Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo ik kan echt niet slapen, heb al sinds een uur of 12.00 enorme krampen in m'n buik.
    Weet niet of t van de nieuwe kuur komt of dat er echt iets aan t gebeuren is, maar de krampen trekken door naar m'n rug en naar m'n benen en tussen door ben ik alleen maar aan t rillen....
    Zelfs met een warme kruik trekt t niet weg....
    M'n man slaapt eindelijk dus hoop dat ik um niet wakker maak met m'n gewoel. Heb al een tijdje beneden gelegen, maar m'n bed ligt toch echt lekkerder dus k ga zo weer terug...
    En t was nog wel brij rustig in m'n buik sinds dinsdag!
    Nou toch maar weer proberen te slapen, Truste meiden

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Goedemorgen!

Rustig hier vannacht :D

Nog door gezet engeltje?

Leuk zeg Inge dat je man het nu eindelijk heeft gevoeld!
    Mijn vriend kan het wel voelen maar wil eigenlijk nooit. 'Hij heeft er niks mee'... Met andere woorden: Dat vind ie eng..

Verder nog ontwikkelingen vannacht??
    Ik heb lekker geslapen :) Ben niet zo fit; verkouden enzo... Zal wel komen omdat het nu mag :p

Kim: Eng zeg! De wildwaterbaan met zo'n dikke buik..

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen!
    Hier ook geen beebje nog ;)
    Wel weer flink buikpijn gehad vannacht, maar ja.

@ Kim, ik zou dat echt niet durven nu nog van een glijbaan af.

@ Godin, hopelijk wordt je niet ziek maar kan je lekker van je verlof genieten!

@ Engeltje, lekker geslapen nog uiteindelijk?

@ Miepkip hopelijk is je rugpijn nu een beetje weggetrokken!

@ Maia, wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Dan zal je deze zwangerschap denk ik ook niet zonder zenuwen beleefd hebben. Dat je voorwerk maar snel mag doorzetten!

Hier maar een rustig dagje weer, heb nl niks op de planning haha.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Baby voelen: mijn moeder voelt hem weleens bewegen... maar soms stopt hij gewoon als het een andere hand is dan van mama :)

Kimmiikim: nu nog van de wildwaterbaan?? Spannend dat je het nog durft!

Engeltje balen meis, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Maia dat zit idd dichtbij elkaar :)!

Verjaardagen: ben zelf ook okt. jarig, dochtertje begin nov. en zoontje in feb.

Hier redelijk vroeg gaan slapen, hoewel ik er wel 4 keer uit moest... nieuw record! Wel wat last van bekken en onderrug, verder is het vrij rustig gebleven. Ben beetje verkouden aan het worden (alweer) en dat zijn de kindjes ook!!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou uiteindelijk werd t rond half 5 weer rustig in m'n buik en kon ik weer gaan slapen gelukkig. T waren echt heftige krampen zeg! Nu net wakker en t rommelt nog wel iets, maar niet zo heftig als vannacht. Misschien toch een reactie op de kuur dan ofzo...

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh godin, das hier ook met mn vriend. Nu voelt ie heel af en toe uit zichzelf. In het begin helemaal niets. Toen zei die ook heb er niets mee!! Vond k nie leuk om te horen..

Engeltje hoe gaat t??

Vannacht redelijk geslapen
    En ik weet nog nie zeker of ik vd glijbaan ga. Ligt er aan hoe druk t is en hoe k me voel. En heb nie zo een hele grote buik dus die zal nie in de weg zitten!
    Had gister voedingskussenhoes gekocht! Pastte niet! :( dus vandaag terug brengen....

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! vannacht weer lekker geslapen, gewoon al de 3e nacht op een rij! ben het niet meer gewend :D :D :D

@engeltje: ene 7 weken, andere 10 weken (bij 11 gecuretteerd)
    hopelijk heb je nu nog wat kunnen slapen, rustig aan doen.

@miepkip: is het al doorgezet? hoop het wel voor je.

@sammie: ook nog geen beebje. jammer :(

hier een rustig ochtendje, manlief en dochterlief zijn samen de hort op, ik ben rustig wakker geworden en zit nu even te niksen. vanmiddag verjaardag van mijn zwager maar dat is pas na 5 uur dus kan lekker rustig aan doen vandaag.

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jakkie Maia... Hoe ging het na de tijd met je?

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Moet wel een beetje lachen :D Vriend vraagt wat ik volgende week allemaal moet, want de auto moet voor de APK. Zeg ik: Maandag afspraak, dinsdag fysio, woensdag vk en donderdag bevallen.. Hij echt zo van: OPHOUDEN! DAT MAG JE NIET ZEGGEN! Haha! Dus ik: Waarom niet?? Hij: OPHOUDEN! NIET OVER PRATEN! Dus ik zei al: Hier is iemand nerveus!!
    Kwartiertje later was het weer gezakt, en gaf hij wel aan dat het hem aan vliegt :p

10. Maia

Maia Niet meer actief

@godinn: de mk? die was zwaar belabberd heb er eerst veel last van gehad, heb vorig jaar ook nog een auto ongeluk gehad dus toen was ik er eigenlijk klaar mee met alles maar dat had gewoon tijd nodig. Nu zie ik heel stom eigenlijk alleen maar de voordelen van 3 jaar leeftijdsverschil enz. dus ik heb er nu niet zoveel moeite/problemen meer mee.

haha het komt dichterbij he! ik merk het ook aan mijn man, die begint nu toch ook wel zenuwachtig te worden.

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @miepkip ja zijn echt gewoon de zenuwen heel zielig als hij zo nog 4 weken door moet komen is hij straks graat mager hahhaha ach hij kan het hebben.
    En ja echt voor de eerste keer echt bewust normaal stopt de kleine man spontaan als papa de hand op mijn buik legt nu hebben we hem gewoon gefopt en niet op blote buik laten voelen.

@engeltje heb je nog een beetje kunnen slapen?

@kim ik zou ook niet meer van die glijbaan afdurven ik vermijd die dingen al zolang ik zwanger ben hahahaa, ben heel voorzichtig

@maia geniet lekker van je vrije morgen..

@godinn nog zo een man vol zenuwen hahaha lief is dat he

@hier ook een rustig dagje manlief is weer de hele dag werken heb vanmorgen al woorden met hem gehad omdat ik de auto wou hebben omdat ik mss nog wat wou gaan doen hahaha uiteindelijk wel opgelost heb hem gewoon weggebracht en als hij tussendoor de auto nodig heeft ga ik er gewoon naartoe en waggel ik richting mijn moeder.
    Mijn vriendin is ook in nijmegen vandaag dus mss dat ik daar ook nog even naartoe ga.
    verder heb ik op zich wel een goede nacht gehad heb redelijk lekker geslapen toch een gedeelte op de rug gelegen dat lag wel even lekker maar al wel vanaf 7 uur wakker dankzij manlief die had zin om te snoozen... 3X

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ godin geniet lekker van je verlof!! Heerlijk :)

@ maia wat een heftige periode moet dat voor je geweest zijn zeg! Hopelijk wordt dit jullie jaar met een mooi wonderteken erbij!

@ waterbAan, leuk leuk! Hou er ook wel van. Weet alleen biet of ik het nu zou durven. Heb afgelopen week ook gezwommen echt heerlijk om even gewichtloos te zijn!

@ slapen hier vannacht goed geslapen. Heb een kuur gekregen voor beginnen blaasontsteking /urineweginfectie. Daardoor had ik gisternacht flink last van voorweeen! Als het vannacht weer zou zijn moest ik de verloskamers bellen, waren een beetje boos dat ik gister niet al gebeld had gezien ik nog geen 37 weken ben. Voor t slapen kreeg ik wel flink weer krampen maar die trokken gelukkig weg na een douche beurt! Dus gelukkig vannacht lekker geslapen.

Vandaag niet veel op de planning. Een nieuwe vriezer en foto camera halen bij de media markt (19% korting) verder lekker niets!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ maia: klinkt als een heftig jaar meis! Hier ook vorig jaar november een mk gehad, maar was al heel vroeg in de zwangerschap, maar vond t ook erg zwaar, je kijkt er gewoon zo naar uit!

@ miepkip: wel fijn dat je man de uk toch nog heeft kunnen voelen deze zwangerschap ;) Werd ook best tijd daarvoor haha

@ godinn: lekker zo snel mogelijk laten keuren maar hè!

En ja heb nog wel wat geslapen ff na 4.30 tot 8.30. Lig nu nog op bed, man is lekker ontbijtje aan t maken, hoop dat ik daarna nog ff een tukkie kan doen want ben echt op! Maar krampen en misselijkheid zijn ook weer aanwezig, dus hoop dat t gaat!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: wat voor kuur heb jij nu dan? Denk ook echt dat t daarvan komt!

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oe Ukkie, spannend!
    Ik zou geloof ik wel zenuwachtig van die krampen worden! Nog maar even wachten jij!

Ik heb laatst ook een kuurtje gehad voor een si. Is daarna opgeknapt en nergens last van gehad! Terwijl de dokter twijfelde of dat het wel was..

16. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: fijn dat je nog wat geslapen hebt!

@ukkie: hopelijk slaat de kuur aan.

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ engeltje, heb augmentin gekregen. Vorige keer ook gehad en hielp toen vrij wel meteen. En gezien ik vannacht goed geslapen heb lijkt er daar nu ook weer op! :)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen... hopelijk kun je zo nog ff tukkie doen! Enn wat vervelend dat je weer misselijk bent en zo'n kramp hebt!

Shaarr tja kindjes nemen het ook mee van school... ach als het bij verkoudheid blijft slaan we ons er wel doorheen

Hier net even met me ouders naar een knoedelmarkt geweest, was wel ff lekker eruit te zijn... maar tegelijk ook zeer vermoeiend! Ben wel blij dat weer thuis ben... valt toch wel tegen! Erg veel last van bekken en onderkant... Dus de rest van de dag doe ik niks meer! Zometeen maar ff uurtje op bed met een kruikje.

Onrustige omgeving: kindjes zijn ene moment ontzettend druk en andere moment super lief en willen dan alleen maar knuffelen en kusjes geven aan mij en de baby (lees: op mijn buik) Mijn ouders worden ook wat onrustiger... vooral mijn moeder vind het toch wel weer heel spannend!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: fijn dat t meteen hielp meis! De gyn zei bij mij dat deze kuur de klachten eerst kon verergeren, nou dat is me echt wel duidelijk nu! Hoop dat t snel minder wordt!

@ shaar: fijn dat hij nu niet gaat drinken! Zou wat zijn als hij de bevalling niet bewust mee kon maken zeg!
    Veel plezier op de kermis!
    En je eerste krampen dus gehad! Spannend dan he! Wel fijn dat je na een warme kruik gewoon weer rustig kon slapen en dat t wegtrok!
    Ik heb net wel 2 crackertjes kunnen eten gelukkig en mn krampen trekken nu weer weg gelukkig. Kan alleen echt ff niks om mn buik heen verdragen en ook mn onderkant is zooo gevoelig! Zit nu dus maar ff in een bigshirt op een zeiltje op de bank.... Charming, maar ff nodig blijkbaar ;)
    Vanmiddag heb ik een borrel van kennissen die hun nieuwe zaak geopend hebben, dus daar wil ik wel ff naar toe. Ff wat afleiding ;)

@ sm: je kindjes zullen ongetwijfeld aanvoelen dat er wat gaat gebeuren binnenkort. Wel lief dat ze steeds kusjes komen geven!
    Duik jij maar ff lekker met een kruik je bedje in meis!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier een leren bankstel, dus zouniet heel erg zijn, maar heb wel een zeiltje beneden liggen, voor t geval ik weer wat verlies. Is toch fijner als soppen ;)
    Ook heb ik er een in de auto liggen onder een handdoekje....

Deel Deze Pagina