hoi meiden was ik weer! Nukie wat naar van je werk!hopelijk is het nu weer op gelost. en jah mannen hihi die zijn extra zielig dan he.hihi! @hier gisteren echo gehad! was 1dag minder ver,maar wat is 1dag dus laat me banner zo staan.verder alles goed met de kleine http://www.mijnalbum.nl/Album=LUIGPZEH
Ben er nog hoor meiden en alles gaat goed, maar ben al zo druk met het bijhouden van topics van vruchtbaarheidsbehandeling dat ik het nauwelijks allemaal bij kan houden! Ook de laptop is stuk, of naja, de adapter, waardoor hij niet meer opgeladen kan worden, dus moet nu telkens boven achter de computer en dat is nie zo gezellig! Ik zie weer mooie echo's hier! Super! Die van mij staan in m'n album! Ik kom nog af en toe spieken hier, maar weet niet of ik veel aanwezig ben. Misschien als de adapter het weer doet! Fijne zwangerschap meiden! Liefs
loesie fijn om te horen dat alles goed met je gaat! ik ga zo meteen in je album kijken! jij ook succes met je zwanger schap meissie! Flappie nee was niet zenuw slopend.was er relaxed onder. me moeder daar in tegen was wel zenuwachtig hihi! maar ik heb de kleine natuurlijk al 2 keer gezien en me moeder was het vrijdag voor het eerst! hij/zij bewoog ook heel erg
Loesie lieverd wat een mooie echo! bij mij moesten het inwendig doen omdat me baarmoeder erg naar achter gekanteld is.dus werden de echo foto,s niet heel scherp en de kleine lag zo danig dta je hem/haar niet van de zei kant kon bekijken. knuf
Deze zijn ook nog inwendig! Je kunt het bij jou ook goed zien, hoor en je ziet idd dat het van een andere kant genomen is! Meer van voren of nie?!
jah kon niet van opzei want hij of zei lag niet goed. en mijn baarmoeder is dus heel ver naar achter gekanteld.
Hoi meiden!!! Sorry sorry sorry, dat ik een tijdje niets van me heb laten horen, maar heb af en toe wel mee gelezen maar had na werk geen puf meer om dan weer wat te melden. Vandaag lekker dagje vrij, vanavond moet ik helaas scholing geven aan apothekersass bij ons in het ziekenhuis. Moet zeggen dat dat absoluut niet mijn favo bezigheid is, maar wil me niet druk maken en probeer vooral relaxt te blijven!Die kleine spruit in mijn buik heeft niets aan stress! Nieuwkomers welkom en gefeliciteerd natuurlijk met jullie zwangerschap! Las dat er weer een aantal mooie echo's gemaakt zijn, dit blijft toch enorm bijzonder he!!! Wij mogen vrijdagmiddag weer even kijken hoe onze kleine gegroeid is!! Zijn erg beniewd! Hoe is het verder met iedereen!? Nog veel "kwaaltjes"?? Ik moet zeggen dat ik er aardig doorheen fiets. Ja moe moe moe en nog steeds weinig slapen, maar goed als het hier bij blijft horen jullie mij niet klagen!! Nou ga me nog maar even voorbereiden op mijn praatje van vanavond en zal proberen me weer wat vaker te laten zien hier!! groetjes
hello lady's @loesie: mooie echo's in je album.. de 2 foto's van je buik zijn ook mooi je krijgt al een klein buikje zal mijn echo's er ook eens op gaan zetten mag 6 mei weer heen.. weetje wat alleen het rare is ben nu 2 keer geweest en elke keer als ik even in de wachtkamer zit wordt ik zenuwachtig.. ik durf in het begin niet te kijken het zweet breekt me uit.. er spookt van alles door me hooft wat als het niet meer leeft.. wordt moe van mezelf.. om dan nog maar even door tegaan ik lust niets meer heb geen idee wat ik nog moet gaan eten savonds want ik walg van vlees terwijl ik dat voor mijn zwangerschap lappen weg at.. moet er nu niet meer aan denken... maar wil wel goed eten voor ons kleintje het liefst eet ik een vers broodje met iets erop dat warme gedoe krijg ik niet meer weg.. haal voor manlief maar 1 stuks vlees bij de slager weg die mist het.. nouja ik hoop dat het tijdelijk is.. ga ook een drukke week tegemoet me moeder wordt bijna 50.. dus ben al druk met de voorbereidingen.. denk dat het oudhollandse spelletjes spelen wordt (spijkerpoepen, sjoelen, blikken gooien, etc etc met kleine prijzjes) en savonds stuur ik ze lekker uit eten.. en ook het hele huis moet versiert worden.. heb er zin in... hebben jullie nog spulletjes gekocht in de tussentijd? xxxx nukie
owww dat gevoel van die wachtkamer vreselijk he!!! ik heb 6 mei ook een echo de 12 weken echo kwart voor 8 sochtens al ik heb niks meer gekocht wil eerst de 12 weken nog afwachten
Ik heb geen last van wachtkamer zenuwen.die komen pas heel even wanneer ze de echo maakt.en verder nergens last van. wij hebben maandag de comode al gehaald! en we krijgen angelsound van me schoon zus. ben vandaag 11weken KNUF
wil hem ook gaan kopen die angel sound zou hem lenen van een vriendin maar haar zus is ook zwanger dus dat gaat niet meer door.. het is niet schadelijk toch voor het kindje wij hebben vandaag een klap geld uit gegeven ze hadden 20% korting bij de prenatal dus we hebben het 1 en andere gehaald schrijf later even wat manlief staat ongeduldig naast me om boodschappen te doen.. xxxx nukie
je hoeft je niet druk te maken hoor want meestal hoor je het hartje met 12 weken.. de verloskundige ging vorige keer toen was ik 10 weken en 3 dagen proberen om het hartje te vinden maar dat lukte niet.. terwijl het lach te stuiteren in me buik dus volgende keer zal het wel lukken dan ben ik bijna 14 weken.. ohja zou nog even zeggen wat we allemaal hebben gekocht... het is echt heel erg maar we hebben de knip flink open gezet en de gehele uitzet gekocht hahaha weetje hoe het voelde... GEWELDIG HAHA iedereen zal wel denken goh wat vroeg maar dat maakt me niet uit... ohjah geloven jullie in de chinese kalender.. volgens de kalender zou ik in verwachting zijn van een jongen.. stond bij dat het voor 90 % uit komt... staat op de site van prenatal onder het kopje fun ik ga lekker mijn mandje in morgen gaat om kwart voor 6 de wekker.. laatste dagje weer en dan is het weer weekend.. tis de laatste tijd wel rustig hier of ik praat gewoon te veel... nou slaaplekker allemaal xxxx nukie
Nukie lieverd vind het niet te vroeg hoor!!! Wat ik zei wij hebben de comode al gekocht en hoeven alleen nog kinderwagen en nog maxi cosie!!de rest hebben we al qua uit zet!met 20 weken gaan we gericht kleertjes shoppen! Knuf
@ snippie: oke gelukkig de verkoopsters zaten wel erg naar me buik te kijken haha maargoed het maakt me niet uit wat andere vinden.. mijn man en vader gaan morgen het kamertje ophalen die hebben wij via marktplaats gekocht.. ben er heel blij mee eerst waren we niet zo van marktplaats en 2de hands maar nu ik aan het struinen ben geraakt vind ik het helemaal leuk om iets heel moois te vinden voor weinig.. ook hebben wij een complete quinny buzz 4 gekocht via marktplaats met echt alles der op en der aan.. de rest hebben we gister alles nieuw gekocht.. vind dat grijze nijntje zo verschrikkelijk leuk dus heb heel veel daarvan.. een complete badset van nijntje.. een badcape een kruik een aankleedkussen en kleding.. en speeltjes manlief heeft de maxicosi uitgezocht.. we kwamen er niet uit ik wou zwart met bruin hij wou alles zwart maar nu is het zwart met een soort carbon achtige look.. hij vond dat wel mooi bij de auto passen een stoere auto en een stoer stoeltje.. hij heeft maandag heel lief bij de hema rompertjes gekocht waren in de aanbieding 7 stuks voor 10 euro plus nog eens 15 % korting moet nog wel het 1 en andere nog hebben ook qua kleding maar dat wil ik later pas gaan kopen als we weten wat het wordt.. ben echt zo benieuwt.. hoe snel weten ze het eigenlijk op ze vroegst wat het wordt rond de 16 weken ofzo? moet ik nog 4 weken wachten... ik ga binnenkort foto's maken van me buikje me mannetje is fotograaf en we hebben boven een foto studio... dus zal ze plaatsen als ze klaar zijn ben zo trots op mijn kleine buikje nou volgens mij heb ik alweer genoeg gepraat het is weer een heel verhaal geworden hahah nou tot snel weer kus en knuf nukie