb ik op 25 maart. Tot die tijd hopen dat alles goed blijft gaan. Sojo wat een heftig verhaal zeg, ik hoop dat alles goed blijft gaan. Doe inderdaad maar lekker rustig aan.
Hai Daisykok, gefeliciteerd ook met je zwangerschap!! Spannend he, die eerste periode..! Hopelijk blijft het allemaal lekker zitten!! Vraagje aan iedereen; hebben jullie ook zo'n honger? Ik heb de hele dag zoooo'n trek! Ik word er gek van!! Ik beperk me wel tot gezinde dingen hoor, maar blijf zo'n trek hebben.. Dit had ik bij mijn dochtertje helemaal niet!!
sojo ik zou idd maar goed rustig aan doen, en echt wel plat gaan liggen als je die mogelijkheid hebt. lijkt misschien onnodig maar met die kleine koters van je krijg je minder rust denk ik dan je nodig hebt. succes zwangere sojo daisykok welkom en natuurlijk gefeliciteerd guusje nou als ik me nie in zou houden dan zou ik de hele dag door kunnen eten.....
24 uur zonder internet telefoon en tv. en dat als je nikskan vanwegen de buikpijn. pppfffff nu heb ik dus alles weer. Ik heb vandaag veel buikpijn gehad maar of dat nu van de obsibatie of mijn hematoom komt. Ik weet het niet. Het vloeien is nu over dat is ene goed teken. en mik mag misschien morgen weer een echo, Maar misschien wacht ik het weekeind af. Dan is mijnman er bij. Als het nu minderpijn blijft doen dan is het goed, Vanavond onde de paracetamol naar bed. Ik kan niet wachte tot mijn man erweer is. Even iemand die voor me zorgt. en me vast houd bij wie ik kan uithuilen over afgelopen week. De zwangerschaps kwaaltjes komen terug. Ik moet eten.Niet omdat ik honger heb maar omdat ik anders flauw wordt. De man met de hamer is langs geweest. die vermoeidheid waar je niet tegen kanvechten.Ik heb zelfs tegen mijn vriendin gezegt ze maar naar huis moest gaan , Omdat ik mijn ogeniet open konhouden. Mijn lijf slaap alleen als het zelf zegt ik ben moe. Verder wil mijn broek ook niet meer lekker dicht maar dat komt ook door de buikpijn. Vorige week om deze tijd had ik mijn"miskraam'En de baby s er nog.We zijn 7 dagen verder, een hele week. De foto hangt op onze slaap kamer tussen de foto's van de oudste twee,
Internet telefoon en tv zijn weer terug. Ennnnnnnn ikben misselijk. Heerlijk de afwasmachine stinkt de heerlijke broodjes die mijn dochter heeft gebakken op een kinderfeestje. Ruiken toch niet zo lekker, Gelukkig smaken ze goed. Ik heb nig niet gespugd....... maar be toch even blij met dit o zo zwangere verschijnsel. Vandaag komt man lief aan in nederland. Morgen slaapt hij weer naast me. Enmisschien vanavond ook. Maandag samen naar de echo. Ik ga zo duimen, Straks opzoek naar roosvice laxo. Want door het stil zitten zit ik verstopt.
Sojo ik ben zo blij voor je dat je last hebt van die o zo verschrikkelijke misselijkheid. En je mannetje is al weer lekker snel bij je terug wat heerlijk. Eindelijk je knuffelbeer, je steun en toeverlaat die weer bij je is en je goed kan vastpakken op de momenten dat jij het nodig hebt @hier heb me gisteren ziek gemeld op het werk, ik doe te veel en merk gewoon dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. Ben ik alleen sinds gister avond verkouden aan het worden en begin nu ook last van me keel te krijgen. Achja lekker rustig aan doen en hopen dat ik niet al te ziek wordt. Vandaag 8 weken.. Wat gaat het snel zeg! Pff trouwens nogsteeds last van mijn eierstokken door die punctie. Ga weer lekker me oogjes dicht doen
hard werken zwanger zijn. Ik heb me vandaagook ziekgemeld bij de ww. Dat was ik vergeten. Voel je dat zo lang een punctie? Ik heb geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Zwanger en verkouden pff. Beterschap hoor.
Hallo Allemaal, Geheel onverwacht en ongepland wil ik meedelen dat ik zwanger ben van ons vierde kindje. Zoals het nu lijkt ben ik 10-11-2013 uitgerekend, maar de termijnecho krijg ik op 28-03. Wel moet ik echt nog de knop om gaan zetten, zit in zo een vervelende periode in mijn leven nu.... Tevens slik ik anti depressiva (al 11 jaar) en oxazepam. Vandaag op eigen houtje proberen te halveren, maar dat is totaal verkeerd uitgepakt. Gelukkig kan ik bij de gyn terrecht die ook mijn vorige drie zwangerschappen begeleid heeft, er is dus een vertrouwensband met haar en ze kent mijn medische verleden en ook mijn medicatiegebruik. Ik blijf dus maar op mijn normale dosering tot 28-03 Liefs Iguana
Sojo nee dat hoort eigenlijk al over te zijn. Daarom ben ik ook best zenuwachtig voor de 20ste. Wil zo graag naar een eigen verloskundige, even weg uit het ziekenhuis. Maar ben bang dat als het niet wat beter is dat niet doorgaat. Iguana welkom en gefeliciteerd
Ik zal ook blij zijn als ik mijn eerste "normale "afspraak bij de vk heb. En niet een met allemaal vragen over de hematoom en alles wat er bijkomt. Het is gelukkig rustig in mijn buik. Ik heb last van obstipatie. Dus aan de roosvice laxo. Gisteren heb ik zelf al weer het een en ander gedaan. gekeken hoe mijn man de haven binnen voer. Maar normaal ben ik de eerste die bij zijn schip is. En nu ben ik weer naar huis gereden. Zo raar. We zouden mee gaan varen en daar had ik heel veel zin in. En dat gaat nu niet door. Gisteravond is hij thuis gekomen. Helemaal moe natuurlijk. Maar toch vanochtend is hij al gaan korfballen met onze dochter. Straks kan hij voor de boodschappen. Voel me vandaag ook best goed. En ben blij dat het bleodverlies over is. Al durf ik echt niet zondermaandverband rond te lopen. Maandag weten we meer. Ik hoop dat we dan meer zekerheid hebben. Als de beeb nog leeft en het hematoom niet gegroeit is dan ben ik blij.
Sojo je hebt een geweldige man... Hij staat er meteen voor je. Hier ook last van mijn darmen. Had al 2 dagen niet kunnen gaan en vannacht dacht mijn lichaam oke nu gaan we haar wakker maken om in de kou op de wc te laten zitten voor best een lange tijd heb nogmaal al spastische darmen dus de zwangerschap maakt het nu alleen maar erger
Sojo wat fijn dat het bloieden is gestopt. En dat je knuffelbeer er weer is. Ik kan ook niet wachten tot het zover is de 25ste eindelijk de echo. Ik ben een beetje grieperig dus lekker rustig aan doen en veel rusten en slapen.
@sojo wat fijn dat het bloeden gestopt is. Ik hoop dat maandag alles goed is met de echo @dobbermama hoe is het met je? @hier afgelopen woensdag een echo in het Catharina ziekenhuis gehad. Alles was goed. Ik ben 4 okt uitgeteld. Daarna door naar de gyn. Meer dan een half uur gewacht en bij binnenkomst na een minuut al buiten. Sloeg echt nergens op. Proficiat en jullie hebben net een echo gehad en je mag nu weer terug naar je eigen gyn in veghel. En dat was het.. Belachelijk vonden wij. Maar goed we hoeven daar niet meer terug. Nu kunnen we maandag al bij mijn oude gyn in veghel terecht en ik Verwacht dat we daarna wel door naar de vk mogen. Donderdag weer een echo bij de vk. A.s dinsdag ga ik weer voor 2 uurtjes werken. Mappen opschonen met Eem collega en dan donderdag en vrijdag weer. Ook ben ik gevraagd om mee te mogen gaan plannen!! Leuk want dit wil ik al heel lang! Nieuwe uitdaging en dat kan ik ook snel op gaan pakken dan direct in de zorg werken!!! Helaas is het meelopen bij manlief op niets uitgelopen. Gelukkig heeft hij 27 maart wel weer een gesprek bij een bedrijf voor een functie war hij heel erg zou willen gaan doen. Dus dat wordt weer duimen draaien.. Wij gaan dadelijk met de kleine naar de kinderkermis bij ons in het dorp en vanmiddag op kraamvisite bij een neef van me. Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Romie dat soort akties maken dat ik ook weg wil uit het ziekenhuis. Maar je hebt nog wel veel gehannes zo dan met die ziekenhuizen. Hier weet nie of het nou beter gaat of nie. Zit meer mezelf in de weg eigenlijk. Had gisteren veel last van hormonen haha bij veel emotionele dingen zit ik volop mee te janken. Ook kreeg ik gister een Vlaag over me heen met allemaal twijfels of ik straks een goede mama zal zijn haha dus druk dagje gehad ik me hoofd. Dadelijk douche en wat boodschappen doen om 4 uur zoiets. Moet eigenlijk ook nog poetsen want heb 3 dagen niks gedaan