Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, moet ook zeggen dat ik wel blij ben dat weer eens redelijk lang kon slapen :)
    Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor :) Jij weet tenminste zeker dat je 4 oktober de kleine in je handen hebt :p

@ Maia, heb er ook echt van genoten.

Hier begint de beeb net een beetje in beweging te komen. Lees een billetjes komen omhoog en zakken.

Verder weinig te melden vandaag.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

shaar, ja was heerlijk gistere! 1x wildwater baan... maar dat was het ook... k vond het idd een beetje te eng ;) hihi

verder niet veel te vertellen.. ben errugg moe...! ik ga vroeg naar bed!

ik hoop dat er vannacht weer wat beebjes geboren worden :D

3. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    De rest van de baby'tjes wachten netjes tot oktober hihi ben erg benieuwd wie de volgende is......

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ja... of vanavond voor 12 moet er nog 1 komen??? ;)

5. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Goed, ik zal mijn verhaal proberen een beetje kort en duidelijk op te schrijven.
    Zoals jullie weten moesten we dinsdag om 7.15 in het ziekenhuis zijn.
    Eerst mocht ik een halfuurtje aan de ctg en daarna werd er een katheter tegen de baarmoedermond geplaatst, ze blazen die op met wat water zodat deze als een soort van alternatief hoofd druk gaat geven die gaat zorgen voor ontsluiting en het vrijkomen van prostaglandines die een bevalling op gang brengen.
    Als het ballonetje eruit valt zou je dan zo,n 3 cm hebben en kunnen ze vliezen breken en inleiden.
    Het hele proces zou 24 uur kunnen duren, maar kon ook snel gaan.
    Al na ruim een uur had ik behorlijke menstruatiekrampen en voelde ik het ballonetje eruit glijden... huh? Nu al, dacht ik, er zal vast wat misgegaan zijn, dacht ik. Dus de arts kwam beoordelen en ja hoor, 3 a4 cm ontsluiting, ze konden gaan inleiden, het beebje was alleen een beetje hoger komen te liggen en moest eigenlijk weer wat dieper indalen, ik heb dan voorgesteld even wat rond te lopen en dat leek haar een goed plan, dus manlief en ik even een rondje gedaan en toen ik terugkwam was het beebje idd weer goed ingedaald, ws stiekum een beetje trots op mezelf, dat mijn voorstel had gewerkt ;)

Toen hebben ze vliezen gebroken en heb ik wee opwekkers gekregen, het was toen ongeveer 10.15.
    De ween begonnen heel rustig en kon ze heel makkelijk wegzuchten, om een uur of 12 kwamen ze toucheren en had ik al 7 a8 cm, dus het ging prima!
    Een uurtje later kreeg ik steeds meer druk van ondren tijdens de weeen en gingen ze weer beoordelen, helaas was er nu niet veel gebeurd en nog steeds 7 a8 cm, ze zeiden dat handig kon zijn even op de zij te liggen, dan kon het net even sneller gaan. Dat vergat ik eerst, totdat de verpleegkundige begon over of ik in een andere houding wouzitten, hangen oid, en toen zei ik, ooh jee, ik moest op mijn zij gaan liggen...
    En toen ik dat deed kreeg ik meteen ontzettende persdrang en die kon ik ook echt niet tegenhouden.
    Gelijk de arts weer toucheren en ja hoor, volledige ontsluiting en mocht dus meepersen, en dat ging snel!! Gelijk bij de eerste perswee zagen ze het hoofdje en na 4 persweeen was Nina er!! Om 14: 22 was ze er, ons prachtige, gezonde meisje!
    Zo snel en makkelijk kan het dus gaan dames, ik heb echt niet veel pijn gehad en hoop dat jullie ook allemaal zo` n mooie bevalling mogen hebben!

6. Maia

Maia Niet meer actief

wauw, dat klinkt inderdaad als een makkelijke bevalling. En hoe vindt Sara haar zusje?

7. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Sara vind het leuk! Ze wil elke keer aaien en kijken als we haar in bad doen enzo, het valt mij echt alles mee hoe ze het oppakt, ben echt supertrots op haar!! Ook de drukte nu door bezoek en kaamzorg ed vindt ze alleen maar superleuk en gezellig, terwijl ze behoorlijk een kenning kan zijn, ze is echt opeens veel opener en ' volwassener' lijkt wel,heel leukom te zien.

8. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Jij trouwens gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken! Nog maar ffies!

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw super mooi laupio! dat klinkt idd als een droom bevalling! :) super zeg! :D fijn dat grote zus het goed doet! :)

Slaap lekker allemaal :)

10. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Wat fijn laupio dat je een goede bevalling hebt gehad goed om te lezen!!
    Geniet lekker van je kraamtijd!

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @babykaartjes
    25 extra? Tjee das best veel ook qua kosten.
    Ohja enveloppen moeten wij per stuk ook bestellen, geen extra. Dus idd met schrijffouten toch handig ook daar extra van te nemen.
    Dure bedoening die kaartjes ;)

@Shaarr Hopelijk doet Klaas vaak t vandaag goed ;)
    Welke beeldbabyfoon hebben jullie dan?

@Godinn das wel heel schattig van je man zeg!

@Miepkip Wauw wat kan jij lekker slapen zeg!! Ben jaloers ;)

@Laupio goed om te lezen!! En wat leuk dat je dochtertje dan zo lekker groot doet en lief!! Vind trouwens Sara en Nina als namen errug leuk bij elkaar passen!! :)

Hier de hele dag baby minder gevoeld. Een harde buik als een voetbal en krampen. Geen fijne dag. Nu al een uur in bed en helemaal op maar slapen ho maar (forum via mobiel).

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wauw laupio, prachtig verhaal! Hopelijk gaat t bij de rest hier ook zo voorspoedig! En wat fijn dat Sara t ook zo leuk vind allemaal en het zo goed doet! Petje af hoor meis, je mag best trots zijn op jezelf en je gezinnetje!

Welterusten meiden!

13. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ja over 1 uur en 15 minuten is het officieel oktober! ben ook wel erg benieuwd naar de eerste oktober baby :D!

@ Laupio, wat fijn dat je bevalling zo soepel is verlopen :)! En wat snel ! Nu lekker genieten van je gezinnetje! :) En wat leuk dat Sara het zo oppakt :) Is ze wel een beetje en goede hulp dan met het wassen :p?

Nou dames hoop dat ik vanavond weer net zo lekker slaap als afgelopen nacht :). Morgen om 10.15 bij de gyn zijn. Ben benieuwd wat hij nu zegt. Trusten allemaal!

14. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Laupio, oh wat fijn! En wat leuk dat Sara zo'n trotse grote zus is :).

@ Kaartjes, ik bestel er 10 extra. Kaartjes bestel ik er in totaal 70 (grote families). Enveloppen heb ik via een andere site gekocht. Scheelde de helft (ipv 20 cent per stuk, daar 10 cent en 5 euro verzendkosten minder - van die vierkante 14x14).

Vandaag weer dansles gehad. Had nu mijn zusje meegenomen om mij wat af te wisselen. Die heeft ook gedanst en was verder dan ons, dus kon ik af en toe zitten. Maar toch voel ik weer pijn in mijn banden, wel een stuk minder dan eerst.

Poetsen is er vandaag niet echt meer van gekomen. Kregen onverwacht bezoek en hebben ook een hele tijd genikst :).

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan nie slapen!! :( gelukkig is de beeb weer iets actiever! Had dr zo weinig gevoeld!!

Nou k ga t weer proberen!

Hier trouwens ook vandaag echt de ziekenhuistas klaar! Staat in de maxicosi!! :)

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Pleuni, wat fijn dat je kon afwisselen tijdens het dansen :)

@ Babyfoon, wij hebben de alecto DVM-70. Stoort niet en hebben prima beeld. Ook nacht-visie en temperatuur weergeven + we kunnen terug praten en slaapliedjes aanzetten.

@ Shaarr, haha :p. Kan beter de pijn tussen mijn schouderbladen is er weer :( Denk dat vannacht weinig slapen word. :(

@ Kim, Fijn dat je de kleine weer wat meer hebt gevoeld. Minder fijn dat je wakker bent.

Nou dames ik ga ook maar weer een nieuwe poging tot slapen wagen. Heb sinds zonet wel weer krampjes. En steken tussen mijn schouderbladen. Ben ook best wel zenuwachtig voor morgen.

Trusten!

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wauw Laupio, dat klinkt niet verkeerd! Zo hoop ik ook ongeveer te bevallen. Erg fijn om te lezen :D

Weer meerdere meiden wakker vannacht.. Gek dat veel dat in dezelfde nachten hebben!

Mijn mannetje was vandaag weer wat relaxter gelukkig. En.....de kozijnen van de kinderkamer zitten er in! Nu nog glas (Is besteld) en dan ben ik helemaal blij!!

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miekip, dat klinkt mooi! Wij willen ook nog z'n babyphone.We hebben nu zo een ouderwetse laat maarzeggen. Dat je zelfs kindjes van hier achter kan horen!! Maja even sparen weer!! :) ik heb mn kinderwagen te koop staan en als k die verkocht is dan kopen we daarvoor een nieuwe babyphone ! ( we hebben er 2 omdat k veel te vroeg een kinderwagen had gekocht. Uiteindelijk kon k een nog veeeeul mooiere krijgen! :p dus deze nu op mp... hopelijk verkopen we t snel!!

Godinn idd grappig dat precies deze nachtweer iedereen loopt te spoken!

Vandaag 37 weken!!!!!

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!
    Klaas Vaak heeft mijn oogjes overgeslagen helaas.
    Hopelijk is hij bij de meesten hier wel langsgekomen ;)

@laupio: fijn om te horen dat Sara zo'n trotse zus is! leuk.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Laupio mooi verhaal! En wat super dat Sara zo lief reageert op haar zusje!!

En toen was het alweer 1 oktober... word wel tijd voor wat verse beebjes ;) Ben benieuwd!!

Hier redelijk geslapen... kleintje is ook weer rustig nu. Gisteravond weer flinke voorweeen gehad, ach hoort er inmiddels beetje bij. Vandaag lekker rustig dagje thuis en dan zien we wel wat de komende dag(en) brengt...

Deel Deze Pagina