Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat je bent goedgekeurd sammie! En moe eruit zien hoort er denk ik een beetje bij aan t einde van je zwangerschap, heb er ook last van hoor. Misschien zou slapen helpen? ;)

@ shaar: ben jaloers op je! Zou zo graag willen slapen!
    Ik ga voor vannacht in ieder geval mn lillypadz uit mn vluchtkoffer opzoeken, misschien wordt ik dan niet wakker en kan ik gewoon doorslapen ;)
    Succes bij de vkvanmiddag!

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Pff toch wel vermoeiend zeg, zo in de stad lopen.

@sammi.. heerlijk toch kerst! Heb er nu al zin in. Voor het eerst met zn 3tjes ;)
    Heb inmiddels al iets meer dan 100 kaarten aan familie/ vrienden 'verkocht' dus moet weer bij maken voor mezelf :p
    Enveloppen schrijven voor geboortekaartjes hoef ik dan weer niet, ze komen via internet dus heb alles ingevoerd in het online adresboek :D

3. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @kerstkaarten maken is het wel het weer voor nu ik krijg haast zin om de kerstboom op te zetten met dit weer haha

Fijn dat er weer veel meiden zijn goedgekeurd door de vk's!

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 6 weeen om de 10 min en vooral in mijn rug maär is te handelen. Geen pil gehad maär vliezen konden ook nog niet dus wachten tot 5 uur. Manlief nu f naar huis hondje uitlaten. Ik ga poging doen tot slapen, kans dat het zo erger word is aanwezig. Kan ook zo blijven maär ze willen pil niet geven omdat ik dan miss te reageer en kleine dat miss niet aankan.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou idd maar ff proberen te slapen dan meis, voordat je zo echt aan de bak moet! Succes!

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Succes Blackie!
    Hopelijk kan je nog ff een beetje slapen :)

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hallo dames,

Ik lees weer wat slechhte nachten voor sommigen..:( Hoop dat dit snel beter gaat. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je een a twee nachten voor de bevalling erg goed zou slapen?:) Ik weet niet of dit fabeltje echt zo is, hoop hoop het in ieder geval wel!

@strippen. Mijn vk doet het met 41 weken pas:(. Ik loop ook bij de gyn onder controle, weet niet wat in het ziekenhuis het protocol hiervan is. Gezien ik nog weinig ongemakken heb en me nog prima voel durf ik er eigenlijk ook niet naar te vragen. Daarnaast sterk het gevoel dat het eerder komt;) vraag me niet waarom.

@miekie, fijn dat de misselijkheid weer weg is, houden zo! En heerlijk een dagje niks doen is ook wel eens fijn toch!

@blackie, hoe is het nu met je? echt spannend hoor!

@laupio, hoe is het met jou?:D

@sammie, fijn dat je lekker geslapen hebt! Jeuk op mijn bjuik heb ik momenteel ook heel erg:x. NOg geen Striae maar wellicht is die op komst. Maar goed blijven smeren.

@ inge, hoe is het met je rug? Welicht dat een warme kruik helpt? Ik lig ook lekker met een kruik op de bank, kan echt niet meer zonder;) Zit ook al standaard een in mn vluchtkoffer. Geniet lekker van je rustig dagje!

@engeltje, Hoe is het met je darmen? Hier wel herkenbaar hoor dat dit erg pijnlijk kan zijn:(. En het janken? lekker laten gaan zou ik zeggen. Heb er af en toe ook last van, of dat manlief ineensme stevig moet vast huden anders kan ik niet slapen:Dvindt ie vast niet erg.

@pleuni, fijn dat de controle goed was! toch altijd weer fijn om te horen!

@anoniempje, vervelend dat je het lastig vindt om de deur uit te gaan. Snap het ergens wel maar aan de andere kant als je niet te ver gaat ben je toch zo weer thuis. Straks loop je twee weken uit ( hoop het niet voor je) en ben je voor niets 4 weken thuis gebleven. En kerstkaarten, zo goed bezig al hoor! Ik heb nog niet eens e geboortekaartjes uitgezocht:$

@shaarr, lekker dat je goed geslapen hebt:) Hier ook, en maar 3x moeten plassen (eens iets anders dan +/-8x)
    Succes bij je controle vanmiddag.

Hier verder alles goed. Vandaag een rustig dagje. Zometeen schoonmoeder nog even op de koffie, dan wat boodschapjes doen en verder niets. Voor de dierenliefhebbers, de intratuin heeft veel aanbiedingen gezien dierendag eraan komt. Daar moet ik dus zometeen ook nog even heen:D.

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Heb weer zoon buikpijn:) ga zo toch maar ff naar bed hopelijk helpt het..

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: krampen zijn weggetrokken na toiletbezoek ;) Heb echt nog geen een keer zulke krampen gehad daarbij, maargoed zal er ook wel bijhoren nu denk ik dan.... Heb nu alleen continu steken aan de onderkant, ook prettig ;)
    Het vervelende van ff lekker janken is dat ik daarvan ook ga spugen, daarom houd ik me in, maar als ik alles dus laat gaan dan slaap ik wel goed. Maar als ik mag kiezen tussen wakker liggen of spugen dan kies ik toch voor wakker liggen ;)
    Shopse zometeen!

@ sammie: he vervelend meis, hopelijk helpt een tukkie doen wel ff ;)

10. Maia

Maia Niet meer actief

@blackie: succes meis, heftig hoor.

@sammie: fijn dat je goedgekeurd bent.

@strippen: ik ben toen met 39 weken gestript, ik ga het dit keer weer vragen. Fleur was aan de grote kant en zat vast met haar schouder dus ik ga liever niet over tijd aangezien ze deze ook groot schatten. Maar daar gaan we het vrijdag over hebben, dan moet ik weer naar de vk en gaat Jan ook mee.

ik heb net even een paar uurtjes in bed gelegen, ben er toch maar uitgegaan want anders slaap ik vannacht misschien weer niet. Ben ook nog even bezig geweest met de verjaardagstraktaties voor het kdv voor Fleur volgende week. Vanavond hebben we de hoogzwangerenavond, krijg ik ook weer informatie over de bevalling, aangezien ik dit keer geen cursus doe vond ik dat wel handig.
    Verder heb ik nu echt opmerkelijk veel last van harde buiken. Niet pijnlijk, maar wel vervelend.

11. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje dat ken ik ja. Vannacht moest ik van de spanning ook bijna overgeven. Nu wel rustig eigenlijk.

Heb uurtje kunnen slapen. Lekker op zij is fijnste maär blijf bewegen nu kan het nog. Manlief is onderweg als die er is weer ff luchtje scheppen.
    Verder lijk ik nu gewoon erg ongesteld kwa pijn, blijft ook aanhouden. Maar nog steeds te doen ;)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat je ff een uurtje hebt kunnen slapen en dat t nog vol te houden is allemaal. Ga je trouwens pijnstilling nemen, of ga je t eerst zo proberen?

13. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst zo maär proberen. Kunnen altijd nog pakken als moet. Ben niet zon pijnstilling figuur. Hele zwangerschap ook geen pcm aangeraakt. Maär we zullen zien;)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zou ook mijn instelling zijn hoor als ik geen ks had gekregen!
    Denk dat je lichaam best veel zelf aankan!
    Ben benieuwd wat ze zo om 5 uur gaan doen bij je!

Hier net met veel pijn en moeite mn benen geepileerd en mn nagels geknipt. Zijn ze in ieder geval volgende week nog goed gladjes ;)

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij is boel weer afgezant. Dus dat word vandaag niets meer ben ik bang... Zucht ...baalt...

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @black moet je vannacht wel blijven of mag je gewoon naar huis?

17. Maia

Maia Niet meer actief

vervelend blackie. moet je wel blijven of sturen ze je naar huis en moet je morgen ofzo weer terugkomen?

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    He balen Blackie, hoop dat t morgen beter gaat!

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu net weer onderzocht. Nieuwe pil gehad, ontsluiting hetzelfde. En ja moet dan blijven

20. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @blackie wat was je ontsluiting nu dan nog steeds 1?

Deel Deze Pagina