Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@shaar: dank je.
    en over vliezen breken, flup is ook nog niet ingedaald en mijn vk gaf aan dat stel, je bent bij de AH, hoef je daar niet tussen de groentes te gaan liggen, maar ga je gewoon naar huis, loop je naar je bed (of je gaat op de bank liggen met een handdoek onder je kont en dan ga je haar eens bellen.
    veel plezier op de kermis vanavond trouwens

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen wat in bed!! Zijltje zou k ook maar eens in de auto gaan leggen!

Ja shaar die bij jou in de buurt!! Oohh k vind die wildwaterbaan zoooo leuk :p k denk toch echt dat k hem een x probeer!!

Ik ga zo al eten zodat we vanaaf int zwembad nie hoeven te eten!
    Heb wel ff zin om te chillen in t bubbelbad!!

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi we zijn nu onderweg!! Ooh wat heb k zin om gewichtsloos te zijn!!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: gatverdamme!!! Echt bleghhh, thnx dat je dat heerlijke verhaal wilde delen :p
    Ik hou m'n zeiltje wel bij me voortaan ;)

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik zie je al helemaal liggen in de supermarkt :D

Veel plezier Kim :)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vliezen breken: hier ook gaan liggen... maar mocht ik in supermarkt lopen mag ik eerst naar huis... hahha gelukkig!
    Verder hier ook leren bank, dus geen matje in woonkamer (woon in flat dus is zo gepakt)

Shaarr thnxx voor sharing... blehhh zou idd ook niet meer op die bank willen zitten, sommige dingen kan je soms maar beter niet weten ;)

Kimmiikim geniet er maar lekker van!!

Hier met de kindjes patatjes gegeten... valt niet zo goed geloof ik... Mijn darmen gaan flink te keer wat ook weer wat kramperige buikpijntjes geeft! Straks lekker douchen en dan op tijd naar bed, lekker relaxen!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zou echt een mooi zootje worden als iedereen maar in de supermarkt gaat liggen ;)
    Een ouder van m'n werk had t pas, ze stond achteraan in de rij bij de appie Hein en toen braken d'r vliezen, ze mocht gelukkig voorpiepen van de mensen ;) ik zag t ook echt helemaal voor me, ze liep daar ook echt met d'r andere 3 kinderen, geweldig haha

@ SM: hoort dat bij t eind van de zwangerschap dat je darmen overal zo sterk op reageren? Ik heb dat ook namelijk, vooral na t avond eten. T lijkt gewoon of je lichaam t zo snel mogelijk kwijt wil...
    Hier net trouwens de eerste spruitjes op van dit seizoen, mmm heerlijk!!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het lijkt idd dat het lichaam het zo snel mogelijk kwijt probeert te raken... kan me niet herinneren dat ik het bij de vorige zo had... voelt niet zo prettig iig! Tis de eerste keer dat ik het zo sterk heb na avond eten.

De traktatie voor de psz zijn net binnen gekomen, echt super leuk!! Heb kleine baby flesjes met blauwe manna's :) Nu alleen nog ff stickers maken met naam ed erop... dus spam volgt nog :)

Mijn meisje vond ze zo leuk dat ze meteen 1 wou 'proeven'... helaas moet ze nog even wachten tot de kleine broer er is... geld trouwens ook voor de geboorte chocolade in de koelkast, ook die wil ze graag proeven... hahha

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ben daar niet bang voor hoor... mijn vk zei dat het niet vaak gebeurt dat ze in supermarkt breken.

Hier begonnen beide bevalling met breken van de vliezen... bij de eerste lag ik in bed en voelde een 'plop', dus sprong uit bed en toen viel het op de grond (een behoorlijke plas iig)
    Bij mijn zoontje moest ik heel nodig plassen en voelde wel een 'plop', maar dacht nog dat ik het te graag wou... toen ik op wou staan kwam de plas...

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik ben er niet bang voor geloof ik.. Zie wel waar en wanneer het gebeurd.

Oo lekker, spruitjes! Maarrr, wij eten zaterdags áltijd patat, mjammieieie! De pan staat net aan, vl is aan het opruimen/puinruimen en dan lekker snacken :D

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee ben daar niet bang voor hoor! Gebeurd t dan gebeurd t en dan is die toeter wel fijn idd, denken ze niet dat je in je broek hebt geplast ;)
    Denk alleen wel dat je dan nog meer als een kermisattractie wordt aangekeken :D

Sja is ook wel verleidelijk natuurlijk die traktaties! Zou t zelf ook hebben ;) Ben benieuwd naar je foto's! :)

En die darmkrampen zijn idd echt geen pretje, je kan maar beter ook snel gaan want dan ben je er t snelste vanaf, maargoed het moet toch eerst zakken en helaas is dat een lange weg ;)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Schattig shaar!!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Super lief Shaarr!! :)

Engeltje ja dat is ook heel verleidelijk :)
    Enne tja die darmen zitten nu natuurlijk ook helemaal naar de zijkant gedrukt...

14. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames!! Dag 1 thuis, nu sinds 12 :00 uur vandaag. Pff zo'n kleintje houd je bezig zeg! Maar tot nu toe gaat het hartstikke goed.Hij had wat problemen met overgeven maar gaat nu goed,hij begint ook door te krijgen hoe die aan de borst moet eten. Elke keer weer wat beter. Merk ook dat het sinds thuiskomst beter is, ben zelf ook meer op mijn gemak.
    Manlief doet zijn uiterste best! Die heeft de hormonen die ik voor de tijd had.
    Nou even twee fotootjes ;)

Ik wilde terug lezen,maar is echt NIET te doen. Ik ga wel weer beetje meelezen want ben wel super benieuwd hoe het nu met jullie ook gaat.
    In de tussen tijd nog iemand anders bevallen?

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Fijn dat jullie nu thuis zijn meis en dat t spugen beter gaat! Wat een superlieve foto's zeg!
    Hopelijk vinden jullie snel je draai thuis en zijn jullie snel gewend! Geniet ervan :)

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @shaar wat een schattig pakje :)

@blackie leuke foto's geniet van je kraamtijd!

17. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, Wat vervelend dat je z'n krampen had. En ik denk dat je Ingearts bedoelde over het voelen van de beeb :p

@ Godinn, Wel een beetje een aparte manier om zo te zeggen dat hij niet durft te voelen. Haha mooie reactie van je man :p Hier word er ook een steeds zenuwachtiger als ik over de bevalling ga praten.

@ Sammie, kreeg van manlief een massage en toen was de pijn weg, alleen vanochtend met het opstaan was de pijn dubbel zo erg terug gekomen.

@ Maia, dat was al redelijk vroeg tijdens de zwangerschap. Maar wat vervelend dat er dan ook nog 3 onzekere weken bij hebben gezeten!
    En Helaas is het gisteravond weer afgezakt, maar heb gelukkig vandaag nog geen krampen gehad :)! Heerlijk z'n dagje zonder pijn :)! Heb je een beetje kunnen genieten van je rustige dagje?

@ Inge, Haha dus dat word vaker de kleine foppen?

@ Shaarr, wat fijn dat hij nu niet drinkt :), Wat een lief setje :D!

@ Blackie, wat een schatje :D! En wat fijn dat alles goed gaat en jullie alweer thuis zijn.

Hier vanmiddag schoonfamilie op bezoek gehad vanwege mijn verjaardag. Was erg gezellig :) Zie ze ook pas weer als ik bevallen ben. Verder komt zo mijn oma en de rest van de familie. Heb vannacht voor het eerst heerlijk geslapen :D! Helaas vanochtend wel flink wat pijn bij het opstaan :( Ben op dit moment ook al wel erg moe en moet nog de hele avond. Maar we gaan er een gezellige avond van maken. En dan morgen maar lekker uitslapen (als ik weer goed kan slapen) Verder vandaag amper krampen gehad. Ben ik dus totaal niet gewend haha, maar zonder krampen zou ik het dus echt niet erg vinden om nog 2 weken met buikje te zitten.
    Kwam er trouwens gisteravond achter dat de hond een flinke wond aan haar pootje heeft zitten :( zag allemaal bloed in de mand liggen. Gelukkig is het bloeden gestopt en heeft ze er verder geen last van.

Fijne avond allemaal!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: gefeliciteerd met je verjaardag meis! Maak er nog een fijne avond van, je zal vast als een roosje slapen daarna, hoop ik dan voor je ;)
    En ja bedoelde idd inge.... Zwangerschapsdementie noem je dat toch? :p

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Leuke foto's Blackie :) Had een heel ander beeld van jou/jullie.

Verder druk gehad vandaag en ik ben doodop. Behoorlijk verkouden en misschien ook wel wat koortsig.. Dus ik ga plat op de bank..

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Blackie, wat een schatje!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat!
    Hier nog geen beebje :p

@ Miepkip, succes vanavond en hopelijk hou je het vol ;)

Hier net de voice ff terug gekeken, lekker relaxed haha

De buikpijn begint nu weer op te komen, denk dat ik maar weer vroeg in bed duik :)

Deel Deze Pagina