Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag. Hier een lekker druk dagje gehad.
    Eerst naar de vk. Hij is nog steeds niet helemaal ingedaald dus ik moet gaan liggen mochten mijn vliezen nu breken :) beladvies gehad dat ik moet bellen als ik 1 uur lang weeën om de 5 minuten heb, maar dat ik vooral niet lang moet wachten i.v.m. de redelijk snelle bevalling van Fleur.
    Daarna nog ergens 2 dozen duplo opgehaald die ik van marktplaats had gekocht en toen racen naar de kapper. Nu weer thuis en ik doe even helemaal niks meer, ben weer aan het strompelen geslagen.

@engeltje: jeetje, het komt wel echt dichtbij nu he. nog geen week meer.

@godinn: he fijn, na vandaag eindelijk verlof. Vind het echt knap van je dat je het nog tot zover hebt volgehouden, was mij niet meer gelukt.

@sammie: vervelend zeg allemaal. zou me niets verbazen als het bij jou een dezer dagen begint. hoop ik in elk geval voor je.

@inge: veel ontbijtkoek eten? dat soort dingen. En anders even bij de dokter er wat voor halen hoor.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond t altijd helpen om zo'n activiatoetje te eten.... k moet daar echt van naar de wc!

Ja buikpijn is gezakt en die weer rustig! Net ff gedouched, hond uitgelaten en zit nu little house on the prairy kijken... heb ze al 100 x gezien! :p

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    ontbijtkoek helpt misschien ook?

Manlief heeft die sukkels gebeld, en ze komen vandaag niet meer wanneer wel dat weten ze ook niet :(
    Echt hoor, straks zit ik hier nog een week met die rotzooi op t balkon.
    Nou ik kan in ieder geval wel naar mn bed nu.;)

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier een rotdagje. Ben moe maar slapen lukt niet en heb nergens zin.
    Vind het zo vervelend dat ik met schildkliermedicijnen zit. Vannacht heerlijk geslapen. Werd om 8 uur wakker en kon zo doorslapen. Maar moet er wel uit voor die medicijnen om vervolgens half uur later te gaan eten.

@laupio,, wat een lieve foto! Geniet ervan.

@de rest.. Ik leees mee maar weinig puf vandaag om te reageren op iedereen :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sammie: pff echt irritant die lui!

@ Inge: heb t ook gehad vorige week, terwijl ik juist als een tierelier ga sinds ik zwanger ben. Vermoed dat t kwam door t spugen ofzo.. Bij mij werken kiwi's en een glas lauwwarm water op de nuchtere maag erg goed. Zowieso moet je ff geen ijskoude dranken drinken als je last hebt. Beter thee of anders drankjes op kamertemperatuur ;)

6. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dames bedankt voor jullie tips.

Ik ga het eens met ontbijdkoek proberen en kiwi's en ander vezelrijk eten.
    mocht dat niet lukken zal ik inderdaad even de dokter informeren.
    bedankt voor jullie tips!!!!!!!!!!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@shaar: planningen zijn er om omgegooid te worden

@anoniempje: vervelend dat je zo'n rotdag had.

Ik heb weer last van harde buiken die nu ook met krampen komen dus het voorwerk is echt bezig nu denk ik. Zit nu vooral op de bank, mijn breiwerkje schiet al lekker op.

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Maia, haha :p, Nee klopt. Had ook wel liever te horen gekregen: prima, mevrouw ga maar liggen en dan gaan we strippen :), Maar nu heb ik tenminste niet onnodig pijn.
    Wanneer zijn jij en fleur dan jarig? Hier mag meneer wel komen volgende week maar behalve 6 oktober, vanwege mijn verjaardag ;)
    nu maar hopen dat je voorwerk lekker doorzet :)!

@ Laupio, wat een schatje :D!

@ Theertje, ik herken het :( Erg vervelend. Enne klagen mag altijd :)

@ Ukkie, Inderdaad dan maar even het geboorteplan aanpassen.

@ Engeltje, O spannend! Volgende week donderdag om 12.30 gaat het beginnen :)!

@ Sammie, wat raar. Hmm... zou denk ik maandag dan toch maar iets van een klacht indienen?

@ Kim, little house on the prairiy heb ik ook al ongelofelijk vaak gezien haha :p

@ Godinn, geniet van je verlof meis!

@ Shaarr, kun je niet gewoon niet open doen? Doe je wel rustig aan?

Wij hebben net nog maar even boodschappen gehaald en ook maar meteen een pak met blauwe muisjes en toen zagen we toevallig bij de AH een strandtent liggen. Kost normaal gesproken 10 euro en nu 3,50 dus wij denken meenemen. Komt volgend jaar vast wel van pas. Kom ik thuis wil ik hem uit de verpakking halen, blijkt dat ze hem in de winkel hebben gelegd terwijl hij nog in de groothandel verpakking zat.. Oftewel we hebben nu 3 strandtenten voor 3,50 :D! Van zulke dingen word ik toch zo vrolijk :p

Heb nu wel van dat even lopen erg veel pijn. Kleine man is gelukkig wel redelijk actief nu. Alleen heb wel redelijk wat harde buiken.

Herkent een van jullie dit trouwens? Ik heb een erg trekkend gevoel in mijn nek dat doortrekt naar mijn hoofd en hoofdpijn veroorzaakt ook ben ik hierdoor erg misselijk. Ik zou echt niet weten waar het vandaan komt, maar het is ongelofelijk pijnlijk/vervelend. Ik ga vanavond heerlijk met manlief bankhangen :) Fijne avond allemaal!

9. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Shaarr, oke. Bedankt, zal manlief even de massage olie in de handen drukken. Ben zelf ook niet zo van de paracetamol, maar slik ondertussen iedere week wel een keer 2 stuks. Erg vervelend rugpijn etc.. Maar dit was wel nieuw voor me.

10. Maia

Maia Niet meer actief

@ miepkip: dat is een mooi koopje inderdaad! En de pijn herken ik niet.
    Fleur is dinsdag jarig (2 okt) en ikzelf woensdag (3 okt)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo das lekker dicht op elkaar allemaal maia haha :)

@ miepkip: herken die pijn gelukkig niet, succes ermee en laat je maar lekker masseren door manlief idd!

Na vandaag hoeft m'n mannetje maar 2 daagjes te werken, alleen t weekend nog dus en vanaf maandag is hij ook met zwangerschapsverlof ;) heerlijk! Ff samen nog puntjes op de i zetten en lekker genieten, met hopelijk veel slaap :)

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    zo engeltje dat is lekker samen met je mannetje zwnagerschaps verlof ik ben blij dat die van mij dat niet heeft want die wordt helemaal gek als hij thuis is van de zenuwen.
    hij heeft al bijna 3 dagen niet gegeten.
    echt zielig...

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jeeee verlof! Iedereen bedankt voor de lieve woorden!

Jeetje Shaar, 2 dagen van te voren, knap hoor!
    Ik ben nu echt blij dat ik er uit kan :)

Inge, beweeg je nog wel wat? Helpt ook goed!!

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi geweldig shaar ;)
    mooi is dat he?
    zo verlang ik zooo naar een broodje filet american! oohhh...... echt zo veel zin.. en zegt mn moeder doodleuk, ooh dat heb ik heel de zwangerschap door gegeten!

Vanmorgen bij prenetal een camping bedje gekocht! ooh ik wou dat ik miljonair was! ik had zo veel meer willen kopen! grr... maargoed.
    Kreeg ook verschrikkelijke harde buiken in de winkel..! heel gek..! nu ook, ik heb steken daar benede, en van die gekke steken aan de bovenkant/zijkant van mijn buik.
    naja voorlopig moet ze echt nog ff blijven zitten hoor;) ik ben nog niet zo ver! nog geen eens 37 weken dus zal wel nie dat ze eerder komt hoor;)
    en morgen gaan we zwemmen bij kempervenne centreparcs! en ik wil zeker nog een keer van die wildwaterbaan af! :D die is zo leuk;)

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOHH GODINNN VERLOFF!!!! heerlijk zeg meissie! lekker genieten nu!

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @godinn jeeejjjjjjjjjjjj verlof ga er lekker van genieten pak die rust.
    en ja ik beweeg volgens mij nog wel voldoende hoor ik zit/lig niet de hele dag op de bank.
    ik laat de hond nog gewoon lekker uit nouja lekker loop niet zover hoor.
    en ga regelmatig naar de stad dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
    volgens mijn man ligt het aan het feit dat ik elke dag beschuit eet.
    maar heb nu peperkoek gekocht dus ga morgen lekker peperkoekjes eten.

verder heeft man eindelijk duidelijk de baby kunnne voelen hahaha
    hij had de hik.
    vind het wel knap hoor met 36,6 weken eindelijk je zoon kunnen voelen hahaha..

17. Maia

Maia Niet meer actief

@onze verjaardagen: ik zal nog erger vertellen ;) ik heb vorig jaar een miskraam gehad van een tweeling. Uitgerekende datum: 5 oktober 2011.... helaas is dat dus fout gegaan maar wij grappen nu dus wel dat wij alleen maar oktoberkindjes kunnen maken :)

@engeltje: lekker dat je man vanaf volgende week samen met je vrij is. nog even samen genieten voor alle gebroken nachten ;)

nou ik had vanavond flink wat krampen, door m'n hele buik dus het echt voorwerk is volgens mij langzaam aan het beginnen. Zakte na een uurtje weer af maar toch, tot nu toe had ik het alleen laag in mijn buik. Morgenochtend neemt manlief Fleur even mee naar IJmuiden om bootjes te kijken (wil ze graag) zodat ik een rustig ochtendje heb. heel lief.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He wat naar dat je een mk hebt gehad vorig jaar, van een tweeling nog wel! Was je toen al ver?
    Het is idd wel heel duidelijk dat jullie echt alleen maar oktober kindjes kunnen maken haha ;)
    Hopelijk zet alles snel door meis! Zou je nu nog wel echt in t zh moeten bevallen, of kijken ze niet naar die 2 daagjes?

Heb zown vermoeden dat er vannacht ook echt weer 1 of 2 beebjes aankomen hier, ben benieuwd hoe alles morgenochtend is ;)

In mijn buik is t vrij rustig qua krampen, maar hij is wel echt hyper actief! Nog ff mams beurs schoppen voor ie dr uit komt ;)

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohh jeej, das wel heftig ja mk!!

Hier manlief en ik en de beeb zo ook dicht bij.elkaar! K sept, en manlief oktober, en de beeb ook oktober!! ;)

Jaa ik ben ook benieuwd hoe het vannacht gaat!! En of er een beebje aankomt!!

Slaap lekker vannacht!!

20. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Maia, Haha zou mooi zijn als deze op 4 oktober zou komen :p Het is wel minder dat je vorig jaar een miskraam hebt gehad. Ze zeggen toch ook dat in de winter de meeste baby's worden verwekt! En wat lief van je man dat hij dat even wil doen :) Is voor Fleur fijn en natuurlijk ook voor jou!

@ Engeltje, wat fijn dat je mannetje vanaf maandag ook verlof heeft :). Inderdaad de laatste paar daagjes gebruiken om alles klaar te maken. Niet een extra gevoel over mij :( Haha, zou het fijn vinden als hij vanavond zou komen. Maar krampen zijn nog altijd zoals altijd, dus denk niet dat het erin zit voor mij. Hier is de kleine man weer rustig. Alleen dat voetje haha :p, Geniet er nog even van zolang het nog duurt meis! Donderdag moet je alweer afscheid nemen van het getrappel in je buik.

@ Inge, hoe heeft je man dat dan? echt puur van de zenuwen? Vind het wel sneu voor je man dat hij nu pas de baby heeft gevoeld :O!

@ Godinn, geniet er nog maar even van! Vanaf week 38 takel je steeds meer achteruit en heb je zin om eruit te gaan, maar gaat het nog amper..

@ Shaarr, heb erg veel respect voor je moeder! Zit zelf al rond week 20 thuis, maar zou er ook echt niet aan moeten denken dat ik nu nog aan het werk zou zijn.

@ Kim, zou je dat nu wel doen? Van een wildwaterbaan af?

Nou zo lekker was dat bankhangen dus niet :( Heb weer continu last van mijn rug. Verder gaat het alweer beter met mijn nek/hoofd pijn :)! Ik probeer maar te gaan slapen, morgen word een drukke dag. Slaaplekker allemaal!

Deel Deze Pagina