Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohh blackie heel veel succes! Wat heerlijk strak jullie zoontje bij jullie!!!! :D

Engtje heb je toegevoegd! Ben zeer benieuwd naar t verhaal van cybouw, dus als je zin en tijd heb wil je t dan doorstiren??

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Succes blackie! Als je hem niet ondertussen al in je armen hebt!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi das snel engeltje!! Bedankt!! Ga t nu lezen!!! :D

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Denk dat Blackie onertussen aan het genieten is van haar mannetje!
    *stiekem best jaloers*

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha keek toevallig net op m'n foon en zag je uitnodiging dus dacht zal hem gelijk maar sturen ;)
    Timing hè haha

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    @Blackie Wat maak jij het spannend!!!!!!

Jeeeetje wat schrijven jullie veel. Sorry kan echt niet meer overal op reageren. Maar de babyboom is gestart!@ Dat is super!!!

@Chybou natuuuurlijk gefeliciteerd!! Fantastisch nieuws!!! En mooie naam!! Wauw!

Verder gaat t hier. Mwuah. Hectisch thuis en ben ook gewoon zooo moe. Lig nachten wakker, ik word er gek van. Krampen, last van mijn been en bekken en dan weer getrappel (wat natuurlijk wwel weer leuk is).Zit morgen al op 39 weken.. Loop ook een week voor op groei, ben benieuwd of dat dan zo blijft?

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.637
    1.443
    113
    Dankjewel voor je berichtje!!!!

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mooie naam Chybou!! :D:D
    Fijn dat alles goed gaat met jullie!

@ Blackie, je hebt je kleine vent nu al vast in je armen:)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha ja apart hè om ineens de echte namen te lezen, sommige namen verwacht je ook gewoon niet bij sommige nicknames ;)
    Vind ik ook met de gezichten van mensen die het in hun album hebben staan, je gaat toch een beeld bij iemand vormen en dat komt vaak echt niet overeen, bij mij althans ;)

En nogmaals graag gedaan :)

Ben echt zo benieuwd naar blackie d'r ukkie! Zal wel lekker aan t bijkomen zijn nu denk ik zo!

Ohhhh meiden nog even en we hebben allemaal onze uk in onze armen!

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Was me nog niet eens opgevallen dat je naam er bij stond in het prive berichtje :D

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi idd engeltje! Er had k ook met jou naam :p klonk me zo bekend in de oren! Idd timing!! ;)

Ach dames onze tijd komt sneller dan we denken!!!

K begin nu steeds meer last te krijgen van mn rug. Echt van binnenuit! Zullen dat al lichte rugweeen zijn?? Naja gaan we voorlopig nog maar ff een week of 3 niet vanuit!

Blackie hoe gaat t!?? :D

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    pfff en dan na te gaan dat ik nog 3 weken moet wachten ja of de kleine man moet zich eerder aandienen natuurlijk.

mijn bed wordt nu eindleijk op kratjes gezet jeeejjjjjj

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Inge, haha ja dat stroomt ook wel :p!

@ SuperM, Heb je een beetje genoten van je rustige dagje?

@ Pleuni, Minder dat je, je zo voelt.

@ Engeltje, Ik heb je berichtje ontvangen. Bedankt :D!

@ Chybou, Jullie hebben inderdaad een aparte naam uitkozen :) Maar moet wel toegeven dat ik het een hele leuke naam vind!

@ Maia, vervelend dat je niet meer even fijn met je kleine meid kan douchen. Laat me raden je had nog shampoo in je haren haha :p

@ Godinn, ja morgen krijg je verlof :D!

@ Shaarr, haha wat fijn :p. Lekker vanuit de luie stoel alles zo laten neerzetten zoals jij dat wil :)! (ik kan dat niet :) Ga me veelste snel bemoeien met hoe het moet staan en uiteindelijk doe ik het zelf ;) )

@ Blackie, Ik denk ook dat je al lekker aan het knuffelen bent met je kleine mannetje! Geniet ervan :D!

@ Baileyy, Meestal blijft het voorlopen wel :p, maar is toch ook niet erg? Heb je een lekker groot kindje :)

Wij zijn weer terug van het ziekenhuis, en ik word niet gestript. Dit, omdat de kans dat het nu alleen maar pijnlijker word en niet door zet groter is dan dat ik door het strippen zal bevallen. Wel gaan ze als ik er volgende week nog doorheen zit me misschien inleiden. Verder moet ik gewoon bellen als ik ongerust ben. Verder heb ik wel constant menstruatie krampen. Maar nog steeds zet het niet door. Word wel steeds pijnlijker. Maar het is nu echt afwachten tot het doorzet of tot ik ingeleid word (of tot ik bij week 41 aankom)

Verder deed de kleine man het erg goed :D! Ondanks dat ik hem amper voel bewegen, beweegt hij goed en zijn hartslagje is nog steeds erg mooi.

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Zijn er hier eigenlijk veel dames die gaan voor een thuisbevalling?

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ik ook een thuisbevalling!!

@miepkip balen dat het strippen niet gaat werken voor je en dat je zo een last hebt hopelijk gaat het doorzetten voor je!

17. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Oh toch al twee reacties voor thuisbevalling :)
    Was ineens nieuwsgierig, hoor het niet vaak in mijn omgeving.

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Nee klopt hier ook niet hoor iedereen wil in het ziekenhuis bevallen.
    Nou ik vind het heerlijk om in mijn eigen omgeving te zijn.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: balen van t strippen, maarja als t alleen maar pijnlijker wordt dan, dat wil je ook niet! Fijn dat alles verder wel goed was!

@ thuisbevallen: was t maar waar dat dat kon met een ks ;)

update :D ik heb 3 cm ontsluiting!

Dit dan volgens de laatste geruchten in mn familie haha ik kwam niet meer bij toen ik het hoorde! Had vanmiddag mn oma aan de telefoon, die belde hoe t was, want ze had gehoord dat ik maandagavond in t zh had gelegen.... Dus ik zo duidelijk mogelijk verteld dat ik een scheurtje heb ergens waardoor er wat vruchtwater was uitgelopen, maar dat alles verder rustig is en dat er dus nog niks aan de hand is..... Dit verhaal heeft ze later via de telefoon aan mn oom gepoogd te vertellen ( die half doof is ) en mijn oom heeft vervolgens mn neef opgebeld om te vragen of hij misschien al meer wist over hoe t met me ging. Mn neef heeft vervolgens mn moeder opgebeld om te vragen of ik idd in het ziekenhuis lag met 3 cm ontsluiting, want hij vond t best vreemd dat hij nog niks gehoord had ( we hebben nogal een close band namelijk ) Ik zat bij mn moeder en hoorde t gesprek dus, nou echt ik kwam niet meer bij :D

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje geweldig he die roddelkranten zo gaat dat bij ons ook meestal,
    gelukkig is onze familie niet zo groot lees vaders kant 1 oom en moeders kant 3 tante 2 oom 2 nichtjes en 1 neefje waarvan we eigenlijk alleen goed contact met 1 oom en tante van hebben dus weinig geroddel mee hahaha.
    Maar heb je nu wel of niet die 3 cm?

@chaar het lijkt nog zo lang te duren nu dat iedereen begint te werpen hahahaa straks zijn we nog maar met 2e over hier op het forum..

Deel Deze Pagina