Ik heb me gister nog een schouderklopje gegeven want ik heb nog helemaal niets voor de zwangerschap gekocht. Dat is voor mijn doen heel knap, ben nogal een shopaholic. Komt natuurlijk ook dat ik al veel heb van mijn vorige zwangerschap maar dit keer wil ik ook weten wat het wordt en ik denk als dat ik dat weet dat ik dan eens flink ga shoppen. Ik heb er natuurlijk wel al veel zin in maar ik kan het tot nu toe allemaal goed laten liggen. Vandaag een beetje een frustrerend dagje want we zouden eigenlijk vandaag een echo hebben voor de geslachtsbepaling maar door allemaal omstandigheden gaat dit niet door. En nu moet ik dus wachten op de 20 weken echo (nog 3,5 week). Nog een beetje geduld.
Nee kan helaas niet vanwege de werktijden van manlief en de man die de pretecho's maakt zat ook al aardig vol in de avonduren en weekenden, hij had pas weer plaats als ik 19,5 week zwanger was, en dat vond ik wel zonde van het geld dan wacht ik wel tot de 20weken echo want die wordt vergoedt, mochten ze dan niets zien kan ik nog altijd gaan.