Hoi meiden, Ik wou het toch nog even doorgeven, was hier al vrij rustig omdat ik er geen goed gevoel bij had. Gister weer echo gehad, en daarop was bijna niks te zien van vruchtje/vruchtzak, uiteindelijk onduidelijk onregelmatig vormpje gevonden, baarmoeder was wel goed gekanteld en gegroeid de afgelopen 2 weken, en voel me nog behoorlijk zwanger. Maar ik word vandaag gebeld door gyneacoloog en dan word ik na nog een echo om beter te kunnen zien wat er gaande is, gecurreteerd. Dan kunnen ze wellicht ook zien wanneer het fout is gegaan ongeveerd, dus of het 5 of al 10 weken zat. Mijn gevoel is onzeker geweest vanaf het begin, diep van binnen weet je dat het fout zit, en dan bedoel ik niet de onzekerheden van ik voel vandaag niks of ik heb kramp, maar emotioneel op de achtergrond weet je het toch. Omdat het spontaan is gebeurt, hadden we er nog niet zo over nagedacht, maar nu we er juist blij mee waren dat we zomaar zwanger waren, gaan we er na de curretage weer voor. Ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid, en dat jullie lekker kunnen genieten van de zwangerschap zonder al te veel zorgen en onzekerheden!
Ik kom me hier ook melden bij deze club hihi. Ik ben uitgerekend op 13 december 2010. Vinden jullie het leuk om lid te worden van deze hyves Zwanger en uitgerekend in Oktober, November December 2010 - Hyves.nl
wie hebben er allemaal kraamzorg en kinderopvang al geregeld? ik hbe vanmorgen kraamzorg geregeld en kinderopvang
Charl, verschrikkelijk zeg...heel veel sterkte meid! Snippie, ik dus, maar dat wist je al! Dacht dat je zei dat je ff nog wilde wachten!? Toch maar overstag gegaan? nachtbloempje, gefeliciteerd! Ik zal ff kijken of ik lid word of nie...heb al zoveel groepen op hyves en kom er bijna nooit... Rest...smak!
loessie ik heb vk gebeld en zei dta het beter wel nu al kan aan vragen. ook al heb ik zelf gelzen dta kraamzorg pas vanaf 3maanden hoefde nachtlampje ik wil best lid worden maar dan pas als ik het volgende week iedereen verteld heb! knuf
Oja en dag verblijf had ik eigenlijk geen haast mee er is plek zad. en daarbij ben werknemer dus heb voorang hihi!
moet dat allemaal zo vroerg geregeld worden? heb nog niets geregeld.. maar weet ook niet of ons kindje naar kinderdagverblijf gaat.. heb morgen intake gesprek en een echo dus zal wel wat info krijgen van hoe en wat kusjah nukkie
Hoi meiden, Charl1987: heel veel sterkte meid, we denken aan je! MrsNuke, hoest afgelopen met jullie auto?? Auto's zijn enorm handig, maar kan ook enorm veel geld kosten!!! Heel veel succes en plezier vandaag bij je intake en echo!We horen het wel van je! Nachtbloempje: welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Ik wacht ook nog ff met hyves, aangezien er nog heel weinig mensen het weten! Snippie: wat een mazzel heb je met je voorrang!!Wel heel handig! Ik ga denk alles pas na de 2de echo regelen (kraamzorg en opvang) Flappie: hoe voel je je nou??Beetje opgeknapt?? Loesje: hoest bij jullie?? Hier een spannende dag, vanmiddag hebben we onze eerste echo!!!! Ene kan voelt het goed, maar er blijft een maar...... denk ook steeds weer aan de vorrige keer! maar ook al voelde het toen anders, je lichaam kan je ook zo in de steek laten!!! Nou ja, nog een paar uurtjes en dan weten we het!!!!!!!! kijken of ons kleine frummeltje een geweldig hartje heeft!!We zullen zien!! Oh ja, mijn moeder vond het trouwens helemaal geweldig, moest natuurlijk huilen, zelfs mijn broer moest ff slikken!! Nou meiden ik laat nog wel wat horen vandaag van mij, maar wanneer, geen idee! doegie
ik heb natuurlijk al 2 echo's gehad das dan ook al anders. maar jeroentje ik wil je veel succes wensen!duim voor je knuffel!!!
@jeroen: auto staat nog steeds bij de garage manlief gaat zo even bellen.. ze wouden het al makkelijk oplossen maar onderweg begon hij weer dus weer terug en nu nog niets gehoord.. we weten wel dat hij af en toe op 3 cilinders loopt niet goed dus hopen dat het niet allemaal kapot is want dan wordt het een dure.. heb mijn kleine beebje weer gezien het heeft armpjes en beentje het beweegt het hartje klopt mooi is al een 1cm groter als vorige week dus groeit lekker veel info gehad.. en ik wordt waarschijnlijk heel beroerd van de foliumzuur dus ze zij stop daar maar mee heel fijn.. alleen wel heel zonde want heb nu 2 volle pakken davitamon compleet mama vitamines die best duur waren.. nou ga straks even bakkie doen bij een vriendin morgen weer proberen te werken hoop dat het allemaal goed gaat komen nu ik mag stoppen met die vitaminepillen.. xxxx nukie
hoe meiden, even een heel snel en kort ego berichtje!! Echo was super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooi kloppend hartje gezien en gehoord!!!!!!! Gyn zei dat het er heel goed uit zag en ook op een hele goede plaats zit en er nu nog een hele kleine kans is dat het fout zal gaan!!!! Kijk kan altijd, maar volgens haar was het heel positief!! Kan niet beter dus!! Gaan nu lekker ff genieten!! xxx
vandaag een iets betere dag gehad maar nog wel weinig tot geen eetlust @jeroen wat fijn dat alles er goed uit ziet
snippie: bedank voor je lieve berichtje! je vroeg over die "goede"plaats, nou de gyn vertelde dat het hoog in de baarmoeder was genesteld en dat dat een heel goed teken is. Als het heel laag is ingenesteld dan is de kans dat het alsnog fout gaat ietsje groter. Dit bleek onderzocht te zijn ofzo. Dus bij een innesteling hoog in de baarmoeder is de kans op een miskraam kleiner. En dat was bij mij zo, dus hou ik mij er maar een beetje aan vast. Tuurlijk geeft het geen garantie, maar goed dit vond ik al positief! Verder was het hartje goed aan het kloppen en was dit ook goed hoorbaar en dat was ook weer positief. Dus 1+1= ................ Maar goed ik kan het nog steeds niet echt bevatten, moet wel zeggen dat ik geen broeken meer loer en er vertrouwen in heb dat ik geen bloed meer ga zien! Scheelt een hele hoop stress! Mrsnuke: balen van jullie auto, maar gelukkig maakt zo'n mooie echo natuurlijk wel een hoop goed denk ik zo.?! Flappie:balen dat je je nog zo belabberd voelt, hoop voor je dat je je snel weer wat beter gaat voelen.
ohh oke jeroen bij mij zad hij ook hoog. altijd leuk om te weten . En idd het hartje klopte goed dus das ook al een goed teken!! bij mijn 8weken echo zei die vrouw de kans dat het nu nog fout gaat is heel klein.maar meer zekerheid heb je nooit.dus wacht gewoon rustig af tot dat ej over de 12 weken bent. maar heb er vertrouwen in dat het nu ook goed zit hoor. mrsnuke wta balen van je auto meid!maar ej hebt nu idd een mooie nieuwe Flappie:rustig aan he meis