Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het rommelt idd flink bij een aantal... al die voorweeen zouden verboden moeten worden! Wordt er beetje gek van!

Rugweeën... vind ze ook de vervelendste, heb ze bij me dochter in een weëenstorm gehad en bij me zoontje ook rugweëen... gelukkig hielp de douche wel!

Laupio: ahhh wat een schatje!!

Engeltje apart he, dat je dan juist niet kunt slapen! Enne succes bij de gyn!

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    @Laupio Gefeliciteerd meid! Ben benieuwd naar je verhaal! Fijn dat het goed verder gaat meid!! Heerlijk hoor!!! Lekker genieten! Leuke naam!

@Blackie jij ook gefeliciteerd!! En ook een leuke naam!
    Klinkt als best heftig met die navelstreng enzo! Zo te lezen heb je t goed gedaan meid! Top! En genieten van Jari!

@Miepkip Jammer van het strippen zeg.

Ik ga ook voor t ziekenhuis, gewoon fijner idee vind ik dat.

@Shaarr Klaas vaak heeft mij weer overgeslagen.. Doe je vannacht nog n poging m te sturen? Haha

@Laupio wat
    en mooi meisje zeg! Schatje hoor!!

@Ukkie heftig nachtje hoor!! Pff hoe gaat het nu dan?
    Zelf heb ik overdag nooit last van die voorweeen alleen snachts en s avonds.

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier trouwens ook thuis bevallen.

@ Ukkie, klinkt best heftig al die weeen. Sterkte!
    hopelijk heb je geen blaasontsteking trouwens.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier bij de 2e ook thuisbevallen en is me prima bevallen :) Dus ga nu ook weer voor thuisbevalling.
    De eerste is wel in het ziekenhuis geboren, geen nare ervaring, maar thuis bevalt beter ;)

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oaah wat een mooi meisje Laupio! En wat een mooi mutsje ook!

Haha, 'bevalt' dat beter SM??
    Ik hoop dat ik dat mag gaan ondervinden. Volgende week ofzo :p

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ ukkie , ik moet nog niet overgeven erbij maar ben wel heel de dag door misselijk . En maar blijven zeggen : het is voor een goed doel ;)
    Is natuurlijk ook wel zo.

@ rug weeen , oei die zijn idd heftig had ze bij de vorige 2 ook en verwacht ze nu weer te krijgen . Gelukkig werkt een warme douche tot nu toe goed.

@ thuis of ziekenhuis , ik moet naar het ziekenhuis anders was ik gewoon thuis bevallen .

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat een gerommel toch meiden! Hopelijk zet het snel echt door bij jullie!

Hier net bij de gyn vandaan, het liep echt onwijs uit allemaal...
    Vruchtwater was nog steeds voldoende en mn ukkepuk deelde rake trappen uit tegen t echoapparaat, dus dat was allemaal goed gelukkig.
    Heb wel toch nog een ander kuurtje gekregen voor mn onderkant, want dat is nog niet helemaal in orde. Hopelijk werkt deze kuur beter...
    Gelijk ff nagevraagd hoe t nou zit met de gegevens van de anesthesist, maar hij gaf aan dat die gegevens dus daar op de afdeling blijven meestal en dat dat dus wel goed zit.
    Verder nog even over mn allergieen gepraat en over de misselijkheid. Ze gaan dus ook geen chirurgisch staal gebruiken, maar wat dan wel is voor mij nog steeds een vraag...toch plastic bestek denk ik dan maar haha
    Ik wordt volgende week pas om 12.30 geopereerd en daarom mag ik tegen de misselijkheid sochtends om 7.00 toch nog 1 droog crackertje eten, dus dat is wel fijn, hopelijk is t dan gewoon uit te houden.

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dat wordt een lange ochtend Engeltje :D

Hier nog dik 4 uren werken!!!! En dan EINDELIJK VERLOF

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Idd godinn.... Zet denk ik gewoon vroeg de wekker, neem een crackertje en mn medicijnen, dan weer terug naar bed en pas eruit als t tijd is om naar t ziekenhuis te gaan :) Niet dat ik dan nog kan slapen waarschijnlijk haha

Ohhh heerlijk meis, daar ben je echt aan toe!

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @chybou wat fijn dat jullie vandaag naar huis mogen, ben echt heel benieuwd naar je verhaal.

@blackie van harte gefeliciteer met jullie kleine knul klinkt allemaal heftig hoe het is gegaan ben benieuwd naar je hele verhaal.

en naar alle foto's

@laupio wat een prachting mooit kindje zeg je mag er trots op zijn.

@ukkie heftig nachtje voor jou zo hoop dat het deze nacht mee gaat vallen.

@godinn eindelijk verlof ga er lekker van genieten je hebt het verdiend.

@hier vanacht ook echt een zwaar belabberde nacht gehad ik kon gewoon niet in slaap komen en had ook last van mijn buik op een of andere manier ik kon bijna mijn bed niet uitkomen om te plassen.
    manlief heb ik ook lekker wakker gehouden met mijn gedraai en iedere keer als ik naar de wc ging zei ik pfffff moet alweer plassen hahahaha vond hij ook niet zo fijn had zich eigen vanmorgen dan ook 1 uur verslapen.

vanmorgen ben ik nog naar de prenatal geweest maar wat ik moest hebben hadden ze niet dus die ga ik maar online bestellen.
    heb wel een boxspiraal gekocht en een muziek sterretje heel grappig ook voor aan de box.

nu ga ik zo even kijken of ik alsnog een dutje kan doen.

11. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje:
    Zou ik het verhaaltje ook mogen, weet dat ik mij niet echt meer laat horen maar lees nog geregeld mee....
    Blackie:
    Gefeliciteerd met je zoon!!!
    Laupio:
    Wat een schatje!!!
    Mis natuurlijk nog een hoop meiden maar mijn concentratie is erg slecht.. Sorry...

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker zeg!! Verlof!!

Laupio wat een mooi meisje zeg!! Super!!

Ik ben ff in bedje gaan liggen. Had ff last van mn buik! En was erg moe...

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Is je buik weer n beetje gezakt?

Ik dacht ook ff lekker n tukkie te doen op de bank maar dat wordt hem ook niet!
    Eerst heeft de kleine protest gegeven toen die eenmaal weer rustig was is mijn slaap ook gaan liggen haha!
    Nee kan wederom m'n slaap niet vatten!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ladyblond: tuurlijk, ik stuur je zo een pb, hoe is t met je meis?

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Zo echt bizar dit,
    Staat er vanochtend iemand van de glasvezel voor de deur (ongepland) nou best, hij aan de gang. Vertrekt dan en zegt ik kom zo terug, nou het is dus inmiddels 3 uur, en hij is al zon 4 uur weg!

Ik ben verrot overal pijn, maar ja als ik ga slapen dan kan ik de deur niet open doen.. Het hele balkon ligt vol kabels dat ook nog..

Heb zon buikpijn, en heb weer zon pijnlijk verwekend gevoel downstars. Ook al 3:$ grote boodschappen gehad vandaag:$

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Das echt vaag!
    Mss kun je het bedrijf even bellen!
    En anders gewoon gaan liggen dan heeft hij gewoon pech!
    Zoiets moet. Jou uitkomen niet andersom!

Hoop dat de pijn in ieder geval n beetje wegtrekt!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sammie: zeer herkenbaar! Hier duurde t ook uren voor ze terugkwamen en ook echt nog een tijd voor ze klaar waren, echt vet irritant! Ze zeggen ook dat je er niet bij hoeft te blijven zolang de deur maar open is, nou je denkt toch niet dat ik wildvreemden onbewaakt in m'n huis laat? Ben achterlijke bartje niet ;)
    Hoop voor je dat ze snel klaar zijn!

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dames even een vraagje,

Ik heb hele harde ontlasting en poepen doet me echt ook pijn ik poep 1x in de 3 dagen ongeveer weten jullie mss iets waardoor het iets makkelijker gaat.
    enminder pijnlijk ik kreeg net gewoon een super harde buik van het persen hahaha.
    sorry beetje onsmakelijk maar het is heel frustrerend en pijnlijk.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Das idd vervelend ja :(! Hier ook last van, drink wel elke dag een glas roosivicee laxo... dat helpt hier wel... En verder natuurlijk vezelrijke producten en veel drinken!

20. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi ik kwam even kijken hier en las dat ingearts hetzelfde probleem heeft wat ik wat. Ik had vorige week een flinke verstopping. Veel aandrang en pijn maar dagenlang niet kunnen poepen. Ik zat meer op de wc dan op de bank tot frustratie en paniek aan toe. Via de dokter heb ik klysma's gekregen en zakjes om op te lossen in drinken (heel vies) maar nu ben ik er vanaf. Dus mijn advies ga ff langs de dokter. Straks zit je met een flinke verstopping en heb je na de bevalling ook nog misschien hechtingen daar in de buurt zitten dan wil je een makkelijke stoelgang, lijkt mij. Succes!

Deel Deze Pagina