Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat een gezelligheid hier vannacht haha

Hier weer prima geslapen wel misselijk geweest vannacht maar dat is nu weer weg gelukkig.

@godin als je wil weten hoe strippen gaat moet je barbie terugkijken die werd gisteren in die aflevering ook gestript, ik zag dat jij het ook had gezien engeltje ik heb helemaal in een deuk gelezen om dat mens

Verder dnk ik hier maar eens een rustig dagje houden heb nergens zin in vandaag

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Strippen doen ze pas bij 2 cm ontsluiting. Ik had vanmorgen maär 1 dus eerst pil gehad. Nu om 12 uur weer kijken. Word lange dag weet ik nu al...

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Blackie, je bent nu al weer 2,5 uur in t zh, maar wil je wel even heeeel veel succes wensen!! En dat je maar snel je beebje in je armen mag hebben.

Er was toch nog iemand die ook ingeleid zou worden vandaag? Diegene ook veel succes!

Laupio blijft wel lang weg he?!

Hier nog steeds erg veel rug/buik en bovenbenen pijn. Slapen is uiteindelijk wel gelukt.

Ik mag zo op controle en dan ga ik eens vragen met welke termijn de vk een handje gaat helpen. Het verschilt nogal per VK hoe lang ze je door laten lopen merk ik..

Verder heb ik toch nog een paar strea op mn buik gekregen, en die jeuken toch zo! nou staat mn buik ook contstant strak van de harde buik. Herkenbaar?

Als ik trouwens in het ZH beval en ik ga daarna naar huis, moet ik de kraamzorg bellen die zorgen dan dat ze op dezelfde tijd bij ons huis zijn als wij..

@ Godin vind je het niet een beetje eng met je buik en dan tussen de wilde paarden lopen? Ik zou zo bang zijn dat er een in mn buik schopt:)

4. Maia

Maia Niet meer actief

@goede slapers: geniet er maar van, want als je baby geboren is, is het voorbij ;) ik ben er dan al aan gewend :D hihi

@godinn: lijkt me best eng zo met de dikke buik tussen de paarden.
    en strippen, zoals al gezegd, ze gaan met hun vingers naar binnen en woelen het los. ik vond het aardig pijnlijk.

@blackie: succes ermee dan maar!

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Goedemorgen dames,

Het is lekker druk geweest vannacht ook ik heb meegelezen maar met mijn telefoon liggend reageren werkt niet zo, en wou niet 100% wakker worden hahaha!
    Verder eigenlijk weer niet lekker geslapen had weer heel erg last van m'n rug!

@blacky heel veel succes vandaag je bent al even in het ziekenhuis, ik hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt en ons hier kan vertellen hoe het is gegaan!
    Probeer ons op de hoogte te houden want we zitten allemaal km spanning!!

Verder ga ik hier lekker n pyjama dagje houden.
    M'n taken vandaag zijn de afwas en de magnetron schoonmaken en verder lekker niets behalve de hond uitlaten!!
    Fijne dag allemaal

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: jammer dat t nog maar 1 cm was, hopelijk krijg je snel meer ontsluiting en heb je vandaag of morgen nog je ukkie in je armen, maar dat komt vast goed ;)

@ laupio: meis hoe is t met je? Al bevallen ondertussen?

@ godinn: he das vervelend wakker worden meis! Gelukkig heb je de hengsten wel weer terug kunnen lokken met jouw merrie!
    Hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen verder op je werk! Knuf!

@ sammie: succes bij je vleeskeuring! ;)

@ barbie: heb ook echt helemaal in een deuk gelegen! Wat kan die toch domme opmerkingen maken en die hond.... Hahaha arm beest!

Hier de hele nacht dus zowat wakker gelegen en manlief ook.... Denk dat ik gewoon iedere avond ff een potje moet janken, dan slaap ik beter ;)
    Verder is t vrij rustig gebleven vannacht, maar nu ik eruit ben krijg ik toch pijnlijke krampen! Maar mn darmen spelen ook behoorlijk op, dus of dat t nou is ik weet t niet, weet wel dat ik af en toe echt op mn tanden moet bijten en dat heb ik normaal echt niet van mn darmen...
    En t is de 26e he, de datum die ik al de hele tijd in mn hoofd heb, dus wie weet.....

7. Maia

Maia Niet meer actief

nou engeltje, wie weet inderdaad ;)

8. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet idd engeltje. ;)
    Ik begin 1 en ander te voelen.steken buik en rug en net slijm verlies. Hopelijk is het voldoende... Bleh stomme wachten ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Komen ze om 12 uur pas weer bij je kijken hoever je ontsluiting dan is?

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie succes vandaag , Hopelijk gaat het snel doorzetten en kan je gaan genieten van je ventje.

@ Strippen verschilt echt per vk en hoe je je voelt. Zolang je je hier goed voelt doen ze het hier echt pas met zo'n 40 weken . Heb het zelf ook nog niet meegemaakt en hoop het ook deze x gewoon weer over te slaan.

11. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, heb gelezen dat tepelhoedjes niet zo goed voor je baby zijn. Borstvoeding hoort geen pijn te doen, dus je zou ze in principe niet nodig moeten hebben (iig niet voor dat aspect) :) (Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kraamtijd - Tepelhoedje en borstvoeding)

@ Godinn, goed rustig aan doen de rest van de dag. Vanochtend al cowgirl geweest ;).

@ Blackie, succes meid!

@ Engeltje, oeh de 26e spannend hoor :)

Vanochtend controle VK gehad, alles was weer goed. Baby ligt nog steeds vast, maar is niet verder ingedaald. Zijn kont zat nog steeds erg hoog zei ze, dus dat verklaard dat vele branderige gevoel.

Slapen ging belabberd vannacht. 3x naar wc geweest en iedere keer duurde het een eeuwigheid voordat ik weer sliep. Had mijn telefoon moeten pakken en mee moeten schrijven hier :p.

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blackie heel veel succes!!!!

Laupio....???? Hoegaat t!??? :D

Ohh vervelend dat de paarden los waren gebroken!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: fijn dat alles goed was meis! En idd je had best mee kunnen schrijven vannacht haha
    Maar uk niet verder ingedaald dus? Dus jij moet nog steeds gaan liggen als je vliezen breken?

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja half 12 eerst weer aan ctg en dan weer kijken. Maär kan wel gewoon ff afdeling af en naar buiten das echt wel fijn!

Pleuni mooi dat alles goed was!

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ blackie.. Succes! spannend :D

Was inderdaad druk vannacht hier. Gelukkig sliep ik al snel weer, en niet meer wakker geworden.

Straks eens even lekker naar de stad nog.
    Toch vind ik het steeds 'enger' om van huis te gaan. Zul je net zien dat je lekker wat zit te drinken en ineens je vliezen breken :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ anoniempje: gewoon lekker eruit gaan hoor! So what als je vliezen dan breken? Je hebt dan nog genoeg tijd om thuis of in t ziekenhuis te komen ;) En je hebt tenminste wat afleiding, zit je niet zo te wachten op ;)

17. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Oh maar we gaan ook zeker wel hoor. Moet nog wat spulletjes halen voor mn kerstkaarten die ik aan het maken ben ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ook al zown creabea dus ;)
    Nou veel plezier in de stad! Ik ga vanmiddag maar weer ff gezellig naar mn ouders toe...

Krampen waren toch van mn darmen trouwens ;)

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd zeker doen. Bedoel ze wekken hier nu weeen en toch ga ik nog weg. Ja dan breekt miss dus? Beter dan op kamertje zitten

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    En Blackie, vordert het al?

Succes bij de VK Shaar!

@ Engeltje, veel plezier bij je ouders

@ Anoniempje, kerstkaarten? Hihi dat is nog zoo ver weg eerst maar een een kind op de wereld zetten. Heb gister wel de enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes.

Hier weer door de keuring heen, al vond ze me er wel erg vermoeid uitzien. Tja, sinds maandag die buik/rug, benen pijn dat is ook wel vermoeiend ookal slaap ik wel, uitgerust wakker worden is wat anders ;)

Ze gaan hier pas met 41 weken een handje helpen, tenzij het echt niet meer gaat ofzo.
    En ze schatte het kind op 3,5 kilo dus heel goed eigenlijk.

Nou we 'rommelen' maar gewoon weer door. Ben weer lekker thuis, en ga de deur niet meer uit haha. Veelste veel last van mn buik en rug en benen..

Deel Deze Pagina