Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier even een korte update van mij.

Na een aantal goeie dagen valt vandaag flink tegen. Na de yoga ontzettend moe en overal pijntjes. Dus maar met een kruikje in bed gegaan en vervolgens rond half 6 wakker geworden van pijn in mn zij/rug en flink harde buiken. Ik dacht zelf meteen aan nierstuwing en of een blaasontsteking. Beide al bekend mee helaas:).
    Maar nu flink harde buiken erbij die ook best pijnlijk waren. Dus maar even in een warm bad. Dit was in eerste instantie wel lekker, heb er een uur in gelegen maar de harde buiken trokken niet weg.

Inmiddels was manlief onderweg dus maar gaan koken. (niet zo fijn met een pijnlijke buik) Ook het eten smaakt me totaal niet terwijl ik normaal zo van eten kan genieten :(
    Heb mn man wel even plaspotjes laten halen, zodat ik morgenvroeg meteen mn urine even kan langsbrengen. Zit te twijfelen of het wellicht voorwerk zal zijn.. Schoonmoeder en manlief vinden me er namelijk totaal anders uitzien:( en vinden mn gedrag een totale ommezwaai ten opzichte van de rest van de week.

Maar ik kan niet echt regelmaat vinden in de harde buiken, misschien maar eens goed gaan bijhouden vanaf nu.

Sorry meiden heb even niet de puf om op iedereen te reageren:(. Ik ga denk ik proberen te slapen ( als slapen lukt zal het wel niet doorzetten toch?;))

Voor iedereen alvast een super nacht gewenst en dat er morgen maar weer goed nieuws zal zijn:D

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik ben altijd nog de laatste hier he..

Miepkip; balen dat ze niet gaan strippen. Nu maar hopen dat het vanzelf snel op gang komt!

Ik wil ook graag thuis bevallen. :)

Ben benieuwd naar alle ukkies hier!!

3. Maia

Maia Niet meer actief

@miepkip: nee, dat viel mee, shampoo in mijn haren nog, zelf uitspoelen ;) (met een washandje voor m'n ogen gedrukt krijgen want dat moet zij ook altijd...) .. maar nee, zij heeft het idee dat ze in mijn haren moet knijpen ofzo dus valt me reuze mee dat ik nu geen kale plekken op mijn hoofd heb hihi

maar wel balen van het strippen desondanks, het zou zo fijn zijn als ze zouden zeggen 'ja doen we meteen want het gaat vast helpen'. Helaas.

@engeltje: o heerlijk die tamtam zo in de familie. Zou bij mij ook prima kunnen gebeuren.

@ukkie: doe maar rustig aan!

@blackie: ben je al klaar met puffen? ;) waar blijft de update??

nou ik weet niet wat hier is, maar ik kan zo goed als niet meer lopen. pijnlijk, onderbuik en liezen e.d. dus ik strompel nu van bank naar stoel enzovoorts. Ach, zo komt mijn breiwerk wel af ;)
    morgen weer een bezoekje aan de vk.

4. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, haha fantastisch toch :p. Zo zou het hier ook gaan haha.

@ Anoniempje, ik wou zowiezo in het ziekenhuis bevallen (i.v.m. Nu geen eigen woning en anders bij mijn ouders thuis moeten bevallen) Maar nu ben ik medisch en moet ik in het ziekenhuis bevallen.

@ Shaarr, ik kan er niet tegen als anderen het doen. :) Wil het graag zelf doen, zodat ik niet achteraf boven kom en alsnog alles goed moet zetten. Hier krijg ik ook meteen commentaar als ik iets zelf doe. Daarstraks ook een te zware doos getild en krijg ook meteen de wind van voren dat ik dan geduld moet hebben en iemand anders het wel voor me doet, alleen als ik iets wil doen moet het zowat meteen gebeuren en kan het niet even wachten :p

@ Maia, haha ze pakken je overal op terug. Ze word later dus geen kapster? ;) Ja als ze dat nou zo deden :p Maar ben wel blij dat ze gewoon eerlijk zei, dat het me meer pijn zou doen dan dat het hierdoor op gang zou komen. Scheelt me weer continu de gedachten O begint het nu :)

@ Krampen, nou hier net weer aan de diarree (zoals elke x als ik flinke krampen krijg) en daarna zakt het ook meteen af. Heb alleen nu wel dat ik elke keer helemaal bezweet wakker word. Heb het op dat moment ook ongelofelijk warm, maar na een paar minuten heb ik het weer ijskoud.

Ik ga lekker een filmpje kijken. Fijne avond allemaal!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: sja t kan het allebei zijn he.... Hou t ff goed in de gaten en lever voor de zekerheid urine in morgen meis!
    Knuf! Hoop dat je een beetje kunt slapen!

@ inge haha die drie cm is dus niet zo hoor, anders had ik op dit ogenblik mn ks al wel gehad ;)
    Echt grappig gewoon hoe t kan gaan en zo snel ook :D

6. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ chybou, ook dinsdag bevallen zie ik, gefeliciteerd!! Mooie, bijzondere naam!

@ blackie, ik kan jou vast ook feliciteren!

@ hier, met Nina en mij gaat het heel goed! Uitgebreider verhaal en foto volgt nog!

Succes allemaal dames!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat alles zo goed gaat laupio! Ik kijk uit naar je foto's en je bevallingsverhaal!

8. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje ja ik dacht al, als dat zo zou zijn had ze vast onder het mes gelegen hahah maarja ik ben blond he dus je weet maar nooit.

@laupio ben ook heel erg benieuwd naar je verhaal en foto

en natuurlijk hoe het met blackie gaat ondertussen maar denk dat we daarvoor op morgen vroeg moeten wachten.

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Maia: Dat had is gisteren.. Kon zowat niet meer lopen. Gelukkig was dat vandaag weer wat beter! Enige wat bij mij hielp: Rust...

Ik ga slapen, welterusten ladies!

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    slaap lekker

11. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @laupio goed om te horen dat het goed gaat met jullie! Geniet er lekker van!

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dames ik ga julie ook verlaten voor mijn bedje.
    ga morgen even de stad in en naar de prenatal zag net dat bijna alles 15 tot 40 % korting was dus ga even kijken moet nog een goede luiertas hebben en voor de zekerheid nog 2 doppen voor de kruiken..

slaap lekker allemaal!!!

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen ook naar prenetal! Nog.wat spulletjes aanschaffen. Alles is zowiezo 20% korting! :) was er al geweest, maar k ga toch nog maar een x! Wil nog.een deken halen, en wat andere spullen... geloof dat k alles wel heb... maar voor de zekerheid. Ga mooi morgen in de ochtend! Nu nog ff.rtl5 kijken... met pepernoten in mn bed :p hihi

Slaap lekker!

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Laupio: van harte gefeliciteerd! :)
    Lieve, 'C' en ik mogen morgen naar huis!
    Liefs

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blackie zie dat je online ben! Hoe gaat t? Hoe voel je je??

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zo ook maar lekker slapen. Morgen urine inleveren en hopen dat ik van de blaasontsteking af ben (voor mn gevoel niet).

Slaap lekker allen :)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat heerlijk dat jullie morgen naar huis mogen chybou, wordt nog veel meer genieten van jullie gezinnetje in jullie eigen huis!
    Naast je bevallingsverhaal ben ik ook zeer benieuwd hoe t nu uiteindelijk is afgelopen met de geboorteaangifte, maar eerst maar eens rustig thuiskomen meis!

Blackie hoe is t bij jou!

De meiden die naar bed gaan, truste! En gewoon slapen he vannacht ;)

18. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even update van mij. Vandaag is om 18:47 met 50 cm en 3098 gram Jari René geboren ;)
    Het was erg pittig ik dacht echt dat ik gek werd terwijl toen ik.mocht persen de kleine er binnen 3 kwartier was.
    Maär ik was zelf in paniek steeds.
    Het is tot nu toe een enorm rustig ventje;) hij liet ons wel ff schrikken. Hij had navelstreng 3 keer.om zijn nekje, maär al snel ging hij ademen , ook al leek het voor mij eeuwen.
    Goed moet nog paar daagjes blijven. Jullie houden foto tegoed ;)

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Pfff klinkt heftig blackie! Gelukkig maken jullie t nu goed, rust lekker uit meis! Dikke knuf, slaap lekker!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: over de aangifte moet je ff de blog van chybou lezen, de voorlaatste, ben je gelijk op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina