Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Blackie jeetje meis dat idd schrikken!! Hopelijk mag jullie ventje snel weer mee naar huis!! Sterkte nog ffies!! Knuff

2. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind vooral erg lullig voor mijn man die moet donderdag weer werken. Niet zon lekkere kraamweek voor hem
    Maarja zolang knulletje maär opknapt

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ blackie: he meis toch wat verschrikkelijk! Meis je moet jezelf geen verwijten maken hoor, jij kan hier niks aan doen lieverd! Hebben ze uberhaupt een oorzaak kunnen vinden waarom t niet goed ging? Was hij misselijk ofzo? Dikke knuf voor jullie, sterkte! Hoop dat hij snel weer thuis is en dat t eten goed gaat!

@ inge: fijn dat alles goed was en idd de bewegingen maar ff in de gaten houden!

@ miekie: fijn dat bij jou ook alles goed was! Hopelijk kondigt jullie uknzich binnen een week aan!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@miekie: hopelijk komt jullie kindje toch vanzelf. hier is het tegenwoordig ook standaard dat ze je niet over de 41 weken laten lopen (tenzij je het zelf echt niet wilt). maar uit zichzelf komen is toch prettiger. Hebben ze vandaag niet gekeken of je al te strippen bent?

@miepkip: lekker toch zo even rustig.

@shaar: arretjescake... ook erg lekker :)

@SM: spannend wordt eht voor je langzaam!

@Anoniempje: geniet er nog maar even van, zo zonder voorweeën hihi

@engeltje: oo dat zou hier wel lukken binnen 2 dagen zo'n kwarktaart weg te werken. heb hier een stel snoepkonten zitten, die twee leven op suikers.

@inge: fijn dat je weer goedgekeurd bent.

@blackie: och jeetje, wat ontzettend schrikken meis!

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ blackie.. Wat vervelend zeg! Hopelijk knapt hij snel op

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @Cupcakes Engeltje. Okoe jij dus ook Dr Oetker. Hmm dan ga ik het nog eens proberen vanavond. Had de oven wel voorverwarmd ja. Probeer t anders nu iets langer in de oven.Vriendlief is nu op weg naar de C1000 (zijn ze in de aanbieding ;) )

Maar Maia jij zegt dat ze dus meestal wel klef zijn? Bedankt voor de linkjes. Ga daar eens kijken. Maar aangezine mn vriend ze straks gaat maken. Moet het wel makkelijk zijn..

@Shaar Ohhhh je bedoelt een luiertas. Sorry ben even de weg kwijt geweest vanmorgen. Ik heb wel zo'n tas ja.. Ik dahct dat luier etui weer wat anders was... Of is dat toch zo? Iets dan je in de luiertas doet?

@Vluchtkoffer. Nee neem geen luiers en flesje en verband mee nee. Hoeft ook niet, dat hebben ze in het zh.
    Moet je wel zoogcompressen mee nemen??

@Blackie Jeetje wat naar zeg! Wat een zorgen dan opeens he. gelukkig gaat het alweer iets beter. Rustig aan meid en sterkte!!!

7. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ blackie , Hopelijk is jullie kleine ventje weer snel gewoon thuis , succes nog even en misschien kan je man straks nog een paar dagen vrij nemen ....

@ arretjescake dat klinkt ook erg lekker , nog nooit op.

8. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @blackie hopelijk knapt de kleine man snel weer op.

@maia nee vanaf woensdag kijkt ze pas of strippen zin heeft van mij hoeft het ook niet perse eerder heb natuurlijk liever dat ze uit der eigen komt lijkt me beter.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ baileyy: ja hier gaat t wel altijd goed eigenlijk en ik vind die van dr, oetker ook juist altijd lekkerder smaken, maar smaken verschillen natuurlijk ;) Hopelijk lukken ze vanavond beter!

Pff zat net ff met mn collega te kletsen... T gaat niet zo goed met ons bedrijf :( En door de bezuinigingen moeten onder andere zij en mn nichtje eruit, vind t echt zooo ontzettend balen! Degene die mij vervangt heeft ook nog eens net zelf ontslag genomen, dus niet echt fijn voor de beebjes op mn groep allemaal! :(

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @engeltje balen van het bedrijf zeg ben je zelf wel gegarandeerd dat je je baan houd?

Ik zelf probeer zo min mogelijk met collega's te praten want dan gaat mijn bloeddruk aan het stijgen hahahaha
    Ik ga er wel bijna 1x in de week ff koffie drinken maar kom meestal stomend terug dus weet ook niet of ik deze week nog ga.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geen idee, heb er nog niks over gehoord, heb wel een vast contract, maar ook een luxe functie.... Dus als t echt op een reorganisatie aan gaat komen ben ik bang dat ze mijn functie gaan opheffen. Maar of dat dan betekend dat ik dan gelijk mn hele baan kwijt ben, of dat ik op de groep kan blijven, dat weet ik niet. Ga me er nu ook maar nog niet echt druk om maken, is het zo dan is t zo...

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    vanavond lekker bankhangen. B.arbie's baby komt zo, heerlijk naar dat domme gepraat luisteren :D

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Blackie, jeumig, schrikken joh!! Maar gelukkig komt alles goed!

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hallo allemaal,

Hier vanochtend naar de vk geweest, na een half uur dacht ik duurt wel erg lang, bleek dat ze die dag op een andere locatie zaten en ik zat op de verkeerde:( Dus nu komt ze donderdag bij mij thuis.

Daarna even naar de kapper geweest, heerlijk:D ik kan er weer even mee voorruit. Nog even snel wat boodschapjes gedaan en toen weer naar huis. Erg last van harde buiken dus daarna lekker op bed gaan liggen.

Hier geen kwarktaart maar kreeg wel zoete trek van jullie verhalen. Dus lekkere mini Eclaires gehaald:pmmmm voor zometeen bij de koffie! Wel inmiddels weer flink aan het rommelen hier. Flink (best pijnlijke) harde buiken met ontzettende kramp in mn lies erbij. Het komt en het gaat dus ik ben benieuwd. Maar even lekker met een kruikje op de bank.

@ blackie wat vervelend zeg. Maar zoals al gezegd werd moet je jezelf geen verwijten maken hoor! Het komt vast allemaal goed!

Hier straks ook barbie kijken:p vond wel dat ze eng aan het schreeuwen was in de voorstukjes dus ben benieuwd.

15. Maia

Maia Niet meer actief

ja maar ik ben een zeikerd hoor wat dat soort dingen betreft, komt omdat ik heel veel bak en dus altijd alles vers heb en ik merk dus snel verschil ;) bruidstaart na een jaar in de vriezer hebben wij dus in de vuilnisbak gesmeten en heb toen een nieuw taartje gebakken want ik vond het niet echt lekker terwijl ik genoeg mensen ken die het nog heerlijk vonden. t ligt er ook aan wat je gewend bent hihi.

16. Maia

Maia Niet meer actief

@ukkie: oei, dat is balen dat je hebt zitten wachten.

@engeltje: he bah, dat is wel erg vervelend van je baan. Ik 'ken' het helemaal, heb van februari (toen we het nieuws hoorden) tot juli (en eigenlijk pas een week tot m'n verlof, toen kreeg ik het officieel) in de spanning gezeten of ik mijn baan zou behouden. ook door reorganisatie. en ik behoud hem en krijg zelfs een vast contract, maar ik herken de spanning toch best wel helemaal. Groot gelijk dat je je er nu nog geen druk om wilt maken.

17. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kim, kortademigheid heb ik ook last van. Zo vervelend! Ook als ik lig dan ga ik heel zwaar ademen. Voel me soms net een vent haha.

@ Bevalling, ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig (ook wel deels bewust). Ik laat het gewoon op me afkomen. Als ik er te veel over ga nadenken ga ik piekeren en dat wil ik niet :). Dus het komt hoe het komt. Ik ga ervan uit dat ik het aan kan. Zo niet, dan niet en schreeuw ik om die ruggeprik of remifentanil. Al spookt het wel vaak door mijn hoofd van 'wat als ik het niet trek..'.

@ Shaarr, he bah wat vervelend van je halfzus. Vwb vluchtkoffer, kraamverband heb ik voor de zekerheid wel meegenomen. Luiers neem ik niet mee. Tijdens de rondleiding hadden ze bij ons gezegd dat dat niet nodig was. En geen probleem voor het noemen van de handtas haha ;).

@ Miekie en Inge, fijn dat jullie zijn goedgekeurd!

@ Blackie, kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt. Gelukkig komt het wel allemaal goed. En zoals gezegd, jezelf geen verwijten maken. Dikke knuffel!

Ik heb nog helemaal geen voor- en/of oefenweeen oid gehad... Wel eens een harde buik en pijnlijke krampen of steken, maar ik ben wel heel benieuwd eigenlijk hoe het nu voelt. Ik heb wel erg pijnlijke banden steeds.

En pff al dat gepraat over cake en taart. Morgen om 9 uur loop ik naar de Jumbo om iets te halen wat ik kan bakken! Zit hier te watertanden :p.

Nou vandaag had ik een minder dagje. Was een emotionele achtbaan. Wat ruzie gehad met vriend en ik voelde me gewoon niet zo fijn. Stomme hormonen ook! Nu gaat het wel weer. Wat ook niet helpt is dat schuin achter ons een kroeg is en die mensen hebben zo'n enorme hond die dus vandaag bijna de hele dag heeft lopen janken. En dat is geen uitzondering. Gebeurt zo veel. Nu dat ik thuis zit hoor ik het dus extra vaak en begin me echt op te vreten. Het zijn geen toegankelijke mensen waar je even naartoe gaat om te zeggen dat je overlast hebt. Niet echt sjofele mensen. Politie ook gebeld, maar ja die doen niks. Bah. Kerktoren slaat hier elk kwartier en dan begint die hond ook te janken. Sorry voor mijn geklaag, maar ben er even helemaal klaar mee. :(

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pleuni: ohhh wat herkenbaar zeg! Toen ik net thuiszat heb ik me ook doodgeergerd aan sommige geluiden. Bijv mn buuf die continu op dr klarinet speelt en er zaten scholeksters op t dak tegenover ons met een nestje, mijn hemel wat maken die beesten een herrie, dag en nacht! Bij jou is t dan nog wel een tikkie erger, maar ik kan me indenken wat t met je doet! ;)
    En over cake en taart gesproken, ik wacht tot donderdag ;)

@ maia: ja dat is dan echt slopend he! Zeker als je ook nog eens geen vast contract hebt! Gelukkig heb ik dat wel, maar dat wil echt niks zeggen in deze tijd, komt er een reorganisatie dan is de kans dat je eruit ligt gewoon heel groot! En een nieuwe baan vinden is ook niet echt makkelijk.... Maargoed, ik ga nu voorlopig gewoon eerst genieten en in januari zien we wel weer hoe t dan gaat met t bedrijf...
    Hihi en over die bruidstaart na een jaar.... Die van ons smaakte dus echt nog t zelfde als op de dag zelf. Kwam misschien wel door de dr, oetker cakemix die erin zat ;)

@ ukkie: oeps! Foutje kan gebeuren toch? Ik had gisteren natuurlijk fysio, maar was ook de tijd vergeten op te schrijven! Had dus sochtends vroeg maar gelijk ff gebeld naar de praktijk... Die zwangerschapsdementie ook :p

19. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Blackie, wat vervelend voor je dat het ineens omsloeg! Niet jezelf de schuld geven meis! Het kan iedereen overkomen.

@ De rest ik zal morgen weer even op iedereen reageren.

Hier is meneer eindelijk actief aan het worden. Helaas steeds meer pijnlijke steken bij mijn schouderbladen. Ook erg veel harde buiken gehad vandaag. Maar meneer zit nog lekker in mijn buik. Ben bang dat er morgen 40+1 op de teller staat. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Mijn oma en moeder hebben al hun kinderen op de dag zelf gekregen ('s avonds laat) Dus we wachten af.

Verder een warm kruikje gepakt en zo maar eens lekker op de bank zitten.

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Miepkip, ik hoop het voor je meis!

Nou hier ben er ook echt helemaaal klaar mee :x
    Al zo lang van dat gerommel en er gebeurd maar niks.
    Donderdag is D-day, nou ik ga er niet vanuit dat ze nog vanzelf komt.
    Moet me echt inhouden maar ben er echt zo klaar mee!:(:(

Morgen op controle daar heb ik ook echt geen zin in. Een hutje op de hei lijkt nog het beste:)

Deel Deze Pagina