hey hey ik maak me ook geen zorgen hoor want ik wist dat ik het waarschijnlijk nie zou kunnen vinden omdat het nog niet sterk genoeg is ik had al een aantal dingen voor me zwangerschap gekocht zoals een slaapzakje kleertjes hoeslakentje maar echt de grote dingen nog niet
hoi meiden mag ik er nog bij komen of zitten jullie al helemaal vol ??? dit is me 2de zwangerschap en ben op 02-11-2010 uit gerekend dus leek me wel gezellig om met jullie mee te kletsen iedereen nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap groetjes
gezellie.. en gefeliciteerd hoe meer mensen hoe meer vreugd toch.. fijne dag allemaal ga weer lekker werken hahaha xxxx nukie
ik zie dat er voor jou het zelfde gependelt als voor mij grappig hoor! alleen was jij volgens mij eerder zwanger dan er gependelt voor je is? Leuk he alvast babyshoppen
zo lady's weekend voor mij heerlijk... wat gaan jullie doen met koninginnendag.. wij blijven lekker thuis gaan wel even snel de markt op hier... ben namelijk nog opzoek naar een schommelstoel meschien kan ik er eentje scoren voor weinig.. voor de rest gaan we lekker aan de gang met het kamertje ga alle troep naar 1 kamer verplaatsen zodat ik uitzet in 1 kamer kan zetten in plaats van verspreid heheh.. nou meiden fijne avond wij hebben elke woensdag film avond vanavond is het avatar geworden ben benieuwt... ohja morgen gaan we mooie foto's maken de eerste....eg al van veel mensen te horen dat ik al een behoorlijke buik begin te krijgen ihihi vind het wel leuk al die aandacht heheh.. tot snel weer kusjes en knuffies
hej dames was ik ook weer! Heb de 12 weken gehaald! nukie wat leuk meid!jij ook al een behoorlijke buik!! leuk he die aan dacht! Wij gaan even een leuk dagje uit!weten nog niet waar naar toe! maar komt helemaal goed! ik ga alvast de comode afsoppen zodat me man hem in elkaar kan zetten! nou dames fijne dag! knuf
lekker he als je die 12 weken voorbij bent heerlijk.. en die buik die mag nog dikkkker worden hahaha lekker dat jullie een dagje er tussen uit gaan.. wij gaan de laatste tijd vaak naar de dierentuin hier in de buurt het is niet groot maar kan er heerlijk tot rust komen en het is gelukkig nog niet zo duur ook.. veeel plezier morgen met wat jullie gaan doen.. en is de comode al in elkaar? hier gaan we morgen de boel opruimen en schoonmaken.. oh vandaag is me box binnen gekomen.. we waren er alleen niet dus hij is bij de buren afgeleverd dus die weten het nu ook zaten grote stickers van de prenatal op dus dat kan niet missen dan... kus en knuffie nukie
heerlij hoor die 12 weken ik moet nog precies een weekje wachten maar denk dat het wel goed zit volgende week ook de 12 weken echo heel spannend dus xxx
hello lady´s wat is het rustig hier heeft niemand iets te melden jammer heb vandaag me eerste zwangerschapsbroeken gekocht 2 wel te verstaan en het zit 10 keer beter nu hoeft me knoop+ gulp niet meer open.. heb zin in donderdag dan gaan we ons kleine monstertje weer zien.. heb er zin in ga dan ook meteen vragen wanneer ze op ze vroegst kunnen zien wat het gaat worden wordt nu toch enigsins wat ongeduldig.. zie zulke leuke dingetjes allemaal maar wacht toch nog maar even.. lichamen voel ik me net een oud wijf me heup en onderrug na meer op me kont doet verschrikkelijk pijn dat begint smidags al en savonds kan ik bijna niet meer lopen van de pijn dan niet te vertellen over het opstaan daar heb ik hulp bij nodig.. maargoed moet donderdag toch heen dus zal het er over hebben.. heb namelijk al rug problemen meschien heeft het een verband hoe is het voor de rest allemaal bij jullie? nou tot snel weer kus en knuf nukie
wij hebben donderdag ook een echo de 12 weken wel te verstaan ik hoorde dat je vanaf 28 weken pas kan zien wat het word ik wil het ook zo graag weten
Flappie das niet waar je kan al vanaf 17 weken zien wat het word! En zeker al bij de 20weken echo!weet ik zeer zeker ! Knuf
oke nou dan ga ik een pret echo laten maken rond de 16 17 weken ben zo nieuwschierig hahah ik denk nog steeds een meisje.. in het begin zeiden heel veel mensen het wordt een meisje nu zijn de meningen verdeeld.. we zullen nog even moeten afwachten al vind ik het wel heel moeilijk.. willen jullie het ook allemaal weten? xxx nukie
ohh leuk! jah wij willen het wel weten! maar wachten gewoon tot de 20weken echo! wnat we gaan al met 14weken een echo laten maken!gewoon zodat we ons wondertje nog even voor onze vakantie kunnen zien ik denk zelf dat ik een jongetje krijg weet niet waarom.er zijn juist heel veel die denken dat het een meisje word. KNUF
Ik ben 28-10-2010 uitgerekend en ben nu volop op week naar de 15de week. Alles gaat uitstekend!! je gaat een klein buikje zien, echt schappig!!! Kan niet wachten tot het gaat bewegen dan voel je ook veel meer als nu...is nog zo onwerkelijk, pas als je de echo ziet weet je het weer. Helaas draag ik mijn placenta voor, dus ik voel minder en waarschijnlijk pas later in de zwangerschap zegt mijn verloskundige...klopt dat??
@Sandra: gefeliciteerd gezellig dat je hier ook komt kletsen al is het de laatste tijd nogal rustig... Leuk is dat hè als je een buikje krijgt.. Bekende die het nog niet wisten vragen het nu omdat ze een buikje zien.. De vraag van je placenta weet ik niet maar ik neem aan dat de vk wel weet waar ze over praat Vandaag gaan wij weer naar vk heb er zin in hopen dat alles goed is... Nou tot snel weer lady's Xxxx nukie