Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Chybou, wat een mooi meisje!!
    En wat leuk om je verhaal te lezen.

Fijn dat alles nu goed gaat enzo, en geniet nog even van jullie kraamhulp :)

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Chybou wat een schatje!! Fijn dat alles zo naar wens verlopen is... geniet nog even van de kraamzorg!! En vooral lekker van jullie kleine meisje!

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Kun je niet beter er toch even uit gaan? Even de buitenlucht in? Helpt bij mij vaak wel :)

Oooo zijn dát oefen weeen.. Dan heb ik die al tijden haha! Veel druk daar beneden en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.

Vandaag eerste dag verlof. Jeeeee! Baby laat aardig van zich horen (voelen..) net alsof die wil zeggen, nu kan ik!

Bij de proefdruk van jullie geboortekaartjes, stond daar alles op?
    Ik kreeg zonet de proefdruk binnen. Eigenlijk een gewoon wit kaartje met onze tekst erop. Maar de afgebeelde foto van het voorbeeld staan er niet op.

Babyfoon.. Heb ik nog niet! :$ Ik denk dat we ook een gewone ouderwetse kopen..

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    cybouw super zeg! wat een plaatje!!! :D

Shaar, idd ff in de gaten houden! ik moet zeggen dat ik niet zou weten hoe het zou moeten voelen dus kan je helaas alleen maar zeggen... in de gaten houden en als je het niet vertrouwd, gewoon bellen :)

hier vanmiddag de hort op geweest. ff winkeltjes gekeken en nog wat dingen gekocht voor de boom voor op haar kamer!
    die word erg mooi!

nu aardappels schillen voor vanavond. we eten rode kool met een gordenbleu en aardappeltjes! :) ik heb alleen nu al erge honger :$

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: wow wat een droompje om te zien zeg! Fijn dat jullie zo aan t genieten zijn :)
    Is de ks je zelf meegevallen en de ruggeprik? Lijkt me wel gek dat je alles wel voelt maar geen pijn hebt. En wat fijn van dat rooming in! Ik wou dat dat hier ook zo was!

@ ukkie: irritant he die misselijkheid, ik was vanmorgen ook alweer aan t kokhalzen, blegh! T gaat ook maar niet weg, ook niet meer met de medicijnen of wat te eten, beetje jammer. Merk bij mij wel dat t idd in de buitenlucht wel wat beter gaat, heb thuis ook maar gewoon een raampje opengezet en lig lekker onder een dekentje er vlakbij...

@ shaar: zou t toch echt ff laten checken dan hoor, zeker met klonterige afscheiding. Slijmprop kwam er hier ook in delen uit laatst, maar dat zijn echt meer taaie stukken slijm vond ik, daarna kreeg ik ook wat klonterige afscheiding en dat was dus niet goed.
    En hoe sneller je ernaar laat kijken hoe beter!

6. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @chybou wat een scheetje!!! En wat heerlijk om te lezen hoe jullie genieten zeg! Leuk!!

Als ik dit allemaal zo lees kan ik niet wachten tot wij ons kleine meisje kunnen vasthouden.
    Vind het zo'n raar idee dat het inprincipe elk moment kan zijn maar ook nog even kan duren je leeft maanden naar oktober toe en ineens is het oktober zo raar hoe bizar snel het eigenlijk is gegaan, voor mijn gevoel dan.

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @chybou wat fijn om wat van je te lezen en dat alles goed is gegaan.
    en wat een plaatje zeg om trots op te zijn ga er maar lekker van genieten.
    ook fijn dat de BV goed gaat, en dat ze mooi groeit.

hier vandaag ook even de stad in geweest merk echt dat het lopen minder wordt dus denk dat dit toch wel een van de laatste keren is geweest hoor.
    pffff ben helemaal gebroken.

wij eten vanavond wortelenstamp met rookworst en spekjes hmmmmm.
    morgen brocoli schotel
    en woensdag erwtensoep dus ik hoef donderdag pas weer naar de winkel heerlijkkkkkk...

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wij eten vanavond lekker makkelijk... Griekse kip schotel bij de poulier vandaan :)
    Morgen hollands pannetje met sperziebonen, woensdag lekkere risotto met vis en daarna ziekenhuisvoer...... Verheug me er al op ;)

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ chybou wat een prachtplaatje:p ik wil ook!

Hier is de misselijkheid wat gezakt. Moest er ff uit voor een boodschapje ( manlief moet toch eten, en ik eigenlijk ook wel)
    Dus heb ff macaroni gehaald en meteen klaar gemaakt. Meteen ff eten en als het erin blijft ga ik toch lekker met de vriendinnen mee naar de bios.

Wel blijft de druk van onder:) als er straks twee voeten doorheen komen. ( kan natuurlijk niet want ze ligt al met r hoofdje vast in mn bekken:D maar toch)

Voor iedereen een fijne avond, ik ga even proberen te eten!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: heb echt geen idee welke bacterie t was, maakte mij ook niet uit, wilde er gewoon zo snel mogelijk vanaf ;)

@ ukkie: fijn dat t gezakt is meis!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohhhww ik vond het heerlijk de rode kool! mmmm ik heb echt genoten!!

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dat is gek! Toen ik mijn post schreef, was er helemaal nog geen foto van Chybou..

Maar wauw, wat een mooie dochter hebben jullie! Klinkt allemaal erg fijn! Ik ben blij te lezen dat het met jezelf ook goed gaat!

Ukkie; mijn vorige post was voor jou bedoeld (toen ik dat typte was jij de laatste die wat geschreven had op mijn pc?) maar idd, er even lekker uit gaan dus!

Hier vandaag zuurkoolstamppot, heerlijk! Morgen aardappelen met een pot groente ;) en een gehaktballetje.

Nog even meiden! Zou Engeltje dan toch de eerste zijn?
    Ik probeer volgende week dinsdag of woensdag te bevallen :p Dan ben ik mooi dik 37 weken :D

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje die brocoli is volgens mij ook van hollands pannetje tomaatje en uitje erbij en aardappeltjes.
    Ook ga ik morgen kwark taart maken hmmmmm gewoon die pakken hahahah binnen 10 minuten in de koelkast en dan wat later eruit ik ben niet zo een keukenprinses hahaha.

verder ga ik lekker op de bank hangen vanavond

@ukkie heel veel plezier vanavond bij de bios moet er niet aan denken om de hele avond in zo een stoel vast te zitten hahahah.
    maar wens jou natuurlijk wel veel plezier.

enne engeltje wat klinkt dat lekker he en donderdag ziekenhuis voer en met een beetje geluk met je kereltje erbij hahaha

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ chybou , wat een heerlijk meisje. Fijn dat alles goed gaat en je je goed voelt . Geniet nog lekker van de kraamhulp !

15. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: wat fijn om je verhaal te lezen en wat een prachtige dame hebben jullie daar zeg!

@miepkip: fijn dat je weer bent goedgekeurd

@godinn: geniet van je verlof!

@eten: ik was laat bij mijn ouders vandaan (m'n moeder is per vandaag met pensioen) dus was even op de thee maar eer we weg waren... :) dus had wat uit de vriezer geplukt, een stoofpotje en rijst erbij gekookt.

@shaar: zou best kunnen dat je van een schimmelinfectie ook dat soort krampen kunt krijgen, zit toch ook in dat gebied he.

hier gaat het, voel me absoluut niet geweldig, blijf last van m'n buik houden en harde buiken maar verder is het gewoon te doen hoor, maar zo'n dagje met Fleur is dan wel zwaar :) morgen is Fleur jarig, gaan we een buikfotoshoot doen, taartje eten en komen misschien mijn ouders nog op de thee (tja, ze zijn nu samen met pensioen die oudjes hihi) en verder een gezellig dagje.

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @maia klinkt als een leuke dag morgen leuk zeg een buikfotoshoot en vooral met fleur erbij!!
    ga er lekker van genieten..
    en alvast gefeliciteerd

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik heb laatst een kuur gehad voor een schimmelinfectie. Volgens de arts hoorde een si niet te ruiken..

Maia, leuk zeg! Een shoot :D

En ja hoor, hier nu ook zin in kwarktaart....!

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Chybou, wat een mooi meisje :D! Fijn dat alles goed gaat met jullie! En jullie een fantastische kraamhulp hebben :). Geniet er lekker van meis!

@ Ukkie, Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Heb je nog kunnen genieten van de bios? Hoop dat de misselijkheid morgen helemaal over is en je nog lekker kan genieten van de laatste weekjes :)

@ godinn, misschien is deze babyfoon wat voor jullie? Mooi prijsje en ook erg fijn in gebruik (is onze meeneem babyfoon) https://online.kruidvat.nl/product/62771-41013/AlectodectBabyfoon.html?parentid=13980000000115&navigationid=13980000000651

@ Engeltje, weet toevallig uit ervaring dat het Rijnstate in Zevenaar goed eten heeft :)! Iets waar ik me dus geen zorgen over maak en anders heb ik altijd manlief nog die beneden in het restaurant een broodje zalm voor na de bevalling kan halen :D!

@ Geboorte, Denk ook wel dat Engeltje donderdag de eerste oktober baby krijgt. Verder geen idee.. Ik ga volgende week maandag pas weer terug naar de gyn en dan word overlegt over wanneer inleiden als meneer deze week nog niet gekomen is natuurlijk.

@ Ingearts, Wat ook lekker is om te maken is boterkoek :D!

@ Maia, Leuk een buikfotoshoot :)! Geloof ook wel dat het erg zwaar is om al een kleine te hebben en dan ook nog hoogzwanger ;) Veel plezier morgen! En alvast gefeliciteerd!

@ Anoniempje, je bent toch niet al stiekem bevallen he :p?

@ Borsten, heeft iemand anders hier ook al last van stuwing? Krijg zo nu en dan flinke druk op mijn borsten en dan druipt het er gewoon uit.

@ Stop met kwarktaart zeggen :) Ben bijna geneigd bij mijn buurvrouw aan te bellen om te vragen of zij nog een kwarktaart mix in huis heeft ;) (heb een lieve buurvrouw die een vlaaien winkel heeft :D!)

Manlief en ik hebben vanmiddag dan toch maar halve manen voor op de trap besteld. Verder even een make-up tas gehaald bij de kruitvat (ga hem gebruiken als luier etui) Zo kan mijn vader tenminste alle spullen in een keer vinden in de luiertas :p
    Verder was het hier na het eten toch wel even spannend. Erg veel harde buiken, Krampen. Helaas zakte het na 3 kwartier weer af. Nu is manlief werken :( Hoop maar dat de beeb zich niet deze week 's nachts zal aandienen. Scheelt wel dat mijn moeder mee zou kunnen, maar zou het toch fijner vinden als manlief meteen mee kan.

Ik ga CSI kijken en hierna Bones. Fijne avond allemaal!

19. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @maia alvast gefeliciteerd met Fleur! En een hele fijne dag morgen klinkt erg leuk!

Voor de rest weinig te melden hier hoop dat iedereen een goede nacht heeft!

Welterusten alvast!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekkerrrrrr kwarktaart mmmm krijg daar echt heel veel zin in nu! Morgen misschien ook maar maken ;) Nee komt wel weer na de bevalling ;)

Haha wordt t geld nu op mijn bevalling gezet? Ben benieuwd! Ik ga voor SM!

@ shaar: denk dat t van een si ook wel kan komen hoor... Ben benieuwd wat eruit komt als je t laat checken!

@ miepkip: hou op schei uit over stuwing en lektieten! Draag mn lillypadz toch echt niet meer snachts, want anders ontploffen ze echt! Laat t maar gewoon weer lopen op een handdoek... T wordt gewoon echt tijd dat ze gebruikt gaan worden waar ze voor dienen ;)

Ben gesloopt na mn laatste pufavond, dus slaap lekker bij deze en stuur klaas vaak aub ook ff door als jullie hem zien ;)

Deel Deze Pagina