Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ blackie, wat ontzettend naar meid, zo stel je je kraamtijd niet voor!! Veel sterkte en idd, jij kan hier niks an doen hw, jullie hebben gewoon dikke pech...
    Anders zou het bij ons ook slecht gaan want ik had ook hoge bloeddruk en week eerder ingeleid..... sterkte en knuf!

@ all, hallo dames, tis oktober hoor, ga eens bevallen!!!

@ engeltje, wow, morgen is het zover!! Veel succes en genietse van de kleine!!

@ hier, alles super!!! Geniet me een ongeluk! Haha

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ inge: gewoon t kussen van je vent afpakken dan toch? ;) ohhh en ik ben zo blij idd dat dat zeiltje er bijna afkan!
    Moet morgen om half 11 in t zh zijn en om half 1 beginnen ze als t goed is....

@ laupio: heerlijk dat je zo aan het genieten bent!

3. Maia

Maia Niet meer actief

@SM: dank je wel!
    en wat vervelend dat je een rotnacht gehad hebt :( doe maar lekker rustig aan vandaag

@kim: leuk zaterdag fotoshoot!

@engeltje: gek idee he dat het morgen alweer zover is!

@laupio: goed om te horen dat het lekker gaat bij jullie.

@wat brengt de dag; helemaal niks :) heb net Fleur weggebracht, de was kan zo in de droger alweer en verder ben ik helemaal niks van plan.

4. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    Nog steeds geen oktoberbaby's ze laten wel opzich wachten zeg

Het enige wat ik op de planning heb vandaag is lunchen bij me oma met me andere nichtjes voor de rest lekker helemaal niets

Spannend hoor engeltje lijkt me wel raar dat je gewoon weet dat je morgen mama bent :)

Laupio wat heerlijk dat je zo geniet!

5. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Miepkip, vervelend dat ie zich niet gemeld heeft op D-day. Maar tradities zijn er om gebroken te worden ;).

@ Shaarr, ik zou ook een nieuwe eisen. Een droger is bedoeld om heel natte was te drogen, wat denkt die kerel wel niet?

@ Chybou, fijn dat je al weer op de been bent!

@ Engeltje, je laatste dag met z'n tweetjes. Heel bijzonder :D.

@ Slingers, heb ik niet. Ik koop zo'n sticker voor op het raam. Weet alleen nog niet welke... Zo veel keus en ik hou niet van dat zoetsappige ;). Wil vandaag toch wel een keuze maken.

@ Inge, duwen zeg ik! Als mijn vriend in zijn slaap irritant is krijgt hij een por :p.

@ Laupio, mooi te horen dat je je een ongeluk geniet :D!

@ Maia, gefeliciteerd!

Ik heb weer eens een goede nachtrust gehad. Zo fijn! Sliep denk ik rond half 1 en werd om half 9 echt wakker. Daarvoor wel eens wakker geworden (vriend die om 6 uur eruit moest) maar viel vrij snel weer in slaap. Voel me kip lekker nu :). Plannen voor vandaag: niet zo veel. Straks misschien toch even naar de supermarkt om iets te halen wat ik kan bakken en mijn moeder komt hier lunchen.

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    :x al mn tekst weg!

Dan maar even de korte versie:)

@slapen hier prima geslapen. Krampen trokken rond 23.00 weg dus heb er snachts geen last meer van gehad.

@versiering de raamsticker hebben wij binnen, verder nog niets gekocht.weet ook nog niet precies wat ik wil. Wel hebben we de beschuit met muisjes al in de kast staan:D

@plannen vandaag; zometeen komt een vriendin even op de koffie, zij heeft in juni een kleine gekregen dus leuk om de kleine man weer even te zien! Daarna naar de gyn op controle en verder niks op de planning.

Iedereen een fijne dag vandaag:)

7. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ sammie , snap precies hoe je je voelt , wij lopen gelijk op en ik had ook de hoop ( ondanks dat de andere 2 hier ook rond de 40 weken kwamen ) dat er ondertussen al wel wat meer zou zijn als alleen maar gerommel.

@ versiering , ga straks nog even bij de hema kijken . Heb al een raamsticker maar wil er nog wel wat bij.

@ chybou , fijn dat je je goed voelt.

@ laupio , heerlijk verder genieten;)

@ hier , wel redelijk geslapen . Kids hadden vandaag vossenjacht op school maar denk niet dat dit door is gegaan met al die regen , jammer .( wel een mooie dag voor een bevalling trouwens;) ) Vanmiddag echt koekjes met de kids bakken en verder lekker rustig aan doen weer . Je zou je haast gaan vervelen.....

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier weer op controle geweest. Volgende week do. gaan ze me strippen en dan moet ik ook naar het ziekenhuis voor een intake ofzo, zodat mocht het een ziekenhuisbevalling worden ze me vast gezien hebben.
    Nou hopelijk haal ik de 41 weken niet..

@ Theertje, hopelijk komt jou kleine ook snel!!

@ ukkie, veel plezier!

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohw engeltje super spannend zeg! Morgen mama! :D

Hier ook echt kapot door vannacht, en vanmorgen.!
    Ben hier in Tilburg naar zo'n informatie bijeenkomst geweest. kon je allerlei workshops volgen en ik ben bij babytaal geweest! super intressant..! denk dat dat de eerste baby cursus word die ik zou willen volgen. het herkennen van de soorten huiltjes van je baby! echt super intressant!~
    Ik ga zo mooi ff tukje doen op de bank ;) ben zo moe!!!

verder heb ik mijn belly laten painten :D

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk zeg Kimmikimm!

Hier heeft de bemiddeling van de gastouder gebeld, ze heeft een ander gezin gevonden wat wellicht wel bij ons past. Morgen maar ff bellen om een kennismakingsgesprek..

Verder zag ik die vent van de glasvezel weer in de flat, nou vandaag komt ie er niet in hoor. Ze wachten maar ff :p

11. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ sammie ik hoop ook dat we samen voor die 41 weken zijn bevallen ;)
    Fijn dat je controle vandaag wel verder goed was.

@ kimmiikim , gave buik!

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag.
    hier een heerlijk rustig dagje, dvd gekeken, op mijn gemakje begonnen met de taart voor het feestje van Fleur, boodschapje gedaan en verder vooral een hoop niks :)

@pleuni: dank je wel. Fijn dat je lekker hebt geslapen, scheelt altijd zoveel vind ik.

@theertje: is de vossenjacht nog doorgegaan? zou jammer zijn als het niet zo was.

@sammie: nou hopelijk is het strippen volgende week donderdag niet nodig.

@kim: een heel mooie buik zo zeg! dat is knap gedaan.

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Kim wat een mooi plaatje!! Gaaf hoor:)

Hier net terug van controle, alles was in orde, wel nog even voor de zekerheid bloed geprikt om mn ijzer in de gaten te houden. ;) Dat wil nog niet zo op peil komen, waarschijnlijk door de ziekte van crohn.
    Ook heeft ze me getoucheerd, 1cm ontsluiting. ;) whoehoo.. Maar goed, kan nog steeds weken duren ;) dus we wachten gewoon netjes af.

Verder alles rustig hier inclusief beeb. Maar ze deed t prima op de echo en zal zich zo wel weer melden:D

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ maia , ja de vossenjacht is doorgegaan . Ze waren de eerste groep dus zijn nog redelijk droog gebleven. Ondanks het weer hebben ze het reuze naar hun zin gehad.

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ ukkie , fijn dat je controle goed was.

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Maia: Het is echt fantastisch om lekker thuis te zijn. Ook zijn we zo enorm aan het genieten van onze dochter.
    Vandaag hadden we voor het laatst kraamhulp. Het was erg gezellig met onze kraamverzorgster, maar ik vind het ook wel fijn om het huis weer voor mezelf te hebben en het nu samen met Lieve te kunnen gaan doen.
    Gisteren even met zijn drietjes naar buiten geweest. Spannend hoor, zo'n eerste uitstapje. C, was heel ontspannen bij het eerste echte contact met de buitenwereld. Ze sliep lekker er lekker doorheen! (zie foto ;))
    @Super Mummy: Arretjescake; is dat niet Twents? Of eten ze dat hier gewoon graag?
    @Engeltje: Spannend, spannend, spannend! Morgen heb je je zoon in je armen. En ik kan je vertellen, er is niets mooiers dan dat moment! Dat maakt, zo weet ik inmiddels uit ervaring, een keizersnede meer dan goed!
    @Laupio: Lekker verder genieten! :D Fijn!
    @Kim: Wat een ontzettend gave foto! Echt heel tof! Leuk om gedaan te hebben denk ik, zo'n bellypaint.
    @Ukkie: Hebben ze je ook aangeraden om wat extra's voor je ijzergehalte te nemen? Want na de bevalling wordt dat vaak niet beter... Fijn dat alles verder goed was.

@Even een ego: Ik heb te vroeg gejuicht het mijn 'aardig op de been zijn'. Ben qua wond en herstel na de KS wel op de goede weg (Dus Engeltje, maak je geen zorgen, ik ben pas een weekje verder en dat gaat echt super)
    Maar ben net door de verloskundige weer in bed gelegd. Bloeddruk 140/95, briefje om Hb te laten prikken, instructie om de huisarts te bellen ivm vermoeden blaasontsteking en ze komen vrijdag nog een extra keer controleren.
    Voel me eigenlijk best wel een beetje brak! Sterretjes zien, tintelende vingers, gevoel flauw te vallen, beetje vaag misselijk...
    Ben dus een beetje sneu!

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Chybou wat een super schattige foto! Spannend zon eerste keer samen buiten maar lijkt me wel super leuk!

Wel vervelend dat je je ff wat minder voelt. Hoop dat het snel beter gaat.

Ik slik al vanaf het begin ijzertabletten. Laatste controle is de dosis x4 verhoogd. Dus morgen hoor ik of dat geholpen heeft of dat t nog weer verhoogd moet worden.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@chybou: he bah, dat klinkt niet goed. Doe maar zo rustig mogelijk voor zover dat kan natuurlijk! En wat een plaatje is jullie meisje zeg! Heel lief!

@theertje: o dat is wel fijn dat het toch is doorgegaan.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Kimmii wat leuk gedaan die bellypaint!! Super!

Chybou: balen dat het iets minder gaat!! Hopelijk knap je snel op!! Enn wat een super schattig meisje is C. En tis ook wel lekker om het nu samen met Lieve te doen!!

Arretjescake: was via Shaarr... die kwam ermee, ik kende het niet!

Dames weer door de keuring, toppie!!

engeltje spannend hoor meid, morgen heb jij iig je ventje in je armen!!

Hier blijft het rommelen, ook meer krampjes! Straks maar ff warme douche nemen als kindjes op bed liggen en dan lekker op tijd naar bed.

20. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Chybou,
    Hopelijk knap je snel weer op!
    En je meisje is echt een schatje :D:D

@ Shaar,
    Ik hoop voor je dat je volgende week niet meer op controle hoeft..
    Helaas heb ik dat hier ook steeds gedacht en nu staat er toch echt een afspraak voor wk 41.. ;)

@ Engeltje,
    Binnen 24 uur heb je een klein ventje in je armen en ben je kersverse moeder!!! :D:D:D
    Ik zou nu denk ik wel zenuwen krijgen...
    Maar wel echt super leuk :D

Deel Deze Pagina