Shaar welke babydump ga je? Breda?? Blackie wat goed!! Gefeliciteerd!!! Hele mooie naam! (Manlief heet ook René) ben erg bij voor jullie dat jullie beebje er is!! Nou k ga maar eens proberen te slapen!
@blackie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! @chybou fijn dat jullie naar huis mogen lekker genieten! En voor de rest welterusten hoop dat jullie lekker slapen!
@ Blackie, gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet lekker van elkaar! @ Shaarr, ik ga morgen denk ik naar de babydump. Heb opeens besloten dat ik toch een wieg wil bij ons op de kamer (na voorlichtingsavond van bv). Wieg bestel ik ergens online maar wil ff kijken voor lakentje etc . Keuken monteur was om 19.15 pas weg. Toen snel wat macaroni in de magnatron en heb tot een half uur geleden gepoetst. Keuken is helemaal ingeruimd. Nog dweilen en rest vh huis poetsen (veel stof van zagen) poetsen. Ik kom het weekend wel door. Nu proberen te slapen. Zal morgen foto plaatsen. Truste!
@ Laupio, wat fijn dat het met jou en nina goed gaat! Ben benieuwd naar de foto en je verhaal Maar geniet eerst maar lekker van je gezinnetje! @ Chybou, wat fijn dat jullie morgen naar huis mogen! @ Anoniempje, inderdaad nu maar hopen dat je van de blaasontsteking af bent en dat het ook niet meer terug komt! @ Blackie, gefeliciteerd! Geniet lekker van je gezinnetje! Ben ook benieuwd naar jouw foto @ Shaarr, haha zo ben ik ook precies, maar hij zou het niet moeten mee krijgen... Hier daarstraks flinke krampen gehad is het weggetrokken, maar het begint nu weer terug te komen. Heb ook erg veel druk staan beneden. Heb nu ook flinke rugpijn erbij.. Maar durf echt niet te hopen dat het doorzet... Ben er ondertussen wel aangewend maar toch hoop je iedere keer maar dat het doorzet Slaaplekker dames!
@ Shaarr, amper.. Slaap nu gemiddeld 4/5 uur op een dag. En dan slaap ik nog erg lichtjes en word ik overal wakker van. Vandaar dat ik ook graag gestript had willen worden. Maar jij bent ook nog lekker laat op. Zou willen dat ik er nog even tussenuit kon, maar als ik 5 min. loop kan ik al niet meer en heb ik erg veel pijn. Dus dan maar alles via internet bekijken en kopen Zoals gewoonlijk stoppen de krampen weer. En uiteindelijk komen ze weer terug... Manlief heeft afgelopen nacht ook erg slecht geslapen dankzij mij en daarom zit ik nog beneden, maar heb langzaam aan echt vreselijke pijn in mijn rug Dus denk dat meneer zo pech heeft en ik gewoon lekker in bed ga liggen
Oktober 2012 mama's 01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje 01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing! 02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen 02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen 04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje 04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing! 05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje 05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing! 07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen 07-10 Anoniempje2011 - 1e kindje - 22 jaar - jongen 11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen 11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen 18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing! 20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen 21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen 22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje 22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje 26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing! 28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing! Geboren 25-09 Chybou - 8.32 uur - C - gewicht 25-09 Laupio - - Nina Marie - 2760 gr 27-09 Blackie - 18.47 uur - Jari René - 3098 gr - 50 cm
Goedemorgen Blackie daar is je ventje eindelijk!! Klinkt heftig!! Rust maar lekker uit en geniet vooral van jullie kleine ventje!! Chybou wat ontzettend fijn dat jullie vandaag naar huis mogen!! Miepkip balen he dat het zo ontzettend rommelt maar niet doorzet... zo vermoeiend!! Shaarr das niet fijn dat je niet kunt slapen, hopelijk heb je wel kunnen slapen! Hier redelijk op tijd in slaap gevallen... moest er vannacht 2x uit en vanaf half 6 klaar wakker... en een gevoel in me onderrug alsof ik elk moment mega ongi ga worden ofzo. Niet fijn dus ! Kindjes zijn hier net uit bed, en gaan zometeen weer ochtendje psz... Verder is mijn kleinste mannetje lekker actief...
goedemorgen! Ik heb voor de verandering heerlijk geslapen. Ben niet wakker geweest voor zover ik me kan herinneren en werd pas wakker om half 7 door de wekker van mijn man!!! Heerlijk, mag vaker dit soort nachten. Zo Fleur naar kdv brengen, dan naar de vk en vanmiddag naar de kapper. Ook met m'n bekken e.d. gaat het beter, ik kan op dit moment in elk geval weer enigzins normaal lopen zonder al te veel pijn. Hopen dat het nog even zo blijft. @miepkip: nee mag hopen dat ze geen kapster wordt later krijg nu al medelijden met haar klanten hihi En tuurlijk is het fijn dat ze eerlijk zijn, maar toch, is niet waar je op hoopt nietwaar ach, wie weet zet het snel door gewoon en ik hoop dat het vannacht toch doorgezet is voor je. En ik ken het hoor, ik slaap ook al maanden maximaal een uur of 5 per nacht en dat is gewoon killing ook omdat het me overdag ook weinig lukt, soms een uurtje als ik geluk heb. Alleen heb ik al die krampen nog niet zo erg gelukkig. Dus ik snap je helemaal! @laupio: goed om van je te horen en fijn om te horen dat het met jou en Nina goed gaat! @Chybou: goed om te horen dat jullie vandaag al naar huis mogen! Top. @Blackie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jari! Dat zal zeker even schrikken geweest zijn met die navelstreng, maar gelukkig was er verder niets aan de hand! En 45 minuten persen is erg netjes voor een eerste. Rust lekker uit en geniet van elkaar. @shaar: ja hoor, ik ben net zo jaloers ik wil ook (gevoelsmatig dan, want verstandsmatig moet hij nog minimaal een week blijven zitten van mij i.v.m. de verjaardagen van Fleur en mezelf komende week, heb het al druk genoeg) @Pleuni: dus je keuken is nu helemaal af? Fijn! Poets ze dan maar he
Fotootje, net gemaakt met tablet, hij maakt helaas geen scherpere foto, maar hebben jullie vast een idee van ons meissie.. @ blackie, joepie, daar is die dan! Geniet ervan!!
Goedemorgen dames, Maia fijn dat je goed geslapen hebt! Hier een redelijk nachtje achter d rug veel wakker geweest maar kan nog wel teren op de goede nachten van daarvoor! Verder is vriendjelief niet lekker keelpijn en hij voelt zich beroerd hij is wel gewoon gaan werken dus hopelijk blijft ze dit weekend nog zitten want als hij zo bij me bevalling moet zijn is het voor hem ook niks en ik weet niet of hij dan z'n dochter vast mag houden omdat die nog zo vatbaar is. Dus laat ze nog maar even zitten haha Zal vanmiddag maar even de apotheek leegkopen hihi Fijne dag allemaal ik ga even lekker ontbijten.
@ laupio , wat een schatje , geniet lekker. @ chybou , heerlijk dat jullie naar huis mogen. @ blackie , gefeliciteerd met jullie mannetje. @ hier pfffffffffff , heb het ook echt even helemaal gehad . Al 2 nachten wakker van de krampen en elke keer als ik dan eindelijk in slaap val neemt het weer af. Heb nu voor het eerst dagen dat ik denk van mij mag je komen . Maar goed nog even volhouden en ga jullie verder niet lastig vallen met klachten , hihi. Heb verder alleen niet zo veel te vertellen .....
@theertje gooi het er hier maar lekker uit hoor je kan het maar kwijt zijn!!! Misschien is klagen juist wel ff lekker lucht op daarna hoop ik
Goeiemorgen allemaal! @ Blackie, Gefeliciteerd Blackie, leuke naam ook! Dat moet zeker ff schrikken zijn geweest zeg met die navelstreng, gelukkig is alles goed gekomen! @ Laupio, wat een mooi meisje @ Chyou, fijn dat jullie vandaag naar huis mogen! Het rommelt wel flink zeg, bij heel veel van jullie! Zou het dan ineens babyboom worden straks Hier gewoon goed geslapen! In het begin wel veel kramp maar dat is ook weer afgezakt. Dus weer een dagje dichterbij...
@ laupio: ahhh gossie wat een mooi plaatje zeg!! Ik wil ook!!!!! Hier echt weer brak geslapen, maar waarom? Geen gerommel, een keer bijna geen pijn, geen spuittieten, geen trappelende baby. Gewoon alleen maar wakker, pfff vermoeiend. Nu ff douchen en op naar de gyn! Ben benieuwd wat we precies gaan bespreken allemaal over donderdag!
@ Laupio, wat een plaatje! Hier beroerde nacht weer. Erg misselijk geweest. Vl heeft zelfs voor de zekerheid een emmertje naast mijn bed gezet. Een sultana om 2 uur s nachts heeft wel geholpen. Daarna even goed geslapen maar wel vaak wakker met steken in ribben. @ Shaarr, denk rond een uur of 2. Vl heeft avonddienst, dus vanochtend even samen wat dingetjes doen en dan ga ik daarna naar de BD.
Laupio wat een super meisje! Zo schattig!! Ik kan me bij theetje aansluiten Tot 4 uur vannacht flinke voorweeen gehad en continue moeten overgeven. Manlief lichtelijk in paniek en heeft me een aantal keer gezegd: volgens mij had je een wee, je puft... Gelukkig na 4 uur niet meer op de klok gekeken dus toen volgens mij in slaap gevallen. Zometeen even urine weg brengen, had flinke pijn in zij/rug dus ff controleren. Ik had gisteren m'n geboorteplan uitgeschreven waarbij ik erin had gezet liever geen pijnstillend te willen, nou die rugpijn was enorm, als ik dat 10 uur moet volhouden zet ik volgens mij zelf een ruggenprik, dus nog maar weer ff aanpassen. De pijn in buik is nog wel redelijke doen gezien die komen en gaan maar continue pijn in de zij/rug is toch wel vervelend!!
@laupio: wat een schatje zeg! @ukkie: kan het me voorstellen, rugweeën zijn de meest vervelende weeën vind ik.