Mooie foto's weer! Engeltje balen dat je zo beroerd was meis!! Hier de kledingkast van me dochter even uitgezocht en weer opnieuw ingedeeld... Toch weer een 'hoop' wat alweer te klein was. Verder wasjes gevouwen en de droger draait nu. Zo even broodje eten en dan is het even rust hier in huis! De kinderwagen kwam vanochtend ook binnen... alles helemaal klaar voor de komst van de kleine man. Wat een spanning voor iedereen... de datums komen dichtbij
@ ukkie: gaaf zeg! @ sm: mooie wagen hoor! Pfff dacht dat t spugen wel over was nu, maar nam net paracetamol in tegen de hoofdpijn en daar ging ik weer Ik gloei ook enorm, maar heb geen koorts, bah ben er klaar mee!
Leuk allemaal die buikfoto's. @ Shaarr .. Goed dat je met de hond naar een gedragsdeskundige gaat. Ben wel benieuwd wat hij/zij voor je kan doen! @ super mummy .. mooie kinderwagen! Lekker fleurig met dat blauw @ iedereen.. vraagje vanaf hier.. Hebben jullie ook iets op jullie matras liggen voor als eventueel de vliezen breken? @ hier.. Heb het idee dat het kuurtje van de blaasontsteking helpt, heb in elk geval niet zoveel buikpijn meer. Van mij mag onze kleine jongen wel geboren worden, ben de zwangerschap een beetje zat eigenlijk maar andere kant moet hij nog maar even blijven zitten, want ik krijg ineens allemaal twijfels dat ik het nooit aan zou kunnen. Vreselijk zeg, kan ik dit toeschuiven op de horrormonen?
@Engeltje: ja, zo kan ik ook een datum raden... Overgeven? Hé meis, dat is wel héél rot! Pas wel op met de combinatie hoofdpijn en misselijk! Ga je nu meer vocht vast houden of je draaierig voelen, dan moet je even de boel laten controleren hoor! @Shaarr: filter verstopt? Zie je wel, moest schoongemaakt worden! Had jij even gelijk! @ukkie: lijkt me een goede afspraak over dat slapen. @anoniempje: ik heb er zo'n matras breed en lang knisperend zieltje op liggen uit het kraampaket.
@anoniempje ik heb een bedzeiltje uit mijn kraampakket op mijn bed liggen voor als mijn vliezen breken op bed. @engeltje vervelend hoor dat je je zo beroerd voelt hopelijk knap je snel weer op! Voor de rest mooie foto's van iedereen voorbij zien komen!!!!
wow wat een super mooie foto's heb ik voorbij zien komen zeg heel mooi!! Gedragsdeskundige voor de hond, dat is wel fijn dan! hopelijk heeft diegene tips en tools hoe je je hond weer relax kan maken en hoe je met bepaalde dingen om moet gaan! vervelend meiden dat jullie zo misselijk zijn, niet goed hebben geslapen enz. echt naar! Ik ben vanmorgen naar de winkel geweest (action) en heb daar heel het schoonmaak vak leeggekocht haha. verder avond eten alvast gehaald... word makkelijk pasta met bolognese saus. verder irriteer ik me dood aan dat op maandag de winkels zoals blokker enz. om 1300 pas open gaan! nu heb ik nog steeds geen stofzuiger zakken :S en moet ik zometeen dus weer weg om stofzuiger zakken te gaan halen! zo vervelend vind ik dat..! had eigenlijk geen zin meer om weg te gaan. Hier zo maar even een tosti bakken, heb ik wel zin in. en dan maar weer jas aan, schoenen aan, hond uitlaten en naar de blokker. dan kan ik vanmiddag eindelijk ff stofzuigen. was zit in de droger, dus vanmiddag ffkes strijken, en dan toch nog maar een x toilet en badkamer doen. zodat ik het alleen maar hoef bij te houden steeds en niet een hele grote schoonmaak moet houden! anoniempje, ja ik heb sinds afgelopen vrijdag een zijltje er onder liggen. had al begrepen dat 9 vd 10x vliezen in bed breken, en dat dat niet bevordelijk is voor je matras ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijna niets van merk dat het zijltje er onder ligt!
oew.. vandaag trouwens precies 36 weken zwanger nog 4 te gaan!!!! als het goed is....! Heb eerder het gevoel dat ze langer blijft zitten dan dat ze eerder komt... dat kun je natuurlijk nergens op baseren.. maar toch denk ik het!
@ vliezen breken hier van de hema een molton met zeil erin op mijn matras liggen .Die blijft iets beter liggen en is iets minder warm en kraakt niet. Wel iets erop doen hoor , want als ze in bed breken en je hebt pech kan je je hele matras meteen weg doen.
Hier ook zon vies knisperend zeiltje op het matras. Gezien we pas een nieuw bed hebben vond ik het wel handig maar het zweet ontzettend en maakt veel geluid bij draaien en/of opstaan.
@ chybou: vocht hou ik zowieso vast, maar ben gelukkig niet duizelig ofzo. Heb nu echt enorme trek, maar t blijft gewoon niet binnen.... Wordt straks zowieso gebeld door t ziekenhuis over de uitslag van mn urine van vorige week, dus als ik me dan nog zo voel dan vraag ik wel waar ik goed aan doe nu.... @ zeiltje: die ligt hier op bed en ook in de auto met een handdoek eroverheen...
Hmm ben dus niet de enige met zo'n knisperend zeiltje. Heb weinig zin in een verpest matras, maar van dit geknisper word ik helemaal gek
Nou dames, dr gaat wat gebeuren hoor! Tenminste dat gaan ze proberen, ik heb vanmorgen een inwendig onderzoekje gehad en de baarmoedermond was wel zacht en ook al wat ontsluiting,maar hij was nog niet helemaal verstreken,gelijk vliezen breken heeft dan geen zin,zei ze, maar ze gaan morgenochtend proberen de bevalling op gang te helpen dmv een balloncatheter, dat zou 50 procent kans geven op goede verstreken baarmoedrmond en meer ontsluiting, zodat ze wel vliezen kunnen breken en inleiden, ben benieuwd! In ieder geval gaan ze er nu alles aan doen om zo snel mogelijk de baby te laten komen.... Verder reageer ik ff niet op de rest, want moet echt ff mijn bedje in! Pff, zo moe van brakke nacht en al die spannende dingen en Sara slaapt nu, dus moet van profiteren! Ben echt heel blij dat ze niet meer afwachten!! wat een opluchting!
@ laupio: oh wat fijn zeg! Dus binnen 2a3 daagjes heb jij gewoon je ukkie in je armen en lekker geen stress meer! Wordt een wedstrijdje met chybou dus Probeer nog ff lekker wat uit te rusten meis, knuf!
oo wat fijn voor je laupio! Eindelijk! @matras: ik heb er nog niets op liggen, denk dat ik dat vanaf week 38 ofzo doe.
Hey meiden, Ik meld me ook voor deel 2 . @ Laupio, ohhh wat spannend!! Slaap nog even lekker vandaag, goed rusten hoor! @ Miepkip, ik ben heel benieuwd naar de uitslag. @ Blackie, ook benieuwd hoe jouw afspraak gegaan is. @ Chybou, ik denk dat je op woensdag gaat bevallen . @ Slecht slapende meiden, ik leef met jullie mee! @ Matras, ik heb een molton geleend van mijn zusje. Volgens mij is dat zo'n Hema ding met een plastic binnenkantje. Moet zeggen dat ik er niets van hoor en niet extra warm is ofzo. Ik heb ook een hele hoop leuke foto's voorbij zien komen! Nou hier gaat het even wat minder. Gister avond dansles gehad (we doen stijldansen, zijn bij Goud) maar ben denk ik iets te fanatiek geweest. Na de les kon ik amper meer lopen. Zo'n erge (banden)pijn in mijn linker lies. In bed draaien etc, alles doet pijn. Slapen ging dus ook niet zo heel soepel . Nu nog steeds veel last van. Dus ga maar even 2 daagjes niet te veel doen. Vanavond heb ik een voorlichtingsbijeenkomst over borstvoeding.
@ pleuni: he toevallig, wij doen ook aan stijldansen! Alleen zijn wij er wel wat eerder mee gestopt nu. Er was bij ons een zomerstop en de nieuwe cursus is nu net begonnen, dus t staat op een laag pitje nu Knap dat je t nog doet hoor! En hier bij de zscursus vanavond ook t thema borstvoeding en flesvoeding. Hoop dat ik me dan wat beter voel. Net een broodje gegeten en die zit er gelukkig nog in..
@laupio: fijn dat ze nu actie ondernemen! Ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig gaat. Moet je na het plaatsen van de katheter in het ziekenhuis blijven? @engeltje: gegeten, goed zo! Hoop dat de boel binnen blijft! @pleuni: leuk. Stijldansen, maar met 37 weken vind ik hét wel knap! Spannend wie er hier het eerste gaat bevallen... Hebben we toevallig al iemand een tijdje niet gezien?