oktober/november/december 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flappie00, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hello lady's

@all: hoe gaat het allemaal bij jullie?

wat is het de laatste tijd rustig hier.. meschien ligt het aan mijn hoor omdat ik elke ziek thuis ben en niets anders te doen heb dan een beetje internetten..

vandaag even de grote kamer uit gezocht het meeste kan naar het grofvuil, nu kan ik me washok/creahok overplaatsen naar de grote kamer zodat het kleine kamertje leeg is en ik alvast het ouwe behang eraf kan halen zodat er straks een mooi behangetje op kan komen.....

ohjah manlief en ik heb vandaag voor het eerst lenzen geprobeert.. een aparte ervaring maar wel een goede.. manlief is er minder te spreken over die heeft zere ogen... ik heb gelukkig nergens last van.
    het zal wel even wennen zijn.

wij hebben het iedereen verteld nu.. vind het wel fijn nu hoefen we niet meer stiekem te doen... de buurvrouw had al zo'n idee die zei al tegen me man ze heeft al een klein buikje hihih
    moet wel zeggen dat ik geen platte buik meer heb.. meestal kwam het savonds pas dat me darmen een beetje opspeelde maar nu wordt ik ook wakker met een bol buikje.. vind het wel leuk alleen wel snel al..

nou ik hoop snel wat van jullie te horen..
    kusje nukie

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nukie meid wat zijn jullie druk geweest doe je wel rustig aan meissie?
    Leuk al het kamertje een beetje klaar maken hihi!
    Ik heb vroeger ook lenzen gehad!maar kan ze nu niet meer in!
    Ik heb 3jaar terug een sneeuwbal in me rechter oog gehad vanuit een rijdende auto!daar door is mr rechter oog ebschadigs waardoor ik dus geen lenzen meer in kan!bolling is anders!geworden je zit het niet aan de buiten kant n merkt het dus alleen met oog meting en lenzen!
    Maar groot gelijk lenzen zijn echt relaxed hoor !baalde ook heel erg toen ik weer een bril moest maar goed kan nou eenmaal bijna niks zien zonder bril en staat me gelukkig wel !

En meid iedereen dus verteld:)wij hebben het bijna iedereen nu persoonlijk verteld.wij maken het wereldkundig zeg maar met 11weken.

Ikke heb ook al een buikje leuk hè meid!!!

Morgen ga ik naar een vriendin!dan ga ik het har vertellen:)!
    Knuf

3. LittleMonsters

jahoor doe wel rustig aan maar soms heb ik zo'n dag en dan moet alles in 1 keer gebeuren heel vervelend maar ook wel weer fijn want dan is het wel in 1 keer klaar..

wat vervelend zeg van die sneeuwbal dat zal helemaal niet fijn hebben gevoeld erg eigenlijk dat ze dat soort dingen doen ze snappen denk niet dat ze heel erg letsel kunnen veroorzaken, net als wat bij jouw is gebeurt...

vond het zo'n opluchting toen ik het verteld had het voeld allemaal zo goed.. iedereen reageerde zo leuk heb een kado'je van me colega gehad echt heel lief een paar kleine sokjes met i love mama erop hahah

hoop dat iedereen net zo enthousiast reageert bij jou..

dan heb jij waarschijnlijk ook dat je je broeken niet meer dicht krijgt of wel dicht krijgt maar dat dat zo snel gaat iriteren...
    ik heb ze nu open staan maar dan zakken ze af en toe af heheh maar om nu al een zwangerschapsbroek aan te gaan schaffen vind ik niets... heb 2 goedkope trekkings gekocht bij de action rekt een beetje mee

nou veel plezier morgen met het vertellen :D

kusje nukie

4. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hier weet ook iedereen het al
    een buikje heb ik nog helemaal niet wel beginnen me heupen uit te zetten en me borsten te groeien

heb erg veel last van me darmen soms echt van die steken

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nukie idd erg dat ze zoiest verzinnen en dan nog we; uit een rijdende auto!!!
    komt dan 10x keer zo hard aan!
    ik was aan de tel met me man toen het gebeurde en schreeuwde het uit want zag plots zwart! was echt heel bang!me oog kas was ook zwaar gekneust.

jah broeken zitten niet zo fijn.gelukkig heb ik allemaal heub broeken dus minder last en heb laatst 2broeken met een stoffe band gekocht!
    twee linne broeken:)!zitten erg lekker!

wat leuk van je collega:)!
    ohh kan haast niet wachten tot iedereen het bij ons ook weet nog klein 1,5week.

KNUF

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat komt wel meissie

7. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik hoop het
    woensdag gaan we voor de eerste echo heel spannend

hoe is het met de rest?

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannnend meid!!!
    ik duim voor je!
    kus

9. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 weekjes zwanger en uitgerekend op 8 november 2010. Het is mijn 3e zwangerschap. Ik heb nu 2 kindjes, mijn zoon is nu 9 (9 mei 2000) en mijn dochter is 8 (9 mei 2001). Het lijkt me erg leuk, gezellig met jullie mee te kletsen (als dat mag natuurlijk) :p

xxx

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    welkom missy en klets gezellig mee:)

11. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    gefeliciteerd
    morgen heb ik de echooo
    spannend

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    flappie meid hoe was je echo?

13. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    Bekijk bijlage 65464
    de echo was goed
    had een kloppent hartje :D
    ben 1 dag terug gezet ben vandaag dus 8 weken en 6 dagen
    over 3 weken krijg ik weer een echo

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    flappie meissie gefeliciteerd met je goede echo:D!

15. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    dank je wel

hoe is het met jullie?

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    huh we hebben toch ook aparte topics van noktober november en december
    want ik sta ook bij december mama's nou ja
    bij deze 17 december :D..

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    volgems mij wel er is ook een november topic maar word zo gekletst dat ik het niet bij houd

enne gefeliciteerd he

xxx

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Flappie dat is dus ook waarom
    ik hier klets !

Maar dames hoe is het met iedereen!!!
    Kus

19. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik heb ontzettende last van obsipatie niet leuk kan wel huilen op de wc van de pijn
    heb net een angelsount gekocht maar kan het hartje niet vinden denk dat het nog te vroeg is ben 9 weken stond ook op vandag 12 weken maar proberen kan altijd he

hoe is het met de rest?

20. LittleMonsters

hey damens

even een snel berichtje heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik niet veel tijd heb gehad om wat te tikken..

ben blij dat het allemaal goed gaat met iedereen ondanks de zwangerschapskwaaltjes...

@flappie: wat goed dat je echo er helemaal goed uitzag mooi is dat om tezien he.. :D
    vervelend he die obsipatie... heb het ook gehad kon een week niet naar de wc wat verschrikkelijk lijnzaad schijnt te helpen..

@lovepeet: gefeliciteerd he :D

hier gaat het wel goed heb geen last meer van kwaaltjes naja bijna niet meer heb af en toe nog eens dat iets heel sterk ruikt maar voor de rest niets..
    heb deze week heel veel problemen op me werk gehad colega's die achter me rug om heel lullig doen.. vind dat zo erg kan er niet tegen.. maar moet proberen om me er niet te druk om te maken.. is slecht voor het klein monstertje...
    nu ik me goed voel daarintegen me man die is behoorlijk ziek maagpijn verschrikkelijk misselijk.. en je weet hoe mannen zijn als ze ziek zijn.. heb dus een hele beroerde nacht gehad.. is hij morgen ook nog jarig heb al taart besteld en betaald moet maar even kijken hoe we het gaan doen allemaal.. heb nu wel lekker de auto voor me zelf heerlijk :D
    nou ik ga zo stoppen moet werken.

fijne dag en een fijn weekend alvast

xxxx nukie

Deel Deze Pagina