oktober/november/december 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flappie00, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    Hoi meiden,

MrsNuke@ Lijkt me idd erg aannemelijk wat je man vertelde over de server, ik zal proberen mijn tekst niet te vergeten op te slaan, maar vergeet nogal wat de laatste dagen hahahah!!mmmm... hoe zou dat nou komen!!
    Maar wat een vreselijke werkgever heb jij zeg!!Ze snijden alleen maar zichzelf in de vinger als je idd steeds een vakantiedag kwijt bent, dan meld je je toch gewoon voor langere tijd ziek!!!Daar zou ik dan niet zo moeilijk in zijn! Ben benieuwd wat het uwv zegt!?maar hoe voel je je vandaag??Oh ja en gefeliciteerd met je neefje!!

Flappie@ jammer dat je idd geen echo hebt gehad, nu maar wachten tot 14 april!!

Hebben jullie het iedereen al verteld?? Wij alleen 2 vriendinnen, maar zitten te twijfelen of we het onze familie vertellen van het weekend met pasen!?Ene kant willen we het vertellen, maar andere kant willen we wachten tot na de eerste echo! maar goed dan denken we ook weer, mocht het toch niet goed zijn, dan komen ze er toch wel achter dat we weer een miskraam hebben gehad! Maar ja mijn gevoel is nog steeds goed, dus blijf er maar vanuit gaan dat het deze keer goed raak is!!

Fijne dag verder!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:)!

Flappie jammer dat je echo nog niet hebt gehad:(

jeroentje ik heb het nog niet aan vriendinnen verteld.
    ik ga het na de 2echo aan iedereen bekent maken dus op hyves zetten

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    vriendinnen vertel ik het natuurlijk voor dat ik het op hyves zet.

4. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal,

wij hebben het wel aan de familie verteld (ouders en broers en zussen) en twee goede vrienden. Verder wacht ik tot ik veilig na de 12de week ben. Maar da's bij ons ook anders denk ik, deze mensen wisten ook dat wij met IUI bezig waren en wanneer de inseminatie was, dus dan is het raar om het niet te vertellen. De eerste twee keer lukte het niet en dat hebben we ook verteld. Dus dan zou het raar zijn als we ineens niks meer zeiden, toch?

Hoe gaat het met jullie? Bij mij zijn de kwaaltjes weer terug, kramp rechts onderin, maar de gyn zegt dat dat zo hoort en dat dat bandenpijn is. Ik dacht dat je dat pas veel later in de zwsch had.

xx

5. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    bij ons weet iedereen het ik kan gewoon me mond nie houden

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hebben het vrienden en familie verteld.. ze hadden het eigenlijk al in de gaten want ben plots gestopt met roken dus toen ik zei dat we zwanger waren zeiden de stelletjes al tegen mekaar zie je nou wel we zeiden het al hehehe

@snippie: ga je het voor de 12 weken al bekent maken..

@flappie: ik herken mezelf zo in jou... een aantal klanten bij ons in de winkel wisten dat we bezig waren.. dus ze kwamen elk maand vragen en en en... ik kon me lach niet inhouden.. dus ja..

ik weet ook niet of ik het nog lang voor me kan houden... denk dat ik het ook rond de 17 ga vertellen ben ik 11 weken...

gaat het lichamelijk allemaal nog een beetje bij jullie..
    hier gaat het wel weer een beetje ben 2 dagen niet helemaal lekker geweest nu gaat het weer..
    werdt net wel weer even misselijk toen ik de bami op het aanrecht zag staan.. ben een beetje bang om dingen te eten ben bang om misselijk te worden... ohja en me borsten ben er zo trots op hahaha ze zijn groot jipppiieee me bloesjes willen niet meer dicht aan de bovenkant hahah heb normaal 75c was al aan het kijken naar een andere bh maar weet niet zo goed welke maat ik moet hebben kan me niet voorstellen dat ik nu een dcup moet hebben zulke tetters zijn het nou ook weer niet maar me 75c tjes worden te klein..

ohjah en nog iets meschien best stom maar heb 1 keer sex gehad sins we weten dat ik zwanger ben.. vind het eng om te doen vind het wel zielig voor me man.. die zal wel blauwe ballen hebben ondertussen hahah ahhhh wat doe ik hem aan... ben ik de enigste hier of zijn er nog meer die niet durfen..

nou weer genoeg gezeurt ;)

xxxx nukie

7. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    wat grappig mrs nuke heb er ook een goed gevoel bij hoor
    werk ook in een winkel haha en dan zie ik mensen met wagens waar wij tussen twijfelen en dan vraag ik hun meneing over de wandelwagen
    haha

net voor het eerst over me nek gegaan van een geur die ik nie kon verdragen

ik heb sinds we zwanger zijn ook geen sex meer ik durf het ook nie tewrijl ik weet dat het eigelijk geen kwaad kan

ik ben moe soms misselijk heb het koud verstopte darmem echt zwanger dus :D

8. LittleMonsters

ja ben al 2 dagen niet naar de wc geweest naja wel geplast veel zelfs maar geen grote boodschap moet wel veel winden hahaha stinken af en toe ook... daar is manlief echt helemaal niet blij mee..
    hij zegt de heletijd.. ben niet met deze vrouw getrouwt hoor.. je bent een boer.. je loopt de hele tijd te winden en te boeren niet echt opwindent hahaha ik lig de heletijd in een deuk om mezelf ken me mezelf af en toe ook niet meer..

morgen ga ik weer proberen te werken de grote baas belde vamorgen om te vragen wanneer ik weer van plan was om te komen anders ging hij me aanmelden bij de arbo..
    weetje wat het is sochtends boel ik me beroerd smidags gaat het weer en savonds voel ik me ook niet helemaal hondert pro kan moeilijk midagen gaan werken

ja heb ook nog even gekeken naar kinderwagens.. aangezien we hem nu zelf moeten betalen wordt het een beetje te duur om die ene van 800 te kopen dan ben ik alleen voor het kamertje en de kinderwagens al 1300 euro kwijt best veel dacht ik zo..

xxx nukie

9. charl1987

charl1987 Lid

25 mrt 2010
    19
    0
    0
    zelfstandige
    noord holland
    Hey meiden,

Het is toch ook best moeilijk om het voor je te houden... hebben t de ouders verteld en 2 beste vrienden, de rest nog maar even wachten tot veilige zone. Maar deze mensen wil je ook graag dat ze je steunen als het mis gaat!
    Heb idd ook vage misselijkheid, koud vooral savonds op de bank onder dekentje brr, rommelende darmen, maar nog geen stemmingswisselingen of vervelende buikpijn. Maar t is bij iedereen weer anders...
    En idd vrijwel geen sex, toch wel een beetje eng, het idee dat het allemaal nog zo kwetsbaar en pril is blijft bestaan ondanks alle stukjes en info waar duidelijk in staat dat het echt geen kwaad kan...het blijft een beetje eng.... Of mischien is het wel gewoon dat je lichaam er ook geen zin in heeft, de daad is al geschied hihi:D.

Fijne avond allemaal!

10. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    wij willen of een maxi cosie of een mutsie
    de kinderekamer kopen we via internet denk ik zijn ze een stuk goedkoper

xxx

11. LittleMonsters

ik wou graag de joolz day maargoed 800 euro pfff best veel geld heb nu via marktplaats gekeken naar een quinny buzz 3 vald qua prijs
    we zien het allemaal tegen die tijd wel weer..

ga zo me mandje opzoeken morgen weer werken hoop dat ik het vol ga houden..

fijne avond nog meiden
    dikke knuf xxxx nukie

ohja ben gelukkig niet de enigste wat betreft het niet willen sexen hahah

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,
    Mag ik hier ook meeschrijven??? Heb gisteren flink positief getest en zou rond 5 dec. uitgerekend zijn.

13. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    goedemorgen meiden:

macmazsy: Gefeliciteerd, natuurlijk mag je mee kletsen hier, iedereen is welkom!!

Wat een verhalen weer van de afgelopen dag!
    Wij hebben ook maar besloten om het van het weekend de ouders te vertellen!!Mocht het toch nog fout gaan, dan hebben we hun steun ook hard nodig!
    En over dat vrije, tja wat zal ik zeggen!! Wij durfde dus ook niet tot eergister toen gebeurde het gewoon, met als gevolg dat ik gister een heel klein beetje oud bloed ben verlorenen en heel klein slijmsliertje!! Kijk weet dat het hier niet van hoeft te komen, maar hier voorlopig geen SEX meer!!! Het maakt mij nu zo vreselijk onzeker!!!!!!!!!!!!!!Ene moment zeg ik en voel ik me echt super zwanger en andere moment slaat de twijfel zo enorm toe!!!!!!!!! Kan het ziekenhuis wel weer bellen/mailen, maar weet hun botte antwoord al, kan van alles zijn iedere vrouw is weer anders, wacht nou maar tot je eerste echo en dan hebben jullie meer zekerheid!! Dus we wachten maar braaf!
    Enne die kinderwagens, tja zijn er wel enorm veel, maar wij gaan hoogst waarschijnlijk voor een maxi cosi mura 3, heel makkelijk in te klappen, ook niet zo groot dan en vooral een grote kinderwagenbak!!!Erg belangrijk vinden wij!!

Nou meiden fijne dag!!

14. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    maxicosie ligbakken lijken groter dan de andere modellen maar dat is niet zo heb het ff gevraagt aan een verkoopster
    ben erg moe en chaggie moet nu nog eten koken want me vriend was laat van zijn werk pfff

15. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hihi, wat hebben we het allemaal naar he? Daar ben ik dan wel weer blij om. Ik zou echt niet weten wat ik allemaal hebben wil, durf daar nog helemaal niet naar te kijken. Ben veel te bang dat het nog mis gaat ofzo.

Sexen is bij ons ook op een laag pitje gezet. Welgeteld 1 keer, en toen was er niks loos gelukkig. Maar manlief durft gelukkig ook niet zo goed, dus dat scheelt weer.

@Jeroen; het komt vast helemaal goed. Het heeft zo moeten zijn dnek ik dan maar, je bnt nu spontaan zwanger geworden en dan komt het vast helemaal goed! Het is je in ieder geval van harte gegunt.

@Macmazsy; welkom en van harte! 5 dec, fantastisch. Ik woon op een Waddeneiland en hier is op 5 dec groot feest. Soort van carnaval zal ik maar zeggen. Mijn man is dan ook nog eens jarig. Ik ga er dus maar gewoon vanuit dat dat bij mij ook 5 dec wordt, zo beroerd mogelijk, haha! Ben igenlijk 28 nov uitgerekend, dus dan kan 5 dec makkelijk, dat haal ik wel, hihi. Kan me niks schelen hoor, 't is altijd welkom vanaf week 28 ofzo dan... ;)

Ga nu lekker op de bank hangen met mijn mannetje. Hij heeft lekkere verse jus voor me geperst. Nou ja, niet voor mij, maar voor de doperwt zegt ie, haha!

xx

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hoi allemaal,

ik ben vannacht opgeschrikt door helderrood bloedverlies. Na een half uurtje werd het oud bruinig, maar de schrik gaat er goed in!
    In paniek verloskundige gebeld tegen 4.30 en die zei dat het nog alle kanten op kon en ik geen krampen had verder, ze nog niet van het ergste uit ging.

Om 8.00 gelijk gyn gebeld en mocht gelukkig om 9.20 al komen.
    Vriendje heeft me opgehaald, die zou 1st naar cursus gaan, maar heeft dat verschoven, om mee te kunnen naar de echo.
    De gyn maakte de echo nog inwendig en hij zei meteen: ik kan je geruststellen ik zie een kloppend hartje.
    Toen zette hij het geluid aan met zo'n ander programmaatje en toen zagen we hartgolven en we hoorden een duidelijk snel kloppend hartje!

We waren echt zo opgelucht!!!! Ook het termijn was goed, volgens gyn 8w6d...en dat klopt wel!! Op één dag na dan, van mijn eigen berekening!
    Het kon overal van komen, maar het zag er gewoon goed uit.
    Het is nu nog steeds een beetje oud bruin bloed (sorry) maar niet meer rood gelukkig!

Over 2 weken mag ik nog een keer terugkomen!

Sorry voor m'n egobericht!

Liefs

17. LittleMonsters

hey lady's

macmazsy: gefeliciteerd weer iemand die lekker mee komt kletsen :D

loesie: dat zal zeker wel even schrikken zijn maar gelukkig is alles goed..

na een heftige nacht weer. Na 3 dagen het er van boven uit kwam dacht onder dan doe ik er ook maar een schepje boven op...
    werdt ook wakker door ontzettende kramp ( in me darmen) moest naar beneden rennen net gehaald na zit je weer met al je vrienden op de wc na 3 keer heb ik manlief zijn i phone gepakt en heb ik uitzending gemist maar gekeken ben overal weer van op de hoogte..

Vandaag naar de VK geweest.. en WE HEBBEN ONS KLEINE MONSTER GEZIEN ZIJN HARTJE KLOPTE HEEL MOOI... moest lachen om manlief die zat met open mond te kijken hij kroop zowat in dat scherm hahah..

heb ook een echo foto mee gekregen.. zal ik later even een foto van maken..

ben zonet even bij mijn zus geweest en me neefje... hij is zo klein en onwijs lief kan haast niet wachten tot ik zelf ook zoiets moois in me handen heb..

nou spreek jullie snel weer meiden

xxxx nukie

18. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    Flappie@ bij ons in de winkel zeiden ze juist dat de koelstra bak en de bak van de maxi cosi mura 1 van de grootste zijn, zo zie je maar, ligt er maar net aan bij welke winkel je bent!!We hebben gelukkig nog tijd zat om ons goed in te lichten en een keus te maken!!

Loesie meid, boeldverlies gehad en een super mooie echo!!! Geeft mij weer meer moed!! heb namelijk eergister middag (vandaar dat ik gister ff niet online ben geweest) ook helder rood bloed verloren. Maar hierna helemaal niets meer gezien!Op dat moment hadden we zo iets van, oke dit was het dan, is over en uit! maar aangezien ik niets meer verloren heb daarna en ik nu jouw stukje las, heb ik wel weer wat meer vertrouwen er in!! We hebben afgesproken met elkaar, mocht het nog een keer gebeuren dan bellen we de huisartsenpost, aangezien ons ziekenhuis toch zegt wacht rustig af tot 8 april!! Misschien kan de huisartsen post wel wat voor ons betekenen dan!maar goed we gaan er van uit dat het niet meer gebeurd!! Ik denk ook weer als het echt een miskraam was, had het bloeden wel doorgezet, maar ja, dat hoeft natuurlijk ook weer niet! We zien het wel!!
    Zo weer lekker terug naar huis en vanavond weer heerlijk in ons eigen bedje slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mrs Nuke@ jij hebt ook al zo'n mooie echo gezien!! geweldig zeg een kloppend hartje!!!Nu kunnen jullie echt gaan genieten!!!
    Wel balen van dat overgeven maar ja, is voor een goed doel he!!!

nou ga weer ff verder in pakken, strakkies weer lekker op weg naar ons huis!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Loesie meid wat naar zeg!!gelukkig was alles Goed metbde kleine!!

Jeroentje gelukkig is het gestopt!

Knuffel

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi...

Jeroentje, als ik eerlijk ben had ik een beetje een andere reactie verwacht/gehoopt...ik geloof niet dat je het zo bedoelt, maar nu komt het een beetje over alsof het jou uitkomt dat ik bloedverlies heb gehad en een mooie echo, zodat jij weer hoop hebt. Niks over dat het erg voor mij is. We zijn ontzettend geschrokken en hebben de hele nacht niet meer geslapen hebben en ontzettend veel gehuild. Zo bang waren we dat we dit wondertje na zolang vechten kwijt zouden raken.
    Maar het enige wat ik hoor is dat het jou weer moed geeft...

Ik snap dat het voor jou ook allemaal onzeker is en dat het niet zonder slag of stoot gelukt is, maar vind je reactie toch een beetje raar. Je geeft helemaal geen reactie op mijn verhaal, alleen bloedverlies en goede echo, dat geeft mij weer moed...
    Niks over hoe het voor mij geweest moet zijn...en dat je blij voor ons bent dat het goed is, eigenlijk alleen dat je blij voor jezelf bent, omdat je dan minder bang bent dat het voor jou mis is...

Ik ben niet boos hoor, het komt op papier altijd anders over, maar was wel een beetje teleurgesteld. Had iets meer medeleven verwacht.

MrsNuke, fijn dat je jullie monstertje hebben gezien en dat het hartje klopte. Gefeliciteerd.

Snippie, al 2 goede echo's gehad!!!! mag ik vragen waarom zo snel achter elkaar?
    En wat super dat het beebje al flink gegroeid is.

Liefs

Deel Deze Pagina