@krimmi gewoon terug boxen miss beetje warm maken met kruik? Mja kleine is rustig voor zijn doen en heb weeen maär.van hoe of wat geen idee. Mag er zo af dan bel ik denk ik mannetje wakker. Hij heeft bericht nog niet gezien. En denk toch dat ik hem er zo bij wil hebben voor het echt erger. Word
@ Kim, ja . Nu mag je tenminste nog rond ijsberen als het begint. @ Engeltje, oke . Haha kon zijn Hmm.. wel even in de gaten houden meis! @ Blackie, spannend meis! Nu maar hopen dat het goed op gang komt en je zo de kleine vast kan houden! Enne gewoon je mannetje wakker bellen. Liever te vroeg erbij zijn dat te laat! Succes! @ Shaarr, oke dat is wel fijn! En fijn dat je ook weer goed door de keuring heen bent gekomen! Hier sinds een uurtje ook wat vocht verlies. Blijft voor mijn gevoel maar een beetje stromen. (Bij de blaastest komt er de ene keer wel wat meer uit en de andere keer niet) Ik denk dat ik het zowiezo even afwacht tot morgen vroeg. Aangezien ik nog steeds wat krampen heb. Ook heeft de kleine zijn voet continu tegen mijn rib aangeplant en dat is dus ook lekker pijnlijk. Ik ga weer verder Tlc kijken !
Meer weeen best regelmatig en moet ze weltrusten. kleintje is rustig. Manlief is wakker. Laat hondje uit en komt er dan aan. En weer ctg
Hier nog een die mee wilt feesten! Blackie je houd het wel spannend!! Jij ook miepkip spanend hoor! Hier stroomde net. Ook aardig wat water maar moest ook zo nodig plassen haha
Je moet ze weg puffen bedoel je? Spannend zeg.. En bij jou dan Miepkip? Zet het door? Wie wil er een slaap liedje voor me zingen :')
Wil wel slaap liedje puffen?? Situatie zelfde. Om 4 uur nog 1 cm ontsluiting dus dat moet nog.doorzetten
Spannend nachtje dames ! Blackie voelt idd apart he, als je vliezen breken!! Hoop dat het snel doorzet en je gauw jullie ventje in je armen hebt!! Zet op!! Hier slecht geslapen... veel pijn in onderrug en harde buiken die pijnlijker worden! Niet zo fijn dus... Kleine is ook weer wat rustiger, hoewel hij net wel ff bewoog. Zometeen naar de vk, dan nog paar boodschapjes doen en vanmiddag kids weer naar de PSZ, doe ik lekker niks!!
Pff hier ook slecht geslapen. Denk dat ik 5 uurtjes geslapen heb. Vriend ligt nu nog te pitten. Keuken monteur was hier rond half 8. Dus ik zit nu een of ander zoet sappig liefdes programma op RTL lounge te kijken. voel me ook misselijk. Bleh... Blackie succes nog!
goedemorgen! Zie dat jullie hier vannacht weer een feestje gevierd hebben! Dit keer lekker zonder mij want ik heb heerlijk geslapen. Kort, dat wel en ben een paar keer wakker geweest maar toch steeds snel weer ingeslapen! Heerlijk!!! @blackie: fijn dat het nu door lijkt te zetten!
@ Laupio gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van elkaar @ Blackie hoe is het nu meis? Al wat meer ontsluiting? Hopelijk heb je snel je kleine in je arme! @ Miepkip hoe is het bij jou? Hier ook weer fantastisch geslapen met die rugpijn. Hier gaat mn buik ook verkrampen als ik op mn rug lig, maar ja op mn zei is ook geen doen Maar weer een rustig dagje vandaag, lekker niks doen haha
Hallo allemaal, Hier ook een rustige nacht (maar 2x plassen) De misselijkheid lijkt weg te zijn, jippie!! Blackie, spannend hoor hoop echt voor je dat het door zet. En voor jou miepkip, ben benieuwd hoe het vandaag gaat misschien gaat het bij jou nu ook wel snel!! Ik ga zo even een boodschapje doen en ok half 12 weer even een uurtje ontspannen bij de yoga altijd gezellig!
Maia fijn dat hè zo hief hebt geslapen! Sammie balen dat jij weer zo slecht hebt geslapen! Hier opzich wel goed geslapen kan natuurlijk altijd beter Maarja! Ti's slecht weer hier het regent Dus zit in twijfel weer n dagje op de bank of toch iets gaan ondernemen. Wou vandaag even gaan buurten op mijn werk! Heb al n hele week niet gehoord dat ik n dikke buik heb hahaha zijn ze op mijn werk goed in. Moet ook wat boodschappen doen en kaasschaaf halen die is gisteren gesneuveld! Dus denk dat ik maar even ga douchen! Hoop ook dat de kleine man weer wat drukker wordt want vind hem wel heel erg rustig maar die zal wek een baaldag hebben vandaag!
Oeww ben blij datum gistere met man boodschappen heb gedaan!! Zo k ben wakker!! Miekip hoe is.t? Blackie??? Bij jou??
Ik ben ook weer wakker durf het bijna niet te typen maar weer heerlijk geslapen. Blackie ik hoop voor je dat het vandaag door gaat zetten want nog steeds maar 1cm schiet niet echt op, zijn je weeën wel nog draagbaar?
Hier weer terug van vk, alles was goed! Kleintje is nog niet ingedaald, dus moet nog steeds gaan liggen als vliezen mochten breken... Volgende week weer terug... al hoop ik heel erg dat die afspraak niet meer nodig is!
Jeetje wat is t weer gezellig geweest vannacht! Ik ben wel 5 x wakker geweest, maar snel weer gaan slapen. Af en toe wel een drupje vocht verloren, maar niet zown plasje als maandag en gisteravond, ook geen weeen gekregen nog. Heb in ieder geval de meeste van jullie nu een pb gestuurd met een update van chybou, mocht je hem niet hebben ontvangen stuur dan maar even een berichtje @ blackie: las dat je vliezen zijn gebroken vannacht, hoe is het nu verder? @ miepkip: klinkt ook spannend bij jou!
Hier dus een rotnacht gehad.. Heb misschien 2 uurtjes geslapen. Vandaag nog werken, morgen nog een halve dag En dan zaterdag ook nog druk en dan ist gebeurd hier! Blackie is nu wel even afwezig he?!
Hallo meiden, Ik breek even in hihi. Wat leuk om te lezendat jullie allemaal op t einde lopen en zelfs al aant bevallen zijn. Ik ben heel blij als ik over 7 ook mag gaan bevallen. Heel eel sterkte en succes