Oktobers 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door miepkip, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Chybou, wat fijn dat je kleine meisje, lekker doorslaapt buiten :), Minder dat je nu weer terug op bed bent gelegd. Hoop dat alles goed gaat verder. Moet wel zeggen dat jullie meisje er echt super schattig uitziet :D!

@ Maia, ja had het ook wel erg leuk gevonden. Dacht vannacht nog heel even dat het zo ver was, maar na 3 kwartier nam het weer af : ( Geniet van je rustige dagje.

@ Superm, Vervelendste van het over tijd gaan is echt dat je geen datum meer hebt om naar uit te kijken.
    Hoop dat het snel doorzet voor je. Is natuurlijk ook niks al 2 kleintjes en dan nog de hele tijd dat gerommel erbij.

@ Engeltje, spannend! Wel fijn om te weten dat het morgen gewoon zo ver is!

@ Laupio, fijn dat je er heerlijk van geniet! :D!

@ Ukkie, Fijn dat je weer bent goedgekeurd!

@ Sammie, wat fijn dat je al weet wat je te wachten staat. Hier word er maandag bekeken wanneer ik word ingeleid. Dus ik hoop sterk met je mee dat we beide week 41 niet halen :)!

@ Kim, leuke foto :D! En mooie buik.

@ Shaarr, fijn dat ook jij weer door de keuring heen bent, en een tip. Niet teveel van aantrekken als mensen zeggen dat je week 40 niet haalt, want dat werd hier ook geroepen en ook ik heb een afspraak staan voor week 41.

Hier vanochtend om iets voor 10 wakker geschrokken van een wee, toen 3 kwartier weeen gehad (ze kwamen om de 5 min.) En daarna zijn ze ook weer afgezakt :(. Hoop zo dat als dat nog eens gebeurt het doorzet. Na alles, tot 16.30 door geslapen :O! Beebje is ook ongelofelijk rustig vandaag! Heb hem 2x gevoeld doordat ik op mijn buik drukte. Zal het dan toch de stilte voor de storm zijn?

Hier zojuist ontdekt dat ik bij interpolis zorgactief 2 sterren heb en dus recht heb op een gratis nanny care dekentje. Dus die heb ik meteen besteld. Mocht ik hem echt irritant vinden haal ik hem er gewoon weer af, maar voor nu :D!

2. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    @ chybou, balen zeg, dat het ff niet zo lekker gaat, wel geluk dat jullie dan net gisteren even buiten zijn geweest :)
    Veel sterkte meid!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ chybou: he wat vervelend zeg meis! Volg de adviezen maar heel goed op hoor en laat je lekker vertroetelen... Hopelijk knap je dan snel op! Knuf! En ohh wat een heerlijk plaatje weer zeg, ben ook zooo nieuwsgierig naar ons kereltje! Nog 18 uurtjes wachten ongeveer ;)

Fijn dat er weer een aantal goed door de vleeskeuring gekomen zijn :)

Hoop zo voor jullie allemaal dat t gerommel nu eens snel door gaat zetten! Laten we morgen met zn allen ff een babyboom veroorzaken :D

@ shaar: gelukkig dat t toch gewoon voorweeen waren, hopelijk zet t snel door!

Nou mn man heeft net echt overheerlijke risotto gemaakt met tarbotfilet, mmm was echt genieten!
    Mn misselijkheid is gelukkig wel iets gezakt ook nu, dus hopelijk blijft t nu gewoon helemaal weg! De kriebels in mn buik zijn wel toegenomen en mn binkie trappelt er flink op los vandaag, dus dat is nog ff genieten vandaag. Wel gek dat ik dat na morgen niet meer voel, maar dan mag hij lekker op mn buik trappelen ipv erin ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

@engeltje: ja nu wordt het echt he! geniet inderdaad nog maar even van het getrappel!

@afspraken: ik heb gewoon al m'n afspraken t/m week 41 al gepland :) dan valt het altijd mee als ik er een (of 2 ;)) ga missen hihi.

@miepkip: he, vervelend dat het toch steeds maar niet door blijft zetten :( irritant.

5. miekie0402

miekie0402 Actief lid

15 feb 2012
    298
    0
    0
    @chybou wat een plaatje weer die foto!! Jammer dat het wat minder gaat maar neem je rust des te eerder ben je weer de oude!

@engeltje heel veel succes morgen en geniet van jullie laatste avond met z'n 2tjes!!

Fijn dat er weer dames goedgekeurd zijn door de vk.

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Heel veel succes morgen Engeltje :) Geniet van jullie kleine man!

Mooie foto Chybou! Neem je rust wel he!

Hier moe en druk. Vanaf morgen eindelijk rust!!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor t succes wensen allemaal meiden!! Ik ga zo maar is proberen te slapen als dat gaat lukken...
    Net nog ff voor de 100.000e keer de tas gecheckt en alles is nog steeds compleet haha...
    Hopelijk worden er snel nog meer mooie beebjes geboren!

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    @ Engeltje, heel veel succes morgen!

9. Penny82

Penny82 Bekend lid

11 apr 2012
    788
    0
    0
    Noord Brabant
    Engeltje, succes morgen, zet hem op!!!

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje, heeeel veel succes morgen!

Meiden slaap lekker en bedankt voor alle leuke reacties!

Cybouw rustig aan doen meid! Enwat een mooi meisje zeg!!

Kga maar eens slapen! Onwijze hoofdpijn! Had fixe ruzie met manlief deze avond en mm hoofd ontploft er nog steeds van. Dus nu maar slapen!

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Hoi dames. Even een dagje niet online geweest. Hier nog geen Beebje. Wel heel veel gerommel, veel op bed gelegen. Ben echt total loss en mn bekken doet erg pijn. Sorry ff klagen, haha Heb maar 2 uur geslapen vannacht. En de rest klaar en klaar wakker. Weeen begon gisteravond, we dachten echt dat het nu zou doorzetten, maar nee hoor.. En toen maagzuur en overgeven en dat rotbekken werkte ook niet mee.. Bah
    En nog niks gebakken.. Morgen ga ik er echt voor... hihi

@Chybou wat een plaatje is het toch!! Lekker hoor! Maarreh jammer dat je je zo brakjes voelt.. Hopelijk trekt dat wel gauw weg?? Nu moet je weer meer naar bed? En gaat de kraamhulp dan toch weg ondanks dat je je zo voelt? geen idee hoe zoiets gaat eigenlijk..

@Shaarr bedankt voor de geboorteversieringtips. Ga eens bij Prenatal kijken dan. Xenos geweest, die had het bij ons niet. Alleen een afzetlint maar.
    Wij hebben al wel een sticker. Wij zijn ook niet van t zoetsappige. Gewoon een sticker en zonder naam. Hoeft van mij ook niet zo nodig dat iedereen dat ziet.

@Kimmiikim Haha je hebt het kaartje nog maar even verwisseld? grappig.
    En tuurlijk de naam van de hond. Vind ik helemaal niet gek eigenlijk.
    Wij hebben net weer de proefdruk binnen en heb net al een deel van de enveloppen geschreven. Bedacht me net dat via internet wel mooi klinkt maar dat het daardoor ook een dagje langer duurt voordat ze verstuurd kunnen worden. Zeker als je met t weekend zit. Naja is niet anders.
    Enne geen ruzie meer maken he ;) Haha Heel herkenbaar hoor, hier vliegt het er de laatste tijd ook flink op.. Gek word ik ervan..

@Sammie waarom gaan ze je dan strippen? Alleen omdat je overtijd bent dan? Bij mij hebben ze het daar helemaal nog nooit over gehad zelfs..
    @Ukkie waarom hebben ze jouw dan getoucheerd??
    Ik ben ook wel benieuwd of al die voorweeen al wat hebben gedaan eigenlijk..

@Kimmiikim Mooi hoor je buik zo versierd!!! Knap is dat!

Pff zo'n last van aambeien.... Kan amper zitten. Spraytje helpt niet meer. Bah.. Kan wel naar de wc ook, maar ze gaan maar niet weg. Zitten is ook niet fijn meer..

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    Engeltje Heeeeel erg veel succes morgen!! Gek idee hoor, morgen je kleine in de armen. Geniet er lekker van!! Hoop dat je goed kan slapen!!! Dikke knuffel!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ti's nog vrij rustig hier vannacht, hopelijk slaapt iedereen gewoon lekker of zijn er toch al wat beebjes onderweg!

@ baileyy: wat vervelend dat t niet echt heeft doorgezet meis! Hopelijk doet t dat toch echt snel!

@ shaar: heerlijk gevoel hè die indalingssteken/weeën! Helaas beseft mijn uk niet dat dat nou niet echt nodig is voor hem ;)

Nou hier van 12.00 tot 3.15 geslapen, toch heel wat al vond ik! Hopelijk lukt t me om toch nog iets meer te slapen...
    Thnx nog voor de andere succeswensers! ;)

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Goeiemorgen,

Ik schrok wakker met het idee dat ik dr gisteren heel weinig gevoeld heb (ondanks dat ze t op echo goed deed:)). De rest van de middag/avond bijna niet gevoeld, misschien wat kleine verschuivingen. En vannacht ook niks:( Meestal toch wel een paar keer per nacht de hik...
    Dus ik maak me een beetje zorgen. De gyn zei me gisteren al dat als ik vanochtend zou twijfelen wel even naar de verloskamer moes bellen voor een hartfilmpje.

Probleem is alleen dat manlief vandaag een zeer belangrijke dag heeft van zn werk en dat is 2,5 uur rijden van hier:(

Nu ik zo op de bank zit te typen voel ik wel lichte bewegingen, zou ik toch bellen en even langs gaan? Of even wachten, de VK komt namelijk om 11.00 op huisbezoek. Wil mn man ook niet onnodig ongerust maken...

Ik haat dit:x het was de laatste dag voor de bevalling dat hij weg "moet" daarna is hij alle dagen op een kwartier afstand aan t werk. Misschien zit het ook tussen mn oren omdat ik me zenuwachtig maak dat hij er niet is..

Sorry voor mn geklaag maar wat zouden jullie doen?

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Bij twijfel altijd bellen zegt mijn verloskundige dus ik zou gewoon bellen! Heb ik laatst ook gedaan toen ik twijfelde of ik de beeb genoeg voelde.

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: meis als je twijfelt echt gewoon bellen hoor! Tuurlijk kan t zijn dat je jezelf gewoon te druk maakt, maar als dat t uiteindelijk niet is dan vergeef je het jezelf nooit lieverd! Succes, hopelijk is alles gewoon goed, knuf!

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Heb gebeld en kon meteen langs komen(wonen praktisch naast het ziekenhuis) Half uur Ctg maar dit zag er goed uit. Pff ben gerustgesteld. Was de eerste keer dat ik echt heel weinig voelde..
    Morgen moet ik voor de zekerheid nog 1x een hartfilmpje en dan is alles in orde.

Engeltje, succes vandaag!!

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Bailey,

Vervelend dat je je zo vervelend voelt!
    Waarom ik met 41 weken gestript wordt? Nou dan mag de beeb wel een keer komen van mij!! :p
    En het ziekenhuis hanteert een protocol om dan een soort intake te hebben zodat ze je vast een keer gezien hebben mocht je in het ziekenhuis belanden.. Al ga ik nog steeds voor een thuis bevalling.

@ Engeltje,

Vandaag is D-Day! Ook hier trouwens.. Succes straks en nog ff en je hebt je beebje!! :D:D

@ Ukkie, fijn dat alles toch goed was!

Hier niet zo veel plannen. Ja het is D-Day, dus ik ga vandaag bevallen toch?! :p

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Engeltje heel veel succes straks en geniet lekker van jullie kleine binkie!!

20. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.641
    1.444
    113
    vannacht geen weeën gehad. Maar ook niet echt geslapen. 3 uur zo bij elkaar. Misschien moet ik t ook maar niet meer gaan bijhouden..

@Engektje Succes!! Denk aan je!

@ Shaar Als ik niet beval ga ik t maandag ook vragen. Dan ben ik ook over de tijd.
    De indaling deed bij mij niet echt heel pijn. Wek rotgevoel hoor.

T is echt onwerkelijk dat de baby hier straks in t wiegje ligt.. Gek idee hoor.

@Ukkie Goed dat je gebeld hebt. Ben je weer gerustgesteld. Extra controle kan nooit kwaad natuurlijk!!

@ Sammie ik zit dan ook op 41 weken. Zal maandag bij controle toch eens vragen wat ze gaan doen dan..

In ieder geval 1 baby vandaag! Misschien 2 (Sammie?) of meer zelfs? Mijn D-Day is morgen..

Deel Deze Pagina