Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Och Sammie toch! Wat vervelend dat je je zo voelt! Misschien kunnen ze morgen de natuur een klein beetje helpen! Kop op meis, nog eventjes en ook jij hebt dan je kleine hummeltje in je armen! Beetje cliché, maar er is er echt nooit 1 blijven zitten ;) knuf!

@ miepkip: dan vind ik eigenlijk dat je die traditie voort moet zetten, dus ff opschieten nu ;)

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek

ja dat is ook zo, nu eerst genieten van de komende tijd...

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Engeltje, ja ik weet dat er geen een blijft zitten. Maar ja, dat is zo'n oud grapje:)
    Nog heel even de tandjes op elkaar dus. Ik duik maar mn bedje in, morgen voel ik me dan hopelijk weer wat positiever.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Sorry sammie, hij was echt flauw ;) Hopelijk heb je morgen een betere dag meis! Slaap lekker!

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wie weet is je baby er morgen al Sammie!!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik kruip ook mn nestje in, ff barbie kijken en hopelijk slapen, maar t is weer lekker aan t rommelen dus hoop dat t lukt.

Truste!

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Trusten dames! :)

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleuni, heb k idd ook. Af en toe moet k ook heel erg naar lucht happen, heeeeel diep zuchten... en dan heb k weer ff lucht!

Wat zuur van die hond! Zielig ook voor dat beest!!

Blackie wat kut zeg! Maar wat iedereen hiervoor al zegt niet jezelf de schuld geven!!

Fijn dat fleur dr verjaardag leuk was!!!

Ik heb nie gebelt naar vk. T ging goed en geen hoofdpojn meer. Baby beweegt erg goed nu!
    Heb vandaag weer een gigantische tas vol kleertjes gehad!! Allemaal super leuke merkkleertjes die k zelf nooit zou kopen puur omdat t echt te duur is!! Zelfs een tommy hilfiger!! Van alles! Mega leuk dus morgen weer strijken! ( en ze had nog niet genoeg.....) hihi

Meiden slaap lekker, of.... goeie bevalling!!! ;) x

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje shaar das idd nietde bedoeling!! Strax.heb je brand door kortsluiting!! Idd die vent aan zn haar trekken morgen!!! Mijn droger staat nu ook aan!!
    als je er 1 heb dan moet je hem idd ook kunnen gebruiken! Succes morgen

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    @Engeltje Was teveel gerommel vanavond. Geen zin om te bakken. Ga er morgen voor ;) Heb t spul al in huis.
    Haha mooi hoor Bruidstaart met dokter Oetker mix. Ik ga morgen meteen aan de slag ;)
    Vriendlief zag de recepten van de site van Maia niet zitten steeds om te maken tussendoor. ( Heb ze wel onthouden Maia, ga ik ze zelf nog eens testen later).
    Hij vind dit al heel wat, dan de topping en de muisjes nog..

Maar Engeltje wat balen van dat gedoe op je werk!!

@Geboorteversiering Heb net een raamsticker besteld. Dan moeten we nog slingers en vlaggetjes enzo regelen. Hebben jullie dat al? Waar gekocht dan wat leuk is?

@Miepkip opschieten dan hè :) Traditie is traditie.. :)

@Sammie Ik weet hoe je je voelt. Heb hetzelfde.. Bah

@Shaar wat balen van je droger zeg!! Heeel irritant alweer kapot!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net maar even gestreken en de badkmer gepoetst! Ga nu slapen! Morgen een drukke dag!!

Geboorte versiering, sticker nog niet besteld... slingers en balonnen hoeft van mij nie zo... heb vandaag wel geboortekaartje verwisseld... toch een andere!! Krijg morgen een proefdruk!! :D
    Ik heb ook gewoon de naam van de hond er bij gezet! Die hoort ook bij ons gezin!! ;)

Bailey bak ze morgen!!! ( naja, straks)

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Sammie, hoop dat de jouwe zich vandaag of morgen nog meldt :) Het is namelijk niet echt fijn dat je weet dat je uitgerekend bent en erg gebeurt, maar niks. Maar je kijkt wel 9 maanden lang naar de datum uit.

@ Shaarr, wat vervelend dat ie alweer kapot is. Inderdaad die man ff aanpakken en een nieuwe eisen! Zo vaak kapot in z'n korte tijd klopt niet. Enne als het echt moet de was ophangen gaat ook erg goed ;) Hier hebben we ook geen droger. Enigste nadeel is dat je wat vaker wasjes moet draaien op dezelfde dag, omdat het drogen wat langer duurt.

@ Bailley, Hier zorgen vrienden en familie voor de versiering. Dus ben benieuwd hoe het er uit ziet als de kleine man is geboren.

Helaas de kleine man heeft de traditie verbroken. Hij zit nog heerlijk in mijn buik.

Ook is het gerommel weer afgenomen :( Had het nog wel zo gehoopt. Maar volgens mij kunnen ze me aankomende maandag beter gaan inleiden, want voor mijn gevoel zit meneer wel erg lekker daarbinnen. (Opzich niet erg, nu weet ik zeker dat hij groot genoeg is en zwaar genoeg) Maar had me er zo op verheugt, om vandaag te bevallen (klinkt heel raar, maar heb echt zin om te bevallen.)

Helaas is ook mijn slaap weer ver te zoeken :x Dan maar barbie kijken via uitzending gemist. Iedereen een fijne nachtrust!

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @blackie: Jeetje, meis wat heftig. Maar maak jezelf geen verwijten! Aan een hoge bloeddruk kan niemand wat doen en Jari heeft lang genoeg in je buik gezeten om volgroeid te zijn.
    Heel veel sterkte!
    @engeltje: morgen is het D-day! Spannend!
    Ik ben al weer aardig op de been.

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Een belabberde nacht gehad met hele gekke dromen maar ach, vandaag kan ik een rustig dagje doen, Fleur zo aankleden en naar het kdv brengen :)

@engeltje: o hij was ook nog prima eetbaar, maar ik vond hem na een jaar zo enorm droog.

@sammie: succes met de controle vandaag. vervelend dat je je zo voelt maar wel begrijpelijk.

@miepkip: zo ook alweer 40 weken! nu mag je kleintje wel komen. Snap wel dat je er toch een klein beetje van baalt dat hij de traditie verbroken heeft, was wel leuk geweest als hij gewoon was gekomen.

@shaar: ja dat hoort niet met je droger, het zou door de filters kunnen komen maar die moet gewoon goed zijn als het zo'n nieuwe droger is.

@baileyy: haha dat snap ik helemaal ;) mijn man doet het wel, maar ja, die is wel wat gewend van mij :)

@kim: jij bent echt altijd bezig 's avonds he. Ik ben altijd erg blij als ik eindelijk naar mijn bed mag hihi

@chybou: fijn dat je alweer aardig op de been bent. Hoe bevalt het thuis zo samen?

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goeiemorgen dames,

Thanks voor jullie steun. Nog heel even en dan komt de kleine vast...

@ Miepkip, wat jammer dat ie zich niet gemeld heeft. Nou hopelijk dan vandaag!

@ Shaar zou idd een nieuwe eisen. Hier heb je helemaal niks aan en zeker niet straks met de kleine erbij.

@ Chybou, fijn dat het alweer zo goed met je gaat!

@ Kimmi, leuk een ander geboortekaartje :D ik heb er ook over na zitten denken om erop te zetten. ...... is een zusje voor miley en max (onze katten) maar heb het toch niet gedaan.

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden!!

Ben kapot! Normaal slaap k altijd uit dan als k snachts laat slaap. Nu moet k ergens om 10 uur ergens zijn.
    Hihi jaa kheb savonds op 1 of andere manier meer energie. En dan hoef k t de volgende dag nie meer tedoen... kan er echt van genieten dat mm badkamrrtje er weer perfect uit ziet!!

Zaterdag fotoshoot!!! :D

Wat brengt de dag dames? Wat gaan jullie doen?

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Miepkip over de 40 weken alweer... hopelijk komt jullie kleintje snel!! En tis niet raar dat je er naar uit kijkt om te bevallen hoor!! Nog eventjes geduld en dan heb je je kleine ventje in je armen!!

Arretjescake klinkt heel simpel en erg lekker :)

Maia happy birthday to you!!

Kimmikim toch nog andere geboortekaartje, leuk toch!!

Geboorteversiering: ik heb paar ballonnen, vlaggetjeslijn en zo'n letterslinger... dat het voor de kids iig ook duidelijk is dat het toch een soort 'feestje' is als hun broertje er is

Hier ook rotnacht gehad... aantal keer wakker geweest en ook uit bed geweest. Om 4 uur was ik klaar wakker, blehh!! Verder nog steeds delen van slijmprop aan het verliezen en wat meer krampen... De kindjes hebben wel uitgeslapen tot 8.15 uur dat was wel fijn!! We rommelen nog maar gewoon even door... hoewel ik hoop dat het snel doorzet... en ook bij de andere die zo aan het rommelen zijn!!

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammi, ja k heb gezet,

Dochter van Kim en René
    baasje van bempie

T voelde zo niet goed om bempie an naam er niet op te zetten
    En als foto op t kaartje voor nu fftjes 1 van onszelf. Maar dat word een foto van de baby! :) ben echt heel benieuwd naar de proefdruk!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shaar: dat hoort echt niet met een droger hoor! Al zou je er iets zeiknat in doen dan hoort hij nog niet te lekken! En die meterkast, pff lekker gevaarlijk allemaal! Trek die vent maar flink aan z'n haren! Nog ff en je hebt een klein beebje in huis en dan moet alles gewoon veilig en in orde zijn!

@ baileyy: bakse vandaag dan meis :)

@ chybou: fijn dat je weer een beetje op de been bent meis! Wel rustig aan blijven doen hè!

Balen dat er weer zo'n hoop slecht hebben geslapen, hier nog eentje. Komende nacht zal vast niet veel beter worden, voor mij dan in ieder geval, hoop voor jullie wel!

Versiering: wij hebben een slinger, een ooievaar die door t raam heen gaat en een geboortebord die m'n vader heeft gemaakt. De slinger en ooievaar hebben we in de feestwinkel in t dorp gekocht...

Ohhh meiden, morgen ben ik gewoon mama, zo gek!!! Maar oh zo fijn :)

20. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    goedemorgen,

word weer een spannende dag vandaag hoop dat er toch ondertussen wel weer een beeb geboren wordt.
    en anders is Engeltje morgen toch de volgende hoelaat moet je er eigenlijk zijn?

@slingers heb ik hier ook in huis heb ik allemaal van mijn vriendin gekregen hahaha die had ze over van haar zoontje dus gewoon doorgeschoven.

@slapen hier ook echt belabberd geslapen pffff heel veel wakker geweest weer door dat klote plastic en manlief was ook aktief die was weer aan het dromen. en lag op mijn kussen grrrrr.
    opeens zei die (is dat zo) hahahahaha knuppel.
    verder vandaag wel rustig dagje weer vanmiddag ga ik op visite om 14,30 en hoef alleen maar even brood te halen.

fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina