oktober/november/december 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door flappie00, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@loesie: gaat niet helemaal lekker allemaal ze hebben contact gehad met me man.. die wil dat ze hun excuses aanbieden aan mijn daar hebben ze geen zin in... ze vinden dat ik hun gebruik om het geld :( beetje jammer weer gelukkig zegt manlief ook dat dat onzin is.. het zou gaan om een tank benzine die hun hebben betaald ( we gingen een dagje weg we hebben hier in de buurt 3 tankstations kijk altijd even welke het goedkoopste is moet toch op de kleintjes letten nu manlief thuiszit.. we kwamen bij de eerste aan en die was in een weektijd 5 cent omhoog gegaan:$ ik vond dat belachelijk dus wou naar een andere.. toen stond mijn schoonvader erop dat hij het dan wel zou betalen voor mij hoefte dat niet maar hij stond erop.)
    ze zeggen dat het al 6 jaar zo gaat (zolang gaan we al met elkaar) en dat ik niet zal veranderen.... nee dat doe ik ook niet zou niet weten waarom ben blij met mezelf en me man ook met hoe ik ben...
    Vind mezelf geen bitch heheh maar zeg wel wat ik vind en af entoe kan het er meschien een beetje rottig uitkomen.. dat heb ik ook gezegt dat weten ze dus... maar het gesprek eindigde met de woorden: ik wil geen ruzie met jou.. nou toen zei mij man sorry hoor dat heb je al.. doe je zo tegen me vrouw kom ik voor haar op.. ze gaan 15 april op vakantie tot eind juni dan komen ze terug dan zien we wel weer verder... maar voel me wel behoorlijk schuldig zijn toch zijn ouders... maar ik ga toch echt niet meer de stap zetten heb al zovaak me best gedaan nu is het hun beurt...
    nou het is weer een heel verhaal geworden sorry voor mijn gezeur maar het lucht wel een beetje op..

ga zo op visite bij vrienden hoop dat ik het een beetje volhou heb net al een uur op de bank gelegen maar ben nog steeds moe...

de baby kamer die wij hebben gezien is deze:
    Babykamer Bretagne | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
    we zijn er helemaal verlieft op

nou fijne avond nog en tot snel weer

xxxx nukie

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hoihoi,

Jaaaaaaaaaa, mooi kamertje he?!?!
    Die vind ik ook super, vind het alleen jammer dat de commode geen lades heeft, anders hadden wij die ook genomen.
    Zal eens kijken of ik fotootje kan plaatsen van ons kamertje!

Wat een gedoe zeg met schoonouders! Misschien is een afkoelperiode wel goed ja...Wel lief van je man dat hij voor je opkomt, dat doen lang niet alle mannen!
    Jammer dat ze zo over je denken, vaak is het dan heel moeilijk om die gedachte weer te veranderen.
    Maar wat een belachelijk verhaal over die tank benzine!
    Je hebt toch aangegeven dat het niet hoefde! En dan nu ineens moeilijk doen! Zucht...

Snippie, heb geen foto op pc...maar er is ook nog niks uit te halen. Je ziet een rijstekorreltje...verder niet.
    Tijdens de echo zag je een heel mooi knipperlichtje, maar die zie je op de foto jammer genoeg nie terug.
    Dinsdag over een week de 2e echo en hoop toch dat we daar iets meer uit kunnen halen!

Foto kamertje:

Bopita : Bretagne

Fijne avond!

smak

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
  4. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    leuke he die dagboek ik heb hem ook gekocht hier was ie ook 14 euro

5. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    Hoi Meiden, dat kletsen gaat maar door!!Gezellig!

Mrs NUKE, wat een gedoe met je schoonouders, maar idd petje af voor je mannetje dat hij zo voor je op komt!!Zo hoort het ook, maar je hoort nog wel eens anders!! Wie weet zijn ze een beetje bij gedraaid in juni!

Mooie babykamers hebben jullie in gedachten!

Wij willen een witte, strakke/moderne, met een mega commode!!
    Heb vroeger in de kraamzorg gezeten en er waren zo veel commodes waar de helft van afviel als je bezig was, echt drama's, dus toen had ik al voor mezelf besloten, mocht het ooit zo ver zijn moet de commode minimaal 125 cm zijn en lades hebben!! Nou dat gaat vast wel goed komen!!!

Zit me trouwens nu af te vragen of de klok nu vooruit of achteruit is gegaan!!???

meiden fijne dag weer en tot spreeks

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    klok is vooruit gegaan:)!!
    kus

7. LittleMonsters

ja de klok is vooruitgegaan weer lekker langer ligt savonds...

mooie kamer hoor loesie.. vind het wel allemaal prijzig hoor of ben ik nou zo'n krent hahah ook vinden wij dat grijze nijntje zo leuk heb al heel veel spulletjes gezien daarvan.. komt zeker het 1 en andere van..

oh en nieuws over me zus het wordt vandaag gehaald dus het is allemaal heel spannend..

@flappie: leuk dat je hem ook hebt gekocht.. had je die andere boeken ook gezien van haar baby's 1ste jaar en het kraambezoek boek die wil ik ook zeker hebben maar die komen later.

nou ga maar eens aan de gang hier in huis het is een beetje een rotzooi.. dus MJ gaat op en hup daar gaan we ga ik moonwalkend door de huiskamer hehehe

xxxx nukie

8. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Mooie kamer idd! Ow meiden, ik durf nog niet eens te kijken naar babykamers... Vorige keer hadden we alles vrij vroeg uitgezocht 9omdat mijn man 7 dagen p.w. werkt vanaf mei t/m september en we waren begin okt uitgerekend) en toen kreeg ik een mk met 11,5 week... Dus ik durf helemaal niets.

Ik heb nog even een vraagje. Hoe voelen jullie je? Buikpijn? Misselijk? Moe?Week 3 en vier was ik echt heel erg moe en af en toe msiselijk en erge honger ;). Maar sinds gisteren voel ik me eigenlijk helemal top. Dan zou je zeggen leuk, maar ik wordt er zo onzeker van... Mijn borsten doen ook minder zeer en ik hoef ook niet zo vaak meer naar de wc. Moet ik me nou zorgen gaan maken? Hoe hebben jullie dit?

xx

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Snippie, het lijkt er een beetje op, maar kan er bij jou ook geen hartslag uithalen hoor...maar dat zal wel aan mij liggen.
    Mijn echo was nog van iets verder afstand...dus je ziet nog niet veel. Volgens opmeten van echo was ik 6.2 terwijl ik uitgerekend had 6.4, dus het was echt nog heel pril.
    Dus dat zou dan (als je gyn aanhoudt) 5 dagen eerder zijn dan jouw echo...misschien dat je daar toch al iets verschil in kan zien.
    Maar gyn zei dat alles er precies zo uitzag zoals het eruit moest zien, dus maak me absoluut niet druk.
    Maar ben wel toe aan de 2e echo! (6 april) Zou het fijn vinden om ons frummeltje weer even te zien...

MrsNuke, ja is een duur kamertje en nee je bent niet krenterig, haha! Maar bij ons in de buurt zit een outlet en daar krijgen ze sommige modellen binnen en deze is wel A-keus (dus geen beschadigingen) maar wel goedkoper...in die winkel is hij €799!
    Ik ben heel bang dat hij er niet meer staat tegen de tijd dat wij hem gaan kopen, maar dan doen we die duurdere maar.
    Krijgen aardig wat belastinggeld terug en mijn ouders doen een groot deel...

En hoest met je zus?! Wat is geworden en hoe heet hij/zij?!

Minke, maak je niet druk hoor! Ik heb het misschien makkelijk zeggen, omdat ik geen mk heb gehad, maar ik voel ook niet zoveel. Ben ook een week misselijk geweest en nu alleen maar moe (en af en toe flinke steken in mijn linkerborst) maar dat is sinds een paar dagen ofzo.
    De 1ste weken heb ik ook bijna niks gevoeld.
    Wat erg dat je een mk hebt gehad. Snap dat je nog voorzichtig bent. Had je het hartje ook al gezien voor de mk?

Jeroen, ik vind wit wel mooi, maar iedereen bij ons in de vriendenkring heeft al wit. Vriendje is er ook niet zo weg van, die wilde graag wat anders. En ik vind deze ook prachtig!
    En over die commode, haha, wat zit dat er al mooi ingeprent!
    Die wat wij mooi vinden is 115 cm, dus ook wel lang.
    En wij willen een badcommode. Zie dat bij mijn zus en vind dat zo handig!

Fijne avond meiden!

Smak

10. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Loesie, bedankt. Heb idd het hartje nog gezien voor de MK, hij was ook uitzonderlijk laat, die MK. Ik had een echo bij 11 weken en toen klopte het hartje niet meer... Daarna heb ik drie dagen moeten wachten en toen kwam de MK vanzelf nog op gang gelukkig. Maarja, het maakt wel dat ik stressvoller ben nu.

Jij hebt ook al aardig wat 'gedoktert' voor je wondertje zie ik. Wij moesten eerst ook voor ICSI met een zaadtelling van 2 mljn. Tweede telling had ie ineens 24! Wonderen zijn de wereld nog niet uit (hihi, check onze banners maar!)

Ik zal proberen te relaxen, in bad maar denk ik, met mijn DS!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Loesje als je de echte echo ziet dan zie je het hartje wel een wit stipje is het,op de tweede echo.mijn echo is mijn echo is van werkelijke afstand.
    maar goed lekker boeiend als de echo maar goed is.
    meid voor je het weet is het 8april:) en kan je wonder weer zien:)!

KNUF

12. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    @mrsnukke

ja ik had hem vandaag nog in me handen mijn kraamdagnoek haha maar is nog te vroeg
    morgen voor het eerst naar de vk verw8 er niks van want ze hebben gezegt dat ik geen echo krijg en geen hartje luisteren helaas

13. LittleMonsters

ja zoiets had ik ook ik vraag hem wel tegen die tijd..
    laat je even weten hoe het was gegaan ben wel benieuwt

hier een onwijse kutnacht gehad ben echt nog geen enkel moment misselijk geweest tot gisteravond kreeg geen hap vlees door me keel bleegghhh en heb gewoon de hele nacht niet geslapen ben nog aan het twijfelen of ik wel naar het werk moet gaan..
    vind het zo zonde van me dagen bij ons wordt de eerste ziektedag ingehouden van je vakantiedagen.. maargoed sta bij het vlees die lucht kan ik niet verdragen nu... hoopte eigenlijk dat het me gespaard bleef maar denk het toch niet..

nou fijne dag allemaal tot snel .

xxxx nukie

ohjah me zus dat wil niet zo vlotten gister had ze gel gekregen om het een beetje te weken allemaal maar het gaat niet zo snel allemaal vandaag weer een dag ben benieuwt..

14. jeroen1974

24 feb 2010
    46
    0
    0
    Meiden, ik heb al 3 keer gereageerd op jullie stukjes van de afgelopen dag, maar als ik dan op verzenden druk, is allles weg!!!!!!!!Kan het niet meer opbrengen om alles nog een keer te typen!!! Word gek van die ***internet verbinding!!!

Dus zeg nu alleen maar, hele fijne dag allemaal!! Oh ja flappie succes bij de verloskundige!!

15. LittleMonsters

@ Jeroen: me man zei dat het ook temaken kan hebben met de server connection keep alive time zo die is eruit heheh als elke keer als je wat doet gaat er een timertje lopen als he te lang duurt verbreek hij de verbinding met de server(waar dit forum op staat) dus zal voortaan als ik jou was eerst je lap tekst even kopieeren mocht het dan weer gebeuren kan je het opnieuw plakken.. ben je niet alles kwijt..

@ flappie: hoe is het gaan vandaag?

oh meiden ik ben tante geworden... me stiefzus is bevallen van een kerngezonde zoon mitchel mooie naam he..
    had graag heen gewild.. Maar ben ziek naar huis gegaan heb wel 1 uur gewerkt.. me basin reageerde alleen een beetje lullig.. ik ben nu 8 weken zwanger nog geen 1 keer ziek geweest vandaag voor het eerst wat denk je wat ze zegt begint dat gezeik nou al...:$ pardon... voelde me helemaal een beetje schuldig..
    zijn jullie ook wel eens ziek thuis gebleven en hoe reageerde jullie baas erop..

nou spreek jullie snel weer

xxxx Nukie

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat een plurk van ene basin zeg.maar ga je niet schuldig voelen hoor meid
    nee ben nog niet ziek thuis gebleven voor me zwangerschap.
    dus weet het nog niet.
    KNUF

17. LittleMonsters

ga morgen even het uwv bellen wil even weten hoe het zit met de wachtdagen.. normaal word de eerste ziektedag ingehouden op me vakantie dagen, stel ik ga morgen weer te werk en voel me woensdag weer beroerd dan kost het me 2 dagen in 1 week als dat nog een paar weken doorgaat ben ik al me vakantiedagen kwijt nou heb ik wel iets gevonden in de cao maar weet niet of dat ook in het begin geld of dat dat alleen aan het einde geld ...

xxxx nukie

18. charl1987

charl1987 Lid

25 mrt 2010
    19
    0
    0
    zelfstandige
    noord holland
    Hey meiden,

Wat leuk dat er hier zoveel geschreven word! Regelmatig even bijlezen om het bij te houden, er gebeurt ook zoveel in de levens van moeders in spé ;).Moet idd wel de tekst even kopieren voor je het overnieuw kan gaan typen...

@ mrs nuke, wat vervelend dat je bazin zo bot reageert, je kunt er weinig aan doen dat je de hele nacht niet geslapen hebt en misselijk word van vlees, en als je er dan mee moet werken...:(.Heel bijzonder dat ze de eerste ziektedag inhouden van je vakantiedagen, nooit van gehoord, zou t idd even nakijken in cao. En mischien even bij een collega die kids heeft vragen hoe het bij haar is gegaan mbt je werkgever? Succes meid,en gefeliciteerd met je stiefneefje haha :D super.

@ Flappie, en echo gehad of echt niet? Wel jammer dat ze dat in principe nog niet doen, het is juist zo fijn om even met eigen ogen te zien dat je kindje in je groeit!

Gaaf he kinderkamers kijken... Stiekem doe ik ook al kijken op internet en in foldertjes voor de grotere aankopen, maar gelukkig ben ik dankzij jullie al wat wijzer want keek echt alleen naar uiterlijk... maar het is idd wel handig om een brede commode te hebben en lades erin! Nooit zo bij stilgestaan dat het ook praktisch moet zijn :).

Succes iedereen en lekker van de momenten genieten waarop je kan genieten en je niet druk maakt ;)

19. charl1987

charl1987 Lid

25 mrt 2010
    19
    0
    0
    zelfstandige
    noord holland
    Ow en Loesie 1982, nog een weekje en dan na het weekend weer echo :D, grappig dat we hem tegelijk hebben, laat de tijd maar vliegen of niet dan.... Dan ben je 10 weken? Liefs!

20. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hey hey
    wat een chaos daar ze hadden net een nieuw compueter systeem maja kan gebeuren
    heb geen echo gehad helaas die krijg ik 14 april na mijn berekening zou ik dan 9 weken zijn

hoe is het me jullie?

Deel Deze Pagina