Nou hier nog ffies al mn buikfoto's op een rijtje.... zown gek idee dat ie straks in 1 keer weg is....
Blackie wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een lieve foto s, geniet er maar lekker.van!! Miepkip gefeliciteerd en fijn dat je goed geslapen hebt en.even geen last krampjes hebt. Fijne avond.nog. Hier wat meer krampjes... Na douchen werd erger, dus zo naar bed met een kruikje... Slaap lekker dames
@blackie wat een mooie foto's en wat een mooi mannetje ga er maar lekker van genieten. ben blij dat het met het spugen beter gaat en ook dat hij goed de borst pakt nu. @engeltje toch fijn he die dementie. @miepkip gefeliciteerd!!!!! hoop dat je nog een fijne avond hebt en als je te moe wordt gewoon iedereen lekker naar huis sturen. @godinn niet ziek worden nu he @sammie lekker rustig aan doen lekker douche en kruikje op de bank. @gebroken vliezen ik denk er eigenlijk niet aan dat dat kan gebeuren hahaha. ik verwacht het ook niet moet ik zeggen. @hier vandaag een lekker dagje gehad al zeg ik zelf maqnlief aan het werk ik heb een fotolijst gepimpt met nog wat meer foto's best trots al zeg ik zelf verder heb ik ook lekker frietjes op frietje pangang heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkk Nu ook lekker op de bank tv aan op csi en laptop wat spelletjes doen perfecte zaterdagavond al zeg ik zelf.. fijne avond allemaal dames
@shaar: rare verhalen over je oude huisbaas. brrrr en vliezen breken in de supermarkt komt gelukkig niet heel vaak voor en volgens mij is het vaker dat als de vliezen breken dat het een hoge scheur is en dus niet zo'n grote plons hihi. Zou toch raar staan te kijken als me dat zou gebeuren en wat een leuke pakjes zo! @SM: fijn dat de traktaties binnen zijn. @blackie: wat een schatje @miepkip: maak er een gezellige avond van @engeltje: leuk zo'n buikserie. Ben er ook ooit aan begonnen, zal hem ook even afmaken
@ Sm: je maakt t maar spannend meis, zal jij dan de volgende zijn? Truste! @ Inge: Ja zo fijn om die dementie de schuld te kunnen geven.... moet ook nog ontzwangeren, dus kan er nog 9 maanden van profiteren @ Maia: Thnx! ben benieuwd naar jouw serie!
lekker is dat he!!! moet eerlijk bekennen dat ik het niet echt gebruik ook niet nodig volgens mij nog. als ik wat snoep of veel eet geef ik wel de schuld hahaha. zou je dat daarna ook nog kunnen gebruiken
SM ben benieuwd of het door zet! Ik ga mijn bed in. Toch bezig ziek te worden. Koorts en misselijk en erg verkouden.. Nie leuk nie..
Heb weer flink bij moeten lezen, ik reageer even op wat ik nog weet: @ Blackie, awwww wat een lieve foto's! @ Miepkip, gefeliciteerd met je verjaardag! @ Engeltje, mooie foto. Ik vind het ook zo'n raar idee dat mijn buik straks gewoon weg is. Moet ik 'm weer in gaan houden enzo hihi @ Vliezen breken als baby nog niet volledig ingedaald is, mijn VK heeft daar helemaal niks over gezegd. Maandag controle, dus zal het dan eens vragen. @ Godinn, beterschap! Wij hebben vandaag de hele beneden verdieping goed gepoetst. Wat is dat een fijn gevoel! Alleen nog de keuken, wc en hal dweilen en dan is het klaar. ben zelfs de vitrage achtige gordijnen in de huiskamer aan het wassen. Morgen de bovenverdieping en dan zijn we helemaal klaar met poetsen. Dan nog wat strijken... het houdt gewoon nooit op . Mijn vriend heeft a.s. vrijdag een mannenavond. Gaan ze poolen en bier drinken. Ik heb hem ook goed duidelijk gemaakt dat ik dan 39 weken zwanger ben. Hij zei dat wanneer hij vertrekt en er nog niks aan de hand is dat het dan wel goed komt haha. We zullen zien. 12 oktober zou hij een werk uitje hebben (ook veel bier), maar die heeft hij toch wel afgezegd.
@ Iedereen Bedankt , Ben officieel pas volgende week zaterdag jarig, maar vond het slimmer om het nu alvast te vieren. @ Engeltje, Hoort er allemaal bij die vergeetachtigheid , kan het je ook moeilijk kwalijk nemen @ Godinn, hoop voor je dat je niet je hele verlof verkouden bent. Dan kun je nog niet genieten van de rust. In ieder geval beterschap! @ Sammie, gelukkig is mijn familie nogal van het zelf doen . En mijn moeder en manlief hielpen gelukkig ook mee @ Engeltje, wat leuk zo een reportage van iedere maand ! Je kunt echt zien dat je buik iedere maand flink is gegroeid. Het getrappel in je buik is wel in 1 keer weg, maar het buikje zelf nog niet. Maar het is niet het soort buik dat je wil houden. @ SuperM, Spannend! Hoop voor jou dat ik morgenvroeg ineens lees dat je vannacht bevallen bent ! @ Pleuni, wat fijn dat jullie bijna het hele huis schoon hebben! En slim van je man om dat uitje op 12 oktober toch maar af te zeggen. Hier verliep de avond gelukkig erg rustig. Heb redelijk veel gezeten . Vandaag is ook mijn vermoedelijke uitgerekende datum. Zou mooi zijn als de kleine man zich na het slapen zou melden . Maar goed ga er toch wel vanuit dat meneer lekker tot week 41 blijft zitten. Kreeg vandaag nog wel de tip om bitter lemon te gaan drinken. Scheelt dat ik wel zin heb in bitter lemon, maar zou het niet drinken om de bevalling op te wekken . Al moet ik wel zeggen dat manlief en ik ons gisteren toch wel weer aan het bed hebben gewijd. Maar helaas heeft het niks opgewekt Nou dames ik ga ook maar eens slapen, Ben erg moe dus gok dat ik vannacht wel redelijk slaap . Trusten!!
Truste meiden! Ik ga weer m'n ab inbrengen, ben benieuwd of t weer weeën veroorzaakt! Hoop t niet en als t wel zo is dat t dan ook maar gelijk doorzet.... En thnx voor de reacties op m'n goto's
@ Engeltje, ik hoop voor je mee meis! Nou ik krijg me toch ineens steken in mijn rug. Precies tussen mijn schouderbladen . Iemand enig idee wat deze pijn veroorzaakt? Weet in ieder geval dat als het zo doorgaat mijn nachtrust er weer onder moet lijden. En vond het afgelopen nacht nog wel zo heerlijk.
goedemorgen! 4 nachten achter elkaar goed slapen was teveel van het goede denk ik maar vooruit. moest tig keer naar het toilet. En helaas weet dochterlief niet wat het woord uitslapen betekent... heb Dora maar opgezet, lekker rustig ochtendje gaan we maar maken. @pleuni: lekker dat nu alles zo goed als klaar is. Lekker op tijd voor de kleine komt! @miepkip: is ook verstandig om het nu te vieren, het is dat wij gisteren en vandaag al wat hadden anders hadden wij het ook dit weekend al gevierd ondanks dat het bij mij ook nog wel even kan duren. En geen idee wat die pijn veroorzaakt. Vervelend, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.
Goedemorgen Hier wel redelijk geslapen... ondanks het gerommel. Hopelijk is dat alles niet voor niks! Om half 4 naar de wc geweest en toen was de kleine echt super druk... omg waar hij de ruimte vandaan haalt... Nu is hij rustig, krampjes/rugpijn zijn ook gewoon aanwezig. Hopelijk komt hij gauw zijn mooie koppie laten zien @ Maia hier ook geen uitslapers hoor, meestal rond half 8 En idd lekker rustig ochtendje van maken. @ Engeltje tja je weet het nooit wat er gebeuren gaat en wanneer... we wachten het maar gewoon af
Goeiemorgen! Hier weer super goed geslapen! Om half 11 erin en net wakker met 2x eruit. Gezien het voorwerk van vrijdagnacht dacht ik, ach misschien komt het wel dit weekend Dus ml heeft voor het slapen gaan lekker een voetmassage gegeven. Alleen dat was zo ontspannen dat ik gewoon super geslapen heb, Hihi! Moet t natuurlijk ook helemaal niet denken bij 37 weken. Beeb heeft t weer super naar d'r zin heb ik t idee. Vandaag lekker lunchen met een vriendin, en daarna foto's shoot door een andere vriendin. Ik ben benieuwd! Vanavond lekker samen sushi eten, heerlijk!!! @ Blackie wat super om te zien! Fin dat het allemaal goed gaat! @ engeltje ook mooie foto's! Ik heb er zelf ook veel gemaakt alleen niet heel consequent iedere maand. Dit is echt leuk! @ miepkip alvast gefeliciteerd En spannend zo de uitgerekende datum. Kans is natuurlijk klein dat het precies op die dag komt,maar ik zou stiekem toch een beetje zenuwachtig zijn! @ godin veel vitaminen C en wellicht de korreltjes van oscilocosinum (hoop dat ik t goed schrijf) helpt bij mij perfect! @ superm je maakt het spannend, ben benieuwd hoe het met je gaat! @ pleuni goed bezig met het schoonmaken. Moet zelf zeggen dat ik het met vlagen heb en heb er nu ff weer geen. @ maia jammer van het uitslapen. ( dat zal ik straks echt er meeste gaan missen!) misschien lekker lange piama ochtend dan maar? Iedereen een fijne zondag gewenst!!
Goeiemorgen meiden! Hier redelijk geslapen en geen gerommel gehad vannacht gelukkig, het enige is dat mn borsten echt op ontploffen staan gewoon, niet normaal. Ze zijn er gewoon helemaal klaar voor haha, dus kleine uk, kom maar te voorschijn hoor! @ miepkip: heb je verder nog ergens last van naast pijn tussen je schouderbladen? @ sm: hoop ook voor je dat hij snel zn koppie laat zien hoor! @ maia:misschien heb ik dan door jou een betere nacht gehad, thnx
Ukkie veel plezier vandaag!! Zometeen ff met me ouders en kindjes naar jaarmarkt in de buurt... even de boel in beweging houden... Enn nog ff een buikfoto'tje van vandaag
Mooi bol buikie hoor! Veel plezier op de jaarmarkt! Ik blijf denk ik voorlopig nog ff in mn bedje. Waar t vannacht rustig is geweest in mn buik beginnen er nu toch echt flinke krampen te komen....
Goedemorgen meiden, Hier ook weer heerlijk geslapen liggen nog lekker wakker te worden in bed heerlijk zo'n zondag nu nog even genieten dat zal straks wel even anders zijn met een kleine. Verder niet veel op de planning vandaag dus lekker rustig zondagje. Het is hier wel lekker weer dus misschien vanmiddag ff lekker stukje wandelen hoop dat er nog veel van deze dagen komen kunnen we straks lekker wandelen met de kinderwagen. Iedereen een fijne dag!
Wauw, dus iedereen heeft goed geslapen? Ik ook Gisteravond hele gesprekken gehad op bed. Hij is eigenlijk heel erg bang dat mij wat gebeurd..