Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    @Laupio irritant he die hemdjes. Ik zag het ook. Heb nu nog niks..

@Shaarr die rugpijnen heb ik ook. Lig er echt wakker van. Is bij mij echt mijn bekken/onderrug.
    @Slapen Ook hier weer maar 3 uurtjes geslapen. Is nu de zoveelste nacht op rij. Begint zn tol flink te eisen bah

Vanmorgen weer naar de vk geweest. Zo iedere week wordt t wel saai hoor haha. Maar het was allemaal weer goed.

@Vluchttas Heb ik nog steeds niet. Nog geen achtgoed voor mezelf en bevallingsshirt. Geen puf steeds om te halen. Maar goed, moet nu toch echt wel gauw doen.

@Roken wordt hier in huis helemaal niet gedaan, in de familie-vriendenkring wel, maar niet bij ons.. Laat staan blowen, dus daar hebben wij geen last van. Biertjes en wijntjes wel ;)

@Shaarr Ohjee das balen van de wasmachine en droger..

@SM Mooie wagen hoor Gaaf die kleur!

@Matras beschermer Ik heb die van de Hema met plastic eronder. Ligt stevig over het hele matras en knispert niet. Ik merk er niks van eigenlijk.

@Laupio kijk ik al die pagina's stuk voor stuk na. Zie ik opeens dat jij met een paar daagjes je kindje al hebt. Jeetje wat spannend!! Snap dat het een opluchting voor je is! Succes meid!

2. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb het lijstje nog maar eens opgezocht ;)

Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

3. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Roken, wordt hier ook niet in huis getolereerd :). We roken allebei niet. Ik heb vroeger wel gerookt, max 4-5 per dag maar ben gestopt toen ik zwanger wilde worden. Ik rookte toen ook altijd buiten. In onze directe familie rookt niemand alleen een zwager en de vriendin van mijn vader. En die houden er wel rekening mee (bijv kerst vorig jaar was het etentje bij de vriendin van mijn vader en ze ging zelf buiten staan roken zodat mijn nichtje geen rook binnen kreeg :)).
    Blowen doet niemand bij ons in de omgeving (zover ik weet ;)).

@ Dansen, sja we konden kiezen om door te gaan of een pauze van een heel jaar in te lassen. De groep die een niveau lager danste is nl bij onze groep samengevoegd. Normaal zou je in januari dan met die groep weer kunnen starten waar je gebleven was, maar dan is er dus geen groep. Mijn zusje heeft goud ster nog wat gehaald, dus die kan straks op de momenten dat ik het niet trek, met mijn vriend dansen :D.

Zo net is de keuken geleverd. Hele ruimte staat vol met dozen. Wordt nog wat als ik 's nachts naar de wc moet -.-, moet dan nl door de keuken heen. Woensdag middag start de montage, ben benieuwd.

Oh trouwens, er staan een aantal namen op het lijstje die ik al heel lang niet meer heb gezien (Minniemouse, Ds85, Babii).

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Laupio, wat spannend! Hoop dat het allemaal spoedig voorloopt:)

Net terug van boodschappen. Vluchttas van beeb is klaar. Voor mezelf net nog even wat spulletjes gekocht.
    Wibra: 2 voedings bh's! Maat 90E. (Heb normaal 75/80f maar dat hebben ze niet bij de hema of alleen in de super dure winkels) dus voor mensen met een grote maat;ik laat jullie weten of dit iets is.

Hema: 2 pakjes met grote onderbroeken:D heel charmant maar schijnt handig te zijn met de grote maandverbanden. Daarna weer hup de prullenbak in.

Zeeman: instap pantoffels. Heb nu normale maar die moet ik altijd met de hand aan doen en daar kom ik nu steeds minder makkelijk bij.;)

Verder heel slecht even een kant en klare maaltijd gehaald bij de slager:) ben echt te moe om boodschappen te doen en om ook nog te koken. Vanavond gaan we op kraambezoek dus moet allemaal even snel snel eten, en die stamppot zag er heerlijk uit in de vitrine:D krijg je spontaan zin in met dit weer!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Laupio, zo spannend! Leuk hoor, je hebt bijna je kleintje in je armen :D
    Rust nog maar lekker uit idd ;)

@ Engeltje, hopelijk voel je je snel weer beter!

Heb ook weer mooie foto's voorbij zien komen!

Hier rommelt het nog steeds lekker door, heb alweer de hele dag zon druk beneden en ook lage rug en buikpijn.
    Maar we buffelen maar gewoon door..

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, wc is gepoetst, boodschappen in huis. heb kunnen stofzuigen :D eindelijk stofzuigerzakken!

Roken- hier rookt manlief. ik ben gestopt zodra ik wist dat k zwanger was! kheb gelijk alles weggedaan en niets meer aangeraakt!!

hier vluchtkoffer ook nog niet helemaal klaar. t staat voor grotendeels wel allemaal bij elkaar.. maar heel erg compleet is het nog niet! :p

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oktober 2012 mama's

01-10 Chybou - 1e kindje - 29 jaar - meisje
    01-10 Laupio - 2e kindje - leeftijd - geslacht blijft een verrassing!
    02-10 Miepkip - 1e kindje - jongen
    02-10 Blackie - 1e kindje - 24 jaar - jongen
    04-10 Sammie1 - 1e kindje - 22 jaar - meisje
    04-10 Theertje - 3e kindje - 31 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    05-10 Miekie0402 - 1e kindje - 28 jaar - meisje
    05-10 Baileyy - 1e kindje - 33 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    07-10 Super Mummy - 3e kindje - 26 jaar - jongen
    11-10 Engeltje23 - 1e kindje - leeftijd - jongen
    11-10 Minniemouse1974 - 4e kindje -37 jaar - meisje
    11-10 Pleuni - 1e kindje - 29 jaar - jongen
    12-10 Ds85 - 1e kindje - 26 jaar - j/m
    18-10 Shaarr - 1e kindje - 22 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    20-10 Ingearts - 1e kindje - 31 jaar - jongen
    21-10 Maia - 2e kindje - 28 jaar - jongen
    22-10 Ukkie1985 - 1e kindje - 27 jaar -meisje
    22-10 Babii - 1e kindje - 24 jaar - meisje
    22-10 Kimmiikim - 1e kindje - 21 jaar- meisje
    26-10 Ladyblond - 1e kindje - 28 jaar - geslacht blijft een verrassing!
    28-10 Godinn - 1e kindje - 29 jaar - geslacht blijft een verrassing!

Wo 26 sept- Verloskundige- Kim (toch mijn bevalplan maar aanpassen... toch ziekenhuis)

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Laupio, spannnneeennnndddd! Zet hem op! Ben heeeel erg benieuwd wat het wordt!

Instappantoffels.. Goed idee :) Al heb ik sinds ik zwanger ben nooit meer last van koude voeten :) Loop nu zelfs met regelmaat op blote voeten!

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wil iemand mij toevoegen aan het lijstje?

7 oktober is de uitgerekende datum. Een jongetje op komst ;)
    oh en ik ben 22 jaar :D

@ roken.. Hier gelukkig niet in huis. wilden we sws niet meer naar de verhuizing, dus manlief rookt buiten. Zelf nog nooit gerookt.

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Zo haha er is weer lekker bij gekletst.

@ slecht slapen. Ben zelf pas rond 06.00u in slaap gevallen, maar mijn accu was leeg en manlief lag te slapen (tot 04.00u want toen moest hij eruit om te werken) En daarna heb ik maar even tv gekeken. Maar gok dat ik vanavond wel lekker slaap want ben echt ongelofelijk moe!

@ Blackie,

@ Godinn, wat fijn dat je lekker hebt geslapen :p Zou zo graag even met je van plek willen ruilen haha! Ook al is het je laatste week, als het niet gaat, gaat het niet he! Dus goed luisteren naar je lichaam en optijd rust nemen!

@ Sammie, O haha mag ik ook een dagje met jou ruilen? Wil zo graag weer een lekker nachtje slapen :p

@ Superm, Doe je lekker rustig aan vandaag? Is ook zo nu en dan eens nodig :) Mooie kinderwagen :D!

@ Laupio, Wat fijn dat ze nu eigenlijk actie gaan ondernemen! En nu spant het er dus om tussen jou en chybou wie hier de eerste oktober baby krijgt :p! Hoop voor je dat het in ieder geval gaat lukken en je snel de kleine vast mag houden!

@ Shaarr, O dat is wel minder! Kan het nog gemaakt worden? En wel fijn dat de wasmachine zowiezo niet jouw schuld is haha, Nu nog maar even kijken of je ook weer met de droger aan de gang mag :p Ik hoop dat een gedragsdeskundige je met je hond kan helpen.

@ Buikjes, wat een mooie buiken :D! En wat een verschil van grote :p!

@ Chybou, Wat vervelend dat je z'n last hebt van de maagzuur. Helpt een bakje vla ook niet? (gecombineerd met die tabletten?) hmm... Ik kan natuurlijk niet met engeltje meegaan dus ik ga ervoor dat je Woensdag de keizersnee krijgt :)

@ Theertje, wat vervelend dat net als jij verder wil slapen, mensen weer bezig gaan!

@ Engeltje, wat vervelend van het spugen! Gelukkig is je mannetje wel heel lief voor je :). Ja ook voor jou is het nog maar 10 daagjes :D! Hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat meis!

@ Ukkie, wat een konijn haha! Wees maar blij dat hij/zij niet heel moeilijk doet om naar de dierenarts te gaan :p!

@ Anoniempje, ik heb een zeiltje erop liggen en de onderlegger.

@ Kim, ook geen last van het kraken van het zeiltje? Heb geen last van dat het er warmer door zou moeten worden. Maar dat gekraak.. Vreselijk!

@ Auto, ik heb een onderlegger in de auto gelegd :p, Mocht het dan gebeuren is de stoel tenminste beschermd :)

@ Pleuni, hmmm.. dat is wel minder! Hoop dat de pijn snel bijtrekt!

@ Lijstje, Minniemouse heb ik al redelijk lang niet meer gezien en Ds85 en babii en ladyblond

Nou je raad het nooit :D!! Maar de kleine man is goed gegroeid! (wel volgens zijn eigen richtlijnen) Hij word nu 2600 gram geschat. (en met 40 weken 2900 gram) Alleen nu is het zo dat hij waarschijnlijk al wel 49cm groot is. En de kans dat zijn gewicht daardoor hoger is dan word geschat is groot :) Hij zit ook iets boven de lijn van dysmatuur volgens deze metingen. Dus zou thuis mogen bevallen alleen na overleg met de gyn. heb ik toch een medische indicatie gekregen, zodat als er wat is ze er meteen bij zijn. Verder ben ik dus ongelofelijk trots op ons mannetje dat hij het gewoon goed doet! We hebben het al wel gehad over dat mocht ik nu toch wel week 41 halen ik meteen ingeleid word. (vind ik dus totaal niet erg!) Heb donderdag weer een controle en ctg, en maandag ook een controle. En we krijgen voor week 41 nog een groeiecho, om voor de laatste keer te kijken hoeveel hij ong. weegt.

Oftewel onze kleine man doet het goed en houd nog even lekker voor zich wanneer hij komt :p! Ben echt ongelofelijk opgelucht! Vooral, omdat als hij nu komt er een hele kleine kans is dat hij in couveuse zou moeten :)

Verder heb ik vandaag een rust dagje. Ben ook erg moe dus dat komt wel mooi uit. Morgen nog even langs de kapper op en dan ben ik er helemaal klaar voor!

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Súper zeg Miepkip! Dát is pas goed nieuws!

Anoniempje, dat kun je gewoon zelf doen. Even quote en jezelf erbij zetten..

Weer verder aan het werk! Doeii!

12. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alles lezen neem ik vanavond de tijd, wil nu samen met mijn mannetje zijn. Dat kan nog even met zijn twee ;)
    Controles waren niet slecht maär bloeddruk was niet verlaagd. Hij wil geen risico nemen dat bloeddruk straks wel kwaad kan en met 39 weken hoeven we niet perse te wachten.
    Lang verhaal, kort te maken. Ik word woensdag ingeleid!!! Baarmoeder zag er al goed uit zeker voor iemand die eerste kind verwacht. Dus waarschijnlijk alleen maar strippen. In ergste geval eerst weeen opwekkers.
    Dus nu ff verwerken ;)

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    super Miekip!! :D geweldig nieuws :D:D
    euuhh nee geen last van extra zweten, of kraken of zo.. kvond het ook een fijn zijltje toen ik hem om mn bed deed!

Ff een klein stukje prive; Mijn ouders zijn 2 jaar geleden gescheiden en daar heb ik het heel erg moeilijk mee gehad. Op het moment gaat het niet zo heel goed met mijn vader en broertje. de ene week woont hij bij mijn moeder, andere week bij mijn vader. Mijn vader heeft met bepaalde dingen wat moeite met hoe hij met het opvoeden om moet gaan laat maar zeggen. hij is altijd internationaal vrachtwagen chauff geweest, dus mijn moeder heeft de opvoeding eigenlijk altijd alleen gedaan. Nou goed om een lang verhaal kort te maken zijn ze vandaag ( voor het eerst sinds lange tijd dat ze weer met elkaar spreken) naar een mediator gegaan omwille van mijn broertje. mijn vader weet niet goed hoe hij dus met bepaalde dingen moet omgaan en schreeuwt heel gemakkelijk dan maar. en zo communiceer je natuurlijk niet goed.

Die mediator is ook soort van paranormaal begaafd. Dus zo kwamen er dingen ook naar boven die best wel bijzonder zijn om te horen zonder dat iemand er van af weet.

Op een gegeven moment was het zo, hebben jullie nog een 3e kind gehad? dus mijn ouders zo; nee... Ooh, want ik zie heel de tijd een meisje voor me! die blijft maar door mijn hoofd zweven. Dus mijn ouders zo, we worden opa en oma.
    Dus die mediator, is het een meisje? dus mijn ouders.. Ja het is een meisje!

Hihi erg leuk dat dat kan dan he?
    naja die inleiding was ff nodig om te vertellen waarom ze uberhaubt bij die mediator terecht waren gekomen ;) vandaar ff die inleiding ;) haha

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Miepkip: meis, wat een geweldig nieuws! Oh, wat een opluchting!
    @Blackie: Woensdag ingeleid. Spannend meis. Ben heel benieuwt hoe snel dat gaat. Fijn dat ze je niet door laten rommelen!

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    tjemig word spannend voor een aantal dames.
    Ben benieuwd wie het eerste is.

@engeltje balen dat je je eigen weer zo rot voelt zeg, wat zul je blij zijn als je zwangerschap voorbij is zeg.

@zeiltje ik heb bij de gamma gewoon afdekfolie gekocht dat zal toch goed genoeg zijn denk ik?
    het stond tenminste bij mij op het lijstje van de kraamzorg, verder doe ik er zo een soort luier dekentje onder hahaha die ze ook in bejaardehuizen gebruiken.
    Ook ga het bed vandaag op kratjes...
    verder wacht ik rustig af, ik moet nog 4 weken.
    Al moet ik zeggen dat het wel wat begint te rommelen volgens mij vooral savonds heb ik hoop last van harde buiken en een drukke beeb.
    Morgen naar de VK ben benieuwd of ze me iets meer verteld dan ze normaal doen (niets dus).
    ook vanaf morgen elke week op bezoek bij de VK.

verder vandaag eigenlijk weinig gedaan even getankt in duitsland en ff snel bij de hm binnen gelopen en boodschappen gedaan en dat was het voor vandaag..

16. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @miepkip wat een goed nieuws fijn hoor!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Miepkip wat een super goed nieuws!!

Blackie woensdag, spannend!!

Dus deze week begint de baby-boom!! Hahaha
    Ben wel benieuwd naar alle kleine ukjes en hun naam ;)!

Rustig aan doen... hmmm wat is dat?!? Kreeg vanmiddag wat harde buiken en wederom dat zeer irritante drukkende gevoel. Kon niet stil zitten, dus maar ff de kamer van de jongens snel omgegooid, in de woonkamer meer een speelhoekje gecreeerd... heb voor de kids een marktkraam van ah gekocht met bijbehorende spullen... 1 groot succes :) Dus maar bezig gebleven... Straks kids op tijd naar bed en dan doe ik ook niks meer!

18. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Blackie, O ook voor jou komt het al snel nu haha!

@ nieuws, ben ook echt ongelofelijk blij hiermee! :D!
    Ben weer even helemaal opgeleefd (ondanks de slechte nachtrust)

@ Superm, geniet van je avond! en wat leuk z'n speelhoekje!

Nou dames, als het zo doorgaat ben ik zo bijna als laatste bevallen in plaats van als eerste haha :p!

Hier sinds net wel ongelofelijk veel last van maagzuur! Krijg er ook wat hoofdpijn bij :(! Zo maar even wat proberen te eten!

Verder is het wel redelijk aan het rommelen op dit moment. Maar zo kan het ook nog wel heel lang door gaan :p

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ miepkip: wat een goed nieuws zeg meis, je zal wel opgelucht zijn denk ik zo! :)

Jeeeeej deze week komen er zowieso dus al 3 beebjes! Ben zo benieuwd naar jullie ukjes! ( maar toch nog wel ietsje meer naar die van onszelf hoor! ;) ) Hopelijk loopt alles bij iedereen voorspoedig en zonder complicaties, daar hebben de meesten nu wel genoeg van gehad!

@ sm: hoop voor je dat je vanavond snel rust hebt meis! Ennuh, naar mijn idee, doe je je naam eer aan hoor! ;)

@ kim: wat bijzonder zeg dat hij dat zomaar zei! Wel vervelend verhaal eromheen, goed dat ze hulp hebben gezocht!

Hier nu gelukkig niet meer gespuugd en ook mn hoofdpijn is weer helemaal weg gelukkig!
    Vanavond weer ffies puffen en wij zijn aan de beurt om te trakteren dus heb samen met mn ventje nog wat cupcakes gemaakt.
    Hebben nog onwijs gelachen, want zit al de hele dag in mn pyjama, zonder zoogcompressen zeg maar. Begint t toch ineens eruit te komen in golfjes haha maar goed dat ik nog wel mn pyjama aanhad ;)

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jee wat spannend allemaal!

Morgen een inleiding, woensdag nog één en dan nog een geheime KS..

Zijn jullie nerveus???

Deel Deze Pagina