Oktober/November 2013 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Dobbermama1986, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leetje1981

leetje1981 Actief lid

Feb 21, 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Leuke kinderwagens Sesa, ziet er goed uit.

Haha Dobbermama , nesteldrang heb ik niet maar ik ben wel onrustig omdat ik nog niet alles gewassen heb en nog niet alles in huis heb.

Vandaag is het inderdaad 'maandag' hier. Ik heb helaas niet kunnen slagen voor een badje. Ik heb tot nu toe alleen maar badjes zonder standaard kunnen vinden. Heel apart. Morgen ga ik weer in een andere winkel kijken.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Das apart leetje.

Vandaag beweegt minime erg weinig, wat me weer onzeker maakt. Voel alleen zachte bewegingen ..heel rustig.

3. leetje1981

leetje1981 Actief lid

Feb 21, 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Sesa ik hoop dat het je geruststeld maar ik heb soms ook dagen dat ik haar minder voel. Ik luister dan altijd goed naar mijn gevoel. Als je het niet vertrouwd dan morgen bellen.

Ik tel dan ook de bewegingen en vaak kom ik er dan achter dat ik haar toch wel veel voel. Misschien een tip?

4. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx leetje ik ga tellen

5. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Sesa, als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor!

Dobbermama, mooi buikje! Ik wil de mijne ook wel showen, maar heb op mijn tablet geen buikfoto's staan.

Jammer trouwens dat jullie nooit op mijn Facebook-uitnodiging zijn ingegaan.
    Lijkt me zo leuk om jullie gezichten te zien. :)
    Nog steeds niemand interesse?
    Met de septembermama's 2009 heb ik zo nog heel veel contact en hebben we een gesloten pagina.

Verder nog steeds erg veel last van mijn rug, ik denk niet dat ik het zo nog 4 weken ga volhouden om te werken..
    Morgen ook beoordeling op mijn werk en dan zal ik vast laten vallen dat ik 's ochtends letterlijk bijna niet uit bed kan komen...

6. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jusi Hoe werkt dat dan op facebook?

7. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Wat bedoel je, Facebook zelf of zo'n groep aanmaken?

8. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, vervelend van je rug! Over fb...ik wil niet dat andere fb-vrienden al mijn zwangeperikelen lezen dus vandaar.

9. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

Oct 13, 2011
    1,602
    0
    36
    Female
    Leetje o dat is bale...hopen dat je vandaag wel een badje met standaart kan vinden dan.
    Aaa dat onrustige gevoel ken ik haha bij mij begon het gisteren met hem omstoten van een glas drinken...uiteindelijk ik weet nie hoeveel gedaan haha.

Sesa verschrikkelijk die dagen dat ze rustig zijn...ik ga dan idd ook tellen..binnen de 2 uur moet e e baby 10x voelen. Vaak als je merkt dat ze ietsjes bewegen rustig gaan zitten of liggen en dan kom je vaak al binnen de 10 * 15 min aan die 10x

Jusi zeker aangeven als jehet niet meer trekt.
    Ik hoef er voor deze week gelukkig nog maar 3x vroeg uit haha heerlijk lang weekend
    Ik sluit me aan bij sesa...juist omdat ik hier redelijk anoniem ben en ik hier lekker me hart kan luchten zonder bang te hoeven zijn dat bekende het ook kunnen lzen ben ik er nie op in gegaan...denk ook dat je nie moet vergeten dat ook nie iedereen fb heeft. Wel leuk verder hoor dat het voorstel hebt gedaan.

Zal eens gaan werken...bleh

10. sesa

sesa Niet meer actief

@dbbermama, gelukkig was minime vanochtend weer lekker aktief. :)

11. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

#1931 Kimmytje, Aug 26, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 26, 2013
    Hey hey!

Hier ben ik weer na een druk weekend! Was leuk, voel me ook een stuk beter dus weer aan het werk...

Ik heb uitgeteld en ik moet nog 7 weken werken, aan 38u per week, enkel volgende week vrijdag heb ik nog een dagje verlof. Het begint toch zwaar te worden dus hoop dat de weken vliegen!

Mooie buik Dobbermama!

En leuke kinderwagens Sesa :)

Hier is de kleine de éne dag ook wat actiever dan de andere, maakt me soms ook erg onzeker... Ben altijd blij als er weer veel beweging is :)

Jusi, ik wil je gerust toevoegen op facebook. Heb meerdere meiden van hier daar en is idd wel leuk :)
    Geef maar een seintje als je interesse hebt :)

12. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen we dan niet een soort van besloten groep maken ik heb idd ookniet de behoefte dat mijn fb vrienden al mijn zwangere dingen lezen. Maar vind het ook leuk om jullie anders te zien als alleen jullie buiken.

Heeft dit forum dan ook niet zon functie?

Ik geloof dat het vrij normaal is dat de baby;'s afentoe rustig zijn. Dat hebben we allemaal.

En idd mooie kinderwagen.

We hebben toch een iets drukker weekeind gehad dan de bedoeling was. Mijn dochter is van het paard gevallen. En gelukkig alleen maar erg geschrokken. Maar die heeft wel naast me geslapen.
    En mijn heupen deden zeer. Ik heb vanochtend om 5 uur toch maar een paracetamol gepakt en toen heb ik pas lekker liggen slapen.

13. Kimmytje

Ik vind niet dat omdat je elkaar toeviegt op FB, je daar enkel en alleen over je zwangerschap moet bezig zijn.
    En niemand hoeft zich verplicht te voelen hé, ik heb alle respect voor diegenen die "anoniem" willen blijven ;)

Gelukkig is je dochter alleen maar geschrokken Sojo!

Hier zit ik net anderhalf uur op mijn werk en heb het er toch moeilijk mee... Ik doe voornamelijk administratief werk maar doe ook een showroom en dat over en weer lopen gaat echt niet meer...

14. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, gelukkg heeft ze niks gebroken. Doen je heupen zeer omdat je last van je bekken hebt of omdat, net als ik, teveel ligt?

@kimmy, knap hoor dat je tot zolang door wil werken.

15. Kimmytje

Willen is veel gezegd... Ik wil gewoon veel verlof na de geboorte... Maar als ik eerlijk ben, weet ik niet of ik het nog 7 weken zal trekken...

16. Romie

Romie Bekend lid

Jul 15, 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kimmytje dt is nog veel 7 weken werken van zoveel uur. Poeh he. Snap goed dat je er zwaar vind.

@sojo ik merk ook dat het steeds zwaarder word en je steeds meer laat krijgt van je rug etc door het extra gewicht.
    Laatste loodjes zijn altijd het zwaarst.

Woensdag bellen de van de kraamzorg voor telefonisch intakegesprek. Is weer iets nieuws misschien mar goed ook. Zien ze tenminste niet dat er nog niets klaar is, haha.

Vk velt vandaag. Hb was 6,6 en de andere waarde was van 85 naar 90 gestegen. Ik hoop dt ik mg stoppen met de ijzertabletten.

@fb ik hb jusi al toegevoegd als e er leuk vind om mij ook te "zien" haha stuur maar een pb tje. Precies wat kimmytje ook zegt je hoeft er niet alleen maar over je zwangerschap te hebben. Dat doen we lekker hier. Als je anoniem wilt blijven is fat ook prim, het is ieder zijn keuze daarin. En idd je kunt via fb een besloten groep maken en afschermen voor de rest van je vrienden.

17. Kimmytje

Ik ben ondertussen al is aan het schuiven in mijn verlof, aan het bekijken hoe ik het zou kunnen oplossen. Maar zie geen andere optie dan nog 7 weken te doen...
    Anders kom ik er erna niet met de cribbe enzo. Oh bleih, ik heb echt GEEN zin meer...

18. sojo

sojo Bekend lid

Jan 14, 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    He kimmetje wat rot dat dat zo gaat bij je.
    Het is gewoon zwaar die laatste loodjes en dan ook nog werken erbij.
    IK heb net een uurtje wat huishouden gedaan(keukenopruimen wasje op hangen eten gekookt) En ik weet dat ik vanmiddag nog even weg moet dusss..... Zo op de bank, maar dat kan je niet doen als je werkt.

Ik heb gewoon last van mijn bekken het begin van bekken instabiliteit maar het zet gelukkig niet door.Het wordt wel erger maar niet heel snel. Ik heb hier al last van sinds week 18 geloof ik. En gisteren heb ik in bad liggen weken en dat was denk ik niet zo slim. Beetje te lang.

Ik moet bewegen echt afwisselen met stil zitten. Maar het is nog goed vol te houden hoor. Of ik nog 6 weken mijn dochter op de fiets naarschool breng dat weet ik niet. Maar nu gaat het nog. Ook al doet het pijn. De baby heeft daar niets van en dat is genoeg geruststelling.

19. sesa

sesa Niet meer actief

Das waar sojo! En fietsen is het minst belastend voor je bekken.

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

Feb 21, 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Ik heb nooit een uitnodiging van fb gezien of heb ik iets gemist?

Kimmytje leuk weekend gehad? Lastig zo om het goed te regelen met je verlof.

Gelukkig dat je de kleine weer goed hebt gevoeld Sesa.

Ik ben geslaagd voor een badje maar viel zowat om van de prijs. Echt niet normaal. 130 euro. Het grappige was dan wel dat ik gratis Zwitserland producten bij kreeg terwijl je dat hier helemaal niet kunt kopen. En er zit een ingebouwde thermometer in maar voor de rest is het een normaal badje. Wat een geld. Ik durf het niet eens aan mijn man te vertellen wat ik er voor betaald heb.

Share This Page