Laupio gefeliciteerd! En wat een super naam wij houden van korte krachtige namen. Geniet van je kraamtijd!!!!
Bij anderhalf uur zou ik t ook heel vervelend vinden hoor inge! Maargoed t liefste wil je nu gewoon zowieso samen zijn.... Meiden ik heb een twijfel gevalletje... Net naar de wc geweest en was mn inlegkruisje echt onwijs zat nu, dus had hem uitgedaan. Ging daarna op de bank liggen en terwijl ik mn benen op de bank tilde kwam er weer vloeistof uit. Tuurlijk in een zwarte slip dus lekker lastig te beoordelen. Het ruikt wel ietsje pietsje zoetig, maar t is echt maar een heel klein beetje en er zit ook wel iets van afscheiding bij, heel dun dat zie ik wel want dat is een beetje wittig. Nog ff een blaastest gedaan, maar toen kwam er niks. Wat zouden jullie nu doen? Heb geen zin om weer naar t zh te gaan om vervolgens weer teruggestuurd te worden namelijk. Heb nu tog maar weer een inlegkruisje gepakt, maar ff afwachten denk ik?
@ Kim, dat is goed nieuws! @ Blackie, he bah, nou ja morgen moet de kleine komen dan. Het is tenslotte de 27e @ Engeltje, lastig. Ik denk dat ik ook even zou afwachten. Maar wel gaan bellen als je twijfelt hoor! @ Godinn, hup de beentjes omhoog! Rust nemen jij. Fijn dat je iig ggk bent. Nou, de keuken begint ergens op te lijken. Morgen is de monteur rond 8 uur weer hier. Mijn vriend heeft morgen avond dienst dus ik stuur hem het bed uit als ik weer zo brak slaap vannacht .
@engeltje ja vind het ook niet zo fijn dat hij ruim 1,5 ver is maar zolang ik nog niets merk dan moet hij maar gewoon zijn werk doen. gelukkig kan hij wel zo weg als het moet alleen zit je met de reistijd en evt file maarja dat moet dan maar vanaf 38 weken wil ik wel dat hij echt in de buurt gaat blijven. wat betreft je vocht en afscheiding ik zou het echt niet weten als je het niet vertrouwd gewoon gaan bellen. hoe zou het nu met blackie zijn?
@laupio gefeliciteerd met Nina gefeliciteerd!!! @krim mooi nieuws ook! @engeltje bij twijfel altijd bellen maär zelf zou ik tot morgen wachten of het meer word of niet @hier manlief is net naar huis, voel me nou zo alleen.. mja hij moet morgen om 7 uur weer hier zijn. Kreeg om 6 uur weer pil waarom geen idee had zelfde als vanmiddag, nu nog maär zet toch niet door. Vraag me ook erg af of ik morgen wel genoeg ontsluiting heb. Heb nog steeds maär 1 cm ik denk dat ze die ene pil niet hadden moeten overslaan. Hoop dat ze dat morgen ook niet doen mja is verder afwachten Ze wilde me direct slaappil geven mja die zijn wee remmend weet ik dus nog maär niet gedaan. Denk op zich dat slapen wel lukt, ben toch moe en spanning is er nu echt wel af
Fijn Pleunie, dat het wat opschiet met de keuken Hoe lang denken ze nog bezig te zijn? Engeltje, ik zou ook even afwachten. Stel je voor dat het wel vw is, dan is er nog niks aan de hand toch? Dan krijg je wel weëen en dan kun je dan altijd nog naar het zh gaan.. toch? Ik ga mijn bed in Vriend is aan het afvoeren, laatste rondje stal doen dus. Wacht nog even op hem en dan lekker ons bedje in.
@blackie wordt stiekem wel n spannend nachtje zo. en als het hier net zo gaat als afgelopen nacht dan hoef je je niet te vervelen als je niet kan slapen. @godinn slaap lekker en morgen luisteren naar wat de VK heeft gezegd en rustig aan gaan doen.
zet um op blackie!!! ingearts, dat begrijp ik wel idd.. dan wil je toch wel mocht het zo ver zijn dat manlief gauw bij je kan zijn! pleuni, super dat de keuken nu ergens op begint te lijken! dat is erg fijn ja! vind het wel een stunt hoor dat je het aan durft met 38 weken zwangerschap je keuken te vervangen poetsen strax maar aan iemand anders over laten als het niet meer gaat!! engeltje, hou het even in de gaten. mocht je dit vanavond nog een keer hebben zou ik wel de vk/zh even bellen. lukt het plassen allemaal nog wel goed? oohhw godin super!! jaaa en dan strax echt gaan genieten hoor van je verlof! je hebt t verdient dan!
Hihi ik ga poging doen tot slapen, vroeg weer op en heb ni klasgenoot en die word geprikt vannacht dus word ik vast weer wakker van. Trusten meiden!
goedenavond! Wij zijn weer terug van de voorlichtingsavond voor hoogzwangeren. heb niet zo heel veel nieuws geleerd. @laupio: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Nina! Geniet van elkaar! En wat grappig, onze meisjesnaam was ook Nina. @blackie: afwachten dus, hopelijk zet het morgen wel door voor je. @engeltje: hou het even in de gaten inderdaad, even afwachten.
@ Engeltje, ja klopt heb al wat ontsluiting. Weet je trouwens al wat de naam is van chybou haar dochtertje? @ Blackie, succes! Je kunt het En nu maar hopen dat het vannacht gewoon doorzet en je morgen je kleintje vast kan houden! succes met slapen! @ Strippen, oke dat is wel fijn zal morgen even vragen of ze me zou kunnen strippen. @ Godinn, Pas je wel op met de paarden? En wat vervelend dat ze waren uitgebroken! Enne kwam manlief (of iemand anders) je niet even helpen? @ Barbie's baby, heb net de aflevering ook gezien. Haha geniaal! @ Sammie, hier moet ik ook nog meteen de kraamzorg bellen, maar moet doorgeven wanneer ik naar huis mag en dan komen ze de volgend ochtend langs. (als het 's nachts is als ik bel) en anders komen ze meteen even langs. @ pleuni, oke. Mijn moeder raadde het me juist aan om te voorkomen dat het juist pijn gaat doen. Zal nog wel even aan de gyn vragen wat die ervan zegt. @ de gene die weer gekeurd zijn, wat fijn dat jullie er weer doorheen zijn gekomen!! @ Ukkie, wat vervelend voor je dat je man het hele weekend moet werken! @ Inge, dat is natuurlijk wel zo haha... Shoppen ! Word er vrolijk van als ik er aan denk! Kan niet wachten tot na de bevalling en ik dan naar de zwarte markt kan! @ Laupio, gefeliciteerd! En wat een leuke naam ! Hoe gaat het verder? @ Kim, wat fijn dat de kleine is ingedaald en vast ligt! Scheelt weer een bed sessie als je vliezen breken. @ Bevallen, blackie mag eerst haha . Ik hoop in ieder geval dat ik morgen gestript kan worden en het wel opgang gaat komen Hier vanochtend flinke menstruatie krampen gehad, helaas is het na 30 min. weer afgezakt . Op dit moment wel weer de gebruikelijk rugpijn en wat krampen in mijn bovenbenen. Ik hoop zo dat het vannacht doorzet of dat ik morgen in ieder geval gestript word. Verder is de beeb vandaag onwijs rustig! Gelukkig heb ik morgen een ctg. Ik ga ook maar weer proberen te slapen zover dat lukt. Trusten!
@ miepkip: hoop voor je dat t doorzet meis en anders idd dat ze je kunnen strippen! En nee nog geen naam gehoord, anders had ik um echt gepb't @ Kim: heb nu hele kleine miniplasjes.... Net na t plassen weer ff blaastest gedaan toen kwam er helder water, maar geurloos en niet zoetig, dus denk afscheiding. Was anders als in m'n slipje in ieder geval.... M'n man is gelukkig vroeg thuisgekomen vandaag en we hebben nu samen besloten t nog ff af te wachten...
Miekip, wat bedoel je met : scheelt weer bed sessies? Dat k anders gelijk zou moeten liggen als de vliezen breken ? Nou, ff in de gaten houden! Als je blaas vol zit schijnt dat ook t vruchtwater tegen te kunnen houden! Dus proberen goed uit te plassen!! Miss barst.t vannacht wel los spannend meis!!! Weltruste allemaal!!
@ laupio , gefeliciteerd met jullie dochter nina , geniet lekker van elkaar en hopelijk gaat alles goed. @ Blackie probeer lekker te slapen En wie weet zet het vannacht toch ineens vanzelf door. @ Engeltje ik zou inderdaad ook even afwachten maar wel ook spannend. @ hier , ik lag al een tijdje in bed maar kon niet slapen , jammer .
Dames ik ga proberen te slapen! Mits m'n kat het toelaat die heeft ineens besloten dat ons bed ook ineens haar bed is! En dan kun je ze eraf gooien wat je wilt ze blijft terug komen! Ik wens iedereen een hele fijne nacht en anders n mooi gezond kindje haha
Als ik denk te kunnen slapen, breken mijn vliezen net. Geen pijn of weeen wel lekker nat en warm hihi de geur? Mja ik werd er beetje misselijk van Nu proberen toch nog iets te slapen. Wat lastig is als het zo loopt maär goed.
@shaar dat klinkt toch niet verkeerd, en is toch altijd maär zien hoe de kleine eruit komt Hier nu aan de ctg. Ff zien hoe het is. Kleine tot nu toe erg rustig, hele avond al. Die had ook gewoon roes uitgeslapen manlief heeft berichtje nog niet gelezen, die ligt in coma. Maär die bel.ik pas wakker als ctg niet goed is of ik echt weeen krijg. Ben wel benieuwd hoe weeen nu zijn. Vanmiddag waren ze er ooh zonder echt door te hebben.
Spannend blackie!! Hoe is t aan de ctg? Ik kan nie slapen. Als k op mn rug lig trekt nn buik helemaalsamen en word keihard.. linker zij ligt redelijk... alleen volgens mij is die kleine t er nie mee eens, want dan begint ze te trappelen en/of te boxen...