@leetje hopelijk draait ze nog terug. @dobbermama poeh je werkt echt nog veel... Zou ik echt niet kunnen. @sojo dan begint het avontuur voor je man in australia en idd de weken vliegen voorbij en hopelijk blijft je kleintje tot die tijd nog braaaf zitten. @hier manlief heeft ritje naar de stort gemaakt en alvast wat vloer meegenomen, river's kamer is nu de vloer eruit. De rest komt een andere keer. Straks even met zijn allen naar uden, wat dingetjes nog kopen, ff wat leuks doen. Morgenavond lekker uit eten met schoonzus en gezin en schoonouders.
Wat heb jij ook een mooi baby-buikje, Dobbermama!! Ik heb net voor de lol ook eens mijn nog-te-werken dagen geteld. Nog juist 15 stuks, gespreid over 5 weken. Gemiddeld gezien valt dat dus goed mee, maar ik begin toch ook wel af te tellen... Tot voor een week of twee ging het allemaal "vanzelf", maar begin nu toch te voelen dat het allemaal minder vanzelfsprekend wordt.
Het is wat met die baby's die het ene moment goed liggen en uiteindelijk toch weer anders gaan liggen haha Dank jullie wel...pff ben wel benieuwd hoe groot die op het einde is. Had ook foto's van voor gemaakt en dan valt het kwa breed zijn enz wel mee. Kamelot ik moet nog 18 dagen werken in 4 weken tijd. Poeh ik ben me toch een partij chaggie vandaag..manlief heeft het al een paar keer moeten ontgelden vandaag germ. Zal dadelijk wel iets voor mezelf gaan doen dak hem beetje met rust laat
Gek idee hoor dat ie morgen onderweg is en niet van boord kan. Normaal ben ik me daar niet zo van bewust. En kan hij er onderweg af. maar door al die rare regeltjes voor ongedierte kunnen ze nergens stoppen. Maar goed we gaan het zien. Voorlopig zit de baby prima in mijn buik. En vliegen de weken voorbij. Volgende week de bruiloft. Al mijn kleding is rond. En mijn buik trouwens ook. Ik wordt steeds dikker. En iedereen zegt goh het is nog niet zon grote buik. Dan denk ik op welke planeet zitten jullie. Ik ben enorm. Ik zal ook weer eens een foto maken. En ook van het kamertje. @dobbermamma Mooie buik en een leuk jurkje
sesa wat voor wandelwagen? sojo ben benieuwd bleh kwa temp is het lekker hier maar het weer verder...het lijkt wel herfst
@sojo ik ben benieuwd naar je buikfoto. Iedereen zegt dat ik een bescheiden buikje heb voor 34 weken. Vind dat zelf lastig om te zeggen. Maandag komen ze de vloer opmeten. Morgen een dagje niets, alleen even mijn nagels voorzien van nieuwe gel en een leuk kleurtje en s avonds lekker uit eten. Heb er zin in. Net de letters van de naam van ons meisje gekocht bij xenos. En wol, ga dat erom heen wikkelen, heb dat gezien op pinterest en zag er leuk uit. Misschien vanavond eens aan beginnen.
Zo pff ik ga vanavond ook niks doen romie. Heb alle spullen die uitgewassen zijn voor ons meisje weg staan strijken. Heb alleen nog 3 nieuwe dingen gekregen maar die moeten nog gewassen worden. Heb boven op zolder alle babyspulletjes uitgezocht..en heb een hele vuilniszak voor me neefje bij elkaar wetente rapen. Pff nu doet me rug pijn
Zozo weer crea romie @dobermama, ik had op marktplaats een kinderwagen gekocht met alleen een reiswieg. Was maar 15 euro. Het wandergedeelte war je na 6 mnd gebruikt had ze niet meer. Ik heb wel en buggie maar daar moeten ze wel goed voor kunnen zitten. Heb nu een oplossing gekcht voor daartussen. Deze kan ook helemaal plat voor te liggen en kan ook een wandepwagen zijn waar ze goed kunnen zitten.deze is ook makkelijk opvouwbaar en dus handiger in mijn ford ka.
Voor een inmobiele zwangere hebben we een hele leuke avond gehad. Het is Sail hier we zijn s avonds wezen kijken zo gaaf met de kinderen. Ik zal het morgen wel voelen. IK heb veel te ver gelopen maar het was wel heeel gaaf. Dus morgen maar het kleed verder haken. Verder zal ik wel niet veelmeer kunnen. Maar wel genoten.
Sojo ik kan me voorstellen dat het nu wat heel anders is. Je wilt gewoon niet bevallen zonder je mannetje. Romie je bent weer lekker creatief bezig. Dobbermama mooi buikje hoor. Ik zal een kijken of ik een foto van mijn buik geplaatst krijg. Ik zal dan eerst even moeten vragen of 1 van kinderen een foto wil maken. Ik ga zo op zoek naar een babybadje en nog wat t-shirts voor mezelf. De t-shirts die ik had zijn echt te klein. Ik vind het zonde maar 7 weken voor schut lopen doe ik liever ook niet.
Sesa nou mooi dat e het toch op hebt kunnen lossen en idd met een KA moet je even net iets anders omgaan met je spullen en ruimte. Sojo fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad..dan maar een rustige zondag Leetje haha toch wel makkelijk he kinderen die al wat ouder zijn...ben wel benieuwd naar jou foto Oja bi jou is het nu "maandag" he. Vanavond uiteten met mijn moeder en stiefvader vandaag alleen een keer stofzuigen en dweilen want morgen komen ze van de kraamzorg gebeuren langs haha maar met een hond is da lastig schoonhouden. Naja rest van de dag lekker lamballe heerlijk
Veel pleizer vanavond dobbermama. Ik doe het rustig aan. Het vandaag ernorme last van harde buiken, vannacht ook al. Normaal eet ik bij mijn ouders maar mijn moeder heeft diaree en ik wil het nie krijgen.
De paarse heb ik op marktplaats gekocht voor 15 euro, is van x-adventure. Die bruine nieuw. De bruine is ook om te bouwen tot buggie en is makkelijk opvouwbaar. Hij heeft alleen geen vering dus voor lange wandelingen is de paarse beter als ze onder de 6 mnd zijn.
zien er goed uit sesa pff nesteldrang is hier al het hele weekend aanwezig hahaha. hoef beneden alleen nog maar te dweilen en dan is alles gedaan...zelfs alle ramen beneden gewassen vandaag. nu nog even boven stofzuigen en dan stop ik ermee, heb manlief al laten weten dat hij vanavond moet dweilen (morgen kennismaking met kraamhulp gebeuren dus moet echt). wil voor de kleine komt ook nog een keer de kelderkast, dressoir, keukenkastjes binnen en koelkast doen...haha gelukkig bijna verlof hoef ik alleen die klusjes te doen en meer nie.