oktober/november/december 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flappie00, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

veel plezier straks nog een half uurtje jooeehhooeee...

ik ga lekker tewerk zo spreek jullie vanavond weer...
    Fijne dag allemaal geniet van het heerlijke zonnetje

xxxx Nukie

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jeeeh het hartje klopt!!!

Kus

3. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal, ik denk dat ik me hier maar toevoeg. Ik ben namelijk zwanger jippie! Na de derde IUI zwanger. Uigerekend op 28 november denk ik, maar de eerste echo moet nog komen op 15 april. Mag ik hier gezellig af en toe meekletsen?

4. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    Snippe geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nou op en top genieten!!!Gefeliciteerd!

Minke natuurlijk mag je mee kletsen, iedereen is toch welkom!!! Gefeliciteerd zeg!! spannend he de komen de weken!!?? Heb je al last van kwaaltjes??

Vandaag tot nu toe weinig tot geen last, oh jee daar komt die onzekerheid weer om de hoek kijken!!
    Vandaag wel voor mezelf een zwangerschapstijdschrift gekocht en namen boek die bij de kruidvat in de aanbieding is boor maar 4 euro!! Maar jeeeee wat een dik boek zeg!!!Als daar geen naam tussen zit, dan weet ik het ook niet meer!!

Zo ga nog ff genieten van het zonnetje!! Meiden tot spreeks!

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

Snippie! HOERA!!!! Geweldig he?! Ik werd er helemaal emo van!

MrsNuke, nnnnnnnnnooooooooouuuuuuuu jaaaaaaaaaaa zeg!!!! Jeetje, en wat laf om dat dat zo via een berichtje te doen ook nog! Ik herken dat van mijn ex-schoonouders, was het enigste en oudste zoontje (zoon eigenlijk) maar ik kon ook niks goed doen!
    Laat ze maar lekker, heel goed dat jij gewoon hebt uitgelegd hoe je je voelt en wat je het liefste wil!

Jeroen, lekker genieten dat je niks voelt! Ook ik voel heel weinig, maar kan er nu steeds meer blij om zijn!
    Je hoeft echt niet altijd wat te voelen! Er zijn meiden die echt fluitend de zwangerschap door komen!
    Lekker een naampje zoeken, haha!

Wie had er ook alweer een test gedaan, Flappie!?
    Was jij dat? Ik durf dat nie meer, haha! Heb er nog eentje van kruidvat liggen, maar ben ineens bang dat het streepje lichter is dan de andere, hihi!

Minke, tuurlijk mag je meekletsen! Wat fijn dat het dmv IUI gelukt is! Toch 4 meiden (bijna) in de mmm!
    Geniet er lekker van!

Hier, morgen 8 weken, hoera! Gaat best wel snel vind ik!
    Ga even lekker genieten van mijn middagje vrij en het mooie weer!

Smak

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeroen heb ook in het boek gekeken en mijn favoriete jongensnaam staat er ook in:D
    Meisjes niet naar gekeken.

Nog 3 nachtjes pfffffffff

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oja, dat wilde ik nog zeggen, ik ben helemaal overtuigd dat we een jongetje krijgen...weet ook nie waarom!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha Loes nou ben benieuwd hihi

9. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Goedenavond allemaal,

nou ik heb echt geen idee wat het wordt:(, de familie is het er ook nog niet over eens. Ik denk toch dat wij de verleiding niet kunnen weerstaan bij een 20 weken echo, we hebben nu al zo lang gewacht, het kan zo wel. En jullie?

Alleen licht last van kwaaltjes, af en toe misselijk-achtig, erg moe ineens en heel veel honger en erg vaak plassen... Maar wel in leuke mate, niet vervelend ofzo. Af en toe heb ik wel wat buikpijn, maar ik heb me laten vertellen dat dat erbij hoort en niet erg is. Ik kan nogal flippen door mijn mk van vorig jaar. Toen had ik overigens geen andere klachten, alleen bruin verlies, verder eigenlijk niets...

Leuk dat er meerdere 'kunstkindjes komen' in november, is al die poespas in de mmm toch ergens goed voor geweest!

xx

10. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hey hey
    vandaag ben ik dan eindelijk 6 weken
    week 5 was geen leuke week
    wij hebben al een jongens en meiden naam

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames ik reageer morgen even uit gebreid!!
    ben erg moe!

en hier even een link van me echo:

echo

ik ga me bed in!
    KNUF

12. LittleMonsters

hey lady's

@snippie: wat fijn dat het allemaal goed was pittig hoor je echo
    klopt je uitgerekende datum?
    soms hoor je wel eens dat het langer is.... zou ik helemaal niet erg vinden hahaha

@minke: gefeliciteerd gezellig dat je ook mee komt kletsen

@loesie: ach heb me er bij neergelegt zal nooit goed gaan komen vlak voordat we gingen trouwens zelfs op de dag zelf vroegen ze nog aan hem of hij het wel zeker wist... Ik ben ook zo'n heks :p

Vandaag een onrustige dag gehad heb af en toe beetje last van pijntjes in me buik niet heel erg hoor maar ben toch weer een beetje onzeker terwijl ik dacht dat het beter ging.. ben pas gerust als ik weet dat het hartje klopt dus moet nog steeds wachten tot volgende week donderdag...

was wel een leuke thuiskomst vandaag.. me lieve mannetje heeft vanalles gedaan in huis wel met hulp van me vader maargoed dat maakt niets uit.. ze hebben me plank opgehangen in de keuken die ik 3 weken geleden had gekocht bij de ikea.. heb nieuwe plantjes gehad voor in huis ons huisje was heerlijk schoon hij had een mooi nieuw schilderij gekocht op de markt en die hangt ook mooi boven de bank... en hij de konijnen schoon gemaakt (doet hij nooit.. maar omdat ik boven de bak sta te kokhalzen heeft hij het nu gedaan lief he)
    dus ik ga even douche kom net bij de nagelstyliste vandaan dan ga ik nog even op de bank zitten en dan lekker slapen morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik alvast weekend vrijdag lekker vrij..

xxxx nukie

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    De uitgerekende datum hoor ik 16april dan heb ik termijn echo!
    Maar tot nu toe klopt termijn!had ik ook verwacht!komt omdatbje door punctie en zo precies weet wanneer ei:)!
    Knuf

14. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    mooie echo ziet er goed uit :D dacht ik zo

ik mag maandag naar vk maar zer zeiden aan de tel al dat ik geen echo krijg en ze geen hartje laten horen :(

15. LittleMonsters

@ snippie: oke..

@ Flappie: heb je alleen een intake gesprek? meschien kan je het wel vragen of je meschien het hartje even mag horen :D

nou ga weer lekker werken heb een rotnacht achter de rug dus het zal een zware worden...
    weet niet wat dat is hoor maar ben zo vaak wakker in de nacht kan dan gewoon niet meer slapen hebben jullie daar ook last van ?
    of ligt het gewoon aan mij

fijne dag lady's geniet van het mooie weer..

xxxx nukie

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Welkom minke gefeliciteerd meid!!!

Jeroentje leuk zo'n namen boek:)!onze namen staan al een tijdje vast hihi!
    en meid echt je hoeft niet altijd wat te voelen hoor!
    kus

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    flappie het hartje horen is waarschijnlijk nog te moeilijk.
    daarom is het als je vroeg een echo hebt inwendig.

mrsnuke ik moet veel naar de wc snacht.dus ook vaak wakker en dan rond 6uur klaar wakker:S!

meid werkse vanavond:)

KNUF

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oja was gisteren idd dus rond de 7 weken wat ik zlef al dacht:)!

19. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    lijkt me idd helemaal geweldig zo'n echo!!!!!!!!Kijk er zo enorm naar uit!! Nog 2 weekjes!!
    Morgen lekker een weekje op vakantie!! hadden een super de luxe huisje gehuurd om ons op te kunnen laden voor de volgende rondes iui, maar ja nu ik zwanger ben, zal ik maar niet in de sauna gaan en onder de zonnebank! Ik heb ooit eens gelezen dat dit afgeraden word, of hebben jullie een andere mening hierover?? Ene kant zonde als ik er geen gebruik van maak, maar ja, dat wondertje in mijn buik gaat voor alles!!!

@MRSNUKE/SNIPPIE ik ben ook al 2 weken rond 5/6 uur klaar wakker!!!!!!Erg vermoeiend dus!

@flappie: idd is het ook een beetje aan de vroege kant om een
    echo te laten maken, brengt alleen maar een hoop onzekerheid met zich mee, aangezien je nog bijna niets kan zien en waarschijnlijk niets ziet kloppen/flikkeren. maar moet eerlijk zeggen dat ik heel erg moeilijk kan zien hoever je nou eigenlijk bent!?Geduld is een schone zaak!! (mmm......moet zeggen dat ik ook geen geduld heb hoor, hahhaha)

Heb nu al 3 dagen buikgriep, gaat gelukkig weer wat beter!!had nu gelukkig een geldige rede om me ziek te melden voor de nachtdienst van gister en vandaag!! Zo maar ff een beetje genieten van de zon en alvast wat spulletjes in pakken en oh ja ik moet helaas nog strijken!!!!!!!!!!!!!

Meiden fijne en zonnige dag alvast!!!!!!!!

20. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi dames!
    Niet alles gelezen.

Minke: Welkom en gefeliciteerd!

Snippie: Super dat de echo goed was, vast een hele geruststelling

Mrsnuke: Wat een ontzettende lieve man heb jij!

Jeroen: Geniet van je weekendje! Sauna zou ik niet doen, maar ik ga af en toe ook onder de zonnebank hoor. Niet te lang. Er is natuurlijk wel de kans op zwangerschapsmasker. Maar heb ik bij de vorige ook geen last van gehad. Ben toen nog op vakantie geweest, dan blijf je ook niet constant uit de zon.

Hier gaat alles goed, ben alleen zooooo moe. Pff niet normaal. Gister ook verteld aan mijn leidinggevende dat ik zwanger was. Hij had al wat door (tsja gestopt met roken en met red bull drinken) mar kreeg nogal een lauwe reactie. Hij zei:'leuk voor jou, minder voor de organisatie'
    Nou kon er wel om lachen, jammer dan!:D

Deel Deze Pagina